Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak jsem psal do Novitecu a sada co potřebuju by jim měla za tejden přijít na sklad, takže asi nebudu váhat ... Opravdu mi nejde o nějaký race výkony, takže vytasit dalších 7k navíc za KW my přijde zbytečný, když rozdíl stejně nepoznám. Jestli to půjde nastavit na -20mm tak to není nijak moc a k těm 17' OZ diskům to půjde myslím dobře.
Jelikož mám ještě model, kde jsou psaný max 16' kola, nevytáhl by mi někdo z novější chytrý knížky, jaký pneu tam mají bejt na 17' disku?
Díky moc všem!
PS: to rádio je boží, ale ještě nejsem ve fázi abych tahal 15k za rádio, co nikdy nepustim :-)
Jelikož mám ještě model, kde jsou psaný max 16' kola, nevytáhl by mi někdo z novější chytrý knížky, jaký pneu tam mají bejt na 17' disku?
Díky moc všem!
PS: to rádio je boží, ale ještě nejsem ve fázi abych tahal 15k za rádio, co nikdy nepustim :-)
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
WhySoSad: ono ten novitec z toho shop.alfisti.net to je vlastně KW, jen v kabátě novitecu ;) Firem zabývajících se věcma na GTV je mraky, většina ale v anglii a ve vysledku to všechni kupujou od jednoho nebo dvou lidí co to vyráběj znova a dál to přeprodávaj.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Teď ještě koukám na ty podvozky ať už Novitec nebo KW, to není včetně ložisek respektive celýho horního uložení? Nebo jsou to jen univerzální fotky? Má někdo zkušenost?
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2581
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Bez ložiska a bez uložení.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Uložení použiješ svoje origo
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
No právě moje origo je rezavý, hnusný, ložiska vržou a nový je nesehnatelný respektive na e-bay něco málo je ale 4k za kus opravdu nedám, to už je přes čáru ...
Zkusim zejtra stáhnout pružinu a rozházet to a uvidim jestli to uložení půjde nějak rozdělat a repásnout, ložisko vyndavací a zastamdací asi nebude, ale mohlo by jít snad aspoň nějak namazat.
Zkusim zejtra stáhnout pružinu a rozházet to a uvidim jestli to uložení půjde nějak rozdělat a repásnout, ložisko vyndavací a zastamdací asi nebude, ale mohlo by jít snad aspoň nějak namazat.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Zase s delší odmlkou pokračování nekonečné telenovely
Horní uložení tlumičů se mi povedlo celkem pěkně rozchodit, rozebrat sice nejdou (muselo by se řezat, brousit, svařovat a výsledkem bych si nebyl moc jistej), ale je tam mezírka kudy se dá injekční jehlou aspoň fouknout trochu motorovýho oleje do ložisek , vzhledem k tomu jakej pohyb ty ložiska zajišťujou to považuju za dostatečný.
Co se ložisek v kolech týče, omylem jsem koupil jiný, podle mě jsou na dvoulitr TS. Jsou v regálu pro mě k ničemu, nechce je někdo?
Na druhej pokus jsem to trefil a bez dalších komplikací vyměnil.
Potom dorazily opožděný Vánoce
A zase bylo s čím si hrát
Kola jsou právě na pískování a lakování do RAL9006 (stříbrná metalíza - "jakoby hliník") - nebo má někdo originálnější nápad?
No jinak kromě kol, kapoty a nárazníku je vepředu hotovo komplet
Horní uložení tlumičů se mi povedlo celkem pěkně rozchodit, rozebrat sice nejdou (muselo by se řezat, brousit, svařovat a výsledkem bych si nebyl moc jistej), ale je tam mezírka kudy se dá injekční jehlou aspoň fouknout trochu motorovýho oleje do ložisek , vzhledem k tomu jakej pohyb ty ložiska zajišťujou to považuju za dostatečný.
Co se ložisek v kolech týče, omylem jsem koupil jiný, podle mě jsou na dvoulitr TS. Jsou v regálu pro mě k ničemu, nechce je někdo?
Na druhej pokus jsem to trefil a bez dalších komplikací vyměnil.
Potom dorazily opožděný Vánoce
A zase bylo s čím si hrát
Kola jsou právě na pískování a lakování do RAL9006 (stříbrná metalíza - "jakoby hliník") - nebo má někdo originálnější nápad?
No jinak kromě kol, kapoty a nárazníku je vepředu hotovo komplet
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
krása nesmírná :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Když tak nad tím přemýšlím, ocenil bych i radu kdyby se někomu chtělo.
Včera jsem rozházel zadní zavěšení (nedokážu pochopit, že tohle někdo zvládnul vymyslet ), Překvapilo mě že vzadu je všechno eňo ňůňo, všechny silentbloky, všechno krásně pevný jak nový, ani spodní rameno co drzí pružinu není rezavý, jedny z prvních bodů do plusu u týhle chudinky ztrápený. Jediný co je chycený liškou je doraz pružiny nebo spíš ten hrnek co je nějakým způsobem mě neznámým chycenej k tý hliníkový nápravnici. Neví někdo jak to tam drží? Chtěl bych mu dopřát trochu péče ideálně i zevnitř.
EDIT: myslím tohle:
A ještě jedna za zlatýho bludišťáka, jakej rozměr pneu mám vzít na ty 17' disky? V manuálu jsou max 16' :-/
Včera jsem rozházel zadní zavěšení (nedokážu pochopit, že tohle někdo zvládnul vymyslet ), Překvapilo mě že vzadu je všechno eňo ňůňo, všechny silentbloky, všechno krásně pevný jak nový, ani spodní rameno co drzí pružinu není rezavý, jedny z prvních bodů do plusu u týhle chudinky ztrápený. Jediný co je chycený liškou je doraz pružiny nebo spíš ten hrnek co je nějakým způsobem mě neznámým chycenej k tý hliníkový nápravnici. Neví někdo jak to tam drží? Chtěl bych mu dopřát trochu péče ideálně i zevnitř.
EDIT: myslím tohle:
A ještě jedna za zlatýho bludišťáka, jakej rozměr pneu mám vzít na ty 17' disky? V manuálu jsou max 16' :-/
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Musím ti pochválit jak si s tím pěkně hraješ to je dobře, jen mě zaráží 2 věci, ty odřený nosníky vepředu, to necháš? to bylo prvně stříbrný a pak to někdo natřel černou nebo co to je? Pak olejovej chladič, proč takhle dopředu, když má krásný místo na spolujezdcově straně jako origo?
Jinak ty kalichy jsou na nápravnici chycený jen nasunutím (potom je tam drží pružina), bouchni do nich a oni spadnou.
na 17 pneu dej rozměr 225/ 45, ten bývá i v techničáku
Jinak ty kalichy jsou na nápravnici chycený jen nasunutím (potom je tam drží pružina), bouchni do nich a oni spadnou.
na 17 pneu dej rozměr 225/ 45, ten bývá i v techničáku
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
+1 !
Ad. ty odřený nosníky, auto bývalo stříbrný a někdo ho komplet přelakoval na černo. Auto půjde k lakýrovi, ale absolvovat celý odstrojení nehodlám, takže auto zůstane černý. Ty nosníky se nikdo neobtěžoval asi ani odmastit takže z nich barva leze dolů. Takže to není omlácený na plech ale na původní barvu. Pod nárazníkem nejsou vidět takže je to skoro jedno a když budu mít chvíli nudy, tak to vyřeší aklyton a štětec.
Ad. olejovej chladič, žiješ v budoucnosti :-) , tyhle první kusy mají chladič takhle origo uchycenej. Na tý oloupaný traverze je zespod origo držák, i origo trubky vycházejí na to místo.
Jinak děkuju za postřehy i rady! Pneu super, co se těch hrnků týče, myslel jsem si to, mlátil jsem do nich kladivem přes kus dřeva a ani se nehly. Ale co nejde silou ...
Ad. ty odřený nosníky, auto bývalo stříbrný a někdo ho komplet přelakoval na černo. Auto půjde k lakýrovi, ale absolvovat celý odstrojení nehodlám, takže auto zůstane černý. Ty nosníky se nikdo neobtěžoval asi ani odmastit takže z nich barva leze dolů. Takže to není omlácený na plech ale na původní barvu. Pod nárazníkem nejsou vidět takže je to skoro jedno a když budu mít chvíli nudy, tak to vyřeší aklyton a štětec.
Ad. olejovej chladič, žiješ v budoucnosti :-) , tyhle první kusy mají chladič takhle origo uchycenej. Na tý oloupaný traverze je zespod origo držák, i origo trubky vycházejí na to místo.
Jinak děkuju za postřehy i rady! Pneu super, co se těch hrnků týče, myslel jsem si to, mlátil jsem do nich kladivem přes kus dřeva a ani se nehly. Ale co nejde silou ...
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Jo tak, tak to jo. Já právě myslel, že je to oloupany na železo a tam jsou vlastně 2 barvy, my bad
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Zase trošku popojedem, autem tedy zatím pořád ne, ale blíží se to
Po kompletaci předku jsem se vrhnul na zadní nápravu, která vypadala z celýho auta asi nejlíp. Stejně jsem jí vdechnul trochu péče.
Novej stabík z výprodeje
Nakonec jsem vzal i nový ložiska, ačkoliv jsem ty starý vypral a nové namazal, stejně se mi nezdály ...
Pak jsem se jal to natočit zase po X měsících a málem jsem se opět podpálil. Nevyndal jsem z nádrže hadičku která zásobovala webasto benzínem a jakmile se v nádrži vytvořil tlak, začalo to tlačit benzín z nádrže ven přímo na výfuk, super zážitek . Takže čerpadlo ven, no a jak už to tak bývá, na co šáhneš to je v hajzlu. K fotkám asi není co dodat.
Naštěstí se mi podařilo sehnat skoro stejný silentblok z nějakýho Fiatu, musel jsem ho trochu poupravit, ale na funkci rostlináře to vliv nemá takže dobrý.
No a konečně mám skompletovaný kola, takže hip hip.
No a samozřejmě dotaz na závěr. Na předních kolech se teď díky novejm tlumičům a oválnejm dírám na uchycení do těhlice v nich dá nastavovat odklon kol. Už teď fon vok vidím, že to je blbě. Nějaká rada jak to nastavit? Stejně pojedu na geometrii, ale tam se vše nastavuje s kolama na zemi a tohle prostě s kolem na zemi nastavit nejde, myslím si teda že na geometrii mi s tím odklonem nepomůžou. Jen mi to tak vrtá hlavou tak kdyby se někomu chtělo mi to osvětlit, budu rád.
Po kompletaci předku jsem se vrhnul na zadní nápravu, která vypadala z celýho auta asi nejlíp. Stejně jsem jí vdechnul trochu péče.
Novej stabík z výprodeje
Nakonec jsem vzal i nový ložiska, ačkoliv jsem ty starý vypral a nové namazal, stejně se mi nezdály ...
Pak jsem se jal to natočit zase po X měsících a málem jsem se opět podpálil. Nevyndal jsem z nádrže hadičku která zásobovala webasto benzínem a jakmile se v nádrži vytvořil tlak, začalo to tlačit benzín z nádrže ven přímo na výfuk, super zážitek . Takže čerpadlo ven, no a jak už to tak bývá, na co šáhneš to je v hajzlu. K fotkám asi není co dodat.
Naštěstí se mi podařilo sehnat skoro stejný silentblok z nějakýho Fiatu, musel jsem ho trochu poupravit, ale na funkci rostlináře to vliv nemá takže dobrý.
No a konečně mám skompletovaný kola, takže hip hip.
No a samozřejmě dotaz na závěr. Na předních kolech se teď díky novejm tlumičům a oválnejm dírám na uchycení do těhlice v nich dá nastavovat odklon kol. Už teď fon vok vidím, že to je blbě. Nějaká rada jak to nastavit? Stejně pojedu na geometrii, ale tam se vše nastavuje s kolama na zemi a tohle prostě s kolem na zemi nastavit nejde, myslím si teda že na geometrii mi s tím odklonem nepomůžou. Jen mi to tak vrtá hlavou tak kdyby se někomu chtělo mi to osvětlit, budu rád.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Proč by to nešlo nastavit na geometrii? Pokud bude dostatečný rozsah pohybu těhlice k nastavení pružiny, tak nevidím problém, proč by to nemělo jít na geometrii nastavit.
156 TS
33 1.7IE
33 1.7IE
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Přesně, to náladěj na geo.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Neumim si moc představit jak, jelikož geo se dělá se zatíženejma kolama (maj ty zrcadla přidělaný ke kolům a vše snímají laserem). No a podle mě jakmile povolíš spoj "těhlice / tlumič" bez zvednutí auta, samotnou váhou auta se to rozjede do maximálního "áčka" a zpět to dokážeš dát jen až zvedneš auto. Tak si to představuju já, ale pevně vám věřim, že to nějak daj
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8911
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
To nebude problém, za kolo se s tím hne dle potřeby, když to nebude povolený úplně. Problém může být spíš přístup k těm šroubům, když tam je kolo
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Kdyby to bylo takovy drama jak popisuješ, tak poslední auto, kde jde udělat geo by byla Felicie
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Každá solidní geometrie má hever s přizvednutím auta na něm :-)
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak fajn, už sem klidnej
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
U kvalitní geometrie se dají zafixovat hodnoty v PC a auto přizvednout. Jinak odklony se běžně dělají s autem na kolech. Je to trochu horší přístup ke šroubům, ale na seřízení se vkládá rozpěrka mezi hranu ráfku a kastli.
156 TS
33 1.7IE
33 1.7IE
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
A jinak má to ty oválný díry v tlumiči obě nebo jen tu spodní? Nějaký moc velký štelování tam není. I na sériových tlumičích u 916 tohle jde udělat. když to dáš špatně budeš mit kola jak prázdná tatra pokud správně, budou rovně
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Kamo, pošleš mi prosím fotku prostoru kde je baterka? Já tam mám takovou neurčitou změť, jedno relé nevím k čemu. Tak se chci podívat jak to vypadá jinde. Jestli to je normální.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
@Razor - ty oválný díry jsou v tlumiči obě dvě, právě že ten rozsah nastavení těhlice je poměrně velikej, hodil jsem to +- do vodováhy a ať si stím poraděj na geo
Jinak blbec jsem úplně zapomněl na ty boční blinkry co jsi mi nabízel, platí to ještě? Kdyžtak napiš nějak to domluvíme :P
@WhySoSad - zítra půjdu do garáže tak to to vyfotim, na straně u baterky žádný rele nejsou, asi 3 nebo 4 rele jsou na druhý straně u hydropumpy na zvedání střechy. Nijak extra jsem to nezkoumal ale podle mě všechny souvisej s ovládáním tý hydropumpy.
Jinak blbec jsem úplně zapomněl na ty boční blinkry co jsi mi nabízel, platí to ještě? Kdyžtak napiš nějak to domluvíme :P
@WhySoSad - zítra půjdu do garáže tak to to vyfotim, na straně u baterky žádný rele nejsou, asi 3 nebo 4 rele jsou na druhý straně u hydropumpy na zvedání střechy. Nijak extra jsem to nezkoumal ale podle mě všechny souvisej s ovládáním tý hydropumpy.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Díky!
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host