Umisteni ojnic busso
Umisteni ojnic busso
Borci, kdo jste skladali nekdy busso, jak maji byt spravne otocene ojnice? Znacky tam nejsou. Jde mi o to, ze jednu v6 ted nejak studuju a mel jsem tam zamky lozisek na predni rade valcu smerem ke klice a na druhe strane valcu taky ke klice. Tj. Jedna rada po smeru otaceni a druha proti... Hledal jsem nejaky info a nic. Pak jsem hledal fotky a nasel jsem jednu fotku, kde jsou vsechny zamky otoceny jednim smerem... Tak nevim. Podle me je to jedno, zamky na ojnici a na vicku jsou na jedne strane, ojnice vypadaji stejne... Ale i tak. Jak to tedy je?
Nevim, jestli je to pochopitelny, ale snad ano. Sipky na pistech jsou, ale na ojnicich jsem nic nenasel.
Mozna je to v elearnu, ale proste pc doma nemam, resp. se mi nejaky stary notas zprovoznovat nechce. A na telefonu to neotevru...
Nevim, jestli je to pochopitelny, ale snad ano. Sipky na pistech jsou, ale na ojnicich jsem nic nenasel.
Mozna je to v elearnu, ale proste pc doma nemam, resp. se mi nejaky stary notas zprovoznovat nechce. A na telefonu to neotevru...
Re: Umisteni ojnic busso
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Umisteni ojnic busso
Hm. Diky, ale tam toho moc neni. Doma mam vic literatury, ale bohuzel nikde neni spodek motoru. Ale zkusim projit, jestli jsem neco neprehledl.
Re: Umisteni ojnic busso
Jsou tam k bussu (nevím přesně jaký typ řešíš) komplet servisní manuály včetně toho jak ten motor do šroubku rozebrat a složit. Tím nechci tvrdit, že tam odpověď na svojí otázku najdeš, jen jsem se snažil
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Umisteni ojnic busso
To ja ocenuju a dekuju za to nemyslel jsem to spatne. Jenze v tech manualech fakt casto nejsou spodky motoru. Jsou tam uvedene tolerance pistu, lozisek, atd., ale tot vse. Ale prubezne to prochazim, treba neco objevim. Jinak je to trilitr 24v. Co jsem ale vypozoroval, tak trilitr 12v ze 164ky ma 3 ojnice se zamkem naproti koliku, ktery vede vicko ojnice a tri ojnice to maji naopak
12v ze 164
A 24v, ktery mam na stojanu. Takto to vypadalo po rozebrani... Asi tomu budu verit a dam to zpet takto...
12v ze 164
A 24v, ktery mam na stojanu. Takto to vypadalo po rozebrani... Asi tomu budu verit a dam to zpet takto...
Re: Umisteni ojnic busso
jsou leve a prave ojnice, oznaceni na boku ojnic 1-3 ukazuji smerem k olej. filtru a 4-6 smerem na druhou stranu motoru. Lisi se dirkou v ojnici na ostrik pistu. Ty dirky na ostrik jsou ve smeru otaceni motoru vsechny na jedne strane.Fotka mizerna ale vypada to ze je to spravne - kolicky na ojnicich smerujou k hlavnim loziskum.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Umisteni ojnic busso
Presne ako pise rossogtv, ja som tak kupil jedno busso co po GO nemalo tlaky, problem bol len v tom ze vsetky ojnice boli otocene rovnakym smerom...
Re: Umisteni ojnic busso
Jo super, diky za info. Takze jsem to tam dal spravne ted to jeste doskladat a povzpominat, co kde bylo namontovane. 4 roky skladani jsou 4 roky... )
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host