Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak to je masakr, to už dnes ví každej amatér že je naprosto nezbytné to odstranit i z ŘJ a je to tak u všech značek. A mechanik ti dává takovéhle rady?
AR 159 SW 1.9 JTDm
- lukasvejda
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6.1.2014, pon 17:46
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
S jeho praci jsem byl az do ted naprosto spokojeny. Na aute mi delal rozvody, ramena+cepy, brzdy, vahu vduchu i egr sveho casu cistil a vse naprosto v poradku, nemohl jsem si stezovat. Bohuzel az do ted a to dela v autorizaku VW...
Snad bude vse OK
Snad bude vse OK
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110kw EGR+DPF OFF
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nikdo neporadí?enšpa píše:Máte někdo zkušenosti co se týče snímače kliky se značkou FACET. Dá se nebo zvolit raději jiného výrobce.
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
lukasvejda : zase jak jsem ti psal v emailu, ale napíšu to i tady, až RJ zjistí že tam není DPF, to trvá cca 800km, tak spustí pro ochranu motoru trvalou regeneraci, pro jistotu, aby se právě nezničil motor a neucpal se, což je problém, auto začne šíleně černě kouřit a samozřejmě u toho hrozí, když někde blbě zastavíš na slámě, na papíru atd. že si můžeš podpálit auto, protože pod autem díky regeneraci by mělo být cca 620°C
enšpa : FACET je v pohodě, dej ho tam
enšpa : FACET je v pohodě, dej ho tam
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zdendo dík .
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ty kjávo. Kdyby to šlo takhle lehce, tak nejezdím ke Zdendovi a udělám si to doma na zahradě. Záslepku do EGR vystřihnu z nějakého plechu a trubku místo DPF bych si doma taky uměl svařit
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
- lukasvejda
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6.1.2014, pon 17:46
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Kdybych si tento web procital uz driv, udelal bych to taky jinak.
Chybama se clovek uci.
Jinak DPF uz odstraneno z RJ a po nejakem najezdu muzu rict, ze je vse v poradku. Takze diky za rady.
Chybama se clovek uci.
Jinak DPF uz odstraneno z RJ a po nejakem najezdu muzu rict, ze je vse v poradku. Takze diky za rady.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110kw EGR+DPF OFF
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 711
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Chlapi když jde už olej do sani přes turbo,jak je to špatné?
Hadice z turba do sani je uz od oleje a oleje dolívám něco do litru před výmenou.
Hadice z turba do sani je uz od oleje a oleje dolívám něco do litru před výmenou.
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Neplaš, trocha oleje přes turbo do sání projde vždy a pokud dolíváš do 1l na 15.000, tak to je taky OK.
By tě měl slyšet můj známej, co má Cayenne Turbo S, ten dolívá skoro 1l/1000 km a v Porsche servisu mu řekli, že je v normě, prý je to vlastnost, tak vozí sebou 5l oleje a dolívá s každým tankováním.
By tě měl slyšet můj známej, co má Cayenne Turbo S, ten dolívá skoro 1l/1000 km a v Porsche servisu mu řekli, že je v normě, prý je to vlastnost, tak vozí sebou 5l oleje a dolívá s každým tankováním.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 711
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ok tak klid
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zdar Alfisti táhnu napájení pro zesilovač do kufru.Snažím se to udelat co nejsnažší cestou,do kabiny od baterie jsem prošel podběhem u řidiče a průchodkou v které vede nějaký bowden.Pokračovat chci podél prahu pod koberečky.Poraďte nač si dávat pozor při sundavání prahových lišt a co vzadu prostup do kufru a taky kde je nejlepší ukostření vzadu za sedačkama bez demontu tapacíru celého kufru díky za cenné rady
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Cau Alfisti. Mel bych na Vas dotaz. Zacala mi mlatit sedacka spolujezdce a uz mi to zacina celkem vadit. Dneska sem se nato koukal a prijde mi to jako by byla volna nekde v kolejnickach. Ale nenasel sem nikde nic co by se dalo dotahnout. Tak bych se chtel zeptat zda nekdo nevite co s tim udelat aby to nemlatilo???
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 110 kw, DPF a EGR OFF!!! :-) <3
Alfa Romeo 156 1,6 TS EX
Alfa Romeo 156 1,6 TS EX
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak mi potvora začíná poškubávat.
Posledních pár dní sledují, že při nižších otáčkách na mžik vypadne tlak turba (dle budíku) a s motorem to cukne.
Nejčastěji se mi to stane když jedu v poklidu na tempomat (100kmh a 1750ot.). Pokud je tlak turba pod 0,8bar a jedu po rovině, vše je ok. Jakmile začne silnice stoupat a turbo tlačit, najednou to škubne, ručička padne na zem a zpět se natlakuje.
V kopci se to nepravidelně opakuje po několika vteřinách. Někdy se to třeba nestane vůbec (obvykle, když to chci natočit) a od dneška to sleduji i při normální jízdě po městě - při pomalých rozjezdech.
Co to zas je?
Jediné co jsem za poslední dobu změnil je, že tankuji obyčejný LukOil a ještě k tomu mi došel VIF. Předpokládám ale, že tohle vstřiky asi nezpůsobí ne?
Jen podotýkám, že to není spojené s tím záškubem u 2000ot.. Aktuálně mám dva druhy cukanců přičemž ten nový je dost výrazný.
Filtr i klapky dávno odstaveny. EGR mám funkční. Do cca minulého týdne vše ok.
Posledních pár dní sledují, že při nižších otáčkách na mžik vypadne tlak turba (dle budíku) a s motorem to cukne.
Nejčastěji se mi to stane když jedu v poklidu na tempomat (100kmh a 1750ot.). Pokud je tlak turba pod 0,8bar a jedu po rovině, vše je ok. Jakmile začne silnice stoupat a turbo tlačit, najednou to škubne, ručička padne na zem a zpět se natlakuje.
V kopci se to nepravidelně opakuje po několika vteřinách. Někdy se to třeba nestane vůbec (obvykle, když to chci natočit) a od dneška to sleduji i při normální jízdě po městě - při pomalých rozjezdech.
Co to zas je?
Jediné co jsem za poslední dobu změnil je, že tankuji obyčejný LukOil a ještě k tomu mi došel VIF. Předpokládám ale, že tohle vstřiky asi nezpůsobí ne?
Jen podotýkám, že to není spojené s tím záškubem u 2000ot.. Aktuálně mám dva druhy cukanců přičemž ten nový je dost výrazný.
Filtr i klapky dávno odstaveny. EGR mám funkční. Do cca minulého týdne vše ok.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Než začneš hledat šodka, tak zkus vyjet obyč naftu, smazat přes diag. "hodnoty naučené samovýukou" a natankovat nějakou prémiovou fajnovou naftičku.
Dřív bych to možná neradil, ale měl jsem náhodně se vyskytující zásahy nějakého limiteru: jedu po dálnici na tempomat 130-140, pak chci akcelerovat, dám podlahu, zátah bez problémů až turbo dorazí do maxima a pak ten zásah - turbo spadne o cca 0,3 baru, opět do plna a pořád dokola. Dle Sarkana to bylo způsobeno zásahem smoke-limiteru (zřejmě kouřového ) a tak mi upravil mapu. Jenže než mi ji stihl mapu upravit a poslat, jsem vyjel totálně nádrž ještě se zimní obyč. naftou s VIFem a natankoval 72 l Shell V-Power Nitro+ Diesel (vím, že v testech nic moc, ale zkusil jsem) + smazal tu samovýuku a ejhle, následujících 400 km aniž bych stihl přehrát novou upravenou mapu od Sarkana, jsem přes veškerou snahu nebyl schopen zásah limiteru vyvolat. Navíc mi celkově auto po delší době připadalo hodně živé, až jsem si říkal, že je "jak polité živou vodou", možná jen placebo, ale výsledek je, že se asi vrátím k nějakým lepším palivům a ty základní Čepro-patoky si chvíli nebudu všímat.
Dřív bych to možná neradil, ale měl jsem náhodně se vyskytující zásahy nějakého limiteru: jedu po dálnici na tempomat 130-140, pak chci akcelerovat, dám podlahu, zátah bez problémů až turbo dorazí do maxima a pak ten zásah - turbo spadne o cca 0,3 baru, opět do plna a pořád dokola. Dle Sarkana to bylo způsobeno zásahem smoke-limiteru (zřejmě kouřového ) a tak mi upravil mapu. Jenže než mi ji stihl mapu upravit a poslat, jsem vyjel totálně nádrž ještě se zimní obyč. naftou s VIFem a natankoval 72 l Shell V-Power Nitro+ Diesel (vím, že v testech nic moc, ale zkusil jsem) + smazal tu samovýuku a ejhle, následujících 400 km aniž bych stihl přehrát novou upravenou mapu od Sarkana, jsem přes veškerou snahu nebyl schopen zásah limiteru vyvolat. Navíc mi celkově auto po delší době připadalo hodně živé, až jsem si říkal, že je "jak polité živou vodou", možná jen placebo, ale výsledek je, že se asi vrátím k nějakým lepším palivům a ty základní Čepro-patoky si chvíli nebudu všímat.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Aby to nebyl ten LukOil Kdy jsi naposledy menil palivovy filtr?
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Minule jsem neměl nic po ruce, tak jsem vzal za pár stovek Globus Ultra a teď OMV.
Zatím se to spíš zhoršuje než zlepšuje.
Před chvíli jsem se vrátil z cca 20km jízdy a začíná to poškubávat i když je tlak turba sotva na začátku. Divný.
Podle servisky jsem měnil palivák v dubnu 2011, takže před 57000km .... hmmm
Jinak jsem lil skoro neustále VIF, takže věřim že i z toho největšího shitdieslu udělá obstojné palivo.
Zatím se to spíš zhoršuje než zlepšuje.
Před chvíli jsem se vrátil z cca 20km jízdy a začíná to poškubávat i když je tlak turba sotva na začátku. Divný.
Podle servisky jsem měnil palivák v dubnu 2011, takže před 57000km .... hmmm
Jinak jsem lil skoro neustále VIF, takže věřim že i z toho největšího shitdieslu udělá obstojné palivo.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To je hodně starej palivový filtr.
Alfa Romeo 147 1.9 85kW r.v.2004
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já tankuju převážně jen Lukoil nebo Agip už leta a nic mi necuká.. a nebo cuká a já jsem ignorant a necítím to
Každopádně 57tkm na palivák je už safra hóóódně, takže bych čenž za nový provedl co nevidět, nebo sebou Pankrác s tou jeho partou přitáhne mráz a jdeš do práce pěšky
Každopádně 57tkm na palivák je už safra hóóódně, takže bych čenž za nový provedl co nevidět, nebo sebou Pankrác s tou jeho partou přitáhne mráz a jdeš do práce pěšky
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak možná máš přeci jen toho šodka.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
V chytré knížce je výměna paliváku po 60tkm, takže to není žádná tragédie, ale určitě to vyměnit chce.
Zítra skočim na prohlídku a uvidíme.
Jinak zajímavé, že mi i poslední dny/týdny blbne palivoměr. Jednou mi ukáže jeden dílek a dojezd 200km, pak pro změnu totální nulu a limitovaný dojezd... co start to dílo náhody. Přitom vždy šlapal přesně.
PS: Jinak přesně dnes alfice slaví 8 let života
Zítra skočim na prohlídku a uvidíme.
Jinak zajímavé, že mi i poslední dny/týdny blbne palivoměr. Jednou mi ukáže jeden dílek a dojezd 200km, pak pro změnu totální nulu a limitovaný dojezd... co start to dílo náhody. Přitom vždy šlapal přesně.
PS: Jinak přesně dnes alfice slaví 8 let života
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Pořídil jsem začátkem týdne ELM kabel a včera zkoušel přes Scanmaster měřit výkon. Měřil jsem na 4q rozmezí 1500-4500otč. naměřeno 145,7kW což by odpovídalo, ale krouťák mi to naměřilo 475Nm, což je o 75Nm víc a to je trochu moc odchylka. Mám něco špatně nastaveno ve Scanmasteru? například poměr převodů? Je mi jen divný že souhlasí výkon, ale krouťák je o tolik mimo.
Chtěl jsem to naměřit kvůli tomu pískání turba co mám od doby měření emisí. (zahvízdá za studena na dvě první natlakování, pak je to v poho) a taky kvůli těm povolenym svodům. Zajímalo mě totiž jaký tyhle problémky můžou mít vliv na výkon, ale jelikož jsem naměřil těch 145,7kW tak asi moc negativní vliv nemají, jen ten krouťák mi je záhadou
Chtěl jsem to naměřit kvůli tomu pískání turba co mám od doby měření emisí. (zahvízdá za studena na dvě první natlakování, pak je to v poho) a taky kvůli těm povolenym svodům. Zajímalo mě totiž jaký tyhle problémky můžou mít vliv na výkon, ale jelikož jsem naměřil těch 145,7kW tak asi moc negativní vliv nemají, jen ten krouťák mi je záhadou
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Výkon auta ze 100% výsledky zjistíš akorát na motorové brzdě.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ani na té brzdě to nebude 100%, ale určitě přesnější, nicméně nový scanmaster je v rámci těchto softwarových měření docela použitelný. V případě správného nastavení všech hodnot může hodit alespoň přibližnou hodnotu např pro někoho, kdo má pocit, že mu auto moc nejede a chce si to ověřit. Nejlepší je mít referenční měření v době, kdy auto funguje perfektně a pak už se může srovnávat, zda je nárůst např. při chipování nebo pokles při nějakém problému. Brzdu to samo nikdy nenahradí.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Cukací problém vyřešen. Ráno jsem byl u cendlera, vymazali jsme výuku, vypnuli egr a já nalil vifko.
Zřejmě to ale bylo pouze egrem.
Alles klar
Zřejmě to ale bylo pouze egrem.
Alles klar
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů