Swap manuál za selespeed
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Swap manuál za selespeed
Kamarád co má 147 s motorizací 2,0 (rok 2002 jestli to hraje roli) se mě zeptal zdali je možné přehodit manuál za selespeed. Do auta nahulákal ranec peněz takže měnit to určitě nebude, ale zalíbilo se mu řazení pádly. Já tu převodovku neznám ani sem v tom nejel, co tam bude potřeba když nebudu brát interiérový části? Samotná převodovka a řídící jednotka, a pak samozřejmě budíky a pedály, šalcpáka, volant. Ještě něco?
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: Swap manuál za selespeed
Schválně jsem chvilku googlil a všichni chtějí předělat selespeed na manual. ;)
Jinak tady máš schema zapojení selespeedu...
http://www.alfisti.net/319.2.html?&L=1
Jinak tady máš schema zapojení selespeedu...
http://www.alfisti.net/319.2.html?&L=1
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun 1.8T + Alfa Romeo 75 1.8i
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Swap manuál za selespeed
Jo díky to sem našel taky. Takže z toho obrázku jestli to dobře chápu tak to je normální 5q převodovka a na ní je posazený jen ten aktuátor na změnu rychlostí? Omlouvám se jestli to zní jako hloupej dotaz ale o selespeed sem se nikdy nezajímal
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Swap manuál za selespeed
Je to blbost.
Převodovka je sice stejná, dokonce i s T.S., ale musel by dokoupit robota s pumpou, řídící jednotku selespeeda a i elektrika by by byla problémem. Celý mi to přijde jako totální kravina a spíše dětský pokus, jak být zajímavý.
Skury: Kdyby to šlo, tak bych si koupil opět Selespeed. Ano je sice poruchový, ale z 99% se jedná o poškozené těsnění na akumulátoru tlaku. Bohužel, servis AR ho, narozdíl od FIATU, neumí obědnat, tak se mění nejdříve čerpadlo selespeedu za cca 500 eur a pak celý robot za 2500 eur. ten akumulátor stojí 90 eur a vymění ho i takový mechanik jako já
Ten kdo selespeed pomlouvá, tak v něm buďto nikdy nejel, anebo ho koupil už vysranej.....
Převodovka je sice stejná, dokonce i s T.S., ale musel by dokoupit robota s pumpou, řídící jednotku selespeeda a i elektrika by by byla problémem. Celý mi to přijde jako totální kravina a spíše dětský pokus, jak být zajímavý.
Skury: Kdyby to šlo, tak bych si koupil opět Selespeed. Ano je sice poruchový, ale z 99% se jedná o poškozené těsnění na akumulátoru tlaku. Bohužel, servis AR ho, narozdíl od FIATU, neumí obědnat, tak se mění nejdříve čerpadlo selespeedu za cca 500 eur a pak celý robot za 2500 eur. ten akumulátor stojí 90 eur a vymění ho i takový mechanik jako já
Ten kdo selespeed pomlouvá, tak v něm buďto nikdy nejel, anebo ho koupil už vysranej.....
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů