Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Odpovědět
11bruno4
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 113
Registrován: 30.11.2012, pát 07:16

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od 11bruno4 » 2.11.2013, sob 13:49

Tak jsem vymontoval to EGR a procistil, vše chodilo volne jak ma nikde so to nezasekavalo a ani to nebylo moc spinavy. Dal jsem spatky a porad to hulilo.Tak jsem se rozhodl ze to zaslepim pred vstupem do EGR kde sem do stredu navrtal asi 5mm dirku ale po chvily vyhodilo chybu neco jako malo vzduch EGR... tak jsem tam vyvrtal dirku cca 8,5mm a porad to same vyhazovalo to chybu.
napojil sem diag. a teor. mnozstvi vzduchu bylo cca o polovinu mensi nez real.(coz je zajimave protoze chyba hlasila malo vzduchu a ve skutecnosti ho to davkovalo jenou tolik..)
Z pridavanim plynu se to konstantne zvysovalo az se real.mnozstvi zastavilo na cca 600 a teoreticke mnozstvi se zvysoval az na nejakych 1200mg....
Pak jsem zaslepku vyndal a teoreticke vs. realne mnozstvi vzduchu se shodovalo postupne z pridavaním plynu:) jenze od otacek cca 3500 se real.mnozstvi zastavilo na na 600 a teoreticke zase vyskocilo na 1200
Otazka teda zni jak funguje to EGR kdyz se neda zaslepit a vyhazuje chybu? jakto ze to mneni hodnotu vzduchu?
A nebude spatna ta vaha kdyz ani v jednou z popisovaných prípadu nenavaží vic než 600mg/...
Alfa 159 2.4 JTDm

EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003

Jans
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 138
Registrován: 25.7.2009, sob 21:45
Bydliště: Čadca - Staškov

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Jans » 2.11.2013, sob 18:23

Bud malo tlaci turbo alebo mas niekde dierku alebo je snimac tlaku k.o.
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 3.11.2013, ned 15:18

Pár fotek z instalace GTB2056v na AR 156 1,9 JTD. Předpokládaný výkon 220HP. :smt023 Už jenom odladit software - alfatuning.sk
Přílohy
IC.jpg
pohled.jpg
olej-out.jpg
olej-in.jpg
napojeni-1.jpg
napojení.jpg
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 3.11.2013, ned 18:11

Miso?
Alfa Romeo Perfection

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 3.11.2013, ned 19:34

11bruno4 píše:Tak jsem vymontoval to EGR a procistil, vše chodilo volne jak ma nikde so to nezasekavalo a ani to nebylo moc spinavy. Dal jsem spatky a porad to hulilo.Tak jsem se rozhodl ze to zaslepim pred vstupem do EGR kde sem do stredu navrtal asi 5mm dirku ale po chvily vyhodilo chybu neco jako malo vzduch EGR... tak jsem tam vyvrtal dirku cca 8,5mm a porad to same vyhazovalo to chybu.
napojil sem diag. a teor. mnozstvi vzduchu bylo cca o polovinu mensi nez real.(coz je zajimave protoze chyba hlasila malo vzduchu a ve skutecnosti ho to davkovalo jenou tolik..)
Z pridavanim plynu se to konstantne zvysovalo az se real.mnozstvi zastavilo na cca 600 a teoreticke mnozstvi se zvysoval az na nejakych 1200mg....
Pak jsem zaslepku vyndal a teoreticke vs. realne mnozstvi vzduchu se shodovalo postupne z pridavaním plynu:) jenze od otacek cca 3500 se real.mnozstvi zastavilo na na 600 a teoreticke zase vyskocilo na 1200
Otazka teda zni jak funguje to EGR kdyz se neda zaslepit a vyhazuje chybu? jakto ze to mneni hodnotu vzduchu?
A nebude spatna ta vaha kdyz ani v jednou z popisovaných prípadu nenavaží vic než 600mg/...


Záleží jak jsi ten egr čistil. Ta mechanická část ani tak nezlobí jako ta elektromagnetická. Pokud špatně chodí ta el.mg. tak to musíš opravit. EGR zaslep úplně, s chybou můžeš jezdit , nouzový režim nebude , jen kontrolka svítí. To se dá popřípadě softwarově odstranit. (EGR OFF 1300,-kč) Egr se uzavře softwarově a kontrolka se nebude rozsvicet. EGR funguje tak, že se vrací část spalin do sání , když ho zaslepíš tak přes váhu vzduchu proteče více vzduchu a jednotka to pozná, že je něco z egrem a rozsvítí kontrolku. Pokud ti váha nedá víc jak 600mg tak tam bude něco špatně. Záleží kolik ti tlačí turbo. To se potom dá lehce spočítat, při jakém tlaku turba - kolik proteče přes váhu množství vzduchu.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

11bruno4
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 113
Registrován: 30.11.2012, pát 07:16

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od 11bruno4 » 3.11.2013, ned 23:35

EGR sem cistil mechanickou i magnetickou cast chodilo to dobre.Taky sme to zaslepil uplne a hulilo to...takze EGR je v pohode zatim necham otevrene zaslepim ho az na jaro kdy se chystam na Alfatuning.sk nachipovat moji Alfu kde mi ho zaroven zdarma softwarove vypnou :)
A ted k te vaze v malych otackach to važí prene jako teoreticke množství ale ve vysokch otačkach se to zastavi na hodnote cca 660 mg pritom teoreticke mnozstvi pise 1200 mg
preplnovaci tlak vypada ze sedi myslim ze obje hodnoty se pohybovali kolem 1100... nevim moc tomu nerozumim.
jak se to dá vypočitat??? jaky by mnel byt maximalni tlak turba??
Alfa 159 2.4 JTDm

EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 4.11.2013, pon 09:24

11bruno4 píše:EGR sem cistil mechanickou i magnetickou cast chodilo to dobre.Taky sme to zaslepil uplne a hulilo to...takze EGR je v pohode zatim necham otevrene zaslepim ho az na jaro kdy se chystam na Alfatuning.sk nachipovat moji Alfu kde mi ho zaroven zdarma softwarove vypnou :)
A ted k te vaze v malych otackach to važí prene jako teoreticke množství ale ve vysokch otačkach se to zastavi na hodnote cca 660 mg pritom teoreticke mnozstvi pise 1200 mg
preplnovaci tlak vypada ze sedi myslim ze obje hodnoty se pohybovali kolem 1100... nevim moc tomu nerozumim.
jak se to dá vypočitat??? jaky by mnel byt maximalni tlak turba??
Pokud by jsi to měl do Dubnice na Váhom daleko tak se můžeš stavit u mě. (pobočka alfatuning.sk) Havlíčkův Brod. Cena je stejná. Ano, pokud se auto čipuje tak je egf off zdarma a zaslepovat se už nemusí. SW úpravy dělá všechny Sarkan. Spočítat se to dá když vezmeš objem válců , hustotu vzduchu při určité teplotě v sání a tlak co dává turbo...Tlak turba ti udává mapa z ŘJ...

Budeš tam mít asi problém s váhou, ale bez logů z jízdy těžko radit.

PS : ten egr jsi zkoušel vyndaný jak ti chodí pod proudem ?
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 7.11.2013, čtv 13:54

Předběžne : Měl by někdo zájem o moje turbo GTB2260V - upravené pro tlak 3,0b :smt033 s přírubama na 2,4ku ?

Není to žádný repasovaný "polák" s neorigo dílů....zánovní poctivej garrett vyvážený na 220tis.ot...

Přemýšlým že půjdu do Ball Bearing, se mi těch 300k už zná nějak málo.... :smt033
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Liwika19 » 7.11.2013, čtv 14:17

ty to menis ako topanky :-D
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Lukyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 493
Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Lukyn » 7.11.2013, čtv 20:28

Mozna se zeptam blbe : Ma vliv navysovani vykonu v takovych intencich na zivonost motoru a ostatnich dilu? Resp. Dalo by se toto vyjadrit krivkou grafu?
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 7.11.2013, čtv 21:21

Samozrejme. Znas Nohavicovu teorii alkoholoveho kopce? Tak tady je to to same.
Alfa Romeo Perfection

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 8.11.2013, pát 11:01

Vliv na životnost to určitě má , ale záleží jak se ten maximální potenciál v celkovém provozu často využívá. Z deseti procent ? Z pěti procent ? Alfa má 250tis.km, a funguje vše jak má. Se divím že to drží....letos odjela cca 80-100 sprintů...spojka, setrvák, poloosy...vše ok...minulý tok to samé. Spojka teda začíná už klouzat , ale ta na to má po těch kilometrech právo...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od razorcz91 » 10.11.2013, ned 20:00

Tvoří se mi v hadici hned za výstupem z IC nějaký kekel a maz. Čím by to mohlo být, když turbo nemá kde brat bordel. Vzduchový filtr mám čistý.
Přílohy
DSC_2809.jpg
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 10.11.2013, ned 20:41

olej z turba
Alfa Romeo Perfection

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od razorcz91 » 10.11.2013, ned 22:05

Ale zase zbytek hadice je suchej a hlinikový sání taky :-k
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od lukee » 12.11.2013, úte 14:48

razorcz91: Rekl bych ze normalni, mel jsem to na turbokamnech ve 155 i ve 159 (troska mastnoty hned u spony).

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 17.11.2013, ned 22:36

Kolegovi netahala alfa tak sme sa jej pozreli na fén *varim varim
Vysledok je sakra poznat.
Přílohy
1395800_733087343372327_1260815868_n.jpg
1451964_733087300038998_1666229731_n.jpg
1469964_733087266705668_347057463_n.jpg
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 979
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Kolbik » 26.11.2013, úte 22:07

Da se ta regulace po vycisteni necim namazat nebo neexistuje nic co by se tam neupeklo?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 26.11.2013, úte 23:39

vycistit, odmastit a nechat tak. Jo a nenechavat nacipovat prasocipem co to zase ucpe sazema.
Alfa Romeo Perfection

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 27.11.2013, stř 11:06

Tak, tak.... :-D Prasočipem to dělá 9 z 10 nalejvacích firem :smt033
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

konychiwa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 46
Registrován: 9.3.2013, sob 02:03
Bydliště: Horníkov

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od konychiwa » 27.11.2013, stř 22:36

čím to nejlépe vyčistit? stačí čistič karburátorů jako na egr?
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 29.11.2013, pát 05:50

Vycistis to uplne hocicim.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 29.11.2013, pát 05:50

Vycistis to uplne hocicim.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

Kobla156
Uživatelský avatar

Příspěvky: 43
Registrován: 19.11.2013, úte 20:47

Hvizdani turba

Příspěvek od Kobla156 » 29.11.2013, pát 13:31

Radim píše:Richie: nemelo by piskat napr hned od volnobehu,podle me..navic je rozdil mezi pohvizdovanim (hvizdanim) a piskanim :-) chapu ze kdyz to nemam moznost akusticky potvrdit je to sporne slovickareni ale resil jsem podobny problem v octavii a vim o cem mluvim.ten zvuk je odlisny a zejmena jeho intenzita je jina.kdyz neni neco ok bylo to ve skodovce jako kdyz mas turbinu hned pod otackomerem :-) ..
btw,kdo dela ty repase - jakykoliv turboservis? v Praze tusim nejake dobre jsou..



Věř že když bude turbo v čudu tak to poznáš :D já to zažil... turbo už mělo odsloužíno a potom to pískalo jako meluzína ( doslova a do písmene ) :smt026 :smt041

Ale jinak se chci zeptat hvízdne si cca od 1800-2200 otáček, je to správně, nebo je to počátek toho připravovat se na výměnu? :(
AR 156 1.9 JTD 85Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTD 110Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTDm 129Kw Sportwagon 2004
AR 156 1.9 JTDm 110 Kw Crosswagon 2005
AR 156 2.4 JTD 110 Kw Sportwagon 2002

Kobla156
Uživatelský avatar

Příspěvky: 43
Registrován: 19.11.2013, úte 20:47

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Kobla156 » 29.11.2013, pát 13:38

Erik166 píše:Kolegovi netahala alfa tak sme sa jej pozreli na fén *varim varim
Vysledok je sakra poznat.
Eriku ? Mám takový problém mám mojí alfu pár týdnů, ale přijde mi že nejede tak rychle jak má? Když chci dosáhnout větší rychlosti jak 160 km/h musí se točit i jiné kvalty? :( nebo stačí kdyžtak jen 4. př. stupeň? :)
Díky moc, nevím si s tím moc rady
AR 156 1.9 JTD 85Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTD 110Kw Sportwagon 2002
AR 156 2.4 JTDm 129Kw Sportwagon 2004
AR 156 1.9 JTDm 110 Kw Crosswagon 2005
AR 156 2.4 JTD 110 Kw Sportwagon 2002

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů