chiptuning
Re: chiptuning
Já neříkám, že to nejde upravit na těch 220 koní. Jen nevěřím tomu, že se fabrický verze 140 a 220k liší pouze SW, chladičem oleje a svodama. Ohledně 200k a 280k verze si počkám co na to EPER.
Stelvio - řešení jak přijít k 280k verzi by to bylo. Ale nemuselo by se to vůbec řešit kdyby rozdíl v ceně mezi 200k a 280k nebyl u stejný výbavy 140 tisíc Kč.
Stelvio - řešení jak přijít k 280k verzi by to bylo. Ale nemuselo by se to vůbec řešit kdyby rozdíl v ceně mezi 200k a 280k nebyl u stejný výbavy 140 tisíc Kč.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: chiptuning
na výstupu z řj můžeš manipulovat s čím? doba vstřiku? regulace turba?honziss píše: ↑27.12.2017, stř 07:59 To co pises je v zasade pravda ve chvili kdy budu delat nejakou vyssi upravu nebo dolovat posledni kone z atmosfery.
Ale kdyz chci u nafty zvedout o 30k na hodnoty vyssi vykonovy verze (stejny hw), coz v principu znamena pridat vystupni tlak turba a naftu, tak bych v tom zas takovy drama nevidel, teda podle toho se kteryma parametrama powerbox manipuluje a jestli je to na vstupu nebo i na vystupu z rj.
Regulace turba OK, doba vstřiku zas tak ne... v době kdy se vším šetří jsou vstřiky většinou velikosti odpovídajicí výkonu motoru - ani o píď víc..přidávání paliva (ať prodlužováním signálu, a nebo i rovnou v řj..) pak je v tomto případě dlouhodobýho používání (a využívání výkonu) o vstřiky...
Navíc stejně musíš řj oblbnout i na vstupu (tlak v sání atd..) protože by to chtěla srazit...
Za mě tyhle přídavný krabičky ne - už jen proto že jsem si s jednou z těch lepších (DET3) nějakej čas hrál a usoudil, že tudy cesta ke kýženýmu výsledku nevede... a může mít na sobě napsaný cokoliv - Novitec, DET3, Unichip.... jde to totiž jednodušeji a rychleji - přímo v řj...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: chiptuning
Ano, jenze u auta v zaruce to je problem.hno3 píše: ↑29.12.2017, pát 09:38na výstupu z řj můžeš manipulovat s čím? doba vstřiku? regulace turba?honziss píše: ↑27.12.2017, stř 07:59 To co pises je v zasade pravda ve chvili kdy budu delat nejakou vyssi upravu nebo dolovat posledni kone z atmosfery.
Ale kdyz chci u nafty zvedout o 30k na hodnoty vyssi vykonovy verze (stejny hw), coz v principu znamena pridat vystupni tlak turba a naftu, tak bych v tom zas takovy drama nevidel, teda podle toho se kteryma parametrama powerbox manipuluje a jestli je to na vstupu nebo i na vystupu z rj.
Regulace turba OK, doba vstřiku zas tak ne... v době kdy se vším šetří jsou vstřiky většinou velikosti odpovídajicí výkonu motoru - ani o píď víc..přidávání paliva (ať prodlužováním signálu, a nebo i rovnou v řj..) pak je v tomto případě dlouhodobýho používání (a využívání výkonu) o vstřiky...
Navíc stejně musíš řj oblbnout i na vstupu (tlak v sání atd..) protože by to chtěla srazit...
Za mě tyhle přídavný krabičky ne - už jen proto že jsem si s jednou z těch lepších (DET3) nějakej čas hrál a usoudil, že tudy cesta ke kýženýmu výsledku nevede... a může mít na sobě napsaný cokoliv - Novitec, DET3, Unichip.... jde to totiž jednodušeji a rychleji - přímo v řj...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: chiptuning
u auta v záruce bych si vůbec takovouhle krabičku nelajznul... to bych se pak prostě na 3 roky smířil s menším výkonem a pak to tam poslal...
pokud bych ovšem auta měníl jak ponožky co 2 roky, tak by mi to asi bylo jedno..
pokud bych ovšem auta měníl jak ponožky co 2 roky, tak by mi to asi bylo jedno..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: chiptuning
myslím BRP..Tibalt píše: ↑27.12.2017, stř 10:11Neviem presne ktoru firmu myslis kedze tu bolo viac odkazov, ale BRP kam ja chodim si sw vyvynuli sami a ladia kazde auto individualne. Preto to trva aj 4hodiny a viac. Vela firiem napr. v nemecku jednoducho nahrava sw ktory kupi od velkych tuning firiem.hno3 píše: ↑27.12.2017, stř 07:40 za mě chip ano....
ad firma z odkazu - nemám rád "specialisty" co načipujou vše od A po Z (protože to smrdí tím, že to jsou sprostý nalejvači a lidi co universálně potahaj mapu paliva a tlaku turba + 10% a změřěj to, že to náhodou vyšlo do + , neshopný vyřešit specifickej problém při ladění v případě úpravy SW na míru - např hejbnout s mapou pro volnoběh u motoru, kde se změnila vačka....).. radši jdu ke specialistoj co ten SW budˇvyvinul, nebo si veme nádobíčko a s autem tak 1 den jezdí a ladí...
Inak este som sa pytal ci vedia naladit rozne mapy pre rozne jazdne mody ( normal, dynamic..) a ze nie. Takze jedna mapa a ecu si upravuje vysledok podla zvoleneho jazdneho modu. Na bmw, co je v podstate podobny setup ako alfa ( benzin turbo, ZF 8st automat ) je vysledok po uprave( 143 ps na aktual 223ps ) taky, ze v Normal mode to je zivsie ale v meste taky zasadny rozdiel necitit, ale v Sport mode je to mala raketa ( pod 7s na 100 priblizne. Este som nemeral presne )
dle toho co je vidět na jejich stránkách disponujou vybavením jako většina i českých čiptunerů
- brzdu má kde kdo (to jakje nastavená je věc další..),
- mapy upravujou ve WinOLS (nic proti němu, patří mezi špičku) taky, podle toho jakou maj verzi , tak maj i "ovladače" na většinu to co nějak jezdí po silnicích ..zbytek map se dá vždycky nějak identifikovat (a to už je na hodiny/spíše dny bádání a hraní si a sledování reakce motoru..)
- dle stránek je tam 6 lidÍ ( 3 technici a 2 manažeři a nějakej grafik) - pokud "vyvíjej" SW na všechno co maj v katalogu klobouk dolu...
- TUV papír - jako že na jeho základě jdu zapsat změnu výkonu do TP, nebo to je jen nějakej papír, se kteýrm si tak můžu vytřít *** protože to je jen papír ,kterej dostanu za to, že mam v kanclu pořádek?
Nechápu proč každý auto dělat individuálně, pokud není výrazně šáhnuto do HW motoru u sprostý serie nahraju již vyvinutou mapu - i dle jejich stránek si pujčej nějaký auto, vyvinou mapu a do zbytku to jen nalejvaj s tím, že změřej jen výkon před/po a projedou diag... (to samý s vývojem map dělá Squadra, FCperformace, RV corse - což je zatím to nej co jsem v autech měl ).. o tom jak je udělaná mapa rozhoduje konkrétní člověk tvořící mapu a jeho zkušenosti s daným motorem - bere ohled na konstrukční možnosti a specifika motoru - to pro mě jako zákazníka potom určuje jestli pujdu za člověkem co dělá vše od člunu po sekačky, nebo je to specialista jen na alfy/ nebo jen Fiaty Coupe (FCperformance)...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: chiptuning
30 koni navic ti nic moc neresi a cpat do auta v zaruce nejakou krabicku... nevim no, ja bych se na to vykaslal. jinak 280k RWD mapa pro 2.0T existuje primo od vyrobce, otazka je, jak to dostat do auta...honziss píše: ↑27.12.2017, stř 07:59 Ale kdyz chci u nafty zvedout o 30k na hodnoty vyssi vykonovy verze (stejny hw), coz v principu znamena pridat vystupni tlak turba a naftu, tak bych v tom zas takovy drama nevidel, teda podle toho se kteryma parametrama powerbox manipuluje a jestli je to na vstupu nebo i na vystupu z rj.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: chiptuning
uvízlo v síti (na stránkách pogea racing) .. info k update verze řídícího SW.. (jen sem si tipnul, že to je 2l MA díky výkonový hladině..)
"GIULIA 200PS. Schon wieder eine Giulia. Diese kommt mit der Software "6" zu uns. Es gibt zwischenzeitlich die Version "9" vom Händler. Die "6" ist die Software mit den meisten Fehlern und mit der schlechtesten Serien Performance. Geht zu eurem FCA Partner und lasst eure SUPER updaten auf die G520AA9A - diese Grundlage ist die spritzigste und die Beste zum Tunen!"
"GIULIA 200PS. Schon wieder eine Giulia. Diese kommt mit der Software "6" zu uns. Es gibt zwischenzeitlich die Version "9" vom Händler. Die "6" ist die Software mit den meisten Fehlern und mit der schlechtesten Serien Performance. Geht zu eurem FCA Partner und lasst eure SUPER updaten auf die G520AA9A - diese Grundlage ist die spritzigste und die Beste zum Tunen!"
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: chiptuning
Tyjo tak mě by zrovna ty větší svody a chladič oleje přišly důležitý u tak zásadního zvýšení výkonu.Navíc co spojka,převodovka a brzdy?
Naopak u Giulietty benzínový ze 170 na 200Ps jenom krabičkou by mě tolik neděsilo.U těch nalejváren SW přímo do jednotek bych se často bál,jestli ten konkrétní typ motoru vůbec měli "na krámě" a nenacpou mi tam nějakej uplnej univerzál.Jednou sem se bavil s maníkem z nějaký takovýhle certifikovaný firmy a přišlo mi to tak..
Naopak u Giulietty benzínový ze 170 na 200Ps jenom krabičkou by mě tolik neděsilo.U těch nalejváren SW přímo do jednotek bych se často bál,jestli ten konkrétní typ motoru vůbec měli "na krámě" a nenacpou mi tam nějakej uplnej univerzál.Jednou sem se bavil s maníkem z nějaký takovýhle certifikovaný firmy a přišlo mi to tak..
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: chiptuning
tady něco jak fungujou přídavný krabičky (pigginy) .. když už nějakou krabičku tak tu, která se nějak napojuje i mezi snímače otáček. sice to popisuje situaci plně programovatelný pigginy, ale věřím že ti lepší úpravci (novitec) to mají na podobné bázi - v podobné krabičce odladěnou mapu zapalování a vstřiku, a následně přehrnaou do rkabičky, kde s tím běžnej uživatel neudělá nic...
pokud to snímá otáčky, Je tam malá šance že to nějak na zakladě změněného signálu zátěže modifikuje i předstih... což u přeplňovanýho auta je v případě pokud nenastane změna cesta k tomu jak celkem svižně rozštípat písty...
https://splitsec.com/wp-content/uploads ... Tuning.pdf
pokud to snímá otáčky, Je tam malá šance že to nějak na zakladě změněného signálu zátěže modifikuje i předstih... což u přeplňovanýho auta je v případě pokud nenastane změna cesta k tomu jak celkem svižně rozštípat písty...
https://splitsec.com/wp-content/uploads ... Tuning.pdf
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning
Já jsem se rozhodl pro RaceChip.cz s aplikací v telefonu. Najeto s tím Mám měsíc a něco2500km a musím říct, že jsem spokojenej. Snad tomu tak zůstane. ale opravdu to je podstatný rozdíl. Jestli to má těch deklarovaných 280PS? Tak to odbržděný nemám.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: chiptuning
Mám Racechip ve Stelviu 200k témeř dva roky a přes 30000 km a nárust výkonu zejména v D módu je opravdu znát, měl jsem to i v BMW X3 3.0d a taky to fungovalo, cca po 100000 km výměna za přemapování ECU a dalších 100000 km bez jakýchkoliv problémů, subjektivně byl zátah motoru s Racechip modulem intenzivnejší než s remapem takže použití externího modulu (s možnosti ho třeba před návštěvou servisu odpojit a mít motor v původním nastavení) nemusí být vůbec špatné řešení pokud se nechce dolovat z motoru maximum.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů