Chiptuning 2.2 JTS

Odpovědět
00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od 00flash00 » 7.4.2010, stř 21:01

Chlapci vcera som si dal chipnut moju alfu a teraz mam z 185ps niečo cez 200ps a vyssi krutiaci moment ...
Ale chip tuning v tejto verzii nepriebeha len tak lahko, vybrat riadiacu motora, otvorit ju, naletovat odpori, vycitat snej, poskladat ... potom namapovat soft, a uz len cez kabel flashnut, ale keby sa nepodarilo nahravanie, ze zastane, niet uz pomoci, auto by sa nepohlo ...
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: ChipTuning

Příspěvek od cendler » 7.4.2010, stř 21:42

u koho jsi to dělal a na kolik tě to vyšlo?
máš to měřené na brzdě?
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: ChipTuning

Příspěvek od 00flash00 » 7.4.2010, stř 22:18

jeden chlapik za 200eur ale dal som 220 :)) este som nemeral ale chystam sa malo by tam byt vysse 200ps a 270nm
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Ladin 164V6 » 7.4.2010, stř 23:01

To je nejak malo to nejde nacipovat na vic? Bych cekal aspon kolem 240PS?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Kubas » 8.4.2010, čtv 07:23

Láďo atmo benzín chipem navýšit o 50 koní???? :-k
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.4.2010, čtv 07:53

Kubas píše:Láďo atmo benzín chipem navýšit o 50 koní???? :-k
Minimalne :-D


Ja jen ze squadra-tuning.nl slibuje z 3.0 24V 230PS +10PS max. pri 6400ot, pri nizsich otackach kolem 5PS, a jsou to softy ladeny na konkretnim typu motoru na brzde...

Tak nevim proc se ti nezda, ze by se to odpurkem nedalo udelat z 185 na 240PS jen tak od oka? :smt064 :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Kubas » 8.4.2010, čtv 08:00

:-D ..... aha, už chápu.... Já jsem původně myslel, jestli si to nepleteš s nějakým JTDčkem :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.4.2010, čtv 08:16

Trochu jsem pohledal na netu, nasel jsem max 6-9kW a 11-16Nm narust, ty vyssi hodnoty pro N98, pak pisou 142kW a 246Nm. A myslim ze to jsou dost optimisticky cisla :D
http://www.powerchipgroup.com/Datasheets/1/Alf0040.pdf
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Alfik » 8.4.2010, čtv 08:22

00flash00 píše:Chlapci vcera som si dal chipnut moju alfu a teraz mam z 185ps niečo cez 200ps a vyssi krutiaci moment ...
Ale chip tuning v tejto verzii nepriebeha len tak lahko, vybrat riadiacu motora, otvorit ju, naletovat odpori, vycitat snej, poskladat ... potom namapovat soft, a uz len cez kabel flashnut, ale keby sa nepodarilo nahravanie, ze zastane, niet uz pomoci, auto by sa nepohlo ...
Ani cez programator?
Neviem sice,ako na benzine,ale naco odpor?
Ved jednotky sa flashuju bud vybranim pamate a prepisanim eprom cez programator,alebo po kably,nie?
Objasni to niekto?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Kůrkyn » 8.4.2010, čtv 11:44

Flash asi zřejmě vyhodil 220 €. Navíc s dobrým pocitem. :-D

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Alfik » 8.4.2010, čtv 14:23

Kůrkyn píše:Flash asi zřejmě vyhodil 220 €. Navíc s dobrým pocitem. :-D
Zeby system Powerboxu v cene jedneho eura? :shock:
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Petr147 » 8.4.2010, čtv 14:32


Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Kůrkyn » 8.4.2010, čtv 20:26

K tomu když se ještě přidá magnetizér z aukra, tak to musí jezdit fakt zadarmo :smt046

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od JP159 » 8.4.2010, čtv 21:03

Kluci věřte,že na to plno blbů skočí jak slepice po flusu :hotovej
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Alfik » 8.4.2010, čtv 21:40

Ja tomu verim. Pokial to priskrti palivo tak,ze motor strati 20kw,tak ten liter dole bude urcite... :hotovej
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od tuta146 » 8.4.2010, čtv 22:12

Tak jsem na to koukal a není to nic pro mě, píšou, že to nepatří do schválených a homologovaných aut, pouze pro sportovní účely asi do nějakých speciálů :-D
Kurňa chlapec asi bude brzo multimilionář, vzhledem ke změně pravidel tankování v F1 :hotovej
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Feri
Uživatelský avatar

Příspěvky: 20
Registrován: 2.4.2010, pát 16:18

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Feri » 26.8.2010, čtv 19:46

Má vůbec smysl chipování atmosferických motorů?
Má s tím někdo reálnou zkušenost? Je těch 15 koní (http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... jts-185hp/) reálných a věc druhá, je to vůbec poznat?
Tohle bude mnohem zajímavější (http://www.autodeltashop.com/product_in ... cts_id=581) jen ta cena je krapet jinde :roll:
Má ten kompresor někdo z klubu v autě(i jiným motoru)?
159 2.2 JTS sportwagon

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od Kleofáš » 27.8.2010, pát 14:46

Těch 15 koní reálných není.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od kejml » 27.8.2010, pát 15:33

Tuším, že více o úpravách od fy Autochip by nám mohl prozradit uživatel Kingmichal.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od hno3 » 23.12.2012, ned 09:02

koukám po nějakejch alternativních povozech a koukám i na alfy s 2,2 JTS a možnosti co se s nima dá dělat...(chip, vejfuk, vačky..)

prej 200PS chipem :roll: :smt040 na brzdě jsi byl? protože mě popadá záchvat smíchu, když někdo chipuje JTS a tvrdí takový nárusty...

reál je kolem 4-5PS max (viz. nabídka na squadra tuning a to je trochu jiná liga než ti čeští looseři co dokážou načipovat i lunochod 1..) to to není 2hod zásah maniaka s flasherem ,ale poměrně dlouhej vývoj, protože naladit něco co už ve fabrice jede s optimální směsí a na hranici detonací - což JTS motory jsou není prdel... věřit, že někde v nějaký mapě přidá 15% bezrozměrnejch jednotek a doufá, že to něco přidá.. bohužel.. :smt097

tohle funguje na klasický motory, kde se i nějakej nárust objeví díky většímu předstihu a díky tomu, že se to ještě víc zalilo benzínem (z fabriky to je často nastaveno na bohatší straně) tak to kupodivu ještě neklepe...udělat to pořádně-s lambdou a detcans tak z toho potom člověk zmáčkne na maximu ne třeba 8, ale rovnou 15PS s hooodně silným nástupem už od 3000..což je případ 2l 16v 102kW motoru v coupe...

navíc jak hledám někoho kdo mi upraví řj ve stilu (podle většiny nejde, čeští pičtuneři ji ale maj v nabídce-a pak radši nereagujou, a co jsem pátral tak tyto řj používaj japončíci i v lancerch a subarách a maj na to i opensource sw, jen k tomu udělat ovaldač jednotky..) tak sem se náramně bavil optimistickejma nárustama u stila abarth ze 170 až na 190-195PS... přičemž v anglii z toho live mappingem nedostali víc jak 182PS...(na seriovej soft předtím naměřily 168)...ale zrychlením na první 3 rychlosti to díky okamžitý reakci na plyn, cožje typická vlatsnost NA motorů a průběhu MK ve tvaru stolový hory silně ohrožovalo 20VT coupe..

no koukám že sem se zas rozepsal...téma chiptuning v česku je nekonečný a nikdy mě nepřestane bavit.. :weedman: :hotovej
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 259
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od zmulin » 23.12.2012, ned 21:14

No,že by se z udávanejch 170ti Ps na klice dostalo 168 na brzdu mě taky baví číst.Nebo jak si dopočítali ztráty???
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Chiptuning 2.2 JTS

Příspěvek od hno3 » 24.12.2012, pon 09:24

normálně... auto sedí na brzdě se zařazeným kvaltem (3-4 dle zpřevodování..)
proběhne měření od volnoběhu po max otáčky a po vyšlápnutí spojky to dopočítá ztráty v převodovým ústrojí díky setrvačnosti toho ústrojí a setrvačnosti válců..
teorie je krásná a i funkční.. záleží pak na tom jak je schopná obsluha a v jakým stavu je měřený auto, protože třeba jezdit na válce se spojkou před smrtí není zrovna optimální....v době kdy má válce každej lojza se občas objevujou nesmysly..

v případě tý 2.4rky bylo na kolech 156PS/na motoru po přepočítání ztrát 182PS ...bohužel ze stavu "před" znám pouze číslo P a Mk...diagram je jen pro stav "po", ...

zde je např. protokol z 2.0 20VIS...kde máš P na kolech a P na motoru.. a taky s průběhem A/F jinak to nemá cenu ani dělat.. krásně si přeložíš křivky A/F a P přes sebe a vidíš jak směs ovliňvuje průběh Mk...

Obrázek
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů