Startovani alfy po ranu JTD
Re: Startovani alfy po ranu JTD
ladin:
..adetiva nestojí za nic, protože v těch mrazech taky zamrzly Asi neví, že je to normální.
Jasně, v televizi se dá tvrdit cokoli, zvlášt když redaktoři neví nic o chemii a zadání reportáže zní--pranýřování nešvarů....to že aditiva zmrznou neříká nic o tom, jestli v roztoku s naftou způsobí to co mají.., čili působí jako modifikátory krystalizace parafínu a nebo jestli zvýší CC
Televizi u nás živí populismus...jinak stačí odsouhlasit nařízení, aby výrobci a prodejci nafty museli označit stojany konkrétní hodnotou CC.. jenže tohle jediný nařízení, který kdyby by bylo sankcionovaný, by s touhle situací mohlo něco udělat, je jaksi "kartelovou dohodou" tabu..
..adetiva nestojí za nic, protože v těch mrazech taky zamrzly Asi neví, že je to normální.
Jasně, v televizi se dá tvrdit cokoli, zvlášt když redaktoři neví nic o chemii a zadání reportáže zní--pranýřování nešvarů....to že aditiva zmrznou neříká nic o tom, jestli v roztoku s naftou způsobí to co mají.., čili působí jako modifikátory krystalizace parafínu a nebo jestli zvýší CC
Televizi u nás živí populismus...jinak stačí odsouhlasit nařízení, aby výrobci a prodejci nafty museli označit stojany konkrétní hodnotou CC.. jenže tohle jediný nařízení, který kdyby by bylo sankcionovaný, by s touhle situací mohlo něco udělat, je jaksi "kartelovou dohodou" tabu..
Re: Startovani alfy po ranu JTD
elbandito:
Takový to, co se prodává v drogiškách do lamp, to asi není ono, že?
V nouzi by se při přimíchání moc nestalo, jen je potřeba vědět, že látky určené jako složka paliva pro běžné použití musí plnit celou řadu kvalitativních norem a obsahují speciální příměsi pro jejich dosažení.
Skotská a Iron na okna mají podstatnou součást totožnou..
Pro míchání na koleně by se hodil právě ten Kerosin, protože ten podstanou součást aditivace obsahuje.Na paliva se vzahuje příslušná danová politika státu..
Pokud by to někdo myslel jako "vážně"--ne jako první pomoc..
Takový to, co se prodává v drogiškách do lamp, to asi není ono, že?
V nouzi by se při přimíchání moc nestalo, jen je potřeba vědět, že látky určené jako složka paliva pro běžné použití musí plnit celou řadu kvalitativních norem a obsahují speciální příměsi pro jejich dosažení.
Skotská a Iron na okna mají podstatnou součást totožnou..
Pro míchání na koleně by se hodil právě ten Kerosin, protože ten podstanou součást aditivace obsahuje.Na paliva se vzahuje příslušná danová politika státu..
Pokud by to někdo myslel jako "vážně"--ne jako první pomoc..
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Já používám aditivum Sypera, (původem z Norska) do obyč nafty a neměl sem na Šumavě kde bydlím problém. Na lahvi je napsáno, že při míchání by měla mít nafta min.plus 5 stupňů aby došlo k promíchání.(něco podobnýho bych hádal i u vifu). Blbý je že když natankuju u pumpy tak nevim kolik má nafta teplotu, ale když to cisterna nabere z obrovskýho nadzemního tanku a pak to veze v mrazu přes půl Evropy tak tam těch 5 stupňů neni a tim pádem aditivim nefunguje...
Tady :
http://www.crc.cz/cz/motorova-nafta.aspx
Zde je napsáno že skutečná operabilita zimní nafty je spíš -17. Takže když se nafta vyrábí aby tak tak splnila normu, není se co divit, že ve větším mrazu má autíčko co dělat..
Tak už snad jen věřit prémiovým naftám...
Tady :
http://www.crc.cz/cz/motorova-nafta.aspx
Zde je napsáno že skutečná operabilita zimní nafty je spíš -17. Takže když se nafta vyrábí aby tak tak splnila normu, není se co divit, že ve větším mrazu má autíčko co dělat..
Tak už snad jen věřit prémiovým naftám...
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Když jde do "tuha" , vyplatí se tohle dodatečné aditivum z řetězců BIshops original, zajištuje filtrovatelnost až do -41stC..je trochu dražší, ale opravdu potřeba je jen pár týdnů..
Nižší teplotu pro filtrovatelnost na trhu negarantuje nikdo..
Bishops original--Premium Power Plus
třeba tady, nebo u prodejců..
http://www.bishops-original.cz/aditiva- ... -paliv.htm
Nižší teplotu pro filtrovatelnost na trhu negarantuje nikdo..
Bishops original--Premium Power Plus
třeba tady, nebo u prodejců..
http://www.bishops-original.cz/aditiva- ... -paliv.htm
- 147 JTD 85
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
- Bydliště: Ustí nad labem
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Nižší teplotu pro filtrovatelnost na trhu negarantuje nikdo..
Bishops original--Premium Power Plus
třeba tady, nebo u prodejců..
http://www.bishops-original.cz/aditiva- ... -paliv.htm[/quote]
Hmmm vypadá to zajimavě stranku davam do založek
Bishops original--Premium Power Plus
třeba tady, nebo u prodejců..
http://www.bishops-original.cz/aditiva- ... -paliv.htm[/quote]
Hmmm vypadá to zajimavě stranku davam do založek
Re: Startovani alfy po ranu JTD
No kedže nádrže na pumpe sú určite dosť hlboko v zemi, tak tipujem, že tam bude aj viac ako 5stupňov...P3TR píše:Já používám aditivum Sypera, (původem z Norska) do obyč nafty a neměl sem na Šumavě kde bydlím problém. Na lahvi je napsáno, že při míchání by měla mít nafta min.plus 5 stupňů aby došlo k promíchání.(něco podobnýho bych hádal i u vifu). Blbý je že když natankuju u pumpy tak nevim kolik má nafta teplotu, ale když to cisterna nabere z obrovskýho nadzemního tanku a pak to veze v mrazu přes půl Evropy tak tam těch 5 stupňů neni a tim pádem aditivim nefunguje...
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA TCT
Ducati Monster S4RS TS
Ducati Monster S4RS TS
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Tak těžko říct, nikdy sem to neměřil . Šlo mi spíš o to, že jak se (ne)smíchá to aditivum s naftou při blbý teplotě tak to asi nefunguje, když to píše výrobce na obalu, i když on tam taky může napsat co chce... Doufám že přijde obleva co slibujou, ty mrazy už mě nebaví, a budem to tu řešit zas až za rok.
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Tak já sem musim přiznat že po 3denním stání a navíc včera padla teplota k -30 Alfíka v poho nastartoval :P Nikdo mi to nechtěl věřit Žádný aditivum jenom obyč nafta z Benziny Je to prostě otom koupit si Pořádný Italský auto !
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Re: Startovani alfy po ranu JTD
PTESNE TAKMára píše:Tak já sem musim přiznat že po 3denním stání a navíc včera padla teplota k -30 Alfíka v poho nastartoval :P Nikdo mi to nechtěl věřit Žádný aditivum jenom obyč nafta z Benziny Je to prostě otom koupit si Pořádný Italský auto !
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Překvápko---vysoké CC ještě automaticky neznamená filtrovatelnost při extra nízké teplotě...čili bez dodatečné kvalitní aditivace je většina premiovek už při -15 a mín horor...přátelé z Rusi + obyč TopQ...to jsou favorité týhle várky..to mě po.er..
Re: Startovani alfy po ranu JTD
To jsi testoval sám nebo kde jsi to našel?
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Fotka mého snaživého důkladného kolegy..když člověk provozuje větší autopark, už mu stojí za to si to "otestovat" a pak natankovat větší množství do foroty..
Re: Startovani alfy po ranu JTD
hezky zcukernatělá
O víkendu jsem byl v Žel. Rudě a v neděli ráno při - 22 totálně zamrzla slavná benzina verva, braná v pátek večer v tamní benzínce na hranicích. Prodejce se dušoval, že je do - 27 a na stojanech měli plakátek vločky. Cena 39kč. Takže několik litrů horké vody na palivový filtr a tůrování startéru a baterie
Má někdo zkušenost s přidáváním benzínu do nafty? Jaké procentní naředění, aby to mělo nějaký smysl a zároven nezkurvilo motor.
TY PŘÍDAVNÝ ADITIVA jsou pěkně k ho.nu pokud neni možnost to namíchat ve vyhřívaný garáži, protože ve zmrzlý naftě se to stejně nespojí.
m.
O víkendu jsem byl v Žel. Rudě a v neděli ráno při - 22 totálně zamrzla slavná benzina verva, braná v pátek večer v tamní benzínce na hranicích. Prodejce se dušoval, že je do - 27 a na stojanech měli plakátek vločky. Cena 39kč. Takže několik litrů horké vody na palivový filtr a tůrování startéru a baterie
Má někdo zkušenost s přidáváním benzínu do nafty? Jaké procentní naředění, aby to mělo nějaký smysl a zároven nezkurvilo motor.
TY PŘÍDAVNÝ ADITIVA jsou pěkně k ho.nu pokud neni možnost to namíchat ve vyhřívaný garáži, protože ve zmrzlý naftě se to stejně nespojí.
m.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
- Geralt10
- Štamgast
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Kolega to za komundiru lil litr benzinu na 40 nafty... Ale nevim jestli bych to udelal common railu... :-)
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Problém při přimíchávání "čehokoli " do nafty--benzínu, petroleje, kerosinu..: /kdysi to byla běžná praktika/
1. dnes je na trhu pouze "vysokooctanový benzín"--čili 95-98-100--který nepříjemným způsobem sráží dolů CC nafty / dříve byl aspon benzín NORMAL/, čili je následně potřeba zvedou CC aditivací..pokud benzín, tak vzhledem k současné produkci určitě radši TECHNICKEJ--čili nízkooctanovej, surovej../5% motor vezme, pokud se upraví mazivost../
Problém je, že pokud je v nádrži rosol, benzín to nepořeší, pak je nutný odjet prostě s tím do tepla, třeba vyhřáté garáže a pak se pokusit upravit odolnost na mráz ..aditivum má ale přednost, před těmito pokusy..
2.Vysokotlaká čerpadla extremně trpí sníženou mazivostí takovéto směsi..pokud už to člověk "musí" udělat, je potřeba aditivovat na zvýšení mazivosti , nebo aspon přidat pár
cm3 2Tsyntetiky..to ale neznamená, že se dá na tohle jezdit celou zimu--to by čerpadlo CR šlo na repas, vstřiky ostatně taky...
3.Daleko citlivější a mín problematická je směs s KEROSINEM/ bohužel se zde narazí na nedostupnost, případně na problém spotřební daně, není to prostě legální palivo do auta, je to opět pouze "nouzové " jednorázové řešení../ 10-15% motor vcelku vezme
4.V krajní nouzi se dá použít i PETROLEJ, bohužel čistota toho z drogerie neodpovídá provozu v motoru, čili taky jako nouzovka..těch 10-15%motor vezme..
5.Přidat jednu lahev ředidla BEZAROMATIK..je to v podstatě frakce z destilace ropy...a jednorázově jí motor stráví bez problému, pokud dostane současně pár cm3 2T /minimálně malýho panáka../syntetického oleje../ dokonce se dá říct že to sakra pojede, ale tyhle hrátky se v žádném případě nedoporučují pro motory CR, tam je to opravdu jen nouzovka .. /
Dá se říct, že opět je nutná aditivace pro lepší CC a mazivost --to v každém případě.
1. dnes je na trhu pouze "vysokooctanový benzín"--čili 95-98-100--který nepříjemným způsobem sráží dolů CC nafty / dříve byl aspon benzín NORMAL/, čili je následně potřeba zvedou CC aditivací..pokud benzín, tak vzhledem k současné produkci určitě radši TECHNICKEJ--čili nízkooctanovej, surovej../5% motor vezme, pokud se upraví mazivost../
Problém je, že pokud je v nádrži rosol, benzín to nepořeší, pak je nutný odjet prostě s tím do tepla, třeba vyhřáté garáže a pak se pokusit upravit odolnost na mráz ..aditivum má ale přednost, před těmito pokusy..
2.Vysokotlaká čerpadla extremně trpí sníženou mazivostí takovéto směsi..pokud už to člověk "musí" udělat, je potřeba aditivovat na zvýšení mazivosti , nebo aspon přidat pár
cm3 2Tsyntetiky..to ale neznamená, že se dá na tohle jezdit celou zimu--to by čerpadlo CR šlo na repas, vstřiky ostatně taky...
3.Daleko citlivější a mín problematická je směs s KEROSINEM/ bohužel se zde narazí na nedostupnost, případně na problém spotřební daně, není to prostě legální palivo do auta, je to opět pouze "nouzové " jednorázové řešení../ 10-15% motor vcelku vezme
4.V krajní nouzi se dá použít i PETROLEJ, bohužel čistota toho z drogerie neodpovídá provozu v motoru, čili taky jako nouzovka..těch 10-15%motor vezme..
5.Přidat jednu lahev ředidla BEZAROMATIK..je to v podstatě frakce z destilace ropy...a jednorázově jí motor stráví bez problému, pokud dostane současně pár cm3 2T /minimálně malýho panáka../syntetického oleje../ dokonce se dá říct že to sakra pojede, ale tyhle hrátky se v žádném případě nedoporučují pro motory CR, tam je to opravdu jen nouzovka .. /
Dá se říct, že opět je nutná aditivace pro lepší CC a mazivost --to v každém případě.
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startovani alfy po ranu JTD
A já už z pár míst slyšel, že LukOil je relativně kvalitní a taky hlavně má větší "výtoč" než leckteré značkové pumpy, což je další +.HonzaR píše:Překvápko---vysoké CC ještě automaticky neznamená filtrovatelnost při extra nízké teplotě...čili bez dodatečné kvalitní aditivace je většina premiovek už při -15 a mín horor...přátelé z Rusi + obyč TopQ...to jsou favorité týhle várky..to mě po.er..
Škoda, že kolega netestoval Agip Asi si natankuju do sklenice a dám to do mrazáku, tam je podle ledničky -18°C
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Startovani alfy po ranu JTD
test te nafty ve sklenickach je.na nejakem.bmw forum
az budu na.pc tak.to zkusim pohledat
az budu na.pc tak.to zkusim pohledat
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Startovani alfy po ranu JTD
http://zetorak.rajce.idnes.cz/nafta/
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Pokud by to nekoho zajimalo tak mu napiste a on vas odkaze na ten web kde to resil.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Pokud by to nekoho zajimalo tak mu napiste a on vas odkaze na ten web kde to resil.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startovani alfy po ranu JTD
A zrovna Agip tam neni
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Zdá se mě to, že tam kde dal adetiva, tak je těch parafínu na dně více, nechápu
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Startovani alfy po ranu JTD
A taky že verva horší než obyč benzina nebo se mě to jen zdá?
Alfa Romeo Crosswagon
Alfa Romeo 146 1.6TS 88Kw
Alfa Romeo GT 1.9JTD 110Kw ex
Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 85Kw ex
Alfa Romeo 146 1.6TS 88Kw
Alfa Romeo GT 1.9JTD 110Kw ex
Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 85Kw ex
Re: Startovani alfy po ranu JTD
Ty fotky jsou zajímavý, ale ta Verva mi nějak nesedí. Co tankuju Vervu v Brně, tak je spíš modro-bílá než žluto-zelená.
Jinak když tu někdo zmiňoval kerosin jako aditivum, tak jak jsem vyrozuměl, tak se dá sehnat v některých modelářských obchodech. Závodníci to míchají do benzínu pro RC auta. Jednou jsem zaslechl v Brně v jízdárně na Mínské jak si tam borec nechal míchat palivo a chtěl tam kerosin a šlečna prohlásila že to není žádnej problém. Tak kdo by to chtěl prubnout tak se možná ve shánění ubírat tímhle směrem.
Jinak když tu někdo zmiňoval kerosin jako aditivum, tak jak jsem vyrozuměl, tak se dá sehnat v některých modelářských obchodech. Závodníci to míchají do benzínu pro RC auta. Jednou jsem zaslechl v Brně v jízdárně na Mínské jak si tam borec nechal míchat palivo a chtěl tam kerosin a šlečna prohlásila že to není žádnej problém. Tak kdo by to chtěl prubnout tak se možná ve shánění ubírat tímhle směrem.
Alfa Romeo 147 1.9JTD 85kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů