aktuální možnosti konfigurace
aktuální možnosti konfigurace
.... tak se tím proklikávám a nějak se mi to rozpadá pod rukama, například verze Ti byla ještě před pár týdny v konfigurátoru, teď už je v ceníku napsáno že se doprodává a nepůjde dát do výroby. Takže v nabídce zůstává jen Superka a Veloce, + teda ještě nesmyslně drahé Veloce Ti....
Navíc teda podle akčního ceníku viz níže je Superka jen nepatrně levnější než Veloce a tím pádem myslím neprodejná, protože Veloce má kotel výbavy navíc a k tomu větší výkon....
Samozřejmě v cizině (PL, DE) je nabídka podstatně širší....
Navíc teda podle akčního ceníku viz níže je Superka jen nepatrně levnější než Veloce a tím pádem myslím neprodejná, protože Veloce má kotel výbavy navíc a k tomu větší výkon....
Samozřejmě v cizině (PL, DE) je nabídka podstatně širší....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konfigurace v roce 2021
Já bych se na akční cenu vůbec nedíval. Z mých zkušeností je potřeba pracovat s běžnou ceníkovou sumou a z toho odpočítat určitou % výši, kterou si v konkrétní době u konkrétního prodejce vyjednáš (mění se v čase).Kubas píše: ↑17.5.2021, pon 07:53 .... tak se tím proklikávám a nějak se mi to rozpadá pod rukama, například verze Ti byla ještě před pár týdny v konfigurátoru, teď už je v ceníku napsáno že se doprodává a nepůjde dát do výroby. Takže v nabídce zůstává jen Superka a Veloce, + teda ještě nesmyslně drahé Veloce Ti....
Navíc teda podle akčního ceníku viz níže je Superka jen nepatrně levnější než Veloce a tím pádem myslím neprodejná, protože Veloce má kotel výbavy navíc a k tomu větší výkon....
Samozřejmě v cizině (PL, DE) je nabídka podstatně širší....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Konfigurace v roce 2021
tak zas když je tam akční cena tak dražší to nebude, že jo.... ;-) čili vycházím z aktuální ceníkovky, když je akční, tak z ní.... a pak jednám jestli se z toho dá ještě dát nějaká sleva....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konfigurace v roce 2021
Tak ta potenciální maximální možná % sleva je samozřejmě i v současné době o dost vyšší než uváděných necelých 9,3% Chce to si nakonfigurovat auto, zapsat si kód konfigurace a s tím oslovit konkrétního/konkrétní prodejce. Jednoduché, čisté, jasné řešení
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Konfigurace v roce 2021
Výbava TI jen s 200k motorem? To už mi pak takový propastný rozdíl mezi TI a Veloce TI nepřijde.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Konfigurace v roce 2021
ale TI už nejde objednat. Pod ceníkem je poznámka že už jsou jen skladové auta.
Jinak pánové u Veloce vidím:
OPT377 - Dynamické pružení Alfa (FSD) - 10.000 Kč
87W - - Alfa Active Suspension - aktivní systém pružení (SDD) - součást paketu výkon, který stojí 67.000
to je asi stejná položka, protože když si vyberu ten paket a pak chci i to "Dynamické pružení" tak mi to ten paket chce vyhodit....
Jinak když si to aktivní pružení vyberete, tak v konfigurátoru na obrázku se změní i ten ovladač DNA a přibyde tam úplně malinká ikonka těch tlumičů.... :-)
Jinak pánové u Veloce vidím:
OPT377 - Dynamické pružení Alfa (FSD) - 10.000 Kč
87W - - Alfa Active Suspension - aktivní systém pružení (SDD) - součást paketu výkon, který stojí 67.000
to je asi stejná položka, protože když si vyberu ten paket a pak chci i to "Dynamické pružení" tak mi to ten paket chce vyhodit....
Jinak když si to aktivní pružení vyberete, tak v konfigurátoru na obrázku se změní i ten ovladač DNA a přibyde tam úplně malinká ikonka těch tlumičů.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Konfigurace v roce 2021
Muze to tak byt a nemusi. Treba to nejde z nejakyho duvodu dohromady s tim paketem nebo jedno vylucuje druhe. Kdyby nekdo uvazoval o koupi, tak bych to urcite jeste overil, jestli je to opravdu to stejny. Jinak u RWD Giulie ten paket Vykon uz ani objednat nejde koukam...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Konfigurace v roce 2021
no pokud vím tak Giu/Stelvio mají prostě jedinou možnost změny podvozku a to je sport/soft tím tlačítkem.... (né že by to nestačilo). ale samozřejmě kdybych to fakt chtěl objednat tak si to zjistím.... druhá věc je že český dealer o tom na 100% nebude vědět nic.
Jinak RWD Giulii jsem dlouho nezkoumal, každopádně jsem si všimnul že u Superky už nejde objednat ten luxury paket s obšitou palubkou a ořechovým dřevem.... už ty varianty začínají kastrovat....
Jinak RWD Giulii jsem dlouho nezkoumal, každopádně jsem si všimnul že u Superky už nejde objednat ten luxury paket s obšitou palubkou a ořechovým dřevem.... už ty varianty začínají kastrovat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Konfigurace v roce 2021
Podle me to orezavaji kvuli nezajmu. Muj odhad je, ze Super se kupuje vetsinou s diesel motorem kvuli cene a tomu odpovida i vybava, lidi co chteji benzin sahnou po Veloce, kde uz to dostupny je.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Konfigurace v roce 2021
Jasne, predstav si treba jen lakovnu, kolik aut tak mesicne prodaji v te zlute Ocra? Maximalne desitky.... nevim jak lakovna funguje ale predpokladam ze to neni jak barevna tiskarna ktera tiskne co chvili jinou barvu.... jestli to kvuli par autum musi prenastavit, je to ekonomicke peklo....
A i pro celkovou kvalitu vyroby je asi lepsi kdyz se linka nezastavi nez kdyz ji nahazuji na par dni v tydnu.... :-(
A i pro celkovou kvalitu vyroby je asi lepsi kdyz se linka nezastavi nez kdyz ji nahazuji na par dni v tydnu.... :-(
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konfigurace v roce 2021
AAS a FSD rozhodně není to stejné. Taky by mě zajímaly přesné rozdíly. Ale když to vezmu logicky, tak podle mě, to první mění kompletní charakteristiku tlumičů (tedy i délku pružin), i když jen ve dvou stupních. Kdežto FSD si myslím, že bude jen obdoba toho, co nabízí třeba koncern, tzn. že to reguluje jen průtok oleje. Stejné to tedy určitě není, ale jedno vylučuje druhé, takže když si v českém konfigurátoru naklikáš FSD a pak se rozhodneš pro Performance paket, tak ti to logicky to FSD chce vyhodit, protože v rámci toho paketu je na tlumičích ještě sofistikovanější systém... Dříve to šlo obojí objednat zvlášť, teď už AAS možná v ČR nelze samostatně, jen v rámci paketu Performance. Ale v Polsku lze stále objednat samostatně jak FSD, tak AAS. Cena 2000 resp. 5000 Zlotůvek. Koneckonců, pokud by někdo chtěl silnější 280 verzi a nechtěl lakovaný spodek auta, čili chtěl verzi "Ti", tak v Polsku je taktéž k mání.....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Konfigurace v roce 2021
Nasel jsem k tomu tohle:
The Stelvio Ti is fitted as standard with Frequency Selective Dampers (FSD) by renowned suspension specialists KONI®. A hydraulic damping solution, road inputs allow the shock absorber to change the level of damping via a frequency sensitive valve incorporated into the damper funit. This system further enhances the balance of sporting performance and ride comfort.
Also available as an option for the Stelvio Ti is Alfa Active Suspension (AAS). AAS is semi-active system that can electronically control the damping characteristics of the vehicle suspension. This system delivers the highest possible comfort and road holding, based on real time analysis of driving dynamics and road surface conditions.
The AAS is a semi-active system that can change the viscous damping coefficient of the shock absorber. A solenoid valve modifies the hydraulic flow inside the shock absorber, changing the damping characteristics of the suspension setup.
Cili FSD je levnejsi varianta, ktera dynamicky reaguje na nerovnosti a tomu prizpusobuje tuhost tlumicu (bez moznosti nastaveni ze strany ridice) a ten aktivni AAS system meni elektronicky tuhost tlumicu dle prani ridice. Delku pruzin urcite nemeni ani jeden system
The Stelvio Ti is fitted as standard with Frequency Selective Dampers (FSD) by renowned suspension specialists KONI®. A hydraulic damping solution, road inputs allow the shock absorber to change the level of damping via a frequency sensitive valve incorporated into the damper funit. This system further enhances the balance of sporting performance and ride comfort.
Also available as an option for the Stelvio Ti is Alfa Active Suspension (AAS). AAS is semi-active system that can electronically control the damping characteristics of the vehicle suspension. This system delivers the highest possible comfort and road holding, based on real time analysis of driving dynamics and road surface conditions.
The AAS is a semi-active system that can change the viscous damping coefficient of the shock absorber. A solenoid valve modifies the hydraulic flow inside the shock absorber, changing the damping characteristics of the suspension setup.
Cili FSD je levnejsi varianta, ktera dynamicky reaguje na nerovnosti a tomu prizpusobuje tuhost tlumicu (bez moznosti nastaveni ze strany ridice) a ten aktivni AAS system meni elektronicky tuhost tlumicu dle prani ridice. Delku pruzin urcite nemeni ani jeden system
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konfigurace v roce 2021
No tohle jsem si taky našel, když mě to dříve zajímalo. Nicméně tohle mě fakt neuspokojuje. Navíc tento text rozhodně neznamená, že se může měnit i předpětí pružin resp. to nevyvrací. Podle čeho si troufáš jako tvrdit, že to pružiny rozhodně nemění? Jak jsem psal, samotného by mě to zajímalo, pátral jsem po tom mnohem dříve, teď už jsem to vypustil z hlavy, jelikož jasné odpovědi jsem se nedopátral. A já si jen tak nějak podvědomě myslím, že FSD se týká jen průtoku oleje, tedy útlumu, odskoku..... kdežto AAS bude komplexnější a že ty dvě polohy se budou týkat i předpětí pružin. Ale to je prostě jen moje domněnka. Já si troufám teda sto procentně říci jen to, že AAS a FSD rozhodně není stejná záležitost. Ale tvrdit cokoli jiného bych si fakt netroufal....kenjiro píše: ↑18.5.2021, úte 15:37 Nasel jsem k tomu tohle:
The Stelvio Ti is fitted as standard with Frequency Selective Dampers (FSD) by renowned suspension specialists KONI®. A hydraulic damping solution, road inputs allow the shock absorber to change the level of damping via a frequency sensitive valve incorporated into the damper funit. This system further enhances the balance of sporting performance and ride comfort.
Also available as an option for the Stelvio Ti is Alfa Active Suspension (AAS). AAS is semi-active system that can electronically control the damping characteristics of the vehicle suspension. This system delivers the highest possible comfort and road holding, based on real time analysis of driving dynamics and road surface conditions.
The AAS is a semi-active system that can change the viscous damping coefficient of the shock absorber. A solenoid valve modifies the hydraulic flow inside the shock absorber, changing the damping characteristics of the suspension setup.
Cili FSD je levnejsi varianta, ktera dynamicky reaguje na nerovnosti a tomu prizpusobuje tuhost tlumicu (bez moznosti nastaveni ze strany ridice) a ten aktivni AAS system meni elektronicky tuhost tlumicu dle prani ridice. Delku pruzin urcite nemeni ani jeden system
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8690
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Konfigurace v roce 2021
Jak bys prosimtě chtěl měnit předpětí pružin???
FSD jsou "speciální" tlumiče, které umí svou konstrukcí měnit charakteristiku v závislosti na rychlosti a výšce zdvihu. Používá je ve standardu třeba Fiat Tipo vzadu, po FL dokonce i vpředu za příplatek. Je to patent Koni.
AAS je klasický elektronický systém na regulaci tuhosti tlumičů. Něco jako měla už 164QV.
FSD jsou "speciální" tlumiče, které umí svou konstrukcí měnit charakteristiku v závislosti na rychlosti a výšce zdvihu. Používá je ve standardu třeba Fiat Tipo vzadu, po FL dokonce i vpředu za příplatek. Je to patent Koni.
AAS je klasický elektronický systém na regulaci tuhosti tlumičů. Něco jako měla už 164QV.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konfigurace v roce 2021
Hampice píše: ↑18.5.2021, úte 16:23 Jak bys prosimtě chtěl měnit předpětí pružin???
FSD jsou "speciální" tlumiče, které umí svou konstrukcí měnit charakteristiku v závislosti na rychlosti a výšce zdvihu. Používá je ve standardu třeba Fiat Tipo vzadu, po FL dokonce i vpředu za příplatek. Je to patent Koni.
AAS je klasický elektronický systém na regulaci tuhosti tlumičů. Něco jako měla už 164QV.
El. změna předpětí pružin je v dnešní době třeba u motorek již zcela běžná věc. Viz třeba systém EPA (el. preload adjuster) u motorek BMW. Znovu opakuju, já neříkám, že tohle AAS od Alfa Romeo tohle má. Říkám jen svou domněnku. A pokud tady někdo zpochybňuje, že neexistuje žádná elektr. změna tlumičů, tak to pak fakt nemá smysl dál debatovat Já jen reagoval na Kubase, že FSD a AAS rozhodně nejsou stejná věc.....
Edit: Ještě dodám. Ve starých Alfách se nevyznám. Ale jestli jsem dobře pochopil, tak ty se domníváš, že FSD jsou "pouze" nějaké progresívní patentované tlumiče od firmy KONI a AAS je vlastně nějaký sofistikovanější systém, který mění průtok oleje jednak progresivně dle informací od vozovky a jednak je nastavitelný ve dvou polohách, které může ovlivnit řidič sám. Jest tak, pochopil jsem to správně? Tohle je docela možné, je docela možné, že tam u toho AAS není žádná změna předpětí pružin. Ale debatu o tom, že žádné el. nastavitelné předpětí pružin neexistuje, to jako fakt odmítám....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Konfigurace v roce 2021
Tlumiče nikdo nezpochybňuje, ale délku pružin ano.
Jak funguje Koni FSD:
Jak funguje Koni FSD:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konfigurace v roce 2021
No tak jestli jsem někde napsal jen délku pružin,tak samozřejmě myslím jejich předpětí. A Hampice se mě ptal,"jak bys prosím tě chtěl měnit předpětí pružin"...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Konfigurace v roce 2021
To AAS je u AR používaný snad už od MiTa. Jak psal Hampice, v principu je to stejný systém jako měla 164 nebo Delta II od Boge. Dneska je to jen doplněný o tu aktivní změnu v závislosti na podmínkách. Ale pořád je to "jen" změna tuhosti tlumičů.
U těch motorek to funguje předpokládám stejně s tím, že předepnutí pružiny sice nastavíš elektronicky, ale není to aktivní systém který by se měnil za jízdy podle podmínek.
U těch motorek to funguje předpokládám stejně s tím, že předepnutí pružiny sice nastavíš elektronicky, ale není to aktivní systém který by se měnil za jízdy podle podmínek.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Konfigurace v roce 2021
V puvodnim prispevku bylo napsano "delka pruzin", tak jsem reagoval na to. Pokud se bavime o predpeti pruzin, tak elektronicke jsem zatim videl jen u zavodnich aut. Co sleduju zahranicni fora a diskuze o tlumicich a pruzinach, tak jsem si jist, ze nastavitelne predpeti nema ani QF, natoz "obyc" verze. Pokud se tedy bavime o tom, na cem to dodavaji z tovarny.
Jinak v tom textu, co jsem postoval je myslim vysvetlenen dobre jak princip FSD, tak AAS, nevim co vic za info by tam melo byt. Je to z ofiko stranek AR, tak predpokladam, ze kdyby tam meli takovou vychytavku jako electronic spring preload adjuster, tak by se s tim pochlubili, pripadne by se o tom nekde vedly diskuze.
Jinak v tom textu, co jsem postoval je myslim vysvetlenen dobre jak princip FSD, tak AAS, nevim co vic za info by tam melo byt. Je to z ofiko stranek AR, tak predpokladam, ze kdyby tam meli takovou vychytavku jako electronic spring preload adjuster, tak by se s tim pochlubili, pripadne by se o tom nekde vedly diskuze.
Naposledy upravil(a) kenjiro dne 18.5.2021, úte 18:38, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8690
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Konfigurace v roce 2021
Ono předpětí pružiny je dáno jejím stlačením tudíž délkou (výškou). Věřím, že jen zmatek v technikáliích. Mír.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8690
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Konfigurace v roce 2021
Přesně tak to je.Pete Biggy píše: ↑18.5.2021, úte 16:36 Edit: Ještě dodám. Ve starých Alfách se nevyznám. Ale jestli jsem dobře pochopil, tak ty se domníváš, že FSD jsou "pouze" nějaké progresívní patentované tlumiče od firmy KONI a AAS je vlastně nějaký sofistikovanější systém, který mění průtok oleje jednak progresivně dle informací od vozovky a jednak je nastavitelný ve dvou polohách, které může ovlivnit řidič sám. Jest tak, pochopil jsem to správně? Tohle je docela možné, je docela možné, že tam u toho AAS není žádná změna předpětí pružin.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8690
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Konfigurace v roce 2021
Jen pro doplnění; nevím jak Delta II, ale u 164ek to právě fungovalo v závislosti na podmínkách. Auto je prošpikovaný snímačema a v závislosti na xy proměnných (zrychlení, náklon, rychlost atd) to upravovalo tuhost jednotlivých vzpěr tak, aby auto bylo co nejstabilnější. Řidič mohl taky přepnout do SPORT, kdy se všechny vzpěry natvrdo zavřou. S tím se ale na našich cestách moc jezdit nedá. To dnešní AAS bude úplně to samý.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Konfigurace v roce 2021
Jo, technikalie. V mem chapani je delka porad stejna, i kdyz ji stlacim. Stlacenim menim vysku. Slovickareni....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Konfigurace v roce 2021
Hampice - Delta II měla u variant HF Turbo možnost tlumičů Boge, šlo o stejný systém jako se nabízel u 155 Q4. Pomocí elektroniky se měnila viskozita náplně tlumičů a tím jejich tuhost. U AR 164 to asi bylo jiný, jestli to už tehdá umělo reagovat aktivně tak klobouček. To v tý době asi moc aut asi nemělo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Konfigurace v roce 2021
Kubo, pro srovnání mrkni na IT konfigurátor. Obsahuje mnohem více verzí, než ten co nám zobrazuje ten od HU zastoupení - to by měl Stellantis vyřešit.
Podle mě nabídka ořezaná není, jen na to prostě pro náš trh kašlou. Jedině se spojit s nějakým dealerem...třeba Imofa.
Podle mě nabídka ořezaná není, jen na to prostě pro náš trh kašlou. Jedině se spojit s nějakým dealerem...třeba Imofa.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti