Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Když píšeš,že se nemůžeš dostat na svíčky svíčákem 21,nemá to náhodou svíčky na 16ku ořech???
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8679
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
No, pokud netopí a bublá hladina, je to na 99% fouklý těsnění pod hlavou(ma). Takže ja píše razor, všechno zahoď a motor ven. Ušetříš si tím dost starostí. Podle zvuku tipuju i vačice a zdvihátka hin...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
@Aleš - správně by tam měli být správný traktor svíčky na 21 ořech, ale zkoušel jsem i 16 a 18 svíčák, těma projdu šachtou ale na svíčku se nechytnu, 21 svíčák by se do šachty vešel, ale zarazí se o "přečuhující" těsnění pod ventildeklem.
@Hampi - na vačice a zdvihátka se určitě podivám, ale ve skutečnosti ten motor necvaká nijak výrazně, na videu je to slyšet kupodivu víc než ve skutečnosti. Nejdřív ale musím vyřešit tu vodu, dost toho napovídá, že těsnení pod hlavou, ale úplně jistej si nejsem. Nejdřív z toho zkusím vylít ten hnus, nalít čistou vodu, abych viděl jestli to bude pěnit i tak. Musí se po nalití odvzdušňovat? Chladiče, topení atd? Nebo si to protlačí samo? Budík na měření komprese nemám, jak si to ještě ověřím?
@Hampi - na vačice a zdvihátka se určitě podivám, ale ve skutečnosti ten motor necvaká nijak výrazně, na videu je to slyšet kupodivu víc než ve skutečnosti. Nejdřív ale musím vyřešit tu vodu, dost toho napovídá, že těsnení pod hlavou, ale úplně jistej si nejsem. Nejdřív z toho zkusím vylít ten hnus, nalít čistou vodu, abych viděl jestli to bude pěnit i tak. Musí se po nalití odvzdušňovat? Chladiče, topení atd? Nebo si to protlačí samo? Budík na měření komprese nemám, jak si to ještě ověřím?
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8679
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Nevím jak u GTV, ale u 164 se to odvzdušní samo přes expanzku, která je nejvýš. Na termostatu je pak ještě pro jistotu odvzdušňovací šroub. Ale nikdy se mi nestalo, že by z toho po samoodvzdušnění ještě něco tudy vyšlo.
Ty ventily ani na videu nějak moc slyšet nejsou - a právě proto. Zkušenosti napovídají, že čím tišší rozvody, tím horší to je. Uvidíš
Ty ventily ani na videu nějak moc slyšet nejsou - a právě proto. Zkušenosti napovídají, že čím tišší rozvody, tím horší to je. Uvidíš
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Na 12v svice mi sel jedine trubkovy klic se zbrousenyma vnejsima hranama...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Jojo taky jsem hledal starý trubkový svíčák, našel jsem, ale ten se nevejde vůbec, musely by se zbrousit hrany. Každopádně já mám svíčák - kulatý na golu - který se do šachty jako takový vejde, ale zarazí se po cca 2-3cm o těsnění. Podle mě tam je to těsnění daný blbě nebo to není správný těsnění, ale nějaký "O" kroužky co ten kutil našel ve sklepě. Na prvnim válci bylo v šachtě pro svíčku plno motor silikonu. Prostě to chce rozházet.
Dneska se v tom nijak extra vrtat nebudu, ale zkusím to natočit a projet se s tím pár km, abych to pořádně ohřál. Mrknu na vodu jestli bude bublat. Myslím, že ty trable s vodou a topením by mohla mít na svědomí i vodní pumpa bez lopatek a třeba zarostlý výměník topení. Pohlídám si ohřev trubek k chladiči, jestli maká termostat a pak budeme vyvozovat dál.
EDIT: koukal jsem, že prodávají i nějakou kapalinu, kterou jdou zjistit výfukové plyny v expanzce, mě je furt divný, že bych to necítil. Ta voda vážně celkem pěkně voní, jak JAR nebo něco takovýho
Dneska se v tom nijak extra vrtat nebudu, ale zkusím to natočit a projet se s tím pár km, abych to pořádně ohřál. Mrknu na vodu jestli bude bublat. Myslím, že ty trable s vodou a topením by mohla mít na svědomí i vodní pumpa bez lopatek a třeba zarostlý výměník topení. Pohlídám si ohřev trubek k chladiči, jestli maká termostat a pak budeme vyvozovat dál.
EDIT: koukal jsem, že prodávají i nějakou kapalinu, kterou jdou zjistit výfukové plyny v expanzce, mě je furt divný, že bych to necítil. Ta voda vážně celkem pěkně voní, jak JAR nebo něco takovýho
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Taky jsem měl původně taková těsnění svíček, co přesahovaly do šachty a klíč jsem tam nedal - resp dal ale už jsem ořech nevyndal, zhazovalo mi ho to z račny Teď jak tam budu dávat nové tak mám koupené ze setu na ventildekly od Ajusy a ty už do šachtic nečouhají.
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak mi to dneska nedalo, šel jsem do garáže, nechal to ohřát pořádně na 90°a dal tomu trošku kouř a tady je výsledek:
https://youtu.be/cHeZwNp4n3k
Myslím, že není co dodat. Nebo?
Auto topí jen když je pod plynem a k tomu bubliny v expanzce.
Asi není co vymýšlet, dám na vaše rady a motor půjde ven ... koupím držák na motory a budu si hrát, největší strach mám z měření přesahů vložek a pak abych to správně načasoval, ale snad to zvládnu. Pročet jsem tu co se dalo tak hrubou představu mám a budu spoléhat na rady
PS: není tady náhodou někdo z okolí Boleslavi, kdo by byla ochotný půjčit "kočku" - "jeřábek" na vyndání motoru. To nemám a nechce se mi to kupovat kvůli jednomu motoru, navíc to nemám kam dát. Díky!
https://youtu.be/cHeZwNp4n3k
Myslím, že není co dodat. Nebo?
Auto topí jen když je pod plynem a k tomu bubliny v expanzce.
Asi není co vymýšlet, dám na vaše rady a motor půjde ven ... koupím držák na motory a budu si hrát, největší strach mám z měření přesahů vložek a pak abych to správně načasoval, ale snad to zvládnu. Pročet jsem tu co se dalo tak hrubou představu mám a budu spoléhat na rady
PS: není tady náhodou někdo z okolí Boleslavi, kdo by byla ochotný půjčit "kočku" - "jeřábek" na vyndání motoru. To nemám a nechce se mi to kupovat kvůli jednomu motoru, navíc to nemám kam dát. Díky!
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8679
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Hele na tom videu nic fatalniho nevidim. To ze se z ty expanzky kouri je normalni a pokud neni zavrena, neni tlak a nemuze to fungovat spravne (viz. moje trapeni loni). To ze to topi jen pod plynem spis ukazuje na protocenou vodni pumpu, coz je u tehle motoru jedna z castejsich zavad. Blby je, ze to ma za nasledek lokalni prehrati a ty tesneni pod hlavama muzou byt uz opravdu ko. Zacal bych tedy kontrolou ty pumpy, coz v dusledku (916 moc neznam) muze taky znamenat motor ven
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak teď si mě zase rozhodil sandál
Vodní pumpa půjde vyndat bez motoru venku, ale stejně to znamená rozhodit rozvody a dělat rozvody ve fázi, kdy si nejsem jistej těsněním pod makovicema je podle mě blbost. Doháje už jsem si byl jistej ... Jenže na tu pumpu nepřijdu aniž bych ji vyndal co? Je pravda že ten kouř co jde z nádobky vůbec nesmrdí, ale nadruhou stranu jsem do motoru nalil zase několik deci vody a vytek mi možná jeden panák? Takže někam se i voda ztrácí. Z výfuku jde poměrně dost hustej bílej kouř když tomu naložim. Asi zkusim koupit tu vodičku co změní barvu když pozná spaliny ... Jdu se zamyslet
Vodní pumpa půjde vyndat bez motoru venku, ale stejně to znamená rozhodit rozvody a dělat rozvody ve fázi, kdy si nejsem jistej těsněním pod makovicema je podle mě blbost. Doháje už jsem si byl jistej ... Jenže na tu pumpu nepřijdu aniž bych ji vyndal co? Je pravda že ten kouř co jde z nádobky vůbec nesmrdí, ale nadruhou stranu jsem do motoru nalil zase několik deci vody a vytek mi možná jeden panák? Takže někam se i voda ztrácí. Z výfuku jde poměrně dost hustej bílej kouř když tomu naložim. Asi zkusim koupit tu vodičku co změní barvu když pozná spaliny ... Jdu se zamyslet
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Těsnění pod makovicema by se mohlo ověřit změřením kompresí ne? Měřák bych mohl zapůjčit.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
To by mělo být celkem 100%. Pokud bys byl ochotný mi budík půjčit, budu samozřejmě rád. Koukám, že jsi z Kralup, což nemám daleko. Nejezdíš někam směrem na MB?
EDIT: Tak beru zpět, kompresiometr jsem sehnal, táta ho na dílně má, takže mi ho půjčí. Ale díky moc!
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
no do kompresí leze mnoho dalších vlivů -kroužky, stav sedel ventilů..ale KO těsnění by tak mohlo jít zjisti... taky je varianta vzít náhradní víčko expanzky, dát do něj ventilek na připojení kompresoru a fouknout do chladícího okruhu cca 1,4 bar (což je tlak přetlaku co by mělo udržet normální víčko) a sledovat jestli drží a jak moc rychle klesá
kdyžtak žirafu na vyndání motoru mám, ale momentálně ji má pujčenou soused.. do 14 dnů ji budem stěhovat z5
kdyžtak žirafu na vyndání motoru mám, ale momentálně ji má pujčenou soused.. do 14 dnů ji budem stěhovat z5
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8679
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
To upravené víčko kdyžtak mám a stačí hustilka na kola
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
A nesel by motor vytahnout spodkem? Ja tak vyndaval TS-ko ze spideru, zirafu bych do garaze nemel jak dat. Motor jsem nejdriv spustil na stary dreveny pojezd na koleckach, karoserii postupne po stranach zvedl, kola vypodlozil deskama a motor vysunul ven. Stojan na motor si urcite sezen, ten je fakt na takovy prace super.
Pro predstavu:
Pro predstavu:
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
ono bez žirafy manipulovat s bussem to je docela těžký.. auto nějak zvedneš, ale jako to pustit rozumně a opatrně dolu s heverem pod tím akorát doprasíš vanu a je to nestabilní. (svýho času jsme teda používali na některejch autech paleťák s paletou na kteýr byli přibitý špalíčky tak, aby to nesedělo přímo na vaně (u plechovejch van) ale na dělící ploše vana-blok).. busso je motor se kterým ve 3 lidech máme problém manipulovat, tak se žirafa hodí.. a na práci na motoru doporučuju dílenskej stojan.. ale kvůli váze nějakej robustí (a stejně jsme to měl podložený..)
pro inspiraci celý album z repase zde: http://hno3.rajce.idnes.cz/Motor_Alfa/
(důvod - potkan...rozvoďák táhnul ke straně a zbrousil se o kryt na polovinu šířky, pak prasknul..)
pro inspiraci celý album z repase zde: http://hno3.rajce.idnes.cz/Motor_Alfa/
(důvod - potkan...rozvoďák táhnul ke straně a zbrousil se o kryt na polovinu šířky, pak prasknul..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
S tím natlakováním chladícího okruhu to zní dobře. Došlo mi totiž, že jelikož nejsem schopnej vyndat svíčky, nemůžu změřit komprese . Zkusím se podívat po garáži, jestli to nějak vymyslím bez druhého víčka. Když ne, přijdu s prosíkem
Co se vytahovaní motoru týče, tak jsem ještě vůbec nezkoumal jestli spodem nebo vrchem. Musím mrknout do manuálu.
Co se vytahovaní motoru týče, tak jsem ještě vůbec nezkoumal jestli spodem nebo vrchem. Musím mrknout do manuálu.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
druhé víčko nepotřebuješ, stačí na vratnou hadičku do nádobky dat muzikus hadičky s ventilkem a nafukovat něčím s manometrem, jak to máme mi na dílně
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Vidíš, to zní dobře. Napadlo mě ještě, kdyby bylo těsnění v hájí a já to natlakuju, nemůžu protlačit vodu do válce? Abych ještě nezohejbal ojnice
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak jsem se dneska zase nachvilku dostal ke Spideru, vypustil jsem "vodu" - spíš takovej šedej kal.
Nalil čistou vodu, půjčil si od Pavla víčko expanzky, které je 100% OK, jel se projet ulicí a pořádně to ohřát.
https://youtu.be/-Ye5OrlFZ9g
https://youtu.be/Xqe9mS0qrBI
Zítra ještě zkusím test s "nafouknutím" jak jste mi radili. Divný mi je, že se to v pohodě uchladí - podle budíku vyskočí teplota na cca 100°, pak zapne sahara a spadne to na 90° a takhle pořád dokola, olej je čistý. Když je nádobka zavřená tak z ní nic nelítá, jen jakmile se otevře, začne všechno lítat ven a to podle mě OK není. Topení netopí a zároveň mi z něj teče (kape) na nohy.
A co se teplých startů týče, tak 99% čidlo kliky. Čidlo jako takový se zdá být OK, problém bude spíš v konektoru na straně auta. Někdy to chytne a někdy ne.
Nutno ještě dodat, že předchozí majitel nas...l do auta webasto - nechápu k čemu do kabria , tak nevím, jestli to všechno nemůže ještě souviset s tím.
Kdyby si byl člověk jistej, tak už je motor venku a dělá se na tom, ale takhle se člověk akorát lopotí kolem co ho ještě napadne
Nalil čistou vodu, půjčil si od Pavla víčko expanzky, které je 100% OK, jel se projet ulicí a pořádně to ohřát.
https://youtu.be/-Ye5OrlFZ9g
https://youtu.be/Xqe9mS0qrBI
Zítra ještě zkusím test s "nafouknutím" jak jste mi radili. Divný mi je, že se to v pohodě uchladí - podle budíku vyskočí teplota na cca 100°, pak zapne sahara a spadne to na 90° a takhle pořád dokola, olej je čistý. Když je nádobka zavřená tak z ní nic nelítá, jen jakmile se otevře, začne všechno lítat ven a to podle mě OK není. Topení netopí a zároveň mi z něj teče (kape) na nohy.
A co se teplých startů týče, tak 99% čidlo kliky. Čidlo jako takový se zdá být OK, problém bude spíš v konektoru na straně auta. Někdy to chytne a někdy ne.
Nutno ještě dodat, že předchozí majitel nas...l do auta webasto - nechápu k čemu do kabria , tak nevím, jestli to všechno nemůže ještě souviset s tím.
Kdyby si byl člověk jistej, tak už je motor venku a dělá se na tom, ale takhle se člověk akorát lopotí kolem co ho ještě napadne
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8679
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
To kolisani teploty na volnobehu by melo byt asi ok, spis ti ale nejde prvni stupen sahary, ktery by to mel drzet stabilne kolem tech 90. Topeni muze netopit z mnoha dalsich pricin, jako nefunkcni klapky na michani vzduchu.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
nebo doprasená montáž webasta a je to v okruhu topení pořád zavzdušněné
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
No právě, blbý je, že tomu webastu vůbec nerozumím. Znám bufíky z kamionů, ale tam to nemá s vodou a jejím okruhem nic společnýho. Prostě je to samostatná jednotka, do který de nafta a ze který vychází teplý vzduch. Ale jak je to řešený tady ... musím to zítra prolízt, protože na hadici do chladiče je nějakej divnej mezikus s konektorem. Jeto vidět tuším na tom krátkým videu na konci. Ani nevím, kde je ta jednotka webasta jako taková. Zkusím se probojovat k topení a třeba na něco narazím.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
webasto by ti malo ohrievať vodu v okruhu a tým pádom aj motor.
Mal som kedysi problém že mi mizla voda v ST220 - bola prdnutá hadica z webasta.Voda s tej hadičky striekala rovno na výfuk že hneď aj odparila a pod autom žiadna mláka.
Mal som kedysi problém že mi mizla voda v ST220 - bola prdnutá hadica z webasta.Voda s tej hadičky striekala rovno na výfuk že hneď aj odparila a pod autom žiadna mláka.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů