2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
chlapi neberte to tak osobně, jsou to jenom auta
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
A ještě k tomu Alfy
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- vavrusam
- Pozorovatel
- Příspěvky: 282
- Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
- Bydliště: Pariz
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
Chtěl jsem pohledat manuály, ale už nevím kam jsem je založil. Každopádně GT 2.0 JTS 1320kg a GTV 2.0V6 myslím +-1430kg.
Ono se to nezdá, ale to kupátko pomalu atakuje váhu mojeho korábu, výborná tuhost něco stojí
Docela by mě zajímalo, kdyby tu mohl někdo hodit alespoň trochu věrohodný zdroj/měření (kromě rri.se).
Ono se to nezdá, ale to kupátko pomalu atakuje váhu mojeho korábu, výborná tuhost něco stojí
Docela by mě zajímalo, kdyby tu mohl někdo hodit alespoň trochu věrohodný zdroj/měření (kromě rri.se).
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
Tak za sebe můžu říct, že když jsem narazil na tenhle blábol, tak mě to pěkně naštvalo. Jako hrdý majitel 2.0 Jts můžu za sebe říct že je to prostě BLBOST. Dokonce tam i psali že žere 11 litrů. Já nevím jak vy ale já se k takový spotřebě nedostal ani když jsem jel na dovču do Itošky s naprosto přeloženým autem 1400 km za 11 hodin (přes Alpy). Teď když jsou ty úžasný "Ruský" mrazy tak jezdím za 9.3 po městě (motor se ani nestihne ohřát) a v létě tak 8.7 po městě.
K těm Švédskejm testům: Meřili tam auto rv. 2002.
A to jak jezdí mi přijde zbytečný komentovat, můžem o tom pokecat na srazech a můžem mluvit i o tom co by vám řekl kolega který má GT 3.2, když mi chtěl ujet......
K těm Švédskejm testům: Meřili tam auto rv. 2002.
A to jak jezdí mi přijde zbytečný komentovat, můžem o tom pokecat na srazech a můžem mluvit i o tom co by vám řekl kolega který má GT 3.2, když mi chtěl ujet......
Naposledy upravil(a) Jenda305 dne 3.2.2012, pát 13:58, celkem upraveno 1 x.
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
Naprostý souhlas včetně spotřeby.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
To snad neee, to musel mít kolega fest chcíplou V6 Neber osobně, jen rejpuJenda305 píše:můžem o tom pokecat na srazech a můžem mluvit i o tom co by vám řekl kolega který má GT 3.2, když mi chtěl ujet......
GTV 2.0 V6 turbo
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
Tak to ta 3.2 to musela mít těsně před smrtí...nic ve zlým..tohle je vždycky hodně subjektivní..
Fakt je, že i 2.2 JTS se chová v porovnání s V6-busso dost vlažně-- rečeno vlídně..prostě tenhle blok nemá reakce nízkozdvihovýho bussa ani náhodou--2.5 V6 ve 156 bude pro 159 těžký oříšek, ten motor má opravdu "vršek", natož 3.0, 3.2..paradoxně nechtěla jí /159 2.2 JTS/ ani žena,zvyklá na alfa V6, když jsem jí 159-ku chtěl na přelomu prosince-ledna vnutit..někde jsem se zmiňoval, že s trochu jiným časováním tahá tenhle blok s dýlkou válců 93 mm FRonteru 2.2eco.., a tam je opravdu vcelku úsporný..vzhledem k váze 2t,při rozumný pianko jízdě 110..jenže..max krouťáku u Fronty je vzhledek k charakteru vrtání v "přirozených "2.5 tis, a celkově se tím pádem provozuje "dole". v Alfě je časováním posazená otáčkově výrazně výš, a ta spotřeba u "normálního ježdění" je opravdu vyšší..je to dan za výkonovej max okolo 6.5 tis -- samozřejmě nemluvím o jízdě "na spotřebu" ., tam ale se budeš zase pohybovat v úplně jiný reálný oblasti použitelnýho výkonu tohoto agregátu..pokud s tím budeš chtít trochu zahejbat, poletí to sakra nahoru ..
Pokud myslíš že je 159 JTS kdovíjakej "rychlík", půjč si i něco jinýho.., chce to nezávisle objektivně porovnávat..já bych řekl, že ani 3-roky stará 2.2 , kterou jsem důkladně zkoušel prostě neměla subjektivně ten papírovej výkon ani náhodou.., na to mi přišla dost líná...,prostě v porovnání s výkonově blízkou 2.5 V6 156 neslaná .porovnat reálnou spotřebu těhle dvou motorů při "stejný noze" by mohlo být zajímavý.. tu slabší 2.0 jsem při váze 159 vůbec neuvažoval...--2.0 TS v 145 musí být pro ní krutý setkání, o 33 v 1.7 4x4 vůbec nemluvím.. :-(
Fakt je, že i 2.2 JTS se chová v porovnání s V6-busso dost vlažně-- rečeno vlídně..prostě tenhle blok nemá reakce nízkozdvihovýho bussa ani náhodou--2.5 V6 ve 156 bude pro 159 těžký oříšek, ten motor má opravdu "vršek", natož 3.0, 3.2..paradoxně nechtěla jí /159 2.2 JTS/ ani žena,zvyklá na alfa V6, když jsem jí 159-ku chtěl na přelomu prosince-ledna vnutit..někde jsem se zmiňoval, že s trochu jiným časováním tahá tenhle blok s dýlkou válců 93 mm FRonteru 2.2eco.., a tam je opravdu vcelku úsporný..vzhledem k váze 2t,při rozumný pianko jízdě 110..jenže..max krouťáku u Fronty je vzhledek k charakteru vrtání v "přirozených "2.5 tis, a celkově se tím pádem provozuje "dole". v Alfě je časováním posazená otáčkově výrazně výš, a ta spotřeba u "normálního ježdění" je opravdu vyšší..je to dan za výkonovej max okolo 6.5 tis -- samozřejmě nemluvím o jízdě "na spotřebu" ., tam ale se budeš zase pohybovat v úplně jiný reálný oblasti použitelnýho výkonu tohoto agregátu..pokud s tím budeš chtít trochu zahejbat, poletí to sakra nahoru ..
Pokud myslíš že je 159 JTS kdovíjakej "rychlík", půjč si i něco jinýho.., chce to nezávisle objektivně porovnávat..já bych řekl, že ani 3-roky stará 2.2 , kterou jsem důkladně zkoušel prostě neměla subjektivně ten papírovej výkon ani náhodou.., na to mi přišla dost líná...,prostě v porovnání s výkonově blízkou 2.5 V6 156 neslaná .porovnat reálnou spotřebu těhle dvou motorů při "stejný noze" by mohlo být zajímavý.. tu slabší 2.0 jsem při váze 159 vůbec neuvažoval...--2.0 TS v 145 musí být pro ní krutý setkání, o 33 v 1.7 4x4 vůbec nemluvím.. :-(
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
já jsem na ty "závody mezi 2.0JTS a 3.2 V6" z humanitárních důvodů nereagoval.....
Upřímně řečeno nevím, proč lidi mají potřebu na základě nějaké svojí zkušenosti bojovat s fyzikálníma jednotkama. Prostě když má něco 250 koní a něco 150 a váží to stejně, tak prostě to slabší nikdy nepojede "podobně".... To vůbec není o tom co si kdo myslíme a jak to kterýmu kámošovi jede, ale prostě o suchých číslech....
Ostatně třeba na Kameni už párkrát někdo stopky měl a že by JTS Alfy aspoň teoreticky ohrožovaly něco šestiválcového, to jsem si nevšiml. Zato jsem si všiml, že Roubrt s 2.0 JTS jezdil o malinko rychleji, než já se 150k naftou.....
Upřímně řečeno nevím, proč lidi mají potřebu na základě nějaké svojí zkušenosti bojovat s fyzikálníma jednotkama. Prostě když má něco 250 koní a něco 150 a váží to stejně, tak prostě to slabší nikdy nepojede "podobně".... To vůbec není o tom co si kdo myslíme a jak to kterýmu kámošovi jede, ale prostě o suchých číslech....
Ostatně třeba na Kameni už párkrát někdo stopky měl a že by JTS Alfy aspoň teoreticky ohrožovaly něco šestiválcového, to jsem si nevšiml. Zato jsem si všiml, že Roubrt s 2.0 JTS jezdil o malinko rychleji, než já se 150k naftou.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
Kubas:Upřímně řečeno nevím, proč lidi mají potřebu na základě nějaké svojí zkušenosti bojovat s fyzikálníma jednotkama. Prostě když má něco 250 koní a něco 150 a váží to stejně, tak prostě to slabší nikdy nepojede "podobně"..
Je to řečeno bez obalu a přímo..
Na tohle jsou opravdu nejlepší stopky.., jinak subjektivní "pocit rychlosti" je dost zavádějící faktor..váha / výkon něco řekne vždycky--, a řekne co tam čekat nejde..
Je to řečeno bez obalu a přímo..
Na tohle jsou opravdu nejlepší stopky.., jinak subjektivní "pocit rychlosti" je dost zavádějící faktor..váha / výkon něco řekne vždycky--, a řekne co tam čekat nejde..
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
S tím, co tvrdí Kubas můžu souhlasit pouze za podmínky, že auta bude řídit stejný jezdec. Třeba zmíněný Kámen a výsledky z něj přece ovlivňuje více faktorů, než jen výkon X váha. Jsou to schopnosti jezdce, ochota riskovat, znalost tratě, celkový stav auta, nálada řidiče apod.. Když jsem poprvé vyjel na Kameni na trať, koukal jsem kde jsou kužely a jak se mezi nimi propletu a výsledek byl TSka byly rychlejší. Ale už druhou jízdu jsem stáhl o asi 6 vteřin. Kdybych jel ještě jednou, možná by to šlo ještě dolů. A teď si vem, že někdo zná trať, kašle na to, že by to mohl někde vyklopit, má skvělé obutí a já nevím co ještě, tak i s o mnoho menším výkonem může uspět. Takže jo, co říkáš zní logicky, ale jen v laboratorních podmínkách...
No a subjektivní pocity každého z nás je jiná. Když jsem jel s kámošem v CRXu, tak od 140km/h výš jsme letěli, kdežto v GTV se ploužím
No a subjektivní pocity každého z nás je jiná. Když jsem jel s kámošem v CRXu, tak od 140km/h výš jsme letěli, kdežto v GTV se ploužím
GTV 2.0 V6 turbo
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
věděl jsem že bude zle, jak jsem to napsal....
No tak za 1. Nenapsal jsem že by mi nakonec neujel. Jde taky o charakter toho kousku dálnice a hlavně jde o to že s 90 kw by sem se ho držel asi stěží. O TO JDE.
za 2. nemluvil jsem ani o 1.9 JTS ani o 2.2 JTS ve 159, jsou to oplácký motory a o nich se ani nehodlám bavit, na to mám svůj názor....
"Zato jsem si všiml, že Roubrt s 2.0 JTS jezdil o malinko rychleji, než já se 150k naftou....."
....já nevím, nejsem mechanik a opravdu tomu nerozumím jako vy, ale nemůže to na krátký vdálenosti bejt třeba turbem?
No tak za 1. Nenapsal jsem že by mi nakonec neujel. Jde taky o charakter toho kousku dálnice a hlavně jde o to že s 90 kw by sem se ho držel asi stěží. O TO JDE.
za 2. nemluvil jsem ani o 1.9 JTS ani o 2.2 JTS ve 159, jsou to oplácký motory a o nich se ani nehodlám bavit, na to mám svůj názor....
"Zato jsem si všiml, že Roubrt s 2.0 JTS jezdil o malinko rychleji, než já se 150k naftou....."
....já nevím, nejsem mechanik a opravdu tomu nerozumím jako vy, ale nemůže to na krátký vdálenosti bejt třeba turbem?
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
Jenda 305: Ty poznámky, co tu padaly, se týkají více méně seriových aut, celkem
všeobecně známejch pro většinu na tomhle foru..většina si je aspoň půjčený určitě projela, tak má svojí zkušenost..
...........
jinak-
Ono srovnávat benzínové koně jedoucí na otáčky a dieselvé koně jedoucí na krouťák je vždycky trochu problém.., otázka jak by se tohle srovnání projevilo na běžný trati při řízení stejným řidičem..fakt je to dost subjektivní., jízda s benzínem je přece jiná než s diesel.
... můžeš přenastavit předvstřík a dávku paliva na klasice TD/třeba u 145/+ plnící tlak tak, že budeš při výkonu jen cca 90kw na běžný okresce dohánět i mnohem silnější CR k šílenství-- tím brutálním surovým zátahem., mnohem živějším než u CR ,na okresce by to bylo zajímavý, -ale není tu řeč o reálný maximálce-- není to o celým spektru rychlostí a otáček..délka jednotlivých stupňů převodovky dělá hodně.. RadekDomin na 145 2.0 TS měl krátkou převodovku z 1.4 a to je docela mazec ..a pak bys na běžný okresce s jakoukoli jinou 2.0 měl objektivně s touhle úpravou těžku práci--samozřejmě je posunutá maximálka dolů..
Jak psal Charlie.iks--hodně mc dělaj taky gumy, jak si můžeš dovolit s tím reálně jet..
U serie váha/výkon s běžnou převodovkou orientačně řekne, co čekat, pokud je to o upravovaném autě,s odlehčeným setrvačníkem a posunutým omezovačem,vysokým kompresním poměrem,s palivem umožňujícím jiný předstih, s úpravou podvozku a převodovky, a s opravdu nekompromisníma brzdama-- je to otázka spíš jízdní zkoušky..když takový auto s těžištěm a podvozkem,jdoucí nekompromisně do otáček, který najíždí zatáčky bez náklonu jak přilepený, budeš porovnávat se serií-- pouze podle váhy a výkonu, , je to problém... proti němu se nechytá ani výrazně silnější serie na "žvejkačce"se 14-kg dvouhmotou na podvozku rodiného vozu, s jednotkou hlídající emisní faktory a bez plynu "na drátě"..
Dáš jinej podozek, jiný stabilizátory, dáš jiný nevadnoucí brzdy, který ti umožněj brzdit později a razantněji, dáš jiný gumy a s autem stejnýho výkonu jedeš úplně jiný časy..
Když mrkneš na výsledky R26 na Severní smyčce, je to přesně o tomhle, ne o hrubým výkonu..a přitom auta na výsledková listině v houfu okoloR26 nejsou žádný "rodinný cesťáky"
Mrkni, co za veličiny tohle auto "složilo".. a na jejich výkony...na hrubej výkonváhu to jakž takž jede na 1/4, na trati plný zatáček je to jinak..
Severní smyčka je málo platný-tak nějak prověrkou opravdových jízdních vlastností..
/Ne keci o hrubým výkonu a "marketingová masáž" :-)/
......rok/výkon/váha..
126. Renault Megane R26.R 8:16.90 149 '08 230 / 1252 Vincent Bayle
127. Porsche 996 Carrera 8:17.00 149 '97 300 / 1320 Sport Auto
128. Porsche 996 Carrera 320hp 8:17.00 149 '01 320 / 1345 Sport Auto
129. Aston Martin V12 Vanquish 8:17.00 149 '01 460 / 1882 Sport Auto
130. BMW Z8 8:18.00 149 '00 400 / 1585 "Sport Auto"
131. Chevrolet Corvette C5 Comm. Edition Targa 8:18.00 149 '04 344 / 1452 Sportauto
132. Maserati Coupe GranSport 8:18.00 149 '04 400 / 1680 Sport Auto
133. Porsche 987 Boxster S (276bhp) 8:18.00 149 '05 280 / 1345 Walter Rohl
jasně...
samo snížení váhy je nejradikálněji působícím faktorem, oproti hrubému navyšování výkonu
na přetučnělé kastli mnohem efektivněji působícím..stará vesta..
R26 o zcela průměrným výkonu 230koní -v rámci skupiny ze SEverní smyčky ve který se umístila- má o cca 70koní míň a 70kg míň než následující v podstatě jen o vteřinu horší Porsche 996, a je to navíc předohrabka..
a na to Porsche řekněme klidně stač..když pomineme i otázku řidiče..nebyl stejný..
ale stačí i na Z8,Corvettu C5.Astona V12 Vanquish..to už nejsou náhody..
Bohužel komerční výroba jede podle kriterií norem, které nemajé za prioritu
jízdní dynamiku -spíš bezpečnost, emise, snadná vyrobitelnost, relativní spolehlivost..
A proto je tu pořád prostor na "hraní", který nemusí být jen o "hrubým výkonu"
Možná že pomalu víc, než kdy před tím..
všeobecně známejch pro většinu na tomhle foru..většina si je aspoň půjčený určitě projela, tak má svojí zkušenost..
...........
jinak-
Ono srovnávat benzínové koně jedoucí na otáčky a dieselvé koně jedoucí na krouťák je vždycky trochu problém.., otázka jak by se tohle srovnání projevilo na běžný trati při řízení stejným řidičem..fakt je to dost subjektivní., jízda s benzínem je přece jiná než s diesel.
... můžeš přenastavit předvstřík a dávku paliva na klasice TD/třeba u 145/+ plnící tlak tak, že budeš při výkonu jen cca 90kw na běžný okresce dohánět i mnohem silnější CR k šílenství-- tím brutálním surovým zátahem., mnohem živějším než u CR ,na okresce by to bylo zajímavý, -ale není tu řeč o reálný maximálce-- není to o celým spektru rychlostí a otáček..délka jednotlivých stupňů převodovky dělá hodně.. RadekDomin na 145 2.0 TS měl krátkou převodovku z 1.4 a to je docela mazec ..a pak bys na běžný okresce s jakoukoli jinou 2.0 měl objektivně s touhle úpravou těžku práci--samozřejmě je posunutá maximálka dolů..
Jak psal Charlie.iks--hodně mc dělaj taky gumy, jak si můžeš dovolit s tím reálně jet..
U serie váha/výkon s běžnou převodovkou orientačně řekne, co čekat, pokud je to o upravovaném autě,s odlehčeným setrvačníkem a posunutým omezovačem,vysokým kompresním poměrem,s palivem umožňujícím jiný předstih, s úpravou podvozku a převodovky, a s opravdu nekompromisníma brzdama-- je to otázka spíš jízdní zkoušky..když takový auto s těžištěm a podvozkem,jdoucí nekompromisně do otáček, který najíždí zatáčky bez náklonu jak přilepený, budeš porovnávat se serií-- pouze podle váhy a výkonu, , je to problém... proti němu se nechytá ani výrazně silnější serie na "žvejkačce"se 14-kg dvouhmotou na podvozku rodiného vozu, s jednotkou hlídající emisní faktory a bez plynu "na drátě"..
Dáš jinej podozek, jiný stabilizátory, dáš jiný nevadnoucí brzdy, který ti umožněj brzdit později a razantněji, dáš jiný gumy a s autem stejnýho výkonu jedeš úplně jiný časy..
Když mrkneš na výsledky R26 na Severní smyčce, je to přesně o tomhle, ne o hrubým výkonu..a přitom auta na výsledková listině v houfu okoloR26 nejsou žádný "rodinný cesťáky"
Mrkni, co za veličiny tohle auto "složilo".. a na jejich výkony...na hrubej výkonváhu to jakž takž jede na 1/4, na trati plný zatáček je to jinak..
Severní smyčka je málo platný-tak nějak prověrkou opravdových jízdních vlastností..
/Ne keci o hrubým výkonu a "marketingová masáž" :-)/
......rok/výkon/váha..
126. Renault Megane R26.R 8:16.90 149 '08 230 / 1252 Vincent Bayle
127. Porsche 996 Carrera 8:17.00 149 '97 300 / 1320 Sport Auto
128. Porsche 996 Carrera 320hp 8:17.00 149 '01 320 / 1345 Sport Auto
129. Aston Martin V12 Vanquish 8:17.00 149 '01 460 / 1882 Sport Auto
130. BMW Z8 8:18.00 149 '00 400 / 1585 "Sport Auto"
131. Chevrolet Corvette C5 Comm. Edition Targa 8:18.00 149 '04 344 / 1452 Sportauto
132. Maserati Coupe GranSport 8:18.00 149 '04 400 / 1680 Sport Auto
133. Porsche 987 Boxster S (276bhp) 8:18.00 149 '05 280 / 1345 Walter Rohl
jasně...
samo snížení váhy je nejradikálněji působícím faktorem, oproti hrubému navyšování výkonu
na přetučnělé kastli mnohem efektivněji působícím..stará vesta..
R26 o zcela průměrným výkonu 230koní -v rámci skupiny ze SEverní smyčky ve který se umístila- má o cca 70koní míň a 70kg míň než následující v podstatě jen o vteřinu horší Porsche 996, a je to navíc předohrabka..
a na to Porsche řekněme klidně stač..když pomineme i otázku řidiče..nebyl stejný..
ale stačí i na Z8,Corvettu C5.Astona V12 Vanquish..to už nejsou náhody..
Bohužel komerční výroba jede podle kriterií norem, které nemajé za prioritu
jízdní dynamiku -spíš bezpečnost, emise, snadná vyrobitelnost, relativní spolehlivost..
A proto je tu pořád prostor na "hraní", který nemusí být jen o "hrubým výkonu"
Možná že pomalu víc, než kdy před tím..
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
Tak tohle má hlavu a patu, ale je to pro mě vyšší dívčí....
já nechci auto upravovat, používám ho denně a potřebuju aby jezdilo jak má. Mimochodem, moje tuningová úprava spočívala v nahrazení boxu s vzduchovým filtrem, "takovým tím kuželem" o a pak jsem nepředjel ani autobus student agency docela ostuda na cestě na sraz do Drhlen.... "nějaká klapka" prostě byla proti a auto vůůbec nejelo....
Takže co já potřebuju je sériovka, která jede a nesežere mě a to ta moje 156 JTS splňuje.
já nechci auto upravovat, používám ho denně a potřebuju aby jezdilo jak má. Mimochodem, moje tuningová úprava spočívala v nahrazení boxu s vzduchovým filtrem, "takovým tím kuželem" o a pak jsem nepředjel ani autobus student agency docela ostuda na cestě na sraz do Drhlen.... "nějaká klapka" prostě byla proti a auto vůůbec nejelo....
Takže co já potřebuju je sériovka, která jede a nesežere mě a to ta moje 156 JTS splňuje.
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
včera sem něco hledal a našel sem sice článek co sem nepotřeboval, ale co se náramě hodí do této diskuze:
http://www.squadra-tuning.nl/20-jts-tuning.html
jako nový to ten výkon mohlo mít , ale provozní podmínky asi udělají svý s nánosy bordelu v sacím potrubí, (které by normálně omyl benzín rozprášený ze vstrikovačů)
píše se ta že se jim výkon nezdál, tak udělali diagnostiku a nezdáli se jim průtokový hodnoty na váze vzduchu, který byly někde jinde.. a hle průtočnej průřez těsně před sedlem ventilu je o by woko o 30%-50% menší....což je hlavní příčina problému..
asi problém všech novejch podobnejch "eko" motorů...
http://www.squadra-tuning.nl/20-jts-tuning.html
jako nový to ten výkon mohlo mít , ale provozní podmínky asi udělají svý s nánosy bordelu v sacím potrubí, (které by normálně omyl benzín rozprášený ze vstrikovačů)
píše se ta že se jim výkon nezdál, tak udělali diagnostiku a nezdáli se jim průtokový hodnoty na váze vzduchu, který byly někde jinde.. a hle průtočnej průřez těsně před sedlem ventilu je o by woko o 30%-50% menší....což je hlavní příčina problému..
asi problém všech novejch podobnejch "eko" motorů...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: 2.0 JTS má údajně o 40k míň než udává výrobce
jedno 2.0 JTS jsem ridil a muzu rict ze to byla teda neuveritelna Lemra...pokud se tomu nestalo uplne ka krku, tak to vubec nejelo, ale ani potom to nebylo teda nic moc...122 kw to rozhodne nebylo
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů