WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Nádhernej Spider, ty kola a barva jsou fakt luxus : Takovýho bych si dokázal představit doma
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
V týdnu proběhl servis, výměna filtrů, olej Selenia Racing 10w60 a svíčky NGK. Rád bych teď vyměnil ještě termostat, na budíkách to nedrží 90 stupňů, kolísá to mezi cca 70 až 98 stupni. Četl jsem na zahraničních fórech někde že to je normální a dělá to většina busso motorů, někde jsem zase četl že to normální není a teplotu by to držet mělo a mělo by "lhát" o 90 stupních. Jaký jsou vaše zkušenosti?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Mám GT 3,2 a termostat mi při jízdě okolo 110 km/h na tempomat nedržel 90°,pak mi odešlo čidlo teploty vody, tak jsem vyměnil obojí a od té doby drží 90°a ani při ostré jízdě nešla teplota výš. Olej se pohybuje mezi 100-120°(4 čárky z 5ti jsem měl nejvíc).
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Dík za poznatek. Mrknu se i po tom čidlu když budu v tom. Tady to lítá hodně. Jakmile vyjedu mimo město tak jsem na 80 i míň.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
To bude spíš jen ten termostat, kdyz je vadné čidlo hodí to chybu motoru a přestane ukazovat teplotu úplně. Takže bych začal tim termostatem.
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3180
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Taky to mám stejně, budík neuzkazuje 90, ale pohybuje se kolem 80, termostat jsem minulý týden dával novej, jediná změna je, že se motor rychlejc ohřeje, i na diag se teplota pohybuje, tak to neřeším .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Taky jsem to řešil. Při normální jízdě se to pohybuje kolem 80, jak zastavim, nebo tomu trochu vic zatopim, tak to vyleze na 90 a sepne sahara a pres 90 nepusti. Prostě budík ukazuje přesně to co se děje. V ostatních autech budík stojí na 90, ale podle diag se to taky hýbe.
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 černá
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Sahara mi sepne nad 90 taky, ale drží se to na budíku pořád na cca 95. Slyším ale že se sepne vždycky až když zastavím a jdu otevírat garáž...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
11,2 litrů a 84 brněnských ventilů
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
To mám půlku s jedním autem
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
N E Z A J Í M Á !
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
@soft147: kolika válec to je, že máš 42v? při 8 mi to vychází na nějakých 5,25 ventilu na válec :P
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
No přece 5 a 1/4 ventilovy osmivalec
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Zdar chlapi za kolik se daji sehnat ty 17ctky Baroka na spidera? Nejaky cenovy rozsah za disky ve slusnem stavu?
AR 916 Spider 3.0, 12V
Fiat X1/9
Triumph TR7
Triumph Stag 3.0 V8
Fiat X1/9
Triumph TR7
Triumph Stag 3.0 V8
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
12+ je normální cena, se štěstím méně .
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Já měl tyhle za 12, pneu 8 let starý. Cena super, chodí kolem 12-15.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Ok , diky za info, myslel jsem si ze jsou kolem tech 12ti. Tak se priznam bez muceni, ze mam jeden set k prodeji tak kdyby jste někdo potreboval tak za 13k je prenecham. Jsou v super stavu, koupil jsem je i se Spiderem v Holandsku, ale na dovozovy STK me je nechteli zapsat, ze na predfaceliftovy verzi mají moznost dopsat jen 16ctky. ...a na to abych se v Imofe doprosoval o ofiko papir, na to se muzu….. Tak jsem sehnal dle doboveho katalogu origo "dirkaty" a jsem spokojenej. Takze kdo prvni napisete na xpelj1@volny.cz, tak jsou jeho.
AR 916 Spider 3.0, 12V
Fiat X1/9
Triumph TR7
Triumph Stag 3.0 V8
Fiat X1/9
Triumph TR7
Triumph Stag 3.0 V8
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Mam tam stabilne 95°C at jedu, stojim v kolone apod. Kontrolka vysoke teploty se mi rozsvítila jen jednou když jsem jel "pilu" na Dbahnu.WhySoSad píše: ↑14.4.2020, úte 08:32 V týdnu proběhl servis, výměna filtrů, olej Selenia Racing 10w60 a svíčky NGK. Rád bych teď vyměnil ještě termostat, na budíkách to nedrží 90 stupňů, kolísá to mezi cca 70 až 98 stupni. Četl jsem na zahraničních fórech někde že to je normální a dělá to většina busso motorů, někde jsem zase četl že to normální není a teplotu by to držet mělo a mělo by "lhát" o 90 stupních. Jaký jsou vaše zkušenosti?
AR 916 Spider 3.0, 12V
Fiat X1/9
Triumph TR7
Triumph Stag 3.0 V8
Fiat X1/9
Triumph TR7
Triumph Stag 3.0 V8
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Založ mu kartu, rád se na tvůj podívám Já budu teď dělat ten termostat, tak uvidím jaká bude změna.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Najeto 97tkm.
V poslední době proběhlo nasazení podložek 15mm dozadu, aby to nevypadalo jako vlak.
Potom proběhla výměna termostatu, který byl seklý v této poloze. Doufal jsem že se tím vyřeší ty záležitosti s kolísáním teploty. Ale dělá to pořád to stejné, mimo město kolem 75-80, ve městě při popojíždění kolem 100-105 stupňů. Kdybyste někdo věděl po čem ještě jít, tak budu rád, někdo sice říká že to tak má být, ale já prostě nevím... Nový termostat způsobil aspoň to, že se motor rychleji ohřeje protože není ze startu hned otevřenej. Za každou radu co zkontrolovat dál budu rád.
Horší věc ale byla hadice od termostatu, byl jsem překvapenej, že to vůbec udržela. Problém nastal při shánění nové, má rozdíl v průměru cca 6mm nebo kolik. Originál se nedělá, druhovýroba neexistuje. Nechtěl jsem to bastlit a stahovat na to nějakou univerzální sponama. Povedlo se mi ji nakonec sehnat v nizozemsku na ebay jako poslední kus snad v celé Evropě. 500 hadice 700 poštovné
V poslední době proběhlo nasazení podložek 15mm dozadu, aby to nevypadalo jako vlak.
Potom proběhla výměna termostatu, který byl seklý v této poloze. Doufal jsem že se tím vyřeší ty záležitosti s kolísáním teploty. Ale dělá to pořád to stejné, mimo město kolem 75-80, ve městě při popojíždění kolem 100-105 stupňů. Kdybyste někdo věděl po čem ještě jít, tak budu rád, někdo sice říká že to tak má být, ale já prostě nevím... Nový termostat způsobil aspoň to, že se motor rychleji ohřeje protože není ze startu hned otevřenej. Za každou radu co zkontrolovat dál budu rád.
Horší věc ale byla hadice od termostatu, byl jsem překvapenej, že to vůbec udržela. Problém nastal při shánění nové, má rozdíl v průměru cca 6mm nebo kolik. Originál se nedělá, druhovýroba neexistuje. Nechtěl jsem to bastlit a stahovat na to nějakou univerzální sponama. Povedlo se mi ji nakonec sehnat v nizozemsku na ebay jako poslední kus snad v celé Evropě. 500 hadice 700 poštovné
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
V pohode, ale silikónová by ťa vyšla lacnejšie a ako bonus by vydržala dlhšie.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
A spina ti sahara? Prva spina pri 95 druba pri 98 cca tak by to malo byt
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Spina, ale podle budiku tak v 95
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
hadici od termostatu k topení jsem měnil včera jelikož původní mírně ostrikovala saci potrubí ze spodu.... na topení pr 24mm, na termostatu 28mm... u JZDaku v prodejně ND jsme sehnali hadici d26 a dali ji tam... dal jsem tam široký sponky a drží.,... ty teploty.... mám stejně.. jediný co mě napadá proč to tak debilně kolísá je stav sedylka na který dosedá ten talířek na termostatu.. resp nedosedne komplet, nezavře malej okruh a skrz motor se tak honí teplejší směs malýho a velkýho okruhu, než jen voda z velkýho okruhu skrz chladič...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Když já chtěl prostě origo Termostat je novej a dělá to pořád, to tím nebude.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti