Recenze & testy
Re: Recenze & testy
Ono je potřeba taky brát ohled na to, jakým způsobem p. Koubek přistupuje k recenzím.
Koubek vždy hledá co je špatně a upozorňuje na to. Naopak třeba Rasťo vyhledává na autech to, co je na nich dobré a to ostatní upozaďuje.
Koubek vždy hledá co je špatně a upozorňuje na to. Naopak třeba Rasťo vyhledává na autech to, co je na nich dobré a to ostatní upozaďuje.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Recenze & testy
Harous: "Ve kterých německých a japonských autech je to v jiným odstínu?"
třeba tady jim to evidentně nenavazuje, šlendrián
Co se týká odstínu tak skoro na každé libovolné fotce celého interiéru. Což je samozřejmě do jisté, blíže nezjistitelné míry, způsobeno světlem a úhlem a tedy se tímto moc argumentovat nedá.
Odpovím tedy jinak. V každým, kde je použito masivní dřevo, ne dýha, ne nahrážky. Různost odstínu dřeva, u leštěného se odstín mění i s úhlem pohledu, je vlastnost dřeva. A kupodivu právě kvůli tomu se dřevo používá.
Kubas: no, pěkně se v tom Stingeru nimrá ... nebudu rozebírat abych nebyl nazván Kiafanatikem
třeba tady jim to evidentně nenavazuje, šlendrián
Co se týká odstínu tak skoro na každé libovolné fotce celého interiéru. Což je samozřejmě do jisté, blíže nezjistitelné míry, způsobeno světlem a úhlem a tedy se tímto moc argumentovat nedá.
Odpovím tedy jinak. V každým, kde je použito masivní dřevo, ne dýha, ne nahrážky. Různost odstínu dřeva, u leštěného se odstín mění i s úhlem pohledu, je vlastnost dřeva. A kupodivu právě kvůli tomu se dřevo používá.
Kubas: no, pěkně se v tom Stingeru nimrá ... nebudu rozebírat abych nebyl nazván Kiafanatikem
Re: Recenze & testy
Kubas, tu fotku mám tady odsud a je to focené v různých uhlech. Občas to asi tak blbě vyjde barevně možná u 5%aut.
http://www.carbuyer.co.uk/reviews/alfa- ... ictures#15
http://www.carbuyer.co.uk/reviews/alfa- ... ictures#15
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: Recenze & testy
tak to bych normálně reklamoval, ať mi ten díl vymění.... beru že ty výrobní šarže se můžou lišit, ale to už je moc.... a samozřejmě, u novinářského auta je to už úplná ostuda (patrně nějaká globální politika že na to serou.... ). zvláštní že u Giulie to v žádném testu nezaznělo.... asi náhoda.... protože ten díl je nejspíš identický....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze & testy
Kubas: jo to je přesně ono, to bylo už vyloženě přehnané... taky nemám Kiu/Hyundai rád, ale Stinger je hodně povedené auto (tedy ne v žluté )
Stinger a 5er se nedá porovnávat, jako tabulkově možná ano, ale ty auta se nekupují za základní cenu... Kolega si nedávno kupoval Ečko a základní cena je něco jako cena "od", protože příplatky jdou po desítkách nebo stovkách tisíc
Docela pěkný test, to auta je vedle toho prcka úplný obr
Stinger a 5er se nedá porovnávat, jako tabulkově možná ano, ale ty auta se nekupují za základní cenu... Kolega si nedávno kupoval Ečko a základní cena je něco jako cena "od", protože příplatky jdou po desítkách nebo stovkách tisíc
Docela pěkný test, to auta je vedle toho prcka úplný obr
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze & testy
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Recenze & testy
Takze krom prostoru vzadu a recech o V6 tam bylo vsechno Plus jako bonus reci, ze Afla se kupuje srdcem Cim se pak kupuje treba takova Fabie?kenjiro píše: ↑22.12.2017, pát 00:08
Jinak cekam, ze v recenzi se objevi krom vyse uvedeneho jeste nasledujici:
- ctyrvalec je moc malo, vic by autu slusel sestivalec "protoze kultivovany chod", ale ten uz je moc drahej a silnej
- volant na nulovou zpetnou vazbu
- mam 2 metry a vzadu uz moc prostoru pro kolena nemam
- nejde vypnout ESP, bez ohledu na to, ze neumim driftovat
- cena je prilis sebevedoma, za stejny penize dostanu neco nemeckyho
- infotaiment je nelogicky, meli by to udelat stejne jako BMW
- je to odflaknuty, protoze Italove
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze & testy
jakou kritiku beru:
odstín dřeva, vrzání, zasekávající se tlačítko otvírání kufru (i když na videu se mi zdá že je vidět jak je to kolem něho nějaké poškrábané, kdo ví co s tím kdo dělal)
neberu:
nenavazující letokruhy :-), infotaiment (má možná málo funkcí, ale podle mě je v pohodě přehledný), startovací tlačítko na volantu (to všichni na nových Alfách milují, jen panu Koubkovi se blbě hledá když zaparkuje a má kola v rejdu)
jinak tak nějak normálka....
celkově to testovací auto vypadá že už má něco za sebou, možná by se v FCA mohl někdo obtěžovat a trošku ho doladit....
odstín dřeva, vrzání, zasekávající se tlačítko otvírání kufru (i když na videu se mi zdá že je vidět jak je to kolem něho nějaké poškrábané, kdo ví co s tím kdo dělal)
neberu:
nenavazující letokruhy :-), infotaiment (má možná málo funkcí, ale podle mě je v pohodě přehledný), startovací tlačítko na volantu (to všichni na nových Alfách milují, jen panu Koubkovi se blbě hledá když zaparkuje a má kola v rejdu)
jinak tak nějak normálka....
celkově to testovací auto vypadá že už má něco za sebou, možná by se v FCA mohl někdo obtěžovat a trošku ho doladit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3818
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze & testy
Jedno je jisté,takové auto by jako novinářské nikdy koncern nepustil.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Recenze & testy
Dát za to dřevo 80 tisíc a přijít to takhle dvoubarevný tak jim to auto nepřevezmu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze & testy
To je fakt prekvapeni, ze novinarsky auto, se kterym jezdi kazdej nymad vrze. Jak myslite, ze se k tomu autu chovaji, kdyz ho dostanou pujceny? Komu z vas, kdo ma Giuliu/Stelvio to auto vrze podobne jako v recenzi? Takze zminovat v recenzi, ze jedna konkretni domlacena predvadecka vrze a vyvolavat dojem, ze to tak je u vsech aut je fakt vrchol demence. Kdybych nalital s autem 25 000 km jako prase, tak bude vrzat i Rolls Royce
Co se tyka toho odstinu dreva, tak par lidi tady ma taky drevo a nikdo si nestezoval, ze by to bylo jinak barevny. Pochybuju ze by to proslo jen tak pres kontrolu kvality, aniz by si toho nekdo vsimnul a to zejmena v Italii, kde pokud uz neco resi, tak je to estetika Moje hypoteza je, ze je to chyba konkretniho kusu a prave proto slo to auto do novinarske flotily. Dalsi otazka je, jestli to Imofa (tam to dle videoblogu prebiral) nevysmelila s nejakou vyraznou slevou a nestrelila to do flotily a ticho po pesine
Co se tyka toho odstinu dreva, tak par lidi tady ma taky drevo a nikdo si nestezoval, ze by to bylo jinak barevny. Pochybuju ze by to proslo jen tak pres kontrolu kvality, aniz by si toho nekdo vsimnul a to zejmena v Italii, kde pokud uz neco resi, tak je to estetika Moje hypoteza je, ze je to chyba konkretniho kusu a prave proto slo to auto do novinarske flotily. Dalsi otazka je, jestli to Imofa (tam to dle videoblogu prebiral) nevysmelila s nejakou vyraznou slevou a nestrelila to do flotily a ticho po pesine
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze & testy
Ale pustil. Jen by si na tom ty servilni pisalkove, co si hrajou na novinare nedovolili cokoliv kritizovat. A o to min veci, ktery kritizujou u Alfy. Jdi k jakemukoliv koncernovemu prodejci a zkus se projet v nejaky predvadecce, ktera ma najeto alespon 10 000km...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze & testy
Harous: Tak 80 litru stoji cely paket - kuze, drevo, obsita palubka. , el.sesle.... ty drivka jsou z toho ta nejmensi polozka.... Ja jen aby to nevypadalo ze tech par drivek stoji 80 litru....
Nic to nemeni na tom ze to je spatne a panum od FCA jento evidentne u prdele.... A tento pristup se u Alfy evidentne tahne od vyssich mist az k radovym prodejcum.... Proto povazuju tech 100 prodanych giulii ve 2017 za maly zazrak (viz jine vlakno)
Nic to nemeni na tom ze to je spatne a panum od FCA jento evidentne u prdele.... A tento pristup se u Alfy evidentne tahne od vyssich mist az k radovym prodejcum.... Proto povazuju tech 100 prodanych giulii ve 2017 za maly zazrak (viz jine vlakno)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3818
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze & testy
Auto které je určené jako tiskové jede po lince s cedulí tisk a má speciální výrobní operace. Které se na seriovce nedělají anebo dělají jinak s menšíma nákladama. Stejně jako vystavy, crash testy nebo VIP atd.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Recenze & testy
Kenjiro: mě v Giulii vrže něco v oblasti tachometru.... ne vždycky a slyšíš to jen když vypneš rádio, ale občas tam ten pazvuk je.... Pravda, jestli vydává zvuky tapec dveří jsem nezkoušel - za jízdy se o něj kolenem neopírám (je tam místa dost) a jen tak jsem všechny plasty uvnitř neosahával....
Jinak je auto v pohodě, odstíny dřeva sedí.... Ovšem tvoje hypotéza že ten testovaný kus je nějak defektní mi přijde celkem scestná - když je to auto podle kterého hodnotí novináři daný model tak by snad naopak mělo být co nejlepší ne????? to už by bylo lepší to novinářům vůbec nedávat než jim dávat něco co se ve výrobě nepovedlo a chci se toho zbavit....
Jinak je auto v pohodě, odstíny dřeva sedí.... Ovšem tvoje hypotéza že ten testovaný kus je nějak defektní mi přijde celkem scestná - když je to auto podle kterého hodnotí novináři daný model tak by snad naopak mělo být co nejlepší ne????? to už by bylo lepší to novinářům vůbec nedávat než jim dávat něco co se ve výrobě nepovedlo a chci se toho zbavit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze & testy
Tohle konkretni Stelvio v testu je jedno z prvnich ktere bylo v CR a celou dobu funguje jako testovaci. Jedna se o first edition, kde byla mira volby vybavy dost omezena, takze ja chapu vytku na vybavu a stav toho auta.
U vsech znacek bejvaj prvni kusy seriovy vyroby tragedie, ale od toho je tady dovozce aby na tohle dohlidnul. Dat nedokonaly auto do ruky novinarum v dnesni dobe, kdy spousta lidi da na reci recenzentu, je velka chyba.
U vsech znacek bejvaj prvni kusy seriovy vyroby tragedie, ale od toho je tady dovozce aby na tohle dohlidnul. Dat nedokonaly auto do ruky novinarum v dnesni dobe, kdy spousta lidi da na reci recenzentu, je velka chyba.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Recenze & testy
Jinak ja mam skoro 30tkm a nic mi nevrze. Ale je pravda ze jsem odolal peknejm slevam za skladovku z prvniho pulroku vyrovy.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Recenze & testy
To je informace primo z Cassina nebo jedna baba povidala? Jaky konkretni specialni vyrobni operace se na tom provadeji?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze & testy
Nevim, kdo o tom konkretne rozhoduje, ktery auto bude pro novinare. Pokud lokalni dealer (napr. Imofa), tak si dovedu predtavit, ze tam daji neco co by treba museli prodat se slevou kvuli par nedostatkum. Pokud to auto dodava primo zastoupeni AR (Madari), tak je to samozrejme fail. Nicmene si nedovedu predstavit, jak by tohle mohlo normalne projit pres kontrolu kvality a nikdo by si toho nevsimnul, samozrejme pominu to, ze ten kdo to tam takhle namontoval by musel byt bud slepej nebo uplne blbej...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze & testy
Ja pravidelne navstevuju vsechny automobilky v CR/SR a jedina specialni pece o ktere mi kdo rikal z lidi co tam delaj kvalitu a audit se tyka aut na vystavy a dalsi expozice, ktery se dodatecne lestej, vic se resi spary a extra se kontroluje vzhleh interieru.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Recenze & testy
To bude spíš informace z AZNP, tam tomu věřím a přesně to zapadá do krivackyho chování koncernu = zase jen dalsi podraz, protoze novinářský auto vubec neodpovídá tomu co dostane zakaznik.
Naopak u Alfy to evidentně neřeší ať si pisalkove píšou co chtějí. Já mám teda dřevo stejně barevný, léta jsem nezkoumal - je to dřevo a ne lakovanej plast zejo, a jedinej pazvuk kterej se mi ozval za těch 23t co mám najeto, jsem řešil s prodejcem a šlo o nějaký chybně prichyceny minisvazek u dvirek prihradky před spolujezdcem, vyřešeno během jedny výměny oleje. Od ty doby nic nikde.
Koubek je typická ukázka zbytecnosti podobných recenzí. Principielne to má být předkupní poradenství tudíž by se měl recenzujici vyvarovat hodnocení věcí které jsou čistě o zvyku - viz. automatické nahmatani padel pod volantem nebo tlačítko na volantu.
O kolik víc aut by se prodalo kdyby tihle osahavaci plastů hodnotili auto pozitivně? O 50%? Asi těžko nicméně i kdyby tak to by se teda v ČR prodalo o 51 Giulií více. No páni... To aby jim sem fabrika vozila každý ráno horký kafe k snídani kvůli tomu
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Recenze & testy
Když nemá v bedně nic lepšího, tak se má zvednout od pásu a jít domů?kenjiro píše: ↑7.1.2018, ned 19:46Nevim, kdo o tom konkretne rozhoduje, ktery auto bude pro novinare. Pokud lokalni dealer (napr. Imofa), tak si dovedu predtavit, ze tam daji neco co by treba museli prodat se slevou kvuli par nedostatkum. Pokud to auto dodava primo zastoupeni AR (Madari), tak je to samozrejme fail. Nicmene si nedovedu predstavit, jak by tohle mohlo normalne projit pres kontrolu kvality a nikdo by si toho nevsimnul, samozrejme pominu to, ze ten kdo to tam takhle namontoval by musel byt bud slepej nebo uplne blbej...
Re: Recenze & testy
To je jasny, ze ta pseudorecenze nebude mit na prodeje zadny vliv. Za prve sledovanost... A pak taky, typicky hospodsky odbornik ma stejne jasno v tom, ze "italove se serou, je to odflaknuty a montujou to cikani italsky" Kdo ma neco v hlave, tak si udela nazor sam, vyzkousi a koupi to, co mu nejvic vyhovuje.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze & testy
Psal jsem to už ve chvíli kdy to auto ukázal Koubek v tom svým vlogu. Je neskutečný diletanství prodejce, že takový auto předá novinářům k testu. A pokud to je Alfě jedno, protože se u nás prodá málo aut, tak ať zavřou krám, zrušej zastoupení v ČR a hotovo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze & testy
Tady ty "VIP" kontroly jsou celkem logická, když to sekají v takovém množství a montuje to tam banda Rumunů a Poláků... Každá normální firma si raději zkontroluje něco, co jde na nějakou kontrolu nebo prezentaci... nebo se na to může dlouhodobě kašlat, včetně poslání auta na crashtesty (propadák 147)... u spousty automobilek mají zvláštní kontroly pro taxikáře, policejní auta... u Audi to byla i možnost příplatkového kódu v konfiguraci, auto mělo dodatečnou kontrolu a dostávalo díly s nejlepší výrobní tolerancí...
Vždyť nenapsal nic hrozného, AR udělala povedený základ, cena je dobrá, jen prostě klasicky nedotáhli některé detaily... ale to nemá cenu řešit s někým, kdo při poruše jede z dálnice, aby automobilce nedělal ostudu...
Vždyť nenapsal nic hrozného, AR udělala povedený základ, cena je dobrá, jen prostě klasicky nedotáhli některé detaily... ale to nemá cenu řešit s někým, kdo při poruše jede z dálnice, aby automobilce nedělal ostudu...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů