Recenze & testy

Odpovědět
honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Recenze & testy

Příspěvek od honziss » 7.1.2018, ned 20:50

Petr147 píše: 7.1.2018, ned 20:46 Tady ty "VIP" kontroly jsou celkem logická, když to sekají v takovém množství a montuje to tam banda Rumunů a Poláků... Každá normální firma si raději zkontroluje něco, co jde na nějakou kontrolu nebo prezentaci... nebo se na to může dlouhodobě kašlat, včetně poslání auta na crashtesty (propadák 147)... u spousty automobilek mají zvláštní kontroly pro taxikáře, policejní auta... u Audi to byla i možnost příplatkového kódu v konfiguraci, auto mělo dodatečnou kontrolu a dostávalo díly s nejlepší výrobní tolerancí...

Vždyť nenapsal nic hrozného, AR udělala povedený základ, cena je dobrá, jen prostě klasicky nedotáhli některé detaily... ale to nemá cenu řešit s někým, kdo při poruše jede z dálnice, aby automobilce nedělal ostudu... :smt044
Jaky mas zdroj teto informace a jak je stary?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1157
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Recenze & testy

Příspěvek od kenjiro » 7.1.2018, ned 21:02

Harous píše: 7.1.2018, ned 20:28 Psal jsem to už ve chvíli kdy to auto ukázal Koubek v tom svým vlogu. Je neskutečný diletanství prodejce, že takový auto předá novinářům k testu. A pokud to je Alfě jedno, protože se u nás prodá málo aut, tak ať zavřou krám, zrušej zastoupení v ČR a hotovo.
Ja bych to zas tak dramaticky nevidel, ze bych kvuli odstinu dreva zaviral zastoupeni v CR :) Vliv teto recenze na prodeje Afly je asi stejny jako vliv zdejsi diskuze.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Petr147 » 7.1.2018, ned 21:06

Před několika lety jsme byli v DE pro skladovku Q7 a ta to měla ve výpisu výbavy, info je od dealera... dřív šlo podle kódu objednat do Škodovky lepší verze některých dílů z VW (panely klimatizace atd.), jen to už dávno zatrhli... V USA šlo objednat civilní Fordy v provedení "heavy duty" a auto pak mělo lepší brzdy, odpružení, zesílené chlazení, 220A altík... ty auta se kupovala pro státní složky a velké soukromé společnosti...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8507
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 7.1.2018, ned 21:11

kenjiro píše: 7.1.2018, ned 21:02 Ja bych to zas tak dramaticky nevidel, ze bych kvuli odstinu dreva zaviral zastoupeni v CR :) Vliv teto recenze na prodeje Afly je asi stejny jako vliv zdejsi diskuze.
Já ale nemluvím o zavírání zastoupení kvůli odstínu dřeva. Mluvím o zavrání zastoupení kvůli přístupu. Protože ve chvíli kdy si na zastoupení budou myslet to co Ty píšeš ve druhé větě, tak mají prodávat rohlíky a ne auta.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1157
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Recenze & testy

Příspěvek od kenjiro » 7.1.2018, ned 21:48

Nikdo tady nezna historii tohoto konkretniho auta, takze tezko soudit kdo je za to zodpovedny, co za tim vubec je a jak k problemu doslo. Nevim, jestli zastoupeni o problemu vi/vedelo ani co si o tom mysli. Ale zas tak spatne to asi nedelaji - viz vysledky za 2017 v jinem vlakne. A kontrolovat kazdy tlacitko a projizdet auto, jestli nevrze pokazdy kdyz si ho pujci dalsi noname novinar neni uplne jednoduchy. Proste se muze stat, ze neco prehlidnes, nestihnes nebo se ani nedozvis, kdyz to auto jde z ruky do ruky. Az holt jednou narazis na hnidopicha, kterej bude hledat za kazdou cenu nejakou chybu a resit letokruhy... To auto recenzovalo predtim x dalsich lidi a nikdo si na nic podobneho nestezoval.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18771
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Kubas » 7.1.2018, ned 21:53

já teda nevím ale pokaždé když zavítám k dealerovi FCA tak mám pocit, že ti prodejci a jiní mají času celkem dost :-)
četli jste někdy test kde by se tohle stalo jakékoliv jiné automobilce? že by blikala kontrolka vyfouknuté pneu už při odjezdu od dealera? já si to nevybavuju.... navíc Alfa se svojí reputací se musí snažit 3x víc než ostatní aby to zlomila.... pokud chce tedy prodávat za stejné ceny jako BMW.... nikdo mi nevymluví že na to serou....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8507
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 7.1.2018, ned 22:22

Kenjiro - v tomhle se asi neshodneme. Pokud je to auto dojebaný tak ho mají buď opravit nebo ho nemají půjčovat. A už vůbec ne novinářům.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Recenze & testy

Příspěvek od honziss » 7.1.2018, ned 22:24

Petr147 píše: 7.1.2018, ned 21:06 Před několika lety jsme byli v DE pro skladovku Q7 a ta to měla ve výpisu výbavy, info je od dealera... dřív šlo podle kódu objednat do Škodovky lepší verze některých dílů z VW (panely klimatizace atd.), jen to už dávno zatrhli... V USA šlo objednat civilní Fordy v provedení "heavy duty" a auto pak mělo lepší brzdy, odpružení, zesílené chlazení, 220A altík... ty auta se kupovala pro státní složky a velké soukromé společnosti...
Fakta:

1. v nektere z automobilek jsem 2-3x do tydne a zadna z nich nepraktikuje selektivni kvalitu s vyjimkou aut na vystavu, kde se resi vizualni stav
2. Q7 se vyrabi v Bratislave a tam jsem si tim 100% jistej
3. Za poslednich 10 let jsem koupil 7 novych aut a zadne z nich + zadne z jeho x konkurentu nenabizelo moznost priplatit si za lepsi kontrolu kvality nebo jakost nebo cokoliv podobnyho. Kdo vi jak to v automobilce chodi, tak potvrdi ze je to minimalni logisticky nesmysl.
4. Dealeri/prodejci/technici maj bidny znalosti, ale jsou to skvely vypraveci pohadek
5. Lepsi dobijeni a baterka vetsinou souvisi s motorizaci a vybavou (cim vic elektroprislusenstvi, tim vetsi odber, tim silnejsi alternator a nekdy i vetsi baterka).

Pohadky o rozdilne kvalite jsou blbost, je to jenom o tom jak import auta vybere, dealer pripravi a na cem jsou dohodnuty s novinarema o cem se bude/nebude psat.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Recenze & testy

Příspěvek od honziss » 7.1.2018, ned 22:26

Mimochodem, FCA hleda sefa prodeje pro nas region momentalne...:)
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od petrAR156 » 7.1.2018, ned 22:51

Reakce na článek o Provozu 156JTS.
http://dfens-cz.com/alfa-romeo-feat-vohnout-faktor/

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1157
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Recenze & testy

Příspěvek od kenjiro » 7.1.2018, ned 22:57

Kubas píše: 7.1.2018, ned 21:53 já teda nevím ale pokaždé když zavítám k dealerovi FCA tak mám pocit, že ti prodejci a jiní mají času celkem dost :-)
četli jste někdy test kde by se tohle stalo jakékoliv jiné automobilce? že by blikala kontrolka vyfouknuté pneu už při odjezdu od dealera? já si to nevybavuju.... navíc Alfa se svojí reputací se musí snažit 3x víc než ostatní aby to zlomila.... pokud chce tedy prodávat za stejné ceny jako BMW.... nikdo mi nevymluví že na to serou....
No on ale prodejce tezko neco opravi, od toho je tam technik:) A zkus si zavolat do autorizaku, ze se zitra s necim stavis a uvidis, jak jsou na tom s casem (ted mluvim o Praze) :) Dovedu si predstavit, ze to auto dostane zvysenou peci kdyz jde napriklad do Autosalonu, kterej ma sledovanost ve stovkach tisic, ale tezko ocekavat komplet detailni generalni check x krat za mesic, kdyz to auto jde z ruky do ruky mezi ruznyma youtuberama a pseudo-novinarema. Co se tyka pneu, tak to se proste muze stat, co kdyz se to stalo nekomu pred Koubkem, ten to dofoukl a vratil a projevilo se to az druhy den? To proste neohlidas a normalni clovek by to resil hned na miste s dealerem a ne o tom hned tocil vlog. Ale zas je fer uznat, ze do finalni recenze to nedal.

Tim nerikam, ze pristup dealera je v poradku a neobhajuju to, jen mi prijde ze se to zbytecne hroti kvuli relativnim blbostem. Proc si na neco podobnyho nestezoval zadny jiny novinar v zadne jine recenzi toho stejnyho auta?? Pokud je to auto dojebane, jak rika Harous, tak asi tezko by si toho nikdo jiny nevsiml az na mistra Koubka. Cele je to podle me o tom, ze kdo chce psa bit, ten si hul najde.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Petr147 » 7.1.2018, ned 23:01

Nepochybuji o tom, že máš i znalosti o nákupu Q7 pro různé bezpečnostní složky nebo jiné důležité odběratele.

Určitě máš znalost i o kvalitě montovaných dílů pro jednotlivé trhy a značky. Je spousta komponent, které se dělají například v pěti úrovních kvality, vše záleží na nákupní ceně od konkrétní automobilky a vyjednaných podmínkách. Byl jsem u několika výrobců autodílů, kteří mají úplně jinak nastavený proces pro MB a úplně jinak pro Fiat. Lidi na dílech pro MB mají speciální školení, montáž běží v jiném režimu, více se kontrolují tolerance...

Zakázkovou barvou laku to jenom začíná, ta auta mají různě upravené konfigurace a částečně výrobní proces... Zrovna třeba Franik si tady ty věci nemusí cucat z prstu... :)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8507
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 7.1.2018, ned 23:13

kenjiro píše: 7.1.2018, ned 22:57normalni clovek by to resil hned na miste s dealerem a ne o tom hned tocil vlog. Ale zas je fer uznat, ze do finalni recenze to nedal.
Nemáš pravdu. Smysl toho vlogu rozhodně nebyl upozornit na defekt pneu u Stelvia. Ten vlog by vzniknul i bez toho defektu, i bez Stelvia.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Recenze & testy

Příspěvek od honziss » 7.1.2018, ned 23:18

Petr147 píše: 7.1.2018, ned 23:01 Nepochybuji o tom, že máš i znalosti o nákupu Q7 pro různé bezpečnostní složky nebo jiné důležité odběratele.

Určitě máš znalost i o kvalitě montovaných dílů pro jednotlivé trhy a značky. Je spousta komponent, které se dělají například v pěti úrovních kvality, vše záleží na nákupní ceně od konkrétní automobilky a vyjednaných podmínkách. Byl jsem u několika výrobců autodílů, kteří mají úplně jinak nastavený proces pro MB a úplně jinak pro Fiat. Lidi na dílech pro MB mají speciální školení, montáž běží v jiném režimu, více se kontrolují tolerance...

Zakázkovou barvou laku to jenom začíná, ta auta mají různě upravené konfigurace a částečně výrobní proces... Zrovna třeba Franik si tady ty věci nemusí cucat z prstu... :)
Ne, to nemam, ale na druhou stranu jsem na lince Q7/Tou/Cay byl za poslednich 10let vic nez nez 100x, znam lidi z vyroby, kvality, auditu a vim na 100% ze se tam nevyrabi vic kvalitativnich trid.

Jestli auta pro bezpecnostni slozky dostavaji neco navic, tak rozhodne ne ve vyrobe. A jestli se to deje nekde externe tak budiz, ale tezko to auto nekdo rozebere a zase slozi, to je proste nesmysl.

Add dodavatelske firmy (tam taky jezdim), tak ano, kazdy zakaznik dostava takovou kvalitu za jakou si zaplati a kontrola kvality jednotlivych komponent se ridi standardy automobilky pro kterou se vyrabi. A ano, rozdily jsou, ale ne dramaticke. Normy pro kvalitu parametru ktere se nasimi pristroji meri znam, rozdily jsou, ale ne velky.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Petr147 » 7.1.2018, ned 23:30

Ohledně hlídání kvality... Už je to par let, co jsem viděl vrácenou dodávku nějakých částí palubních desek pro Škodu, na kterých našli malé tečky... přišlo se na to, že to je cukr z balené vody, kterou pili při montáži a při mluvení prskali po výrobcích... takže dostali neslazené a bylo pro problému

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1157
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Recenze & testy

Příspěvek od kenjiro » 8.1.2018, pon 00:39

Harous píše: 7.1.2018, ned 23:13 Nemáš pravdu. Smysl toho vlogu rozhodně nebyl upozornit na defekt pneu u Stelvia. Ten vlog by vzniknul i bez toho defektu, i bez Stelvia.
A kde jsem psal, ze smysl vlogu byl upozornit na defekt pneu??? Ja reagoval na Kubasovu poznamku, ze defekt pneu se v recenzich aut jinych automobilek nevyskutuje...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1157
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Recenze & testy

Příspěvek od kenjiro » 8.1.2018, pon 01:01

Petr147 píše: 7.1.2018, ned 23:01 Nepochybuji o tom, že máš i znalosti o nákupu Q7 pro různé bezpečnostní složky nebo jiné důležité odběratele.

Určitě máš znalost i o kvalitě montovaných dílů pro jednotlivé trhy a značky. Je spousta komponent, které se dělají například v pěti úrovních kvality, vše záleží na nákupní ceně od konkrétní automobilky a vyjednaných podmínkách. Byl jsem u několika výrobců autodílů, kteří mají úplně jinak nastavený proces pro MB a úplně jinak pro Fiat. Lidi na dílech pro MB mají speciální školení, montáž běží v jiném režimu, více se kontrolují tolerance...

Zakázkovou barvou laku to jenom začíná, ta auta mají různě upravené konfigurace a částečně výrobní proces... Zrovna třeba Franik si tady ty věci nemusí cucat z prstu... :)
Ale tady prece vubec nebyla rec 1) ani o autech pro bezpecnostni slozky 2) ani o ruzne kvalite komponent, ktery nekdo dodava do ruznych automobilek. Asi je jasny, ze MB bude mit jiny pozadavky na kvalitu nez Fiat, coz se ale samozrejme odrazi i na koncove cene. Franik tvrdil, ze auta urceny pro novinare podstupuji "speciální výrobní operace" a pohybujou se po lince s ceduli Tisk a na zaklade toho tam asi Fabio a Paolo montujou jiny dily, pripadne to robot lip svaruje nebo vic lakuje ve stylu "cim vic laku, tim vic novinarsky" ...Na dotaz co ze konkretne to je za specialni operace a odkud a ze kdy ta informace pochazi nam doted neodpovedel... Nebo si to mam predstavit jako "hele Giovanni, ted jede auto pro Koubka - dej tam kvalitnejsi plasty, kvalitnejsi sedacky, kvalitnejsi tlacitka a kvalitnejsi drevo", a i presto jsou ty novinarsky auta nejvetsi plecky se zavadama, ktery se u "obycejnych" aut pro plebs nevyskytujou?? A to se ani nebavim o ekonomicke strance veci, urcite by se jim vyplatilo delat par jinych aut zvlast pro novinare, crash testy, VIP, vystavy, predvadecky a nevim co jeste.... :roll: To uz zavani urban legendou ze lepsi je auto vyrobeny v utery nez to z patku...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Petr147 » 8.1.2018, pon 06:54

Už tady tím infem si zadělává na problém, takže pochybuji, že to bude více rozvádět...

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Recenze & testy

Příspěvek od MichalT » 8.1.2018, pon 07:22

Mě už tohle ale někdo z novinářů v minulosti říkal, že ve škodovce se fakt novinářský auta pripravujou speciálně, konkrétně šlo o slicovani karosarskych dílů. V tom smyslu že normálně se sesadi třeba dveře, spary se slícují běžným způsobem a jde to do lakovny. U auta který se bude půjčovat novinářům si s tím hrajou, dokonce dobrušujou hrany a rohy, aby to prostě sedelo dokonale. Tím dobrusovanim se sice poškodí vrstva pozinkovani ale tam to nevadí protože to auto nepůjde do prodeje. Takže já tomu věřím ale je to svinstvo a levarna přesně ve stylu vw group - marketing nade vše.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2249
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od mcernoch » 8.1.2018, pon 08:24

Petr147 píše: 7.1.2018, ned 23:30 Ohledně hlídání kvality... Už je to par let, co jsem viděl vrácenou dodávku nějakých částí palubních desek pro Škodu, na kterých našli malé tečky... přišlo se na to, že to je cukr z balené vody, kterou pili při montáži a při mluvení prskali po výrobcích... takže dostali neslazené a bylo pro problému
Norma TS16949 nepovoluje mít na pracovišti vůbec kafé. :smt040
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8507
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 8.1.2018, pon 08:25

kenjiro píše: 8.1.2018, pon 00:39 A kde jsem psal, ze smysl vlogu byl upozornit na defekt pneu???
kenjiro píše: 7.1.2018, ned 22:57normalni clovek by to resil hned na miste s dealerem a ne o tom hned tocil vlog.
Problém auta který dostal k dispozici Koubek nebyl v tom, že by ve fabrice neprošlo nějakou speciální péčí. Problém vidím v tom, že to auto je po všech těch testech a předváděčkách doprasený a nikdo nedokáže zvednout prdel a to auto prohlídnout než ho předají k dalšímu testu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2249
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od mcernoch » 8.1.2018, pon 08:52

Ještě k tomu dřevu. Koukněte se na stopáž 7:45, jak je to stejné v tmavším odstínu.
Ve stopáži 7:51 je to světlejší, ale podívejte se na lom světla. palubka je ve stínu a dveře jsou osvětleny sluníčkem.
Obávám se, že v reálu to bude zcela nepatrné.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

vikand

Příspěvky: 30
Registrován: 14.2.2013, čtv 19:09
Bydliště: Praha - východ

Re: Recenze & testy

Příspěvek od vikand » 8.1.2018, pon 09:03

Asi tak to bude. Toto Stelvio jsem měl v dubnu loňského roku z Imofy půjčené na dva dny a ničeho jsem si nevšimnul, byl jsem zaměstnám hlavně motorem a jízdními vlastnostmi, takže tak....
U mého Stelvia mám dřevo tmavé, zatím po půl roce velká spokojenost
Stelvio QV

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Recenze & testy

Příspěvek od honziss » 8.1.2018, pon 09:20

vikand píše: 8.1.2018, pon 09:03 Asi tak to bude. Toto Stelvio jsem měl v dubnu loňského roku z Imofy půjčené na dva dny a ničeho jsem si nevšimnul, byl jsem zaměstnám hlavně motorem a jízdními vlastnostmi, takže tak....
U mého Stelvia mám dřevo tmavé, zatím po půl roce velká spokojenost
A jak se zije se Stelviem? Na jakych to mas kolech? Je to vazne nepohodlnejsi nez Giulia? Koubek v testu zminuje, ze nelze objednat adaptivni tlumice, v konfiguratoru ale jsou, ty je mas nebo ne?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

vikand

Příspěvky: 30
Registrován: 14.2.2013, čtv 19:09
Bydliště: Praha - východ

Re: Recenze & testy

Příspěvek od vikand » 8.1.2018, pon 09:40

No Koubek toho napovídá..... Měl jsem půjčenou z Imofy i Giulii, dal jsem tenkrát na otočku Praha - Mnichov a opravdu v pohodlí jsem rozdíl necítíl, naopak i Giulie mně nesedlo HODNĚ citlivé řízení. Na Stelviu mám kola 20', tlumiče normální
Stelvio QV

Odpovědět

Zpět na „Stelvio“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů