4000 rpm
4000 rpm
Moja V6 taha do 4000 rpm ako cert. Potom zhruba pri 4100 rpm ju pridusi, citelne mykne s autom. Taha sice dalej az do 7000 rpm ale evidentne slabsie.
?
?
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
tak podobně mi dělal TS a bylo to v nějakech 3600 až 4200 se to citelně zbrzdilo..pak se to zase pustilo, ale pořád to nebolo na 100%. V tomhle případě to byla zaneřáděná škrtící klapička. Pak to frčelo jak fík. Jinak tohle co popisuješ..dělala známému váha vzduchu-pokud ji V6 má?..tenhle motor jsem neměl..tak prd vim
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Obávám se, že ji tutově pošleš do věčných lovišť, jestli už tam není.wraith771 píše:skusim este prestreknut cisticom brzd tu vahu.
Páč sem v benzínech nevzdělán (to v ropě taky, ale ne tolik), tak si myslím, že po vyčištění klapky musí proběhonut nějaká kalibrace, neníliž pravda?
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Čističem brzd to nedělej! závadu na váze nejlépe poznáš výměnou za funkční, já mám pozitivní zkušenost s čištěním popsaným tady někde, ISOPROPYALKOHOLEM. Každopádně pokud byl venku vzduchový filtr, mohlo dojít k znečištění váhy, osobně jsem se několikrát přesvědčil o tom, jak citlivá je tahle součástka. Dopuručuji vyzkoušet jinou, funkční. Tzn. tipuju váhu vzduchu... pak dej vědět.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Kalibrace není třeba, vše je sesazené napevno a ECU si hodnoty stanoví sama zpětnou vazbou.
Napadá mě snímač podtlaku v sání, jestli tam je. Nebo ventil u nádoby s aktivním uhlím. Mohl by se při zátěži otevřít a pokud je potíž někde v odsávání par z nádrže (prodřená hadice) tak by pustil místo par do sání vzduch. ALe to je jen teorie, každopádně podtlaky a těsnost sacího potrubí bych zkontroloval.
má tenhle motor variátor na sací vačku nebo nebo ne?
Napadá mě snímač podtlaku v sání, jestli tam je. Nebo ventil u nádoby s aktivním uhlím. Mohl by se při zátěži otevřít a pokud je potíž někde v odsávání par z nádrže (prodřená hadice) tak by pustil místo par do sání vzduch. ALe to je jen teorie, každopádně podtlaky a těsnost sacího potrubí bych zkontroloval.
má tenhle motor variátor na sací vačku nebo nebo ne?
jak již bylo řečeno, kalibrace jako u vozu koncernu WC (VW) po vyčištění škrtící klapky není třeba. Variátor V6 nemá....takže zkusit "novou" váhu vzduchu (rozhodně nečistit) a omrknout černou tlustou hadici sání...v místě ohybu je guma a ta může být zteřelá..roztrhnutá..kdyžtak omotat izolačkou:)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů