Jaký olej pro JTD?
Re: Jaký olej pro JTD?
Caau.. co když dám do staryho jtd 77kw wr? Má s tím někdo zkušenosti? Do ničeho jinyho než do selenie bych nesel pouze muj názor..
Alfa Romeo 145 1.9 JTD 99' MOMO EGR,KAT - off, chip - sazomet
Alfa Romeo 156 Crosswagon - familycar
Alfa Romeo 156 Crosswagon - familycar
Re: Jaký olej pro JTD?
Nevidim ve 5W-30 WR problem
Re: Jaký olej pro JTD?
moje chyba koukal sem do jinech tabulekyan.ko píše:ja jo
Naposledy upravil(a) razlO dne 15.8.2014, pát 16:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Jaký olej pro JTD?
Nevím proč experimentovat, jednou je tam předepsaná Sel. TD 10W-40 a toho bych se držel. Někdy i lepší olej ve starší mašině nemusí udělat moc parády ba naopak....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Jaký olej pro JTD?
Může mě někdo poradit,jak dostat olejový filtr ven?AR 156 2.4Jtdm 129kw..
Zřejmě musím sundat to koleno,bo jinak nevím hmmm..
Zřejmě musím sundat to koleno,bo jinak nevím hmmm..
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Jaký olej pro JTD?
Dělal jsem to v neděli.Sundej z toho kolena ten kryt,povol držák trubek oilcooleru a pak to jde.Starej filtr propíchnout šroubovákem odshora,povolit,vyšroubovat,jako ježka v kleci vytahnout filtr.A zpátky přesně naopak
AR 156 SW,2,4 MJet
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3816
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký olej pro JTD?
osobně jsem povoloval kryt turba 3 šroubky, a pak objímku na tom kolenu výfuku. Výfuk svěsit a je tam krásnej přístup. Při povolování pozor na povolení toho středovýho kolíku, jelikož pod ním je dotažen nástavec ke chladiči oleje a pak tam sákne olej. Ještě lepší je sehnat novej těsnící kroužek a vše dotáhnout.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Jaký olej pro JTD?
Ahojte,
nedávno som kúpil AR147 dovezenú z Talianska. Je to 2006 1,9JTDm 88kw 145000km a mám na vás prosbu ohľadom oleja. Dilema tkvie v neurčitosti, kde mazací plán Selénie mi píše odporúčaný olej WR P.E. (čož je 5W-30 ak sa nemýlim), pôvodne som si myslel, že by som lial WR 5W-40, ale na neidentifikovateľnom štítku v motore je napísané 10W-40 (bohvie akej značky). Neviete náhodou či sa dávali do 88kw DPFka? Nevidím totiž iný dôvod liať tam WR P.E.
Tak čo myslíte liať 5W-30, 5W-40 alebo pokračovať v 10W-40?? Samozrejme hovorím len o Selénii.. ;)
Ďakujem..
nedávno som kúpil AR147 dovezenú z Talianska. Je to 2006 1,9JTDm 88kw 145000km a mám na vás prosbu ohľadom oleja. Dilema tkvie v neurčitosti, kde mazací plán Selénie mi píše odporúčaný olej WR P.E. (čož je 5W-30 ak sa nemýlim), pôvodne som si myslel, že by som lial WR 5W-40, ale na neidentifikovateľnom štítku v motore je napísané 10W-40 (bohvie akej značky). Neviete náhodou či sa dávali do 88kw DPFka? Nevidím totiž iný dôvod liať tam WR P.E.
Tak čo myslíte liať 5W-30, 5W-40 alebo pokračovať v 10W-40?? Samozrejme hovorím len o Selénii.. ;)
Ďakujem..
Re: Jaký olej pro JTD?
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... l-5W-40-5l
Tohle by tam mělo patřit a nic nepokazíš.
Tohle by tam mělo patřit a nic nepokazíš.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Jaký olej pro JTD?
A nevadí, že doteraz tam bol 10W-40? Môžem to zameniť? Musí sa medzi tým robiť nejaký preplach?
Re: Jaký olej pro JTD?
Podle mého proplach dělat nemusíš.
Jen bych vypouštěl olej po nějakém ježdění, ať je hezky teplej, řídkej a vyteče ho co nejvíc pryč.
Jen bych vypouštěl olej po nějakém ježdění, ať je hezky teplej, řídkej a vyteče ho co nejvíc pryč.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Jaký olej pro JTD?
Ďakujem, zkusím to tak..
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: dodělávka chladiče oleje
kluci vim ze kapec OT ale jaky je uplne je BEST olej pro 2.4jtdm , ar159, 154kw ?
selenia wr pe 5w30 psana vyrobcem nebo muzu lit i neco lepsiho?
predem rikam ze NEJDE o cenu, klidne si rad priplatim
selenia wr pe 5w30 psana vyrobcem nebo muzu lit i neco lepsiho?
predem rikam ze NEJDE o cenu, klidne si rad priplatim
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: dodělávka chladiče oleje
ročník?
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: dodělávka chladiče oleje
2008, cerven
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: dodělávka chladiče oleje
U diesela JTDm po r.2007 půjde v první řadě o reálný styl provozu, případně přítomnost filtru DPF..:-), a úroveň případného přečipování.
Totiž: norma pro tvůj motor je FIAT 9.55535-S1 CONTRACTUAL TECHNICAL REFERENCE N°F510.D07.
To se dá přeložit asi tak, že jde o olej se sníženou tloušťkou filmu a speciálně vhodný pro použití pro motory s DPF..
Čili jde o oleje typu low SAPS--/nízká úroveň sulfátového popela síry a fosforu/..čili s tzv. "ekologickou aditivací", která filtrům pevných částic a emisním limitám vyhovuje a prodlužuje reálnou životnost klíčových prvků pro dosažení příslušné emisní normy. Jak se tady stále opakuje, je vždy něco za něco. Nízká úroveň výkonových aditiv nevadí běžnému provozu motoru na to stavěnému , ale u načipovaného motoru s DPF off je to už jinak.Tam už je skoro jedno to hledisko emisí "pure.energy". :-)
Pokud je přečipovaný motor využíván "razantně", tenhle olej už je asi pod přijatelnou mírou.
Nejde jen o Selenia WR p.e. 5W-30 šitou přímo na míru těmto agregátům, ale třeba i stejnou normu plnící Yacco LUBE P 5W-30 ,Fuchs Titan GT1 PRO C2 5w30 .Všechno jsou to nízkopopelové oleje lowSAPS. Měnit tady SElenii WR p.e. za podobný typ emulze je skoro zbytečné, nic z těchto olejů není pro opravdu razantní zátěžové provozování čipovaného agregátu s DPF off ořechové.
Otázka tedy je --jde ti o běžný pohoda provoz se standartním systémem výfukové skladby pro zachování emisních limit,pak nemá cenu měnit, nebo chceš udržet v dobré kondici těžce zatěžovaný přečipovaný agregát, u kterého je výkon nadřazen emisním limitům..a také případné životnosti DPF /-který je třeba už aktuálně "off"/
--------------------------------------------
dokonce i doc. J.Černý z olejů.cz má k low SAPS rozporuplný vztah:
Podle nové normativy dochází k omezení obsahu síry v oleji, který dříve nebyl
omezován a pohyboval se v rozmezí 0,5-1% hmotnosti v závislosti na typu použitého
základového oleje. Také fosfor a popelotvorné látky se běžně objevují v aditivech
olejů. Díky omezení obsahu síry již nelze jako základové oleje použít tradiční
rozpouštědlové rafináty. Je nutno použít hydrokrakové oleje II. skupiny nebo
syntetické polyalfaolefiny, u nichž je obsah síry v mantinelech normy nebo i nulový.
V základovém oleji je balík aditivačních výkonnostních přísad, přibližně 60% tvoří
dispersanty a 25% detergenty. Zbylých 15% tvoří ostatní výkonnostní přísady
(protioděrové přísady, modifikátory tření, antioxidanty, depresanty, antikorodanty a
protipěnivostní přísady). Tyto aditiva je nutné modifikovat, protože obsahují určité
koncentrace omezovaných prvků. Kvůli snížení obsahu sledovaných prvků je nutné
snížit koncentrace antioxidantů, protioděrových přísad a detergentů, což jsou aditiva
důležitá pro výkon, výměnný interval a životnost motorového oleje. Pokud dojde ke
snížení obsahu zmíněných aditiv, nutně musí dojít ke snížení užitných vlastností
oleje. Protože je ale nutné udržet alespoň stávající vlastnosti olejů, dochází k hledání
nových typů aditiv, které neobsahují sledované prvky. Problém je, že stejně účinné
přísady nejsou zatím k dispozici. Probíhá intenzivní výzkum, naděje se vkládají do
různé kombinace nových aditiv a doufá se v jejich synergické působení.
Současný trend je prodlužovat servisní intervaly (a tím i intervaly výměny olejů),
snižování emisí. Průměrná vzdálenost ujetá na jedno nastartování se snižuje, mění se
charakter provozu a je trend zvyšování jednotkového výkonu motoru. To vše klade
vyšší nároky na kvalitu motorových olejů a je zřejmé, že tyto požadavky jsou
protichůdné. Z hlediska životnosti motorů se doporučuje neužívat low SAPS olejů
tam, kde to není výrobcem výslovně nařízeno. Pokud máme na výběr, je lepší použít
běžné motorové oleje.
--------------------------------------------------
Prakticky řečeno
--jde hlavně o to-jaký interval výměny s emulzí Selenia wr p.e. 5w-30 praktikuješ a jsi ev.do budoucna ochoten praktikovat
--jak moc to současně reálně točíš,
--jaké úpravy na agregátu máš......
Totiž: norma pro tvůj motor je FIAT 9.55535-S1 CONTRACTUAL TECHNICAL REFERENCE N°F510.D07.
To se dá přeložit asi tak, že jde o olej se sníženou tloušťkou filmu a speciálně vhodný pro použití pro motory s DPF..
Čili jde o oleje typu low SAPS--/nízká úroveň sulfátového popela síry a fosforu/..čili s tzv. "ekologickou aditivací", která filtrům pevných částic a emisním limitám vyhovuje a prodlužuje reálnou životnost klíčových prvků pro dosažení příslušné emisní normy. Jak se tady stále opakuje, je vždy něco za něco. Nízká úroveň výkonových aditiv nevadí běžnému provozu motoru na to stavěnému , ale u načipovaného motoru s DPF off je to už jinak.Tam už je skoro jedno to hledisko emisí "pure.energy". :-)
Pokud je přečipovaný motor využíván "razantně", tenhle olej už je asi pod přijatelnou mírou.
Nejde jen o Selenia WR p.e. 5W-30 šitou přímo na míru těmto agregátům, ale třeba i stejnou normu plnící Yacco LUBE P 5W-30 ,Fuchs Titan GT1 PRO C2 5w30 .Všechno jsou to nízkopopelové oleje lowSAPS. Měnit tady SElenii WR p.e. za podobný typ emulze je skoro zbytečné, nic z těchto olejů není pro opravdu razantní zátěžové provozování čipovaného agregátu s DPF off ořechové.
Otázka tedy je --jde ti o běžný pohoda provoz se standartním systémem výfukové skladby pro zachování emisních limit,pak nemá cenu měnit, nebo chceš udržet v dobré kondici těžce zatěžovaný přečipovaný agregát, u kterého je výkon nadřazen emisním limitům..a také případné životnosti DPF /-který je třeba už aktuálně "off"/
--------------------------------------------
dokonce i doc. J.Černý z olejů.cz má k low SAPS rozporuplný vztah:
Podle nové normativy dochází k omezení obsahu síry v oleji, který dříve nebyl
omezován a pohyboval se v rozmezí 0,5-1% hmotnosti v závislosti na typu použitého
základového oleje. Také fosfor a popelotvorné látky se běžně objevují v aditivech
olejů. Díky omezení obsahu síry již nelze jako základové oleje použít tradiční
rozpouštědlové rafináty. Je nutno použít hydrokrakové oleje II. skupiny nebo
syntetické polyalfaolefiny, u nichž je obsah síry v mantinelech normy nebo i nulový.
V základovém oleji je balík aditivačních výkonnostních přísad, přibližně 60% tvoří
dispersanty a 25% detergenty. Zbylých 15% tvoří ostatní výkonnostní přísady
(protioděrové přísady, modifikátory tření, antioxidanty, depresanty, antikorodanty a
protipěnivostní přísady). Tyto aditiva je nutné modifikovat, protože obsahují určité
koncentrace omezovaných prvků. Kvůli snížení obsahu sledovaných prvků je nutné
snížit koncentrace antioxidantů, protioděrových přísad a detergentů, což jsou aditiva
důležitá pro výkon, výměnný interval a životnost motorového oleje. Pokud dojde ke
snížení obsahu zmíněných aditiv, nutně musí dojít ke snížení užitných vlastností
oleje. Protože je ale nutné udržet alespoň stávající vlastnosti olejů, dochází k hledání
nových typů aditiv, které neobsahují sledované prvky. Problém je, že stejně účinné
přísady nejsou zatím k dispozici. Probíhá intenzivní výzkum, naděje se vkládají do
různé kombinace nových aditiv a doufá se v jejich synergické působení.
Současný trend je prodlužovat servisní intervaly (a tím i intervaly výměny olejů),
snižování emisí. Průměrná vzdálenost ujetá na jedno nastartování se snižuje, mění se
charakter provozu a je trend zvyšování jednotkového výkonu motoru. To vše klade
vyšší nároky na kvalitu motorových olejů a je zřejmé, že tyto požadavky jsou
protichůdné. Z hlediska životnosti motorů se doporučuje neužívat low SAPS olejů
tam, kde to není výrobcem výslovně nařízeno. Pokud máme na výběr, je lepší použít
běžné motorové oleje.
--------------------------------------------------
Prakticky řečeno
--jde hlavně o to-jaký interval výměny s emulzí Selenia wr p.e. 5w-30 praktikuješ a jsi ev.do budoucna ochoten praktikovat
--jak moc to současně reálně točíš,
--jaké úpravy na agregátu máš......
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: dodělávka chladiče oleje
Diky moc za pomoc Honzo.
Mam vsecko off. Zadny DPF, zadny KAT, zadny EGR.
Motor uzivam v 95% velice rozumně, zahrivam pomalou jizdou vzdy aspon 10km, dochlazuju vzdy alespon 3minuty.
Jakmile je ale motor teply, nesetrim ho. 4 az 5000 otacek zna duverne a obcas se jdu vylozene PROJET.
Interval vymeny na WR PE mam zatim 10 000, tedy kazdy pulrok. Nejde mi ani o interval ani o cenu. Jde mi o to nalit tam to "nej", co muzu (co je zaplatitelne a sehnatelne smrtelnikem). Uvazoval sem o mobil 1 new life 0w40 ktery je v offiko v mazacim planu znacky mobil (se kterou mam dobrou zkusenost) pro tuto káru ale obecne mi jde opravdu o to dat mu to NEJ, rozhodne mi nejde o setreni.
Potrebuju olej, ktery snese caste dlouhe stani na volnobeh (mala v aute se mnou ceka,motorem topim, zena hodinu v kauflandu), i olej ktery snese otacky k omezovaci na soukrome projizdce a rovnez olej ktery promaze motor i tady na polohorach pri -10 stupnich.
Rozhodne nechci usetrit ani si ulehcovat praci, jde mi vylozene o to zda pokracovat v selenii pe 5w30 nebo prejit na 5w40 / rovnez selenia nebo zkusit uplne neco jineho....
Mam vsecko off. Zadny DPF, zadny KAT, zadny EGR.
Motor uzivam v 95% velice rozumně, zahrivam pomalou jizdou vzdy aspon 10km, dochlazuju vzdy alespon 3minuty.
Jakmile je ale motor teply, nesetrim ho. 4 az 5000 otacek zna duverne a obcas se jdu vylozene PROJET.
Interval vymeny na WR PE mam zatim 10 000, tedy kazdy pulrok. Nejde mi ani o interval ani o cenu. Jde mi o to nalit tam to "nej", co muzu (co je zaplatitelne a sehnatelne smrtelnikem). Uvazoval sem o mobil 1 new life 0w40 ktery je v offiko v mazacim planu znacky mobil (se kterou mam dobrou zkusenost) pro tuto káru ale obecne mi jde opravdu o to dat mu to NEJ, rozhodne mi nejde o setreni.
Potrebuju olej, ktery snese caste dlouhe stani na volnobeh (mala v aute se mnou ceka,motorem topim, zena hodinu v kauflandu), i olej ktery snese otacky k omezovaci na soukrome projizdce a rovnez olej ktery promaze motor i tady na polohorach pri -10 stupnich.
Rozhodne nechci usetrit ani si ulehcovat praci, jde mi vylozene o to zda pokracovat v selenii pe 5w30 nebo prejit na 5w40 / rovnez selenia nebo zkusit uplne neco jineho....
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: dodělávka chladiče oleje
Jasně :-) hele je problém současné produkce olejů, že díky obrovským tlakům na cenu produktů i vyhlášení výrobci odstupují
od bází 4. a 5. třídy /polyalfaolefiny+estery/ a přecházejí na nejkvalitnější formu hydrokraku minerálního oleje. /třída 3/To se nevyhnulo ani Mobilu. Proto bych zcela určitě volil mezi nejkvalitnější řadou Motulu--který rozhodně patří mezi naprosto "absolutní TOP". esterové oleje dneška.
/Emulzi kterou napíšu v mazacím plánu logicky nenajdeš z emisních důvodů kvůli filtru DPF../
čili pohoda léto: MOTUL 300V POWER 5W-40---má ji třeba zdejší člen Alfi166silver v shopíku
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... R-5W-40-2l
na vyslovený šílení v létě tohle:Motul Sport 5W-50--budeš mít velkej problém u nás ev. i běžného zástupce firmy Motul přesvědčiut, že tuhle emulzi mají v nabídce :-)
http://www.opieoils.co.uk/p-68893-motul ... e-oil.aspx
zima:běžný jízdy s prohřátím agregátu :MOTUL 300V POWER 5W-40
na vysloveně studený zimní poskakování bez prohřátí agregátu : MOTUL 300V POWER RACING 5W-30
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... G-5W-30-2l
Řada olejů 300V je absolutní špička toho, co Motul kdy esterového namíchal..
Interval bych nepřetahoval přes těch 10 tis../uvažuju to co říkáš, že tomu nakládáš, proto ta volba viskozity..
na studený poskakování v létě a piánko jízda dlouhé štreky dálnice je pro tvůj motor ta motulácká 5w-30 naprosté TOP co můžeš v této viskozitě vůbec koupit/
od bází 4. a 5. třídy /polyalfaolefiny+estery/ a přecházejí na nejkvalitnější formu hydrokraku minerálního oleje. /třída 3/To se nevyhnulo ani Mobilu. Proto bych zcela určitě volil mezi nejkvalitnější řadou Motulu--který rozhodně patří mezi naprosto "absolutní TOP". esterové oleje dneška.
/Emulzi kterou napíšu v mazacím plánu logicky nenajdeš z emisních důvodů kvůli filtru DPF../
čili pohoda léto: MOTUL 300V POWER 5W-40---má ji třeba zdejší člen Alfi166silver v shopíku
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... R-5W-40-2l
na vyslovený šílení v létě tohle:Motul Sport 5W-50--budeš mít velkej problém u nás ev. i běžného zástupce firmy Motul přesvědčiut, že tuhle emulzi mají v nabídce :-)
http://www.opieoils.co.uk/p-68893-motul ... e-oil.aspx
zima:běžný jízdy s prohřátím agregátu :MOTUL 300V POWER 5W-40
na vysloveně studený zimní poskakování bez prohřátí agregátu : MOTUL 300V POWER RACING 5W-30
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... G-5W-30-2l
Řada olejů 300V je absolutní špička toho, co Motul kdy esterového namíchal..
Interval bych nepřetahoval přes těch 10 tis../uvažuju to co říkáš, že tomu nakládáš, proto ta volba viskozity..
na studený poskakování v létě a piánko jízda dlouhé štreky dálnice je pro tvůj motor ta motulácká 5w-30 naprosté TOP co můžeš v této viskozitě vůbec koupit/
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: dodělávka chladiče oleje
diky moc Honzo, prubnu ten MOTUL 300V POWER 5W-40
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: dodělávka chladiče oleje
motory diesel maji svou vlastni sekci, s vlastni 20ti strankovou diskuzipedro m píše:kluci vim ze kapec OT ale jaky je uplne je BEST olej pro 2.4jtdm , ar159, 154kw ?
selenia wr pe 5w30 psana vyrobcem nebo muzu lit i neco lepsiho?
predem rikam ze NEJDE o cenu, klidne si rad priplatim
o olejich, a ty to se.es ( s prominutim, ale jinak se to napsat neda ) do TS kove sekce, v tomhle pripade to OT fakt nechapu, se na me nezlob...Uz i tak je tady dost Control C a Control V hovadin, ted aby se tady clovek jeste prokousaval dislovima kravinama, ktere sem absolutne nepatri...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: dodělávka chladiče oleje
sry ale ja nic nenasel, proto sem to nas...l sem a omluvil se za OT uz na zacatku, verim ze pokud tady mame schopne moderatory, radi to presunou
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: dodělávka chladiče oleje
kubas by to mohol precistit a premiestnit
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Jaký olej pro JTD?
ano, zase jsem se tím tři minuty prc*l, protože někdo není schopný na první stránce sekce JTD najít vlákno o oleji a tak se raději ptá ve vlákně o chladiči oleje....
co už.... neřešme to....
co už.... neřešme to....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký olej pro JTD?
Promin Kubas, ja to FAKT hledal ale nenaselKubas píše:...
Sorry vsem a tobe dik za presun.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti