Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Super. Dík za video, zvedlo mě to náladu
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3366
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Taky jsem to na YTB viděl a bylo vidět, že narozdíl o Vrtáka máš alfu rád
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2249
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Snad to vyjde:
https://www.novinky.cz/auto/422035-skod ... ovala.html
Kde jsou ty parádně fungující Německé stroje Pepíno?
Ale jo jeden tam je.
https://www.novinky.cz/auto/422035-skod ... ovala.html
Kde jsou ty parádně fungující Německé stroje Pepíno?
Ale jo jeden tam je.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
to je taky nápad tam nominovat Kodiaq, to je jak jít do kulinářský soutěže s kolínkama a UHO, ale ono to vlastně u vw group vyjde nastejno křížem krážem modelovou řadou...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no, ono úspěch v anketách a pak v reálném světě jsou dvě odlišné věci... spousta aut roku propadla, spousta krabic byla úspěšná.... každopádně Kodiak mi přijde jako neskutečně nezáživná pixla i na poměry VW Moc mě nenapadá jediný důvod proč by se té ankety měl účastnit...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mohl by mi prosim nekdo napsat jestli v te Gulii na operak je neco ve vybave navic oproti cenikovemu supru dekuji jsem blb a nemuzu to nikde dohledat.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
-
hombre1509
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15.7.2013, pon 11:56
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kód: Vybrat vše
Naposledy upravil(a) hombre1509 dne 20.5.2017, sob 22:03, celkem upraveno 1 x.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Super moc dekuji.
A koukam prvni zvyseni vykonu u naftove verze http://www.autoforum.cz/tuning/alfa-rom ... vych-koni/
A koukam prvni zvyseni vykonu u naftove verze http://www.autoforum.cz/tuning/alfa-rom ... vych-koni/
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Měl jsem možnost krátké jízdy cca 50 km s dieselem 180hp a manuálem.Sice za silného deště,ale je to mazec.Ani ne tak zátah jako neskutečné jízdní vlastnosti a pocit z jízdy.Luxusní odezva jízdy do volantu a naopak.Musím říct,že moje 159 je o level níž.
Ale co nemám na ni,proto o ni budu alespoň číst zprávy od Vás ,kteří ji mají a fandit.
Ale co nemám na ni,proto o ni budu alespoň číst zprávy od Vás ,kteří ji mají a fandit.
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI ,AT 114 kW
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No a v anketě Auto roku v ČR není ani Giulia, ani E-klasse, ani Fiat, Hyundai, BMW... navíc ta účast je placená. Takže jak to dopadne je asi už teď jasný...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No tak to asi blbe koukas, primo na strankach maji:
Do ankety Auto roku 2017 v České republice bylo nominováno 27 vozů: ALFA ROMEO GIULIA, AUDI Q2, BMW M2, CITROËN C3, FIAT SPIDER 124, FORD EDGE, FORD KA+, HYUNDAI i30, JAGUAR F-PACE, KIA NIRO, KIA OPTIMA, KIA SPORTAGE, MAZDA MX-5, MINI COUNTRYMAN, PEUGEOT 3008, PORSCHE PANAMERA 4S DIESEL, RENAULT MÉGANE, RENAULT SCÉNIC, RENAULT TALISMAN, SEAT ATECA, SUZUKI BALENO, SUZUKI SX4 S-CROSS, ŠKODA KODIAQ, TOYOTA C-HR, TOYOTA COROLLA, VOLKSWAGEN TIGUAN, VOLVO V90
Jak muzes videt tak 4 z 7 jsou stejne jako nominace celosvetove a ostani zminovane tam jsou taky
Do ankety Auto roku 2017 v České republice bylo nominováno 27 vozů: ALFA ROMEO GIULIA, AUDI Q2, BMW M2, CITROËN C3, FIAT SPIDER 124, FORD EDGE, FORD KA+, HYUNDAI i30, JAGUAR F-PACE, KIA NIRO, KIA OPTIMA, KIA SPORTAGE, MAZDA MX-5, MINI COUNTRYMAN, PEUGEOT 3008, PORSCHE PANAMERA 4S DIESEL, RENAULT MÉGANE, RENAULT SCÉNIC, RENAULT TALISMAN, SEAT ATECA, SUZUKI BALENO, SUZUKI SX4 S-CROSS, ŠKODA KODIAQ, TOYOTA C-HR, TOYOTA COROLLA, VOLKSWAGEN TIGUAN, VOLVO V90
Jak muzes videt tak 4 z 7 jsou stejne jako nominace celosvetove a ostani zminovane tam jsou taky
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nevím no, mám tuhle informaci od novináře a člena poroty Tomáše Hyana. Tak uvidíme, pokud jde o nějaké nedorozumění tak samozřejmě jenom dobře
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No tak to asi myslel tu novinarskou cast poroty. Ono je to rozdelene na 25 lidi (novinari) a 5 "lidi" kteri zastupuji verejne hlasovani (tedy vysledky online hlasovani). Jak presne se to scita jsem nepochopil ale maji to na tom webu popsany. Ted do konce roku je hlasovani kde vyberou 5 z 27 aut a pak leden a unor je druhe kolo kde vyberou finalistu z tech 5 aut, a opet to bude hlasovani 25 + 5
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2249
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Michaltalbot píše:Nevím no, mám tuhle informaci od novináře a člena poroty Tomáše Hyana. Tak uvidíme, pokud jde o nějaké nedorozumění tak samozřejmě jenom dobře
No je vidět, že je porota složena se samých odborníků
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Aj slovenský konfigurátor naplno beží
Dneska som skúšal http://carconfigurator.alfaromeo.com/sk_SK/Giulia/
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Anebo nic, vždyť je to jedno...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1418
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A ty doopravdy pochybuješ o odborné způsobilosti T.Hyana ???mcernoch píše:Michaltalbot píše:Nevím no, mám tuhle informaci od novináře a člena poroty Tomáše Hyana. Tak uvidíme, pokud jde o nějaké nedorozumění tak samozřejmě jenom dobře
No je vidět, že je porota složena se samých odborníků
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
to je pěkný že vypotili konfigurátor, ale je bez "Veloce", což je vzhledem k atraktivnosti téhle verze zas jednou docela o hovně....
jinak mě se poslední dobou teda líp pracuje s ceníkama, kde to vidím všechno naráz a přehledněji, než když to na náhodu klikám v konfigurátoru a on mi při každém kliku sype "v kombinaci s touto položkou je nutno objednat ještě XY....." atd...
jinak mě se poslední dobou teda líp pracuje s ceníkama, kde to vidím všechno naráz a přehledněji, než když to na náhodu klikám v konfigurátoru a on mi při každém kliku sype "v kombinaci s touto položkou je nutno objednat ještě XY....." atd...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jinak jenom pro srovnání, tenhle víkend jsem si "pro klid duše" půjčil E-klasse a pro srovnání (a pro Ty, které by to mohlo zajímat) pár detailů (protože v těch zásadních věcech nelze říct, že by někde bylo něco špatně):
Plusy Mercedesu:
- head up display, promítá do prostoru před čumákem pár důležitých info, jak je to udělaný nevím, ale fakt to vypadá jak kdyby se ty čísla vznášely někde před kapotou
- ambientní osvětlení má asi 80 barev, což je sranda hlavně s dětma, který mají vánoce z toho, že to může být třeba růžové nebo zelené, nebo vlastně jakékoliv
- nádherné, jakoby diamantové tlačítko startování
- krásná ceremonie při rozsvícení světel, kdy jdou světelné proužky od podélné osy auta směrem do stran
- větší kufr
- minikastlíček speciálně na klíč auta
- vypínatelné ESP
- hlídání auta kolem dokola ve 360°
- automatické parkování
- v režimu Sport+ to ukazuje aktuální výkon a toč. moment
- touch pad kam se dá prstem psát a nemusí se točit kolečkem pro volbu písmen
- auto se dá připojit na net, pak je tam regulérní prohlížeč, google street view, atd.
- automat 9°
- palubní počítač a středový display, třeba při hudbě z USB, ukazují více údajů
Mínusy Mercedesu:
- ovládání některých funkcí je výrazně složitější, např. proklikat se na změnu složky při pouštění hudby z USB je fakt opruz
- asistent jízdy v pruzích nejen upozorňuje, ale i výrazně přibrzdí auto
- vypnutý start/stop systém se vždy znovu a znovu aktivuje při přepínání módů auta (Eco/Comfort/Sport/Sport+), takže to sice vypnu, jenže když to pak přepnu, tak to na další křižovatce zase zdechne
- ovládání topení vyžaduje víc pozornosti během jízdy než mi přišlo příjemný
- při vystupování jsem se párkrát praštil pravým kolenem o vypínač světel a při nastupování překáží bochan sedačky, na který Mercedesy trpí už od dob W123 a W126
- sedačky plně elektrické, ale podélný posun stále manuální
- ovládání stěračů fakt nepraktické, je to na páčce blinkrů, navíc tlačítko na konci páčky je ostřikovač, takže jakmile se člověk tím prstem netrefí přesně, ostříkne si okno
- volič řazení automatu je páčka pod volantem vpravo a čudlík na jejím konci řadí P, v místě kde se běžně přepíná palubní počítač
- čudlíky na volantu jsou z poloviny ovládány jen přejetím prstem, což je trochu náročnější na přesnost
- to co se u Alfy ovládá pěti tlačítky na středové konzoli, na to má Mercedes celkem asi 12 tlačítek. Např. speciální tlačítko pro pohyb v menu "Zpět" což je u Alfy logicky řešeno pohybem ovládacího kolečka směrem doleva
- celkově mě to auto trochu zklamalo, W124 nebo W140 byly auta, ze kterých si motoristická veřejnost sedla na zadek, tohle je takový "větší passat", nic co by člověka dostalo nebo jednoznačně přesvědčilo
- při cestě z Chodova došlo k poruše rádia, které se samo skokově zesilovalo a zeslabovalo, nešlo to nijak vypnout nebo odstavit, zmizelo to až po vypnutí motoru, zamknutí auta a opětovném nastartování. Kamarád co má SLK 55 AMG a chtěl by už něco novějšího, si dnes půjčil C 63 AMG, psal mi, že tomu vrže interiér a že to chvílemi ztrácí výkon, jak kdyby to padalo do nouze. Po restartu je to ok, ale za chvíli se to objeví zase. A to u auta za 3,2 m není úplně to co by člověk chtěl řešit. Když jsem se ho ptal na srovnání s Giulií QV (se kterou jsem ho před 14ti dny svezl) tak řekl, že se to chová podobně, ale trochu těžkopádněji.
Takže jsem to vracel s tím, že moje volba byla rozhodně správná nejen po té emoční stránce, ale i po té pragmatické.
Docela by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenosti s BMW 5er, jestli by mohl to sem taky napsat.
Plusy Mercedesu:
- head up display, promítá do prostoru před čumákem pár důležitých info, jak je to udělaný nevím, ale fakt to vypadá jak kdyby se ty čísla vznášely někde před kapotou
- ambientní osvětlení má asi 80 barev, což je sranda hlavně s dětma, který mají vánoce z toho, že to může být třeba růžové nebo zelené, nebo vlastně jakékoliv
- nádherné, jakoby diamantové tlačítko startování
- krásná ceremonie při rozsvícení světel, kdy jdou světelné proužky od podélné osy auta směrem do stran
- větší kufr
- minikastlíček speciálně na klíč auta
- vypínatelné ESP
- hlídání auta kolem dokola ve 360°
- automatické parkování
- v režimu Sport+ to ukazuje aktuální výkon a toč. moment
- touch pad kam se dá prstem psát a nemusí se točit kolečkem pro volbu písmen
- auto se dá připojit na net, pak je tam regulérní prohlížeč, google street view, atd.
- automat 9°
- palubní počítač a středový display, třeba při hudbě z USB, ukazují více údajů
Mínusy Mercedesu:
- ovládání některých funkcí je výrazně složitější, např. proklikat se na změnu složky při pouštění hudby z USB je fakt opruz
- asistent jízdy v pruzích nejen upozorňuje, ale i výrazně přibrzdí auto
- vypnutý start/stop systém se vždy znovu a znovu aktivuje při přepínání módů auta (Eco/Comfort/Sport/Sport+), takže to sice vypnu, jenže když to pak přepnu, tak to na další křižovatce zase zdechne
- ovládání topení vyžaduje víc pozornosti během jízdy než mi přišlo příjemný
- při vystupování jsem se párkrát praštil pravým kolenem o vypínač světel a při nastupování překáží bochan sedačky, na který Mercedesy trpí už od dob W123 a W126
- sedačky plně elektrické, ale podélný posun stále manuální
- ovládání stěračů fakt nepraktické, je to na páčce blinkrů, navíc tlačítko na konci páčky je ostřikovač, takže jakmile se člověk tím prstem netrefí přesně, ostříkne si okno
- volič řazení automatu je páčka pod volantem vpravo a čudlík na jejím konci řadí P, v místě kde se běžně přepíná palubní počítač
- čudlíky na volantu jsou z poloviny ovládány jen přejetím prstem, což je trochu náročnější na přesnost
- to co se u Alfy ovládá pěti tlačítky na středové konzoli, na to má Mercedes celkem asi 12 tlačítek. Např. speciální tlačítko pro pohyb v menu "Zpět" což je u Alfy logicky řešeno pohybem ovládacího kolečka směrem doleva
- celkově mě to auto trochu zklamalo, W124 nebo W140 byly auta, ze kterých si motoristická veřejnost sedla na zadek, tohle je takový "větší passat", nic co by člověka dostalo nebo jednoznačně přesvědčilo
- při cestě z Chodova došlo k poruše rádia, které se samo skokově zesilovalo a zeslabovalo, nešlo to nijak vypnout nebo odstavit, zmizelo to až po vypnutí motoru, zamknutí auta a opětovném nastartování. Kamarád co má SLK 55 AMG a chtěl by už něco novějšího, si dnes půjčil C 63 AMG, psal mi, že tomu vrže interiér a že to chvílemi ztrácí výkon, jak kdyby to padalo do nouze. Po restartu je to ok, ale za chvíli se to objeví zase. A to u auta za 3,2 m není úplně to co by člověk chtěl řešit. Když jsem se ho ptal na srovnání s Giulií QV (se kterou jsem ho před 14ti dny svezl) tak řekl, že se to chová podobně, ale trochu těžkopádněji.
Takže jsem to vracel s tím, že moje volba byla rozhodně správná nejen po té emoční stránce, ale i po té pragmatické.
Docela by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenosti s BMW 5er, jestli by mohl to sem taky napsat.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Giu je proti 3er ne?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No jako nevím právě. Ona by měla být i proti C-klasse resp. všichni novináři tyhle auta proti sobě staví, ale mě to tak nepřijde, Céčko je proti tomu úplně mimo (jako o dost horší) a pro mě, jako uživatele, je to určitě Giulia vs. E-klasse, tak si říkám jestli to nebude u BMW podobně... Ale u BMW nejsem "doma", tak proto se ptám.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
E-classe a 5er jsou ale o třídu výš.... minimálně na vnitřním prostoru to musí být patrné....
jinak zbytek těžko hodnotit, na všem si najdeš nějaké věci co bys chtěl jinak....
jinak zbytek těžko hodnotit, na všem si najdeš nějaké věci co bys chtěl jinak....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No právě - Céčko vůbec neodpovídá Giulii. Vnitřním prostorem je to rozhodně Giulia vs. E-klasse. Ty jsou srovnatelné. Céčko je uvnitř tak na úrovni Giulietty, stejně tak ten tablet přišpendlený uprostřed palubky u Céčka, zatímco Giulia má ten display zakomponovaný jako (spíš jestě líp než) Éčko. Ale Céčko je fakt příšerný, to bych postavil ideálně proti Tipu...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Michale Giulia je namířena proti A4, BMW 3, Mercedesu C.
http://www.quattroruote.it/news/prove_s ... video.html
http://www.quattroruote.it/news/prove_s ... video.html
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti