Kúpa Maserati GHibli

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od Holocausto » 19.4.2012, čtv 00:01

Já tam už žádal 2x a nikdy nic. :wink:
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od Kubas » 19.4.2012, čtv 08:10

jak to nemá Radim pod palcem osobně tak to tam vázne.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od Radim » 19.4.2012, čtv 09:59

kluci chodí tam hodně spamu, takže se v tom občas těžko orientuje, napište mi mail viz ikonka a já to zařídím.
R
Alfetta GTV L

lukas1111

Příspěvky: 83
Registrován: 5.11.2010, pát 16:39

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od lukas1111 » 21.4.2012, sob 01:17

chlapy a co takovej nisan 35OZ jako vykendovka? Nemate s tim autem nekdo zkusenosti?

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od Kubas » 21.4.2012, sob 09:57

osobně bych se spíš ptal na Nissan fóru než to psal do vlákna o výběru italského auta....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od petr164 » 5.5.2012, sob 22:03

Já bych taky doporčil Ghibli, ale dost striktně po inovaci v roce 1995. Oproti QP je lehčí a výkonnější (dvoulitr je optimální), pokud je štelovací zavěšení OK, pak umí tvrdý sport i pohodu na dálky. Pokud ale uvažuješ praktičtěji, pak je lepší QP - sežene se levněji a tutově s ním bylo lépe zacházeno, v QP se vozili právníci a byznysmani, žádní střečkující synci bohatých tatíků, co orvou vše, co jim příjde do pazourů. Mně srdce táhne ke Ghibli, hlava ke QP (pokud Maserati). Jinak Montreal zásadně nedoporučuji, pokud nejsi fajnový mechanik nebo nemáš někoho takového poblíž k ruce, nedáš ho do kopy tak, aby sis ho užil. Ten osmivál je strašně choulostivé zařízení a nebyl a není to držák, bylo s ním víc starostí než radostí. O prorezlých kastlích nemluvě...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od petr164 » 5.5.2012, sob 22:13

Ještě doplním, že Alfa 164 QV z poslední modifikace po roce 1992 je vzácná, jedna v parádním stavu je v Rakousku na prodej (autoscout24), ale Maserati to není. Je ale praktičtější, nesežere tě ani v případě nezbytných oprav ani na spotřebě. Alternativou je mnohem běžnější Q4, s níž máš vyšší míru jistoty, že se ani náhodou v zatáčce nepotkáš se stromem nebo protijedoucí Tatrou, drží jako přilepená a má lepší trakci než QV. Je ale těžší a v případě problémů s pohonem i dražší na opravy. Pamatuj taky na to, co jsi schopen uřídit, vím o spoustě těch v silných bourácích, co přišli na to, že si o sobě myslí příliš, až v posledním zlomku vteřiny před exitem... Nestraším, taková je realita.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8673
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od Hampice » 5.5.2012, sob 22:27

No Petře, celkem jsi mě pobavil s tou "běžnější Q4" : To že jich bylo víc vyrobeno neznamená, že jich víc ještě jezdí... Ale jinak se všim souhlas
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od Kubas » 5.5.2012, sob 23:11

petr164 píše:Jinak Montreal zásadně nedoporučuji, pokud nejsi fajnový mechanik nebo nemáš někoho takového poblíž k ruce, nedáš ho do kopy tak, aby sis ho užil. Ten osmivál je strašně choulostivé zařízení a nebyl a není to držák, bylo s ním víc starostí než radostí. O prorezlých kastlích nemluvě...
To info o Montrealu máš odkud? Já co mám doma o Montym knížku (docela dobrou) tak o žádných zásadních problémech motoru se tam nepíše (ikdyž jsem ji nečetl nějak podrobně, kupovat ho zatím nehodlám....). Samozřejmě, SPICA systém neseřídí každý.... Ale kromě vstřikování je tam ještě problém v čem?

Co se prorezlých kastlí týče, to je asi stejné pro všechny auta starší než 20 let - je to kus od kusu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od PetrGTV » 6.5.2012, ned 09:36

já za sebe doporučuju GTV6/ 75 V6 a co ti zbyde dát do renovace, vyjde ti z toho krásný, jízdně perfektní auto, co je v top stavu. Ono Maserati už je hodně vysoká liga a kupní cena je jen vstupní investicte do hodě drahýho bordelu, kde platíš i za to že se můžeš koukat. Kdežto když si koupiš o level nižší auto než na jaký máš tak ho můžeš provozovat uplně bez starostí z čehokoliv co přijde a budeš to mít vyloženě jen pro radost.

Píšu to z vlastní zkušenosti, taky jsem šilhal po Qporte, ale když jsem si to hodil na papír tak jsem si dojel pro 75 a můžu říct, že i ta umí pořádně hnout s rozpočtem a za to co do ní ročně dáš by ses mohl 14 válet na Korsice ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od Ladin 164V6 » 6.5.2012, ned 09:59

K tomu Montymu, koukal jsem, ze jsou to vlastne spojeny 2x 4valec Nord, jsou stejny pistni krouzky a tusim ze i ventily atd... Takze mechanika drzi. KAmen urazu je Spica, ale vetsinou zlobi hlavne regulace bohatosti v zavisloti na atm. tlaku, je to udelany membranama a kapalinou mezi nima... Myslim, ze sikovnej clovek ten system dokaze pochopit a pak si to udrzovat v chodu, otazka jsou pak jen dostupnost dilu, popr penize na ne... (mne se hlavne libi ten 2 patrovej rozdelovac :D )
Jeste je moznost naroubovat na to vstrikovani, par kousku tak jezdi a je to bezproblemovy.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od Ladin 164V6 » 6.5.2012, ned 10:02

Jinak jako dobra vstupenka do bordelu se mi zda totok: (vypada lip nez moje ex a za ty penize...)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=3&
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od zde. » 6.5.2012, ned 12:52

O vstřikování bych se nebál, přinejhorším to předěláš na Megasquirt a bude..funkční a nic nevratnýho..
33

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od Holocausto » 10.5.2012, čtv 21:13

Má QP IV tempomat?
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od petr164 » 25.7.2012, stř 21:55

->Kubas: Zkus se zahloubat do konstrukce toho osmiválu, do mechaniky rozvodů a systému mazání. Jen připomenu, že jde koncepčně o závodní motor...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od petr164 » 25.7.2012, stř 21:57

Ladin 164V6 píše:Jinak jako dobra vstupenka do bordelu se mi zda totok: (vypada lip nez moje ex a za ty penize...)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=3&
Jo, taky bych směl.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kúpa Maserati GHibli

Příspěvek od Kubas » 25.7.2012, stř 22:18

Petr: nad tím motorem svého času hloubala Autodelta a jistý pan Chitti (jestli si to teda pamatuju a píšu správně) a já se rozhodně necítím na to, abych se jim k tomu vyjadřoval :wink:
Jde čistě o empirii - tedy o zkušenosti uživatelů.... A nikdy jsem neslyšel, že by ty motory trpěly nějakým záludným problémem (resp. v knížce co o Montym mám se píše snad něco o pohonu vodní pumpy, ale to je údajně řešitelné.... nevim, teď v noci to rozhodně hledat nebudu....). Ale fóra o Montrealech nepročítám, takže možné je všechno...

Jestli je tam nějaký "systémový" problém typu zadírajících se TS apod. tak se to rád dozvím.... Já si na to auto odkládám penízky, tak aby mě to nemrzelo.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů