Re: 3,0V6 QV motronic (alfa 75)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0V6 QV nestartuje- motronic (alfa 75)

Příspěvek od Milano75 » 9.9.2014, úte 07:03

budu to měřit až v sobotu- ještě jednou dík za pujčení. Mám v dílně 164ku bez kol a volantu a dnes mi kamarád od Radese přiveze origo kola a volant, takžo to nahodím a 164ku přestěhuji do stodoli, kde už volno bo už bude po žních...
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0V6 QV motronic (alfa 75)

Příspěvek od Milano75 » 2.1.2015, pát 20:38

jen něco málo k předešlému tématu_ motor nestartoval protože se spálila řídící jednotka vlivem použití nestandardních vstřikovačů z jetronika- celková oprava za 1500 :)

a komprese na výbornou

nový problém:

je normální průměrná spotřeba u V6ky cca 20-25l na 100 po městě s délkou jízdy cca 2km??? pravda, je, že zlobí "sytič" většinou má 1500Ot.

(spotřeba - dálka ve 4 lidech- klidná jízda 8,3l/100)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8674
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 3,0V6 QV motronic (alfa 75)

Příspěvek od Hampice » 3.1.2015, sob 10:00

To je myslím adekvátní. Za 2 km se nemá šanci ani oteplit voda, takže to jede stále na plnej sytič. Zvolil bych asi jiný povoz na tyhle cesty :)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0V6 QV motronic (alfa 75)

Příspěvek od Milano75 » 3.1.2015, sob 18:02

ten volnoběžný ventil se dá ještě někde splašit?? občas mám 1500ot na volnoběh i při zahřátým motoru
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0V6 QV motronic (alfa 75)

Příspěvek od A.J.Michal » 3.1.2015, sob 20:23

mrskni tam z L-jetronicku a uvidis ... ja v tom nepoznal rozdil mezi L-jetronickem a motronickem ( i kdyz vlastne nebylo jeste minus )
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0V6 QV motronic (alfa 75)

Příspěvek od Milano75 » 4.1.2015, ned 00:34

Z jetronicu tam mam a z motronicu sem ho nekde zalozil, abych ho nestratil (fungoval stejne blbe)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0V6 QV motronic (alfa 75)

Příspěvek od Milano75 » 19.6.2015, pát 12:24

měnil jste někdo v hydronapínáku těsnění?? O-kroužek je bez problémů, ale ten symering na dne nevím jak vyndat. Osoně bych typoval že zespod je tam zalisovaná průchozí podložka a ten by stačilo jen vyrazit
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů