MCCZ
máme nový web, resp jeho podobu a strukturu. koukněte sami
http://www.maserati-club.cz/
grafika by Rebby..velice povedená
http://www.maserati-club.cz/
grafika by Rebby..velice povedená
Alfetta GTV L
Hezky...Radim píše:máme nový web, resp jeho podobu a strukturu. koukněte sami
http://www.maserati-club.cz/
grafika by Rebby..velice povedená
Mozna jen upravit ten modry gradient, vysypava se ke konci...
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
kluci potřeboval bych přeložit tohle, díky!!!
Zapalování Transistorised (od roku 1970 Bosch)
Mazání Forced with pressure pump, total draining
Spojka Suchá, jednokotoučová with flexible coupling and hydraulic control
Šasi Integral body chassis construction
Přední zavěšení Nezávislé, coil-springs, telescopic shock-absorbers and anti-roll bar
Zadní zavěšení Live axle on leaf-springs with single torque reaction arms and anti-roll bar
-----------
trápí mě zejména to zavěšení, to fakt nepřelousknu. pomozte technicky neznalému pls
Zapalování Transistorised (od roku 1970 Bosch)
Mazání Forced with pressure pump, total draining
Spojka Suchá, jednokotoučová with flexible coupling and hydraulic control
Šasi Integral body chassis construction
Přední zavěšení Nezávislé, coil-springs, telescopic shock-absorbers and anti-roll bar
Zadní zavěšení Live axle on leaf-springs with single torque reaction arms and anti-roll bar
-----------
trápí mě zejména to zavěšení, to fakt nepřelousknu. pomozte technicky neznalému pls
Alfetta GTV L
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Zapalování tranzistorové, taky se mu říká bezkontaktní.
Tlakové mazání s olejovým čerpadlem a uzavřeným okruhem (nejspíš) neboli mazání se suchou skříní.
taky to může být mazání s odsáváním odkapového oleje a více čerpadly - používá se u závodních motorů. Olej je odsáván z hlav motoru, kde by se hromadí a nestačí stékat k nasávacímu koši.
Případně napiš to sem v kontextu nebo jestli máš obrázek motoru, nejlíp průřez.
Spojka jednokotoučová s odpruženou lamelou a hydraulickým ovládáním.
Integral body je samonosná karoserie
Přední zavěšení Nezávislé, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče pérování, stabilizátor
Zadní zavěšení - tuhá náprava na vinutých pružinách s jednoduchou vodící tyčí (mohla by to být vzpěra typu Panhard neboli panhardská tyč - jestli máč obrázek nápravy?) stabilizátor
Tlakové mazání s olejovým čerpadlem a uzavřeným okruhem (nejspíš) neboli mazání se suchou skříní.
taky to může být mazání s odsáváním odkapového oleje a více čerpadly - používá se u závodních motorů. Olej je odsáván z hlav motoru, kde by se hromadí a nestačí stékat k nasávacímu koši.
Případně napiš to sem v kontextu nebo jestli máš obrázek motoru, nejlíp průřez.
Spojka jednokotoučová s odpruženou lamelou a hydraulickým ovládáním.
Integral body je samonosná karoserie
Přední zavěšení Nezávislé, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče pérování, stabilizátor
Zadní zavěšení - tuhá náprava na vinutých pružinách s jednoduchou vodící tyčí (mohla by to být vzpěra typu Panhard neboli panhardská tyč - jestli máč obrázek nápravy?) stabilizátor
Radim píše:kluci potřeboval bych přeložit tohle, díky!!!
Zapalování Transistorised (od roku 1970 Bosch)
Mazání Forced with pressure pump, total draining
Spojka Suchá, jednokotoučová with flexible coupling and hydraulic control
Šasi Integral body chassis construction
Přední zavěšení Nezávislé, coil-springs, telescopic shock-absorbers and anti-roll bar
Zadní zavěšení Live axle on leaf-springs with single torque reaction arms and anti-roll bar
-----------
trápí mě zejména to zavěšení, to fakt nepřelousknu. pomozte technicky neznalému pls
Zadní náprava: live axle = tuhá náprava (http://en.wikipedia.org/wiki/Live_axle), leaf springs listová pera (odkaz tamtéž), torque arm je podle mě podélný zkrutný stabilizátor a anti-roll bar je klasický příčný stabilizátor (viz tady http://www.autowarrantybroker.com/_imag ... ollBar.gif). Ten podélný stabilizátor podle mě omezuje ponořování zadku při akceleraci (viz obrázek tady http://images.google.cz/images?hl=cs&lr ... r%C3%A1zky).
Sakra, Kůrkyn mě předběhl, že já se s tím píšu
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Leaf je pro listové pero, sorry.
Ale ta podélná "arm" není stabilizátor, je to složitě řečeno, táhlo pro zachycení reakce zadní nápravy. Je tam kvůli tomu, a by se náprava nemohla natáčet podél své osy. Zatěžovalo by to pera a křížový kloub kardanu.
Panhardská tyč je ta stříbrná, co je rovnoběžně s modrou:
http://www.bradscustomauto.com/catalog/ ... TA5000.jpg
Kubas sorry, příště se domluvíme
Radime, máš obrázek toho motoru?
Ale ta podélná "arm" není stabilizátor, je to složitě řečeno, táhlo pro zachycení reakce zadní nápravy. Je tam kvůli tomu, a by se náprava nemohla natáčet podél své osy. Zatěžovalo by to pera a křížový kloub kardanu.
Panhardská tyč je ta stříbrná, co je rovnoběžně s modrou:
http://www.bradscustomauto.com/catalog/ ... TA5000.jpg
Kubas sorry, příště se domluvíme
Radime, máš obrázek toho motoru?
tady to všechno je. případné mouchy v textu můžem ještě vychytat: http://www.maserati-club.cz/cs/112-MODE ... -Indy.html
Alfetta GTV L
Kůrkyn: v pohodě
Jinak k té "torque reduction arm" je docela slušný popis tady (jestli to funguje tak jak píše kůrkyn tak u motorek je to stejný princip).
http://www.motorcycle.com/products/carl ... -3503.html
Jinak k té "torque reduction arm" je docela slušný popis tady (jestli to funguje tak jak píše kůrkyn tak u motorek je to stejný princip).
http://www.motorcycle.com/products/carl ... -3503.html
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
budu vás využívat častěji . takže s přispěním kamarádů alfistů najdete na webu MC článek o Maserati Indy. link zde: http://www.maserati-club.cz/cs/112-MODE ... -Indy.html
Alfetta GTV L
Tak z tohodle se nemuzu vzpamatovat. Je to pro me uplne nova informace.
http://www.maserati-indy.co.uk/alfieri35.htm
http://www.maserati-indy.co.uk/alfieri35.htm
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
na Lokti v bazaru u dálnice směrem na Čechtice stojí Ghibli bez předních kol, motoru a asi i převodovky. Je tam už pár let, až teď jsem se na něj byl podívat.
http://www.maseratighibli.co.uk/home32.htm
http://www.maseratighibli.co.uk/home32.htm
v sekci AUTOMOBILKA máme novinky v ženevského salonu včetně fotek. tak mrkněte: www.maserati-club.cz
p.s. v novém quattroporte GTS jsem seděl, je to vážně krása.
p.s. v novém quattroporte GTS jsem seděl, je to vážně krása.
Alfetta GTV L
Vážení příznivci Neptunových vidlí. Dneska jsem navštívil prodejnu Levné knihy v Pardubicích a je tam pro vás připravena lahůdka. Kolekce angličáků Maserati. Quatroporte, Spyder, Biturbo.... Asi za pade jeden. To už stojí za hřích, ne?
Prodejny Levné knihy jsou ostatně v každém větším městě.
V Pardubicích na 17.listopadu od křižovatky u Tesca 100m směrem na Chrudim a v H.K tuším na S.K. Neumanna u nádraží.
Hezký nákup.
Prodejny Levné knihy jsou ostatně v každém větším městě.
V Pardubicích na 17.listopadu od křižovatky u Tesca 100m směrem na Chrudim a v H.K tuším na S.K. Neumanna u nádraží.
Hezký nákup.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti