rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Odpovědět
George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od George.KHE » 7.8.2015, pát 20:10

To já slyšel, že Bosch a Varta se bouchá na stejné lince.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

glassonion
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 338
Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
Bydliště: sokolovsko

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od glassonion » 7.8.2015, pát 21:38

Jj taky jsem to někde slyšel.
O starline se nemá vůbec cenu bavit, do roka je v prdeli. Vlastní skušenost a jestli někdo tvrdí, že je lepší než Varta tak neví co mluví.
AR 145 1.4TS Juniorka

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od riprex » 8.8.2015, sob 00:42

Kamarád ty 44Ah s úspěchem používá a minimálně tří let se dožily :wink: Do Alfy bych to asi nebral, tam bych naopak uvažoval o nějakým AGMku, ale do Fóbie nebo Sračkorita je to cajk. Třeba tohle je dostatečně krutopřísná baterka http://autobaterie.heureka.cz/exide-sta ... 5a-em1100/ :smt040

Zkušenost moje a mého okolí -> Varta dala dva roky a finito. Boschku mám v Alfě čtvrtým rokem a nemá probléma. Exide taky držely dlouho. Nemůžu si stěžovat ani třeba na Banner nebo Yuasa.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Danni » 8.8.2015, sob 00:55

vartu silver mam v aute 4 roky a zatial ok... asi zalezi aj od kusu
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od pedro m » 9.8.2015, ned 06:43

Bracha, audi a4 1.8t, varta silver 4 roky, predtim silver 1 rok, odesla, reklamace, vymena

Tatka, golf 3, 1.8, varta silver 7 let, cajk

Ja mam v alfe baterku vw economy, vyrobce exyde, zatim dva roky a gut


Toliko me zkusenosti.

Sem slysel ze best baterky dela prvovyrbco vsech baterii, firma moll.
U nas se ale moc neprodavaji.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

rydlas

Příspěvky: 18
Registrován: 15.6.2015, pon 09:07

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od rydlas » 26.8.2015, stř 15:39

Chlapi, dotaz k topení... Jak ho mám nastavit, aby mi to po celým autě nefoukalo vařící vzduch jen proto, že je venkovní teplota 17st.C a já mám nastaveno 22st.C?

Mám vše zaplé na AUTO... Chápu, že rozdíl 5st.C je potřeba zajistit, asi i co nejdřív, ale musí to fakt dělat takhle brutálně? Máte nějakou fintu, jak toho dostáhnout pomaleji než za 30 sekund? :-D
V zimě to ocením, ale teď v létě, je to naprd ráno...
Obráceně je to super - auto se vychladí velmi rychle a ani pak nikde nefičí ledový vzduch...

A druhý dotaz mimo A/C téma - je v Práglu nebo okolí nějaká montážní jáma? Chci si olej vyměnit sám, všude mě fuckujou, protože mám ještě od envela 7 litrů Selenie a je mi líto jí "vyhodit". A jak se potom resetuje servis - pouze přes velkou diagnostiku?

Dík moc všem

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4035
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Adamsquare » 26.8.2015, stř 18:27

Řešení je jednoduché. Vypni režim FULL AUTO :wink:
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

rydlas

Příspěvky: 18
Registrován: 15.6.2015, pon 09:07

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od rydlas » 27.8.2015, čtv 17:57

Adamsquare píše:Řešení je jednoduché. Vypni režim FULL AUTO :wink:
moc nepomáhá... pomáhá to, že dám úplně OFF, auto se stejně ohřeje samo a pak už to jen udržuju klimou... Jsem byl holt rozmazlenej z BMW, kde jsem o klimě ani o topení nikdy neslyšel ani neviděl a v autě bylo dycky tolik, kolik jsem si nastavil a přechody byly super plynulý a pozvolný...

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Envel » 1.9.2015, úte 15:12

Zdar, ten pozvolný přechod docílíš asi jen tím, že snížíš rychlost ventilátorů, čímž samozřejmě vypneš Full-AUTO, ale to asi ničemu neva.
Ten servis se dá mazat v obyč. dignostice - stačí ti jakýkoliv FES/MES, ale já to nemazal, protože za celé 4 roky se mi olej k výměně nepřihlásil ani jednou(možná hned jak jsem jí koupil, ale nevím), samozřejmě jsem jej fyzicky měnil asi 4x, ale ŘJ o tom neví. Od doby DPF-OFF si to proměnlivý interval natáhlo na nějakých 40 tis km a já s tím stačil najet jen 25, takže pokud si už najel dalších 15, bude to chtít každou chvilku vymazat.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

rydlas

Příspěvky: 18
Registrován: 15.6.2015, pon 09:07

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od rydlas » 8.9.2015, úte 09:57

Envel píše:Zdar, ten pozvolný přechod docílíš asi jen tím, že snížíš rychlost ventilátorů, čímž samozřejmě vypneš Full-AUTO, ale to asi ničemu neva.
Ten servis se dá mazat v obyč. dignostice - stačí ti jakýkoliv FES/MES, ale já to nemazal, protože za celé 4 roky se mi olej k výměně nepřihlásil ani jednou(možná hned jak jsem jí koupil, ale nevím), samozřejmě jsem jej fyzicky měnil asi 4x, ale ŘJ o tom neví. Od doby DPF-OFF si to proměnlivý interval natáhlo na nějakých 40 tis km a já s tím stačil najet jen 25, takže pokud si už najel dalších 15, bude to chtít každou chvilku vymazat.
jj, aktuálně tam mám 91tis.. a už jsem asi 500km za "servisem".. Teď jedu do Splitu, takže naskočí další 2,2 tisíce a pak to vyměním a zresetuju všechno... Má cenu s tím jezdit do Imofy? Moc se mi tam nelíbilo... ale zas bych měl origo razítko v servisce :-))

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Envel » 8.9.2015, úte 11:19

Tak to je v klidu, zatím máš na novém oleji +- 8-9 tis. km(měnil se 500km předtím než jsi to koupil), takže pokud nebude moc řvát ŘJ, že chce servis, nic to reálně nepotřebuje, olej bude stačit po dovolené. Do Imofy bych osobně nejezdil, teď podle mě ani nemáš důvod(všechny filtry zánovní, kapaliny komplet taky, geoška kontrolovaná snad 100km před prodejem, baterii už máš taky novou), tedy kromě toho razítka v servisce a smazání servis. intervalu. Nevím zda by jej v budoucnu někdo ocenil a stát to bude podobný nesmysl, jak ta baterka, na které tě pumpli o cca 700,-. Nějaký servis s razítkem bych řešil až s brzdama a klimoškou, a ty podle toho kolik najezdíš, přijdou na řadu někdy za rok. A pokud bys měl náhodou cestu kolem, tak ti servis i olejový smáznu během 10 min.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

rydlas

Příspěvky: 18
Registrován: 15.6.2015, pon 09:07

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od rydlas » 13.2.2016, sob 16:59

Zdar po dlouhý době :)
Hlásím, že Envelovo dítě má najeto už 106tis. (kupovaná byla někdy v červnu s 80tis..) a zatím bez jedinýho problému... Minulý týden byla na chvilku v Imofě (díky tomu, že mi tatínek zamáčkl do nárazníku jeden park. senzor a zrovna ten blíž ke středu, tak musel dolu naraznik... bez keců mi vyměnili olej (donesl jsem si vlastní 5w30 Selenii, i filtr, co mi ještě jeden zbyl po envelovi) a bylo to rychlé, na počkání... za mě dobrý..

Začínám pomalu řešit STK, protože po těch změnách to asi nebude úplně trivka a nevím, co by mi řekli na ty změny (EGR, DPF, swirl) a nerad, aby v nějakým registru svítilo, že to nepřošlo STK... takže přemýšlím, že zkusím nějak haluzově nechat zapsat tyhle změny do techničáku... Řešil to už někdo? Předpokládám, že když seženu z autorizovanýho servisu, že je to v pohodě a nijak to nemění chování vozidla, že na úřadě vědí kulový...

Co vy na to, soudruzi? :)

Nofofr
Pozorovatel

Příspěvky: 474
Registrován: 28.8.2015, pát 21:06
Bydliště: Štětí

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Nofofr » 13.2.2016, sob 18:05

Tvoje reseni se mi zda jako pitomost, hele na stk normalne projdes pokud tam nemas nejakou jinou vadu.
Alfa Romeo Giulietta Qv 280hp
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6965
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od speedy » 13.2.2016, sob 20:34

přesně, nejdřív bych na STK na hulváta zajel a pak se uvidí :wink:, ale představa, že ti někdo bude na úřadě zapisovat do techničáku zaslepenej EGR ventil je hodně najivní představa
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

rydlas

Příspěvky: 18
Registrován: 15.6.2015, pon 09:07

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od rydlas » 14.2.2016, ned 00:29

Naivní nejsem, píšu, že to bude haluz, ale rozhodně to bez pokusu nevzdám :). Úředníky k smrti nenávidim a využiju každý příležitosti s nima bojovat... :)

Nofofr
Pozorovatel

Příspěvky: 474
Registrován: 28.8.2015, pát 21:06
Bydliště: Štětí

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Nofofr » 14.2.2016, ned 03:11

No haluz to bude ale v tvuj neprospech to je jakoby sis nasadil hid xenon a chtel ho zapsat jako original (vim tohle se nezapisuje je to je priklad na ukazku)
Alfa Romeo Giulietta Qv 280hp
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6965
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od speedy » 14.2.2016, ned 07:58

as tak nějak, proto mluvím o najivitě. Jeď na STK a nešpekuluj nad tím tolik, uvidíš co ti řeknou a podle toho se zařídíš :wink:
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Envel » 15.2.2016, pon 16:56

Zdar, jsem rád, že Alfice šlape, ale ohledně toho nápadu je to fakt neprůchozí.
Do e-mailu ti posílám možnosti, jak na to.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

rydlas

Příspěvky: 18
Registrován: 15.6.2015, pon 09:07

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od rydlas » 28.10.2016, pát 10:08

Zdar po dlouhý době :-)
Jen dopředu hlásím, že někdy v březnu/dubnu 2017 bude envelův poklad opět k mání. :) Nejdříve jej nabídnu zde, pokud zájem nebude, tak pak veřejně... Alfa bude mít cca 150tis.km najeto (aktuálně má 129k, kupoval jsem jí s 84k), za zimu těch 20k určitě ještě dá...) Nic jí není, šlape jak hodiny, bude mít novou STK, nový zimáky, má kompletně nový brzdy, vyměněný všechny filtry (palivo, kabina, vzduch, olej, atd..) a bude mít vytepovanej interiér a naleštěný to bude jak kulky čínskýho chocholáče před kastrací.. cena bude pro alfisty rozumná :)

Tož zatim zdar a pokud by se našel někdo, komu to mám primárně nabízet, tak se klidně hlašte, dostal jsem ji ze špičkových rukou, já ji snad moc nedodrbal a zasloužila by opět nějaký láskyplný ruce :-)))

Zdar a kolama na zemi!

Kuba

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Sgt. » 31.10.2016, pon 14:13

Prej kolama na zemi...
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od WhySoSad » 31.10.2016, pon 14:26

Nic pro tebe co... :-D
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Envel » 3.11.2016, čtv 19:25

No ty jo, chvilku tady chybím a už se kšeftuje s mou EX. :shock:
Tak to snad jen dodám, že k autu je k mání i sada chipů: originál, bez DPF, bez DPF i EGR v různých verzích ... Jedná se spíš o optimalizace(by SARKAN), extra na výkon je jen jedna mapa a ta se nikdy nepoužívala. Rydlas to nijak neřešil a spokojil se s optimalizovanou mapou, která je na dlouhodobý provoz podle mě i Šarkana nejlepší. Jo a ty mapy jsou samozřejmě použít jen na dané konkrétní auto, takže ostatním jsou více méně k ničemu.
Naposledy upravil(a) Envel dne 10.11.2016, čtv 15:03, celkem upraveno 1 x.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Envel » 4.11.2016, pát 06:31

Ještě se poptám známých, zda nebudou mít zájem. Jeden kolega o Alfici básní dodnes, poté co jsem ho jednou svezl ve vylepšeném interiéru od turpiho: http://envel.rajce.idnes.cz/Alfa_interier a když jsem mu pak řekl, že je prodaná, skoro si ukroutil hlavu :smt040
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

rydlas

Příspěvky: 18
Registrován: 15.6.2015, pon 09:07

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od rydlas » 10.11.2016, čtv 09:03

Jo no, je to tak :) Ale fakt si myslim, že nejřív v únoru/březnu... nový auto mám objednaný, ale bude až v dubnu... (Subaru BRZ 2017)

Jinak od minulýho týdne je tam opět novej olej, novej vzducháč a nový zimáky :)
Příští týdne STK :) Tak mi držte palce, až jim DPF ukážu v igelitu v kufru :-D :-D

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: rydlas - 159 Sportwagon 2,4 JTDm 20V (2007) - ex Envel

Příspěvek od Envel » 10.11.2016, čtv 15:17

DPF v kufru předvedeš jako povinnou výbavu? :smt040 To budou čumět :shock:
Za BRZ :smt023
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 25 hostů