Opravy samodomo (svepomoci)
Vypada to ze bol zle natiahnuty remen. Ako som uz pisal, stalo sa mi to pri jazde a okolo 5000otacok to zacalo s motorom vibrovat. Pred tym sa motor spraval normalne. Rozhadzal som vsak aj rozvody, aby som pozrel kladky a vodnu pumpu. Momentalne je auto nepojazdne. Nemam pripravky na nastavenie rozvodov, takze budem musiet pockat a nechat to nastavit. Potom to vyskusam bez remena na vyvazovacie hridele.
Myslis, ze sa mohli poskodit ine casti motora? Skusal som sa este divat na funkciu rozvodov a remena bez krytu a ten vyvazovaci uplne hadzal. Nie vsak smerom s prava do lava, ale normalne skakal na remenici.
Myslis, ze sa mohli poskodit ine casti motora? Skusal som sa este divat na funkciu rozvodov a remena bez krytu a ten vyvazovaci uplne hadzal. Nie vsak smerom s prava do lava, ale normalne skakal na remenici.
155 2,0 16V Super
To bohuzel netusim co vsechno mohlo odejit. Hlavne ted bud opatrny a nic neuspechej, aby si pak neudelal jeste vetsi skody...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Vcera, pocas celeho dna som skladal tie rozvody. Nakoniec sa mi to podarilo a alfa zasa beha. Je to uz dobre, bez akychkolvek pazvukov.
Uz davnejsie mi vsak nesli prve otacky na ventylator sahary. Nastastie to bolo len zle umiestnenym rele. Nejaky sikovny nemec ho posunul o konektor vedla, takze oprava bola vcelku jednoducha. Avsak musel som sa pozriet na umiestnenie rele v tej druhej alfe s Talianska.
V predajni, ktora sa stara o dovoz nahradnych dielov na alfu, mi vsak nevedeli najst cidlo na tlak oleja ( to je to tlakove cidlo, ktore ukazuje tlak v baroch na pristrojovke ). Neviem, kde by som to mohol kupit.
Uz davnejsie mi vsak nesli prve otacky na ventylator sahary. Nastastie to bolo len zle umiestnenym rele. Nejaky sikovny nemec ho posunul o konektor vedla, takze oprava bola vcelku jednoducha. Avsak musel som sa pozriet na umiestnenie rele v tej druhej alfe s Talianska.
V predajni, ktora sa stara o dovoz nahradnych dielov na alfu, mi vsak nevedeli najst cidlo na tlak oleja ( to je to tlakove cidlo, ktore ukazuje tlak v baroch na pristrojovke ). Neviem, kde by som to mohol kupit.
155 2,0 16V Super
Problem zo startom.
Tak som mal v poslednej dobe dost prace so svojou alfou. Najprv mi nechcela vobec startovat. To by nebol az taky problem, pretoze stacilo vymenit beteriu. Horsie vsak bolo to, ze sa mi zablokoval imobilizer ( signalizovalo to tu malu zltu kontrolku CODE ). Po odpojeni baterie na 5minut sa vsak problem vyriesil.
Horsie to vsak bolo druhykrat, ked to znova nechcelo startovat. To uz ale problem nebol v baterii. Potom, co som ju skoro uplne vybil neustalym startovani, som bol donuteny rozmyslat nad tym, cim by to mohlo byt. Napadlo ma, ze bud to nehadze "iskru" na svieckach, alebo sa mi do vstrekovacov nedostava palivo. To druhe bolo spravne. Zistil som to jednoducho tak, ze som odpojil privod paliva do rampy a otocil klucikom. Cerpalo v nadrzi vsak ani netuklo, len vytiekol benzin z hadice. Tak som otvoril kryt cerpadla vzedu v kufri, na konektor cerpadla som pripojil kable zo starej baterie a cerpadlo bezalo. Po dlho hladani som nasiel vytavenu poistku v boxe s relatkami, vpredu pri pravom svetle. Poistka sa vytavila, lebo nemala dobry kontakt, cim cez nu prechadzal velky prud... Poistka ma 10A.
Horsie to vsak bolo druhykrat, ked to znova nechcelo startovat. To uz ale problem nebol v baterii. Potom, co som ju skoro uplne vybil neustalym startovani, som bol donuteny rozmyslat nad tym, cim by to mohlo byt. Napadlo ma, ze bud to nehadze "iskru" na svieckach, alebo sa mi do vstrekovacov nedostava palivo. To druhe bolo spravne. Zistil som to jednoducho tak, ze som odpojil privod paliva do rampy a otocil klucikom. Cerpalo v nadrzi vsak ani netuklo, len vytiekol benzin z hadice. Tak som otvoril kryt cerpadla vzedu v kufri, na konektor cerpadla som pripojil kable zo starej baterie a cerpadlo bezalo. Po dlho hladani som nasiel vytavenu poistku v boxe s relatkami, vpredu pri pravom svetle. Poistka sa vytavila, lebo nemala dobry kontakt, cim cez nu prechadzal velky prud... Poistka ma 10A.
155 2,0 16V Super
Zdravím, ty manuály jsou fakt hrozný, dobrý je že si člověk alespoň může udělat představu jak to vypadá. Ale docela se mi líbí manuál na Fiat Tipo z nakladatelství Kopp. Podvozek, brzdy jsou vlastně stejný a sposty dalších věcí vypadá podobně a něco je stejný. A je to česky! Jinak kdyby měl nikdo zájem, tak jsem sepsal obsah servisních manuálů na 155-ku. Kdyby byl zajem, tak napište na mail.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host