Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
Ahoj, odpovědi k věcem za poslední měsíc:
Ke kolům a sedadlům - pokud to auto renovuješ do originálu, určitě bych posháněl minimálně ten interiér. Kola se dají přehodit kdykoliv, to už je detail, ale ty sedačky... vím, že jsem nějaké komplet interiéry viděl v Padově na burze, možná by stálo za to tam vyrazit na výzvědy. No a pak vím o dvou lidech, kteří stavěli GTV a zkanibalizovali u toho jiný kus, takže teoreticky by jim něco mohlo zbýt. Přední sedačky jsou konstrukčně stejné jako v GT Veloce, takže molitany na to koupíš nové bez problémů, potah samozřejmě taky. Takže jen sehnat tu konstrukci.
Jo a kdybys chtěl autentická kola, tak se mi doma válí originální plecháče 14" i s chromovanými pokličkami. Dávaly se do základu, Lusso bylo většinou na turbínách. Ale i ty se dají sem tam sehnat, třeba mně se to podařilo a dokonce za absurdně malé prachy. A samozřejmě jak ta kola tak sedačky určitě rozumně prodáš.
K motoru - ověřoval sis v Kubasojc chytré knížce, že kastle sedí na GTV 2.0 a není to celé GT 1,6? To by pak taky měnilo situaci a stálo by za to celé to auto postavit autenticky jako 1,6. Jen úvaha - těch aut není úplně málo (vyrobilo se jich tuším kolem 40 tisíc?), takže do budoucna bude důležitá autenticita. A lepší mít vymazlenou 1,6, která bude papírově sedět údajům z fabriky, než tabulkově o 20% dražší GTV, které ale bude při bližším ohledání bastl.
No a pokud tam tu 1,6 budeš nechávat, startovalo to a jelo to, tak na to moc nehrab. Mrkni se na ty dva hlavní silentbloky motoru (btw kdybys kupoval náhradu, tak autenticky by měly mít kulatý tvar), zkontroluj nebo rovnou vyměň gumy pod karbcema (teď soudruzi v NDR vymysleli super věc - nahrazují to hliníkovým dílem, který má jen gumová těsnění, oproti originálu prý nesmrtelné), do samotných karbců bych nesahal, pokud to fungovalo. A samozřejmě těsnění.
Ke kolům a sedadlům - pokud to auto renovuješ do originálu, určitě bych posháněl minimálně ten interiér. Kola se dají přehodit kdykoliv, to už je detail, ale ty sedačky... vím, že jsem nějaké komplet interiéry viděl v Padově na burze, možná by stálo za to tam vyrazit na výzvědy. No a pak vím o dvou lidech, kteří stavěli GTV a zkanibalizovali u toho jiný kus, takže teoreticky by jim něco mohlo zbýt. Přední sedačky jsou konstrukčně stejné jako v GT Veloce, takže molitany na to koupíš nové bez problémů, potah samozřejmě taky. Takže jen sehnat tu konstrukci.
Jo a kdybys chtěl autentická kola, tak se mi doma válí originální plecháče 14" i s chromovanými pokličkami. Dávaly se do základu, Lusso bylo většinou na turbínách. Ale i ty se dají sem tam sehnat, třeba mně se to podařilo a dokonce za absurdně malé prachy. A samozřejmě jak ta kola tak sedačky určitě rozumně prodáš.
K motoru - ověřoval sis v Kubasojc chytré knížce, že kastle sedí na GTV 2.0 a není to celé GT 1,6? To by pak taky měnilo situaci a stálo by za to celé to auto postavit autenticky jako 1,6. Jen úvaha - těch aut není úplně málo (vyrobilo se jich tuším kolem 40 tisíc?), takže do budoucna bude důležitá autenticita. A lepší mít vymazlenou 1,6, která bude papírově sedět údajům z fabriky, než tabulkově o 20% dražší GTV, které ale bude při bližším ohledání bastl.
No a pokud tam tu 1,6 budeš nechávat, startovalo to a jelo to, tak na to moc nehrab. Mrkni se na ty dva hlavní silentbloky motoru (btw kdybys kupoval náhradu, tak autenticky by měly mít kulatý tvar), zkontroluj nebo rovnou vyměň gumy pod karbcema (teď soudruzi v NDR vymysleli super věc - nahrazují to hliníkovým dílem, který má jen gumová těsnění, oproti originálu prý nesmrtelné), do samotných karbců bych nesahal, pokud to fungovalo. A samozřejmě těsnění.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
čau Jirko,
auto je GTV Lusso, akorát zdá se s jiným motorem . jak vypadají nordy zvrchu stejně, tak mě fakt nenapadlo že tam bude 1.6. interiéry na 1serii na ebay byly vždy nekompletní nebo v tramtárii, já nemám úplně čas někde lítat, proto jsem sehnal holt novější tady v čechách včetně tapeců a koberce. kola taky nejsou zatím priorita, ale ten motor je pro mě dost zásadní věc. auto zrenovuju tak jako tak, mám to hlavně na ježdění a ne výstavy nebo srazy a finanční spekulace při případném prodeji, ale pokud se ten dvoulitr někde někomu válí, budu ho chtít.
auto je GTV Lusso, akorát zdá se s jiným motorem . jak vypadají nordy zvrchu stejně, tak mě fakt nenapadlo že tam bude 1.6. interiéry na 1serii na ebay byly vždy nekompletní nebo v tramtárii, já nemám úplně čas někde lítat, proto jsem sehnal holt novější tady v čechách včetně tapeců a koberce. kola taky nejsou zatím priorita, ale ten motor je pro mě dost zásadní věc. auto zrenovuju tak jako tak, mám to hlavně na ježdění a ne výstavy nebo srazy a finanční spekulace při případném prodeji, ale pokud se ten dvoulitr někde někomu válí, budu ho chtít.
Alfetta GTV L
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
Jo jo, bohužel 2.0 nebo 1.6 je dost velkej rozdíl Já bych o jednom věděl, ale o tom ty asi víš taky, že?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
to nevím, já moc nemám čas sledovat, chodím sem až poslední měsíc co to renovaci už aktivně řěším. kdyžtak SZ. díky
Alfetta GTV L
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
silentbloky na GTV 1980 jsou autenticke tutac hranate a ne kulate, kulate jsou v 105kach, jestli v 116 vubec, tak max. v prvni serii 1.8 GT. ty hlinikove mezikusy pred karbece nedoporucuji, prenaseji teplo do benzinu coz je v lete nezadouci. U toho motoru bych vyndal jednu svicku a hrubym merenim - drat nebo subleru bych zjistil zdvih klikovky.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
tak jsem pátral podle VIN co jsi mi poslal, a podle mě (jestli to dobře luštím) to je dvoulitr z roku 1980....
viz fotky.... dále jsem se díval na ty převodovky a všechny Alfetty (1.8-1.6 i 2.0) mají převodové poměry zcela identické.... Takže u toho tvého auta je to fakt jen o motoru, však si to pročti (přikládám i katalogové fotky....)
(jinak Alfetta GT 1.6 má "motore tipo 01600", dvoulitr "motore tipo 01623 nebo 01655)
viz fotky.... dále jsem se díval na ty převodovky a všechny Alfetty (1.8-1.6 i 2.0) mají převodové poměry zcela identické.... Takže u toho tvého auta je to fakt jen o motoru, však si to pročti (přikládám i katalogové fotky....)
(jinak Alfetta GT 1.6 má "motore tipo 01600", dvoulitr "motore tipo 01623 nebo 01655)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
1,6 ka ma kratsi differencial ( 4,3 VS 4,1 ) , je i mensi prumer talire + je mensi kompletni spojka, 1,8 + 2.0 je vse identicke, akorat je podle rocniku interne nekolik variant, ale to se uz nebudu rozepisovat.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
jo máš pravdu.... tohle jsem v té knížce přehlídnul, ten údaj je úplně jinde než čísla převodovky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
rosso: vypadáš jako znalec, dotaz - setrvačník, karbece atd. má 1.6 a 2.0 stejný?jinými slovy kdyz seženu blok a přeházím příslušenství, bude to ok?
Alfetta GTV L
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
setrvacnik na motoru je stejnej, na spojce je mensi, , karbece 1.6 maji jine otryskovani a hlavne mensi difusery - 30mm oproti 32mm na 1,8 a 2.0. No mrkni do tech karbecu, jestli mas aspon ty na 2.0. Ale prvni bych zmeril ten zdvih te klikovky....nebo je to motorove cislo 100% origo ? My jsme zamlada pretukavaly cisla prave z 2.0 na 1,6 platila se vyrazne mensi pojistka.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
motorove číslo vypada jako nabastlene /nalepene, prislo me ze pod nim je i kus tmelu..ale tezko rict, jiny motor jsem takhle venku nevidel.
podle cisla je z alfetty, ale gt 1.6.
tady na videu ma borec uplne stejnej dekl jak ja a je to dvoulitr: https://www.youtube.com/watch?v=NeWs_jdRu9E
tady to same: https://www.youtube.com/watch?v=G5RqY8cqV84
tady zase ma to viko,ktere lze videt casteji: https://www.youtube.com/watch?v=LTpw_FZkWgQ
https://www.youtube.com/watch?v=qp4EF2lpwog
tim zmerenim myslis pootocit klikou tak, aby v jednom valci byl co nejhlubsi zdvih a promerit?
podle cisla je z alfetty, ale gt 1.6.
tady na videu ma borec uplne stejnej dekl jak ja a je to dvoulitr: https://www.youtube.com/watch?v=NeWs_jdRu9E
tady to same: https://www.youtube.com/watch?v=G5RqY8cqV84
tady zase ma to viko,ktere lze videt casteji: https://www.youtube.com/watch?v=LTpw_FZkWgQ
https://www.youtube.com/watch?v=qp4EF2lpwog
tim zmerenim myslis pootocit klikou tak, aby v jednom valci byl co nejhlubsi zdvih a promerit?
Alfetta GTV L
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
jo, das 1.valec na horni uvrat a zmeris pres svicky suplerou 1. a 2. valec - rozdil je zdvih, neni to presne, ale jestli je to klikovka 2.0 nebo 1.6 lehce poznas.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
rosso: proměřeno a je to skutečně 1.6... ten motor si nechám do zásoby)
dneska jsem si dovezl dvoulitra, tak věřím že bude fungovat-akorát musím ještě sehnat karbece. díky Kubas za tip
dneska jsem si dovezl dvoulitra, tak věřím že bude fungovat-akorát musím ještě sehnat karbece. díky Kubas za tip
Alfetta GTV L
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
tak to jsem rád že to klaplo :-) karbece seženeš, třeba takový: http://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-Spid ... O-&vxp=mtr (nevím jestli je to správný typ, jen pro info)
já osobně bych se asi neudržel a když už sháněl karbece tak šel asi do tohodle
http://www.ebay.com/itm/2x-45-DCOE-152- ... SwzaJX9gQF
já osobně bych se asi neudržel a když už sháněl karbece tak šel asi do tohodle
http://www.ebay.com/itm/2x-45-DCOE-152- ... SwzaJX9gQF
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
jak to vypadalo začátkem dubna všelijak, tak štěstěna se usmála - motor s tvou pomocí byl do 3 týdnů sehnaný, a teď mám i člověka co mi ho včetně karburace dá dokupy. no a je to bývalý majitel mého bývalého GT1300 , který provozuje lounskou veteran alfa dílnu. to jsou někdy příběhy..
Alfetta GTV L
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
paráda :-) tak snad se letos svezeš.... pak se někde musíme potkat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
Radim -
Pokud je to Karel tak si pad na dobrého mechanika. Znám ho.
Pokud je to Karel tak si pad na dobrého mechanika. Znám ho.
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
pár fotek z prvotní přípravy kastle.. nějaká práce na tom bude)
počítám postupně se sundáním kompletního laku i barvy, a půjdu až na plech. na autě jsou místy pod barvou cestičky s korozí, tak to sjedu nylonem než to půjde na lak aby to bylo co nejlíp připavený. a teď se jde vyvařovat a cínovat.
počítám postupně se sundáním kompletního laku i barvy, a půjdu až na plech. na autě jsou místy pod barvou cestičky s korozí, tak to sjedu nylonem než to půjde na lak aby to bylo co nejlíp připavený. a teď se jde vyvařovat a cínovat.
Alfetta GTV L
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
hmmmm, nakonec asi vic prace nez jsi cekal ne? ale urcite se vyplati to uz udelat poradne, drzim palce!
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4869
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
pěkná práce, to já si se svojíma Alfama nikdy s vyvařováním tak nehrál a nevybrušoval. Krása pohledět
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
jdeme pomalu ale jistě do klempířského finále, aktuálně už jen LP podběh a pár drobností. během dubna bych rád na lak, záleží nyní na kapacitě lakýry..
Alfetta GTV L
Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)
Já bych potom poprosil o finální cenovku té karosářské práce do SZ ale to si ještě pohlídám a pak se zeptám znova. Fakt su zvědavej, protože to vypadá mraky hodin ale žádná fušeřina. Super vlákno!
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů