čau chlapy
Chtěl bych na mého boxera dodělat chladič oleje, ale nemůžu najít žádnej návod ani sadu chladiče i s přírubou na filtr.
Na jednom zahraničním serveru, jsem viděl, že to týpci řešili pomocí nějakýho kompletu...na přírubě olejovýho filtru měl takovou nádstavbu ze které byly napojený hadice na chladič..
Tak kdyby někdo věděl kde něco podobnýho sehnat, nebo měl nějaký zkušenosti s instalací přídavnýho chladiče oleje, ozvěte se please .
chladič oleje
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
chladič oleje
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
-
Marek
Neumíš hledat synku a nevěř všemu, co se zde píše.
Tady si můžeš koupit komplet: http://tuning.autodoplnky.cz/oil-cooler/?smid=99
Lepší cenu najdeš zde:
http://cgi.ebay.pl/ALFA-SUD-ALFASUD-1-7 ... dZViewItem
Jinak doporučuji pro lepší provoz verzi s termostatem, který otvírá až kolem 90 - 100C. Použitím chladiče oleje výrazně vzroste mazací tlak, zvětší se olejová mazací vrstva, sníží opotřebení jak motoru, tak i oleje samotného.
Jako první krok doporučuji použití oleje s vyšší viskózní třídou W50 či w60.
33 bohužel nemá od výrobce budík na tlak oleje, nicméně toto jde třeba pořešit přímo s montáži onoho chladiče, nebo i bez něj. Na bloku je zaslepený vývod mazacího kanálku. Stačí vyšroubovat zátku a našroubovat čidlo. Blok je stejný jako u Sprintu a ten můj ho měl.
Pokud chceš ušetřit chvíli počkej, zjistím cenu olejového chladiče tuzemské výroby, hadice se dají vyrobit na míru, zbývá jen onen mezikus.
Chladič budu montovat na 75 3,0V6, kterou jsem si nedávno dovezl.
Už změnou oleje z 10W40 na 10W60 stoupl tlak o jednu až dvě jednotky, hlavně za tepla, za studena to omezuje přepouštěcí ventil na čerpadle, takže tato hodnota se nezvýší.
Pokud budeš něco potřebovat, klidně se na mne obrať, email je nejlepší volba, nebo jsem nejčastěji na squadře.
Tady si můžeš koupit komplet: http://tuning.autodoplnky.cz/oil-cooler/?smid=99
Lepší cenu najdeš zde:
http://cgi.ebay.pl/ALFA-SUD-ALFASUD-1-7 ... dZViewItem
Jinak doporučuji pro lepší provoz verzi s termostatem, který otvírá až kolem 90 - 100C. Použitím chladiče oleje výrazně vzroste mazací tlak, zvětší se olejová mazací vrstva, sníží opotřebení jak motoru, tak i oleje samotného.
Jako první krok doporučuji použití oleje s vyšší viskózní třídou W50 či w60.
33 bohužel nemá od výrobce budík na tlak oleje, nicméně toto jde třeba pořešit přímo s montáži onoho chladiče, nebo i bez něj. Na bloku je zaslepený vývod mazacího kanálku. Stačí vyšroubovat zátku a našroubovat čidlo. Blok je stejný jako u Sprintu a ten můj ho měl.
Pokud chceš ušetřit chvíli počkej, zjistím cenu olejového chladiče tuzemské výroby, hadice se dají vyrobit na míru, zbývá jen onen mezikus.
Chladič budu montovat na 75 3,0V6, kterou jsem si nedávno dovezl.
Už změnou oleje z 10W40 na 10W60 stoupl tlak o jednu až dvě jednotky, hlavně za tepla, za studena to omezuje přepouštěcí ventil na čerpadle, takže tato hodnota se nezvýší.
Pokud budeš něco potřebovat, klidně se na mne obrať, email je nejlepší volba, nebo jsem nejčastěji na squadře.
-
Jerremiash
- Příspěvky: 25
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:04
- Bydliště: Frenštát
Nebo www.engitec.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů