Tvoje příspěvky na mě bohužel tak působí. Nikdy jsem u Turka 10let starej umučenej kus nekupoval tak nevim co to má za výhody. Pokud si stálý zákazník chtěj zákaznickou slevu, pokud ti jí nechtějí dát jdi jinam kde ti slevu dají, nakupovat určitě umíš. Jestli ti to někdo nabízí za 28 tak to může znamenat i to že ti to prodat prostě na operák nechce.Michaltalbot píše:Takynázor...
Jinak, prachy ze mě "nechčijou", jen uvádím argumenty dokazující, že jsem zákazník, dokonce stálý zákazník, a ne člověk co o tom pouze diskutuje na netu a koupí si možná za 10 let nějakej umučenej kus od tureckýho překupníka, tudíž k tomu mám právo něco říct. Za druhý "neútočím na idioty z Alfy", jen píšu, že 21t resp 28t bez daně a bez služeb (!) absolutně nekoresponduje s ostatní nabídkou, viz. uváděnej Mercedes, kde třeba E-klasse, která má tu výbavu ještě bohatější než Veloce, vyjde na 15t včetně full servisu. Kdyby Veloce vyšlo třeba na 15 - 17t, tak neřeknu půl slova. Ale tahle podstata značnýho nepoměru, což je to jediný co mě trápí, Ti zřejmě unikla.
Za třetí, za Tvůj stav, se kterým evidentně spokojený nejsi, nemůžu, ani Ti s ním nepomůžu, to bohužel brečíš na špatným hrobě.
To E za 15-17 je co za motorizaci a co navíc má ve výbavě oproti Velo? Co za Fullservis se u nového auta dělá za 2 roky a 60 000km? 2x olej + filtry a dál?
Můj stav je v pohodě a jsem s ním spokojenej, jen je zaměsnanci prostě operák nebo leasing k hovnu, daně se mu tím optimalizovat nepodaří. Nové auto mi uživatelsky oproti rozumě ojetému nepřináší nic tak úchvatnýho abych za to musel dávat 1/3 mzdy.