Životnost turba
Životnost turba
Tak tbi s kleklym turbem uz bylo takze vymena klasika co deset tkm...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Olej pro TBi (specifikace, intervaly atd.)
kamos vo fiate robil turbo na brere TBi uz aj po 70tkm... ono asi neni sranda tam davat nejaky iny olej a nedaj boze po 15tkm ked na TS menis po 10
hej a na tej brere menili aj variatory... to som kukal jak puk ze TBi ma variatory
hej a na tej brere menili aj variatory... to som kukal jak puk ze TBi ma variatory
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Olej pro TBi (specifikace, intervaly atd.)
ja čo som predal moju QV tak novej majitelke asi po 2000km odišlo turbo...a to auto nemalo ani 40000km..naštastie je to ešte v záruke...už od novoty to auto ked som to ráno naštartoval išlo do otáciek samo bez toho aby som stláčal plyn, nikdy však nič nezistili čo by s tým mohlo byt, teraz čo mám novú QV tak to nerobí...v servise mi povedali, že majú také skúsenosti, že turbo na 1,8Tbi sa kazí ludom, ktorí jazdia až príliš opatrne...čo bol aj môj prípad. Neviete niekto aký je blok motora na "starej" Tbi kedže teraz je údajne hliníkovi? Ved aj ten starý je z hliníka...či tento nový je nejaký odlahčený hliník?
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Re: Olej pro TBi (specifikace, intervaly atd.)
Nemá QV klasický litinový a 4C hliník? A s tím turbem, nebude to tím olejem pro Tbi, co ani u nás některé autorizaky nemají a když jsem se na to téma bavil s prodejcem na SK, když jsem QV projížděl, tak o tom ani nevěděl?
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej pro TBi (specifikace, intervaly atd.)
No doufám že to bude u mě ok. Mám zachvíly 70tis. co jsem nasosal z italkých alfistů tak většinou turbo odejde do 40tis tak doufám že to bude ok jelikož záruku nemám. a to že to občes projedu tak to joooo
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Olej pro TBi (specifikace, intervaly atd.)
159 tbi dostavalo id nova kour a turbo lehlo taky po 60.
No vida, zacina se vybarvovat...
Tbi ma litinovej blok krom 4c
No vida, zacina se vybarvovat...
Tbi ma litinovej blok krom 4c
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Olej pro TBi (specifikace, intervaly atd.)
Tak když tam bude repasovatelne turbo za pár tisíc, tak proč ne... Jen aby tam nebylo něco jako na 20V 2.4, kde výrobce nedodává náhradní díly
Re: Olej pro TBi (specifikace, intervaly atd.)
Zajimeva, udajne na 159tce se spatne dochazuje a muze se prehrivat,juli by s tim problem mit nemela, alespon toto rikali na servise,tak nevim...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Životnost turba
Teď po facu snad bude mít Giulietta hliníkovej blok stejně jako 4c,někde jsem o tom četl takže to není domněnka. Jinak Franiku zbejvá ti 10tis.km:-)
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: Životnost turba
No ja velky rozdiel nepocitujem na spotrebe ked idem economy run, tak okolo 8 a ked bez dialnice co premavka dovoli tak 10-11. Takze nevidim dovod ho setrit nejak extremne. A nekupil som si auto na rekordy v spotrebe . Pytal som sa na to v servise, tak zevraj ho mam kludne vytacat, ze je to lepsie aspon do 4tis. Uvidime ako to bude, zatial mam 59tis km..
Inak som nasiel turbo na UK webe za 499 quid, co mi nepride az taka drama.
Inak som nasiel turbo na UK webe za 499 quid, co mi nepride az taka drama.
Alfa´s are for nice people
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost turba
takže ještě 8 tis. a bude inzerát o pár vláken níž.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Životnost turba
tak je jasne ze pri nizkych otackach jak to robi 90% ludi ze na spotrebu nema olejove cerpadlo tlak a nestiha zasobovat aj turbo... vela ludi tak jazdi aj na diezlu ale tak to funguje a proste traktorista to nepochopi a ty mu to ani nevysvetlis... to iste podla mna polozilo aj ojnicne loziska na TS... ten co jazdi jak hovado tak mu to drzi a ten co to toci do 2500 lebo sa boji tak mu to klakne, 8v verzie boli ok ale 16 uz nie lebo bolo potreba trochu viac oleja na vacky no cerpadlo ostalo povodne a tak smola
edit: a to sa proste neda ani otestovat pri vyrobe motora lebo tam to tocia a testuju a davaju tomu motoru zabrat na 100% cista krv a motor drzi a nevykazuje poskodenia.... potom test optimalne otacky atd... no pride durko traktorista a hold nikto nepocital ze bude jazdit do 2000ot
edit: a to sa proste neda ani otestovat pri vyrobe motora lebo tam to tocia a testuju a davaju tomu motoru zabrat na 100% cista krv a motor drzi a nevykazuje poskodenia.... potom test optimalne otacky atd... no pride durko traktorista a hold nikto nepocital ze bude jazdit do 2000ot
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Životnost turba
Ještě jsem sice neměl tu čest, ale ze všech testů mi vychází, že TBi má docela "dieselovou" charakteristiku, tedy slušný krouťák vodspodu a točit to do červeného naopak nemá smysl, takže se nedivím, že s tím lidi jezdí na pohodu.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost turba
Možná TBI v 159, ale v Giulietě jede opravdu dobře a nejede to jako diesel.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Životnost turba
Obecně to je charakteristika všech turbo benzinu.
Ale co jsem porovnaval video tak rozdíl v tbi v 159 a giu je značný..
Ale co jsem porovnaval video tak rozdíl v tbi v 159 a giu je značný..
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Životnost turba
Dallen ma recht, i kdyz jsem mel A4ku 1.8T, nemelo smysl chodit za 5k otacek, stejne to tam uz nejelo. Nejlip se takovy motor citi tam kde nafta, 2000 az 4000
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Životnost turba
Danni píše:tak je jasne ze pri nizkych otackach jak to robi 90% ludi ze na spotrebu nema olejove cerpadlo tlak a nestiha zasobovat aj turbo... vela ludi tak jazdi aj na diezlu ale tak to funguje a proste traktorista to nepochopi a ty mu to ani nevysvetlis... to iste podla mna polozilo aj ojnicne loziska na TS... ten co jazdi jak hovado tak mu to drzi a ten co to toci do 2500 lebo sa boji tak mu to klakne, 8v verzie boli ok ale 16 uz nie lebo bolo potreba trochu viac oleja na vacky no cerpadlo ostalo povodne a tak smola
edit: a to sa proste neda ani otestovat pri vyrobe motora lebo tam to tocia a testuju a davaju tomu motoru zabrat na 100% cista krv a motor drzi a nevykazuje poskodenia.... potom test optimalne otacky atd... no pride durko traktorista a hold nikto nepocital ze bude jazdit do 2000ot
Na této teorii je založen takzvaný Pivrncův zázrak
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: Životnost turba
no by si sa cudoval kolky jazdia len do 2000-2200ot.pedro m píše:Nejlip se takovy motor citi tam kde nafta, 2000 az 4000
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Životnost turba
ja poznam typka co s TS jazdil do 2500 ot. a mi vravel ze mu to nejak netaha a je to lenive
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Životnost turba
pod 2200 s TS nejazdim!!! cista vrazda... co to je za magora? isto chcel kupit oktu v TDI ale mal peniaze len na alfu :P
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Životnost turba
potom si kupil subaru...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost turba
okolo 2000 jezdím v 90% jízdy a pak další je tak okolo 5000 signalizace řazení nabádá k řazení nahoru už na 1500 až 1700
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Životnost turba
Liwika19 píše:ja poznam typka co s TS jazdil do 2500 ot. a mi vravel ze mu to nejak netaha a je to lenive
Petr147?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Životnost turba
PetrGTV píše:Liwika19 píše:ja poznam typka co s TS jazdil do 2500 ot. a mi vravel ze mu to nejak netaha a je to lenive
Petr147?
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů