To nestála, já měl služební ofci za 720t Kč a 159 byla v ty době za 850t. Oboji 2,0 D 6q kombík, Alfa navíc polokuze, o 20 k víc a 17" alu.Petr147 píše:jenže 159 stála nová 2x tolik, taky jsem nedávno jel ve stejný den VW Lupem a Citroenem C6 a to byl sakra rozdíl!
Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
no ja si pamatuju, ze 156sw ve sportpacketu s 2.0ts sele, v kuzi a tenkrat lepsi hudbou se subwooferem 848tkc, nekde byhc nasel i predvaci protokol, v te dobe kupoval i stryc tenkrat fl O1, 1.9 Tdi, elegance, v metalize, kombika a daval 780tkc, takze ty ceny oktavek v lepsich vybavach, ne v sockach splhali tenkrat nahoru, ono v okolo roku 06 se porad delali 2kove okty s klickama vepredu , bez klimy, bez tonovanych oken apod s 1.4 59kw, u toho se da ta skoro 2nasobna cena cekat...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
jo jo, taky jsme ve firmě měli jednu O2 z 2007 za bratru 800 tyček (vč. daně).... Byla to 4x4 s TDi 77kW nebo tak něco.... sociální verze tehdy opravdu tak drahé nebyly, ale jak chtěl člověk naftu, elektrický okýnka, klimu a cédéčko (čili plnou palbu), tak to lezlo fest nahoru....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To sem nešlo nedat...
citace: Ten prasák ojel i sousedovu japonskou Mazdu, ale moje Oktávka ho vzrušuje víc a chodí si za ní jak do bordelu!
https://www.krimi-plzen.cz/a/pozor-znas ... il-jiz-2x/
citace: Ten prasák ojel i sousedovu japonskou Mazdu, ale moje Oktávka ho vzrušuje víc a chodí si za ní jak do bordelu!
https://www.krimi-plzen.cz/a/pozor-znas ... il-jiz-2x/
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
V USA zatkli kvůli dieselgate prvního manažera ...
http://ekonomika.idnes.cz/v-usa-byl-zat ... anicni_nio
http://ekonomika.idnes.cz/v-usa-byl-zat ... anicni_nio
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
jako milovníka designových birazností mě tohle nenechává chladným:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vit ... pleje-mmi/
to jejich rádio připomíná palubáky z AR90 a 75, nádhera
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vit ... pleje-mmi/
to jejich rádio připomíná palubáky z AR90 a 75, nádhera
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Zrovna jsem ti to sem chtěl dát...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Chladným mě to taky nechává,ale je to teda dost hnusné !Vypadá to jak CB vysílačka v polském kamioně
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Petr: díky, ale na tohle mám už tak dost lidí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To tedy nezávidím...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
http://svolavacky.cz/?s=&orderby=post_d ... order=desc
Tohle je taky zajímavá stránka, těch VW tam není zrovna málo, stačí rozkliknout podle značky, top 5:
Mercedes - 66 záznamů
Renault - 48 záznamů
BMW - 44 záznamů
Citroen - 42 záznamů
VW - 36 záznamů
Tohle je taky zajímavá stránka, těch VW tam není zrovna málo, stačí rozkliknout podle značky, top 5:
Mercedes - 66 záznamů
Renault - 48 záznamů
BMW - 44 záznamů
Citroen - 42 záznamů
VW - 36 záznamů
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Všechny automobilky vyrábějí porouchaná auta a některé z nich nechají svoje zákazníky v nich i jezdit :-)
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
článek o zajímavé škodárně, taková dobová konkurence Alfetty, teoreticky.... vypadá celkem hezky.... ale asi byla utopie myslet si že by se to tady mohlo vyrábět....
http://www.auto.cz/skoda-720-nejkrasnej ... bmw-103329
(jinak řeči ve videu že je "vzácnější než Ferrari"... no... radši nic...)
http://www.auto.cz/skoda-720-nejkrasnej ... bmw-103329
(jinak řeči ve videu že je "vzácnější než Ferrari"... no... radši nic...)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Marek_3L
- Nováček
- Příspěvky: 118
- Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
- Bydliště: Rozsochatec (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To je debata na hodně dlouho. Jako insider vím, jací lidé jsou dnes preferováni při výběru zaměstnanců do vývoje v automobilkách. Sestrojit poličku ze 3 prkýnek dokáže každý levně. Navrhnout byť jenom olejové čerpadlo ze dvou ozubených kol dokáže taky každý levně. Řetězový rozvod, na to snad je v catii nějaký plugin, zadáš chci hnát ten moment s tímto poměrem a vypadne Ti model včetně materiálového listu. Jenomže když tohle aplikuješ tak jak to je (první případ twinspark 2.0, druhý případ VW TSI), přijdeš na to, že je to z nějakého důvodu nefunguje, nebo funguje hůř než tvému pradědovi na aero minor. Tu aerovku vymýšleli dohromady 3 lidi. Jeden motor, druhý převody a třetí podvozek, přičemž když 2 z nich onemocněli, tak je mohl ten jediný zastoupit a neměl s tím problém. Navíc jakost tehdejších materiálů ve srovnání s dnešními směšná. Mluvím tady o přesahu zaměření jednotlivých lidí. Dnešní programátor ti naprogramuje řídící jednotku podle požadavků sepsaných na papíře, ale nepočítá s tím, že jeden komponent o jehož existenci jen tuší, může celý systém znefunkčnit. Nikdo není génius, ale navrhnout uložení sdružených vstřikovačů do hliníkové hlavy a jistit to jedním M6x60 šroubkem, namáhaným kombinovaně na tah a ohyb, může jenom naprosto nekompetentní jedinec. Posledních 150 let se vstřikovací prvky jistí vidličkou která zajistí osový přítlak a namáhání šroubu na čistý tah. Přijde inovátor, vrazí tam z jedné strany klínek aby se to šprajcovalo. Vlastnosti hliníku nezná, základy strojírenství nezná, na vstřikovač tluče excentr přes vahadlo silou několika set N.....Vidět dneska hliníkový odlitek s otřepy v olejové lázni, které při dotyku padají do vany prémiového motoru, to je naprosto normální. To, co si automobilky dovolí montovat do aut by za našich dědů nebylo přípustné ani jako součást nábytku.Michaltalbot píše:http://svolavacky.cz/?s=&orderby=post_d ... order=desc
Tohle je taky zajímavá stránka, těch VW tam není zrovna málo, stačí rozkliknout podle značky, top 5:
Mercedes - 66 záznamů
Renault - 48 záznamů
BMW - 44 záznamů
Citroen - 42 záznamů
VW - 36 záznamů
Jezdil jsem jeden čas s dodávkou mercedes 2,9 TD, motor pocházel ještě ze 70. let, jen čerpadlo bylo modernější. Ten motor měl najeto miliony km, a běžel tak hladce a samozřejmě, na jakékoliv palivo. Převodovka jako z kamionu, u žádného osobního auta vč. superbu 3 a podobných nešlo řazení tak přesně a hladce. Tam jsi přes metrovou páku nenašel vůli, při řazení jsi přesně cítil co se v převodovce děje. Naměřená spotřeba po dálnici 8 litrů/100km. Druhý extrém-fiat ducato s motorem ford, najeto 150 tisíc km a zvuky z motoru jako když se sype železářství. Setrvačník v prdeli, vstřikování v prdeli, elektrika v prdeli, po 3 letech koroze spodku. Mercedes byl z polska překoupený přes maďarsko, 5 majitelů, z toho jeden s tím tahal 2 auta na plaťáku. Výměna oleje? co to je? Našel jsem tam naftový filtr z roku 1999. Ducato bylo firemní, pravidelný servis a jeden řidič. Takže nejde o značku, ale o $$$
Abych byl spravedilvý, po 6 hodinách jízdy s merglem jsem byl zralej na lázeňský pobyt, v ducatu bylo ticho a na jeden zátah klidně 1500km, pokud teda fordí technika se vstřikováním delphi zvládne fungovat nepřetržitě 24 hodin :-)
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174
MM-TECH.cz
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174
MM-TECH.cz
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
http://ekonomika.idnes.cz/vw-ma-problem ... oakcie_ozr
To je tak, když se tlačí náklady dolů a pak zůstane jediný dodavatel, kterému se to vyplatí dělat ve velkých počtech...
To je tak, když se tlačí náklady dolů a pak zůstane jediný dodavatel, kterému se to vyplatí dělat ve velkých počtech...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
vtipná fotka:
http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=zpr_ ... 0694_2.jpg
Armáda sonduje trh s lehkými teréňáky.... :-)
http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=zpr_ ... 0694_2.jpg
Armáda sonduje trh s lehkými teréňáky.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jak někdo v diskusi pod článkem poznamenal:Kubas píše: ↑28.2.2017, úte 15:30 vtipná fotka:
http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=zpr_ ... 0694_2.jpg
Armáda sonduje trh s lehkými teréňáky.... :-)
... a Octávka je sporťák ...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Od začátku si říkám, že to snad nemyslí vážně... ale jako marketingové gesto super, PR to udělalo velké a teď mohou v klidu vybrat něco použitelného...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jasně, jako vozidlo do pole je to nesmysl, ale zase třeba MPíkům by Kodiaq mohl sloužit celkem v pohodě. Celá ta sranda je spíše zaviněna novináři kteří se kloudně nevymáčknou za jakým účelem bylo o Škodě uvažováno.
Ono třeba proti Marauderovi vypadá směšně všechno.
https://youtu.be/cDoRmT0iRic?t=6m23s
Ono třeba proti Marauderovi vypadá směšně všechno.
https://youtu.be/cDoRmT0iRic?t=6m23s
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Dneska jsem jel s kolegou na oběd jeho náhradním vozidlem Octavia lll a musel jsem vyfotit tento detail. S nějakým napojovanim palubky a dveří si soudruzi hlavu nelámali, plastove výlisky mají otřepy jak kdyby se psal rok 1980 a ta klika jak trčí do prostoru... asi aby se to dalo otevřít i s lahváčem v ruce nebo ho o to rovnou otevřít...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Michal: my Octu ve firmě máme taky (výbava Elegance, čili ta nejvyšší pod L&K) a zrovna ty dveře to je příšerný bakelit.... to samé ten kastlík před spolujezdcem, tam je ta spára tak nějak 2-5mm podle toho jak se to zrovna kde povedlo :-) Zbytek interiéru naopak hodně povedený....
Naproti tomu Tipo má dveře hezky čalouněné látkou, ale šetří se všude jinde....
Naproti tomu Tipo má dveře hezky čalouněné látkou, ale šetří se všude jinde....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No, ono prý i RS má ty dveře bez čalounění... ale to je jen zlomek toho v čem je to auto výlevněný a osizeny. A stejně to budou lidi kupovat, dobře jim tak.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
bakelit je přítomen i v RS: http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-r ... oto?foto=2
pravda, zde již kombinován s karbonem.... ;-)
Jinak ale já proti O3 nic nemám, je to dobrý auto, nemám vůbec problém s tím jezdit. Jediná věc je ta cenovka která je prostě neadekvátní... ale když jim to lidi dají, tak by byli blbí aby zlevňovali....
pravda, zde již kombinován s karbonem.... ;-)
Jinak ale já proti O3 nic nemám, je to dobrý auto, nemám vůbec problém s tím jezdit. Jediná věc je ta cenovka která je prostě neadekvátní... ale když jim to lidi dají, tak by byli blbí aby zlevňovali....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů