podle zátahu a rychlosti, dělá to při prudší akceleraci a při rychlostech 80-120, pak se to zas uklidnuje... hlavně při zátahu do kopce, ale tady je to jasné rameno, zvedlé kolo má hodně velkou vůli... jinak to chvění dělalo ještě ložisko na dlouhé poloosekravitzUL píše:a máš to zavislé na ot..nebo rychlosti? Cítím to i při tempomatu v otáčkách kolem 2000... sice o dost méně, ale jak na to šlápnu v rozsahu od 1900-2500 je to hodně cítit. Zatim mám podezření na poloosu, silenblok motoru. Vstřik taky může blbnout v určitých ot., ale ne takhle. Setrvák by to taky dělal od nizkých otáček, když na to šlápnu a ne i při konstantní rychlosti. Tak nevim jel jsem zatim 3 x a teď pofrčim až ve ST tak budu testovat. Ale pozoroval jsem to hlavně na 5-6 st.
Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Takže se dá konstatovat, že příčinou je pravděpodobně špatný vnitřní kloub. Předpokládám, že pokud dojde k výměně, je lepší vyměnit na obou stranách.
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
mám takový pocit, že je to stejný tripoid jako na Lancia Kappa 2,4 Jtd a ten jsem kupoval jetý přes uživatele Carsch, příznaky které popisujete tomu odpovídají.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Takže vyřešeno:
Nový kloub (pouze zvon) alfa originál - levá strana cca 5 tis. Kč
- pravá strana cca 9 tis. Kč
K tomu tripoid cca 1500 Kč kus
Dohromady suma šílená.
Jiná varianta : celá repasovaná poloosa Auto Kelly:
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... i1RmFlvA==
Při ceně na obě strany taky žádná sranda
Vrakáč - může fungovat , ale nikdo neví jak dlouho cena cca 3 až 4 tisíce kus.
Má někdo nějaký nápad, jak s té bryndy ven?
Pravděpodobně se to bude týkat pouze naftové motorizace - sháním to na AR 166 2,4 JTD 20V r.v. 2004 automat.
Nový kloub (pouze zvon) alfa originál - levá strana cca 5 tis. Kč
- pravá strana cca 9 tis. Kč
K tomu tripoid cca 1500 Kč kus
Dohromady suma šílená.
Jiná varianta : celá repasovaná poloosa Auto Kelly:
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... i1RmFlvA==
Při ceně na obě strany taky žádná sranda
Vrakáč - může fungovat , ale nikdo neví jak dlouho cena cca 3 až 4 tisíce kus.
Má někdo nějaký nápad, jak s té bryndy ven?
Pravděpodobně se to bude týkat pouze naftové motorizace - sháním to na AR 166 2,4 JTD 20V r.v. 2004 automat.
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Zkus se zeptat Martina ( mates-auto ), tuším že tu taky nabízel repasovaný díl.....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
To snad bude taky jediná záchrana. Už jsem mu volal, měl shon, ale snad prý tam něco bude.
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
autokelly a i jiné podobné Elit atd jsou passé sice mají v nabádce, ale neni skladem a nejde sehnat nikde. Dnes jsme tel. Takže taky bych potřeboval nejlépe celou repasovanou pravou stranu, protože trojhran i ložisko jsou KO. Kdyby někdo věděl o nějaké rozumné variantě budu rád
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Řešili jsme to na 156, nechal se na SK repasovat, normálně s papírem a zárukou, řešil to i Martin mates-auto a někoho má.... Ložisko se koupilo podle starého v krámě s loziskama
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Sehnal jsem prodejnu v Mělníku, prodávají kompletní repasované poloosy s vnitřními klouby, repas Francie cena 5900 Kč včetně DPH/ks, na objednávku do druhého dne, zítra je jdu měnit (nabídli i okamžitou výměnu v jejich servise - ale není to podmínkou, protože ty špatné se vrací), tak uvidíme. Až dostanu účet, tak napíšu o jakou firmu se jedná.
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
super díky za rady..S Martinem jsem se už spojil dělá hlavně repas trojhranu s protikusem ...uvidíme jak to bude i s repasem ložiska, vnější kloub pak jž neni problém. Roro dej taky vědět. pokud by to byl repas celé poloosy včetně ložiska, trojhranu a vnějšího kloubu tak je to super cena .
Naposledy upravil(a) kravitzUL dne 24.10.2014, pát 09:30, celkem upraveno 1 x.
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
No a kdyby se uplatnila v servise alfa ta jejich sleva 30%, tak by to nemusela být taková palba ( vlastně by si to tam musel od nich nechat člověk opravit )
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6997
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
to je pravda, se zeptám i ve Fiatu v Liberci kolik by stála origo repas poloosa, jestli mají repas. nebo myslíte že autorizák ještě prodává fungl nový díl?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Přesně, setrvák na 20V stál taky ranec a nakonec jej teď prodávají v repasu do desítky a poloosy na tom můžou být stejně.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Může mě někdo prozradit, v čem je chyba?
http://autodily.mjauto.cz/alfa-romeo/16 ... 58382.html
Já mám na tisícihranu zubů 26.
http://autodily.mjauto.cz/alfa-romeo/16 ... 58382.html
Já mám na tisícihranu zubů 26.
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Tak jsem na to asi přišel sám po pátrání na internetu. Pouze model s automatickou převodovkou Aisin 50-55SN má zubů 26. Ostatní naftové modely s manuálem 27, Benzínové verze bez rozdílu 34. Čerpal jsem zde:
http://www.sorea.biz/index.php?option=catalogue
http://www.sorea.biz/index.php?option=catalogue
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Tak klouby po repasi a výměně, nikdy bych neřekl, že tak malá vůle má tak obrovský vliv na chování vozu. Teď je to jiné kafe.
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Takže repas po 12tis km zase ko, půjde na reklamaci... Když jsem měnil rameno, tak jsem koukal a je tam cca 1mm vůle na všechny strany a při zatahu klepe...
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
A repas byl proveden kde a kým, ať si dáme pozor.
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Jinak mluvil jsem s jedním z nejlepších servismanu v Praze (schválně nebudu uvádět kdo) a ten s repasama zkoncil a bere už jenom kompletní repasované poloosy od Fiatu
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
no tak jsem nakonec ještě dal šanci servisu v Mělníku jako roro, měli tam tu jeho poloosu co je údajně na manuál. Naštěstí ji jeden ze zaměstnanců dovezl až do LB, protože sem jezdí na chatu. Poloosa vypadala úplně stejně zabalená označení 166, zuby seděly, ale po namontování chybělo pár cm...takže je otázka na co vůbec je jestli na 156? No každopádně taky nechám renovovat stejně jako roro a uvidíme.
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Dokáže někdo popsat, jak vůbec takový repas kloubu vypadá v praxi? Nejde mi do hlavy, jak udělají ten zvon, co vykazuje tu vůli. Dát tam ten kříž a manžetu je už brnkačka.
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Přihodím svou zkušenost. 166 2,4 JTD 20V 2006 136 kW, postupně se při houpání auta ozývaly zvuky zepředu, jako by se při zátěži ozývalo ložisko kola, později se objevily vibrace, cestou z chorvatska 2015 později házení celým předkem. Při pohledu na historii auta zjištěna v roce 2013 ve 150 tis. v Motortecu Brno kompletní výměna PP poloosy, přesněji kompletní vnitřní kloub, cca. 12 tisíc.
V říjnu sem začal levnější cestou a vyměnil sem oba vnější kyneťáky, závada stále trvá. Fajn říkám, takže poloosa vnitřní kloub a teď, který. Na autě 205 tis.. čili teoreticky po 50 tis. by neměla odejít PP strana, když byla dělaná navíc v autorizáku. Na stolici nezjištěný téměř žádné vůle ani na jedné straně. Bude to levá strana, když nebyla dělaná. Takže objednán nový vnitřní komplet v auto hemala. 8 tis. zvon + 2,7 tripod, 200 tuk. Závada odstraněna na půl ale po mírném nájezdu opět hutné vibrace, které jsou momentálně horší a horší.
Takže je jasné, že po 50 tis odešla i pravá strana (s největší pravděpodobností), která byla dělaná ve slavném autorizáku.
Protože je PP strana delší je i dražší 14 +. Sehnal sem si kontakt na pana Procházku http://www.poloosyprotivin.cz/clanky/kontakt.html velice solidní pán, zkušenosti, zřejmě i odbornost, obnovují vytlačená místa ve zvonu, repas by měl vyjít na 3000, což stojí za risk. Dnes jdu tahat poloosu ven a posílám to k němu.
Nedalo mi to a dnes jsem ještě volal do Motortecu s otázkou, mám problém na PP poloose, když si to u vás nechám dělat, kolik by to mělo vydržet za ty love... Pan Šimeček jistě odpovídá, 100 150 tisíc pane. Já na to, mám auto, před dvěma lety jste dělali opravu za 12 tisíc, auto má 50 tis. poloosa je zřejmě v háji, co Vy na to? No pane to záleží na provozu atd. přijeďte podíváme se uvidíme. Ptám se co tam dáváte za tuk, tmavej nebo světlej? No pane originál Tutelu. Já děkuji za informace, konec hovoru. Vsadím se, že až to dnes rozdělám, bude uvnitř kloubu MOL černej místo žluté.
V říjnu sem začal levnější cestou a vyměnil sem oba vnější kyneťáky, závada stále trvá. Fajn říkám, takže poloosa vnitřní kloub a teď, který. Na autě 205 tis.. čili teoreticky po 50 tis. by neměla odejít PP strana, když byla dělaná navíc v autorizáku. Na stolici nezjištěný téměř žádné vůle ani na jedné straně. Bude to levá strana, když nebyla dělaná. Takže objednán nový vnitřní komplet v auto hemala. 8 tis. zvon + 2,7 tripod, 200 tuk. Závada odstraněna na půl ale po mírném nájezdu opět hutné vibrace, které jsou momentálně horší a horší.
Takže je jasné, že po 50 tis odešla i pravá strana (s největší pravděpodobností), která byla dělaná ve slavném autorizáku.
Protože je PP strana delší je i dražší 14 +. Sehnal sem si kontakt na pana Procházku http://www.poloosyprotivin.cz/clanky/kontakt.html velice solidní pán, zkušenosti, zřejmě i odbornost, obnovují vytlačená místa ve zvonu, repas by měl vyjít na 3000, což stojí za risk. Dnes jdu tahat poloosu ven a posílám to k němu.
Nedalo mi to a dnes jsem ještě volal do Motortecu s otázkou, mám problém na PP poloose, když si to u vás nechám dělat, kolik by to mělo vydržet za ty love... Pan Šimeček jistě odpovídá, 100 150 tisíc pane. Já na to, mám auto, před dvěma lety jste dělali opravu za 12 tisíc, auto má 50 tis. poloosa je zřejmě v háji, co Vy na to? No pane to záleží na provozu atd. přijeďte podíváme se uvidíme. Ptám se co tam dáváte za tuk, tmavej nebo světlej? No pane originál Tutelu. Já děkuji za informace, konec hovoru. Vsadím se, že až to dnes rozdělám, bude uvnitř kloubu MOL černej místo žluté.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Kurna ja za ten tripoid na vnitřní stranu od valea dal 1800. P.strana.A jak píšeš : vybrace při zatahu v zatackach a ve větších rychlostech. Zatím musím zaklepat 60tis na krku s vše v poho.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Ten tripod snad není problém sehnat, po něm sem nepátral ale to pouzdro (zvon) to je kumšt. Když tak nad tím přemýšlím, ono je to taky hodně o používání auta asi, já jezdím hodně naložený, z práce z Práglu se spěchá domů a na nikom nezůstane nit suchá, takže si myslím, jezdit sám, běžně, asi by to drželo víc ale to jsou jen domněnky... každopádně, jak i potvrdil pan Procházka, ten matroš je hrubě poddimenzovaný k poměru výkonu jaký přenáší a Fiaty prý dělá často.
Na druhou stranu mi povídal známej , že problém je třeba i u Sharanu, těch silnějších verzí...
Na druhou stranu mi povídal známej , že problém je třeba i u Sharanu, těch silnějších verzí...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Triangl poloosy (nebo cela poloosa) 166 2.4JTD facelift
Takže kdo to tady sledujete, mám po výměně i právé poloosy. Vše nakonec dopadlo tak, že auto sem nechal týden v autorizáku v Auto Hemala Znojmo. Týden šly díly z Itálie, den montáž. Rozhodla akce "originály plus", což znamená 30% z ceny dílů, při montáži u nich, což sem vyhodnotil jako optimální řešení. včera sem si auto vyzvednul, přeskočím komplikace při předávce, hurááá auto je v cajku - 11.800,- (polohřídel+tripod)
Po svátkách mrknu na ty vyměněné díly, udělám i nějaké fotky, aby kdo neví, byl v obraze. Co sem stihnul omrknout, tak na pravé straně se rozsypal tripod, možná nebude vymačkanej zvon, to se uvidí.
Po svátkách mrknu na ty vyměněné díly, udělám i nějaké fotky, aby kdo neví, byl v obraze. Co sem stihnul omrknout, tak na pravé straně se rozsypal tripod, možná nebude vymačkanej zvon, to se uvidí.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů