Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Ahoj,
založil jsem kartu o autě kamarádovi, kterému jsem Spider opravoval. Auto bylo dovoz z Německa, kde tamní majitel (nějakej turek) se o auto moc nestaral a šlo to na něm taky dost poznat. Kamoš koupil auto s tím, že do vody prolíná olej, podle hnusnýho hnědýho kalu v nádobce za 2000 €
Z venku auto vypadá velice pěkně, lak to má fakt zachovalej, až na jednu odřeninu na levým zadním blatníku. První co následovalo, bylo to, že jsem ho schoval k sobě do garáže, kde už na něj bylo nachystaný místo. 2 Týdny cca trvalo než sem na něm začal dělat, jak začly chodit objednávané díly. V motorovém prostoru už ten stav byl o poznání horší, namátkou: Prasklá hadice sání, rozpadající se chladič vody, zrezlá sahara a výztuha pod ní. Špatnej termostat, zrezlá kolena sání a palivové lišty.
Jako první věc byla, že sem vypustil vodu, celkem kekel a sundal nádobku na kapalinu, abych ji mohl vyčistit od toho kekelu co byl v ní načež jsem zjistil, že do vody žádnej olej neteče, ale sou to jen vodní usazeniny a bordel.
založil jsem kartu o autě kamarádovi, kterému jsem Spider opravoval. Auto bylo dovoz z Německa, kde tamní majitel (nějakej turek) se o auto moc nestaral a šlo to na něm taky dost poznat. Kamoš koupil auto s tím, že do vody prolíná olej, podle hnusnýho hnědýho kalu v nádobce za 2000 €
Z venku auto vypadá velice pěkně, lak to má fakt zachovalej, až na jednu odřeninu na levým zadním blatníku. První co následovalo, bylo to, že jsem ho schoval k sobě do garáže, kde už na něj bylo nachystaný místo. 2 Týdny cca trvalo než sem na něm začal dělat, jak začly chodit objednávané díly. V motorovém prostoru už ten stav byl o poznání horší, namátkou: Prasklá hadice sání, rozpadající se chladič vody, zrezlá sahara a výztuha pod ní. Špatnej termostat, zrezlá kolena sání a palivové lišty.
Jako první věc byla, že sem vypustil vodu, celkem kekel a sundal nádobku na kapalinu, abych ji mohl vyčistit od toho kekelu co byl v ní načež jsem zjistil, že do vody žádnej olej neteče, ale sou to jen vodní usazeniny a bordel.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Nádobku se mi podařilo víceméně vyčistit, aby v ní nic nezůstalo.
Při sundávání nárazníku sem našel jednoho pavoučka, co si udělal v držáku pěknej domeček
Chladič nic moc už
Saharu i výztuhu jsem sehnal pěknou bez rzi a zadarmo, což mě dost potěšilo
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Dále proběhlo čištění všeho v motorovém prostoru, aby to tam bylo zase koukatelný
Mezitím se začalo dělat i na podvozku, kterej byl vzadu totálně zarezlej, v předu byly vyteklý tlumiče a vymlácený čepy.
Mezitím už dorazily nové díly
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Objednal jsem nové pružiny Eibach snížené o 20 mm + přední tlumiče KONI, trw originály se mi sehnat nepodařilo
Dále jsem našel na jedné hadici na vodu dírku, kterou evidentně kapalina utíkala
Dále jsem našel na jedné hadici na vodu dírku, kterou evidentně kapalina utíkala
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Bylo potřeba taky objednat nový prachovky na přední tlumiče.
Za náhradu vymlácených silentbloků jsem použil strongflex Díly na podvozku co šly odmontovat jsem nechal opískavat a stříknout komaxitem.
Na zadek sem objednal nové dorazy nápravy, protože ten konus byl ztrouchnivělej a nové štelovací tyčky na sbíhavost z anglie Za náhradu vymlácených silentbloků jsem použil strongflex Díly na podvozku co šly odmontovat jsem nechal opískavat a stříknout komaxitem.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Originál výfuk zamířil do kovošrotu a jako náhrada se pořídil Kompletní Ragazzon s dvojitou koncovkou
Dále se spravovala kulisa řazení, jelikož ten plast se rozlomil a nešlo pořádně řadit. Musel sem vytáhnout z auta celou tu konzolu a až potom to teprve vyměnit. Strašná pičovina tohle to, kdo to vymejšlel zlatá 166 v tomhle.
Dále se spravovala kulisa řazení, jelikož ten plast se rozlomil a nešlo pořádně řadit. Musel sem vytáhnout z auta celou tu konzolu a až potom to teprve vyměnit. Strašná pičovina tohle to, kdo to vymejšlel zlatá 166 v tomhle.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Lišty po zinkování, na který sem čekal 2 měsíce vypadají oproti tomu co byly nádherně a kolena taky.
Jako třešnička na dort byla taky koupena rozpěra mezi přední tlumiče.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Během opravy jsem vyměnil nespočet šroubů za nové a spotřeboval snad 20 starejch triček na vyčištění toho bordela co všude bylo , ale výsledek se myslím povedl. Najednou je z toho hezký a funkční auto, za který se nemusí člověk stydět.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Ještě jsem vyměnil plynové vzpěry kapoty, pač už se jí moc nechtělo držet nahoře. Jsou od značky Stabilus, což je i originál.
A dostala novej olejíček 10w60 racing než vyjela z garážeAlfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Tak to je solidní kousek práce, klobou dolů Kolik hodin práce na to odhadem padlo?
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
krásná práce, zase jedna zachráněná
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Super "projekt"!! Jeste bych si pohral s vikama ventilu
Pls, posli mi na sebe do SZ kontakt, tel nebo e-mail. Podobne si se Spiderem hraju a na par drobnostech jsem zaseknutej... chtel bych prokonzultovat
Pls, posli mi na sebe do SZ kontakt, tel nebo e-mail. Podobne si se Spiderem hraju a na par drobnostech jsem zaseknutej... chtel bych prokonzultovat
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
...no tak se to ma delat, super ! hele, ty stare predni tlumice jsi vyhodil ? jestli ne, odkoupim, napis SZ
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
MikeC:
Díky, spočítal sem si to na cca 60 hodin, není to zas tak zlý, ale 3 měsíce to auto stálo právě kvůli tomu, že jsem neměl palivové lišty a jak se různě objednávaly díly.
Kubas:
Dík moc, šlo by si to s tím ještě o něco líp vyhrát, kdybych vytáhl ven celý motor. Problém je v tom, že nemám zvedák nebo aspon žirafu, abych ho z toho auta dostal a sice mám garáž dohromady 36 m2, ale jsou to klasický garáže a střecha nízká. Časem by to ještě chtělo trošku zapracovat na motoru, začínaj se už lehce ozívat ventily. Motor už má taky 205K najeto. Ale jinak přede jak kočka a do otáček to letí jak blázen. Když jsem to smontoval, udělala se geo a jel sem se projet, uplně jsem byl nadšenej jak to auto jede. Oproti mému GTV ten 5 kvalt je dost poznat. 1,2 a koukam, letim po městě 90 což sem fakt nečekal
Boomer:
Díky díky, jo ty víka mě taky štvou, čistil sem to normalně čističem na motor a nic. Chtěl jsem to nechat udělat ultrazvukem, ale nesehnal sem nikoho v okolí kdo by to dělal. Když jsem to majiteli předával, tak sem říkal, že to je to jedinný teď co mě na tom autě štve
rossogtv:
Ty starý jsem vyhodil, jednak byly oba vyteklý a jeden byl natolik zrezlej, až sem se divil, že ta miska na pružinu na něm furt drží
Jinak, když jsem auto kamošovi předával, byl z toho úplně nadšenej když to viděl. Tak sem byl spokojenej, že on je spokojenej a tak to má být. Když mě pak skoro o pulnoci přišla sms se slovy: Tak sem doma, sice nahluchlej, ale auto je úžasny, věděl sem, že to nadšení je opravdu na místě
Díky, spočítal sem si to na cca 60 hodin, není to zas tak zlý, ale 3 měsíce to auto stálo právě kvůli tomu, že jsem neměl palivové lišty a jak se různě objednávaly díly.
Kubas:
Dík moc, šlo by si to s tím ještě o něco líp vyhrát, kdybych vytáhl ven celý motor. Problém je v tom, že nemám zvedák nebo aspon žirafu, abych ho z toho auta dostal a sice mám garáž dohromady 36 m2, ale jsou to klasický garáže a střecha nízká. Časem by to ještě chtělo trošku zapracovat na motoru, začínaj se už lehce ozívat ventily. Motor už má taky 205K najeto. Ale jinak přede jak kočka a do otáček to letí jak blázen. Když jsem to smontoval, udělala se geo a jel sem se projet, uplně jsem byl nadšenej jak to auto jede. Oproti mému GTV ten 5 kvalt je dost poznat. 1,2 a koukam, letim po městě 90 což sem fakt nečekal
Boomer:
Díky díky, jo ty víka mě taky štvou, čistil sem to normalně čističem na motor a nic. Chtěl jsem to nechat udělat ultrazvukem, ale nesehnal sem nikoho v okolí kdo by to dělal. Když jsem to majiteli předával, tak sem říkal, že to je to jedinný teď co mě na tom autě štve
rossogtv:
Ty starý jsem vyhodil, jednak byly oba vyteklý a jeden byl natolik zrezlej, až sem se divil, že ta miska na pružinu na něm furt drží
Jinak, když jsem auto kamošovi předával, byl z toho úplně nadšenej když to viděl. Tak sem byl spokojenej, že on je spokojenej a tak to má být. Když mě pak skoro o pulnoci přišla sms se slovy: Tak sem doma, sice nahluchlej, ale auto je úžasny, věděl sem, že to nadšení je opravdu na místě
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Pekna zachrana a zaroven upgrade
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Hadice na vodu vypadaly skoro všechny nějak takhle, zevnitř obaleny pěkným sajrajtem.
Usazení novýho chladiče
Nový termostat + čidlo na teplotu vody
Usazení novýho chladiče
Nový termostat + čidlo na teplotu vody
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
V interiéru jsem kromě práce na té řadičce ještě rozebral levý dveře, tam bylo potřeba vyměnit omezovač dveří, nefungující stahování okýnka a prasklou pružinku v klice.
Nakonec mi Jarda říkal, ať mu objednám i nové koberečky. Zas mám jen foto těch starých
Nakonec mi Jarda říkal, ať mu objednám i nové koberečky. Zas mám jen foto těch starých
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Tak na tohle téma se kouká hodně dobře.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Áno, na fotkách to vyzerá super, ale keď sa človek krčí pri tom aute osobne, až taká radosť to občas nie je .
Ale autorovi - super práca
Ale autorovi - super práca
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
tak ten motor jsi asi parkrat proplachnul, ne ? jestli tam neni to nejvetsi svinstvo co existuje - takovy ty pripravky co maji "utesnit" chladic, ktery je vlastne na vymenu. To nikdy nepouzivejte, zustava to prave v motoru a ten se pak samozrejme blbeji chladi.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Jasně, párkrát sem ho propláchnul jen vodou, v te vodě toho moc celkově nebylo, po prvním vylití tekl víceméně čistej fridex a při proplachování skoro čistá voda, jen v ni byly zbytky toho kalu.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
Netlakuje ti to do vody? Případně po té výměně nezjišťujete nějaký úbytek chladicí kapaliny, nebo že se zase zabarvuje?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
To se musi otestovat, kdyz sem s tim chvilicku jezdil, tak nic. Ale predtim byl plan, ze se bude muset vymenit tesneni pod palicema. A vsiml sem si, ze kdyz auto stoji, kapalina je skoro na dne nadobky a po zahrati je uz na max jak ma byt. coz je mi divny. Ale ja motor jako takovej ani delat nemel. Tak jsem se do toho nepoustel.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
proc by to tlakovalo, byl tam proste bordel, to nekteri asi nalevaji misto destilky kanalvodu.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Alfa Romeo 916/Spider 3.0 V6 12v
...tak jsem se jeste jednou dival na fotku co jsi vypustil, no je tam olej, ktery vetsinou prolina mezi blokem / hlavou pres tesneni ( olejovy kanalek pro hlavy ) to je u Bussa naprosto bezna vec, pokud tam bude behem chvile zase hodne oleje, holt musis udelat tesneni pod hlavou....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů