Lancia
Re: Lancia
95 je blbost, evo1 byla pro švýcarský trh 8vt, ale pouze do roku 91/92, pak už jen 16vt, VIN by nepověděl víc, každopádně produkce prvních delt končila 94...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Lancia
Neviem koľkí z vás ste fanúšikmi Lancie (a obzvlášť Thesisu ), ale je v tom Busso, takže možno vás to zaujme.
Po dvoch rokoch od odparkovania do garáže finišujem s menším repasom (renovácia by bolo silné slovo) Thesisu 3.0 V6. Finišujem teda už asi pol roka, ale konečne vidím svetlo na konci tunela, takže sa s vami podelím s tým ako to zhruba prebiehalo.
Všetko to začalo na začiatku roku 2018, to som tu už spomínal. Pre autíčko som bol pri Ostrave a jedna z prvých vecí, ktoré som potreboval vymeniť bola baterka. Predajca mi tam dal nejakú starú poddimenzovanú forďácku, s ktorou som mal niekoľkokrát problém.
Po kúpe a absolvovaní STK a EK som s tým v lete 2018 jazdil, zisťoval čo tomu je a čo bude treba riešiť. Jednou z prvých vecí bol konektor pri nohách spolujazdca, ktorý mi znefunkčnil pol auta .
Samozrejme sa museli začať naskladňovať nejaké diely.
Podarilo sa vychytať väčšinu chýb, ostala už iba chyba airbagu, ktorú sposoboval konektor pod sedačkou spolujazdca.
Dosť ma znepokojoval stav chladiaceho systému, v ktorom bolo dosť korózie. Takže prvý krok výmena a výplach.
A potom prišiel zlomový moment. Zozadu to do mňa nedobrzdila Audi A6 a náraz ma odhodil do Fiesty predo mnou. Fiesta vyšla z tohoto nechceného súboja nakoniec najhoršie. Thesis na prvý pohľad nevyzeral zle, ale chcel som si overiť ako na tom sú nosníky. Po obhliadke sa zistilo, že autu okrem toho, čo je vidno aj zvonku nič nie je. Takže trochu ohnutá kapota, kufrové dvere, zlomená mriežka chladiča a na nárazníkoch nejaké škrabance, ktoré sa prebrúsia, prípadne pretmelia a streknú lakom. nosníky všetky OK. Na to, že to auto má skoro dve tony, a náraz zozadu ho odrazil do auta pred sebou, tak celkom spokojnosť .
A prečo zlomový moment? Po tejto nehode som sa totiž rozhodol, že do auta sa pustím trochu viac od základov, rozoberem všetko čo je potrebné, odstránim všetky nedostatky, repasujem všetko k čomu bude prístup a ako veľké finále bude celolak.
Takže Thesis sa odstavil do garáže a kariéra uloženky mohla začať. To bolo v októbri 2018.
Samozrejme priebežne sa naskladňovali nejaké diely potrebné k tomu aby z toho mohla raz byť leštenka . V garáži teda moc miesta nebolo.
Začalo sa rozoberaním interiéru a riešením nejakých elektronických skřetov . Zaoxidované konektory, vymenená poistková skrinka pod volantom za origo novú, apod.
Po dvoch rokoch od odparkovania do garáže finišujem s menším repasom (renovácia by bolo silné slovo) Thesisu 3.0 V6. Finišujem teda už asi pol roka, ale konečne vidím svetlo na konci tunela, takže sa s vami podelím s tým ako to zhruba prebiehalo.
Všetko to začalo na začiatku roku 2018, to som tu už spomínal. Pre autíčko som bol pri Ostrave a jedna z prvých vecí, ktoré som potreboval vymeniť bola baterka. Predajca mi tam dal nejakú starú poddimenzovanú forďácku, s ktorou som mal niekoľkokrát problém.
Po kúpe a absolvovaní STK a EK som s tým v lete 2018 jazdil, zisťoval čo tomu je a čo bude treba riešiť. Jednou z prvých vecí bol konektor pri nohách spolujazdca, ktorý mi znefunkčnil pol auta .
Samozrejme sa museli začať naskladňovať nejaké diely.
Podarilo sa vychytať väčšinu chýb, ostala už iba chyba airbagu, ktorú sposoboval konektor pod sedačkou spolujazdca.
Dosť ma znepokojoval stav chladiaceho systému, v ktorom bolo dosť korózie. Takže prvý krok výmena a výplach.
A potom prišiel zlomový moment. Zozadu to do mňa nedobrzdila Audi A6 a náraz ma odhodil do Fiesty predo mnou. Fiesta vyšla z tohoto nechceného súboja nakoniec najhoršie. Thesis na prvý pohľad nevyzeral zle, ale chcel som si overiť ako na tom sú nosníky. Po obhliadke sa zistilo, že autu okrem toho, čo je vidno aj zvonku nič nie je. Takže trochu ohnutá kapota, kufrové dvere, zlomená mriežka chladiča a na nárazníkoch nejaké škrabance, ktoré sa prebrúsia, prípadne pretmelia a streknú lakom. nosníky všetky OK. Na to, že to auto má skoro dve tony, a náraz zozadu ho odrazil do auta pred sebou, tak celkom spokojnosť .
A prečo zlomový moment? Po tejto nehode som sa totiž rozhodol, že do auta sa pustím trochu viac od základov, rozoberem všetko čo je potrebné, odstránim všetky nedostatky, repasujem všetko k čomu bude prístup a ako veľké finále bude celolak.
Takže Thesis sa odstavil do garáže a kariéra uloženky mohla začať. To bolo v októbri 2018.
Samozrejme priebežne sa naskladňovali nejaké diely potrebné k tomu aby z toho mohla raz byť leštenka . V garáži teda moc miesta nebolo.
Začalo sa rozoberaním interiéru a riešením nejakých elektronických skřetov . Zaoxidované konektory, vymenená poistková skrinka pod volantom za origo novú, apod.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
A samozrejme naskladňovanie dielov .
Popri interiéry sa súbežne začal rozoberať aj motor,
podvozok
a karoséria
Nový výpredajový volant dostal ošetrenie kože,
a vybral som aj chladič, ktorý už nebol v najlepšom stave. Čo s ním bola v tej dobe pre mňa otázka, repas nebol možný, druhovýroba ani origo nový sa zohnať nedal a za výrobu na mieru celohliníkového chceli min. 400€. Zatiaľ som to ďalej neriešil.
Medzičasom sa samozrejme pokračovalo v elektronike v interiéry
a riešila sa kozmetika v motore.
Pred:
A po:
Keďže pôvodné hadice chladiaceho systému už nevyzerali najlepšie a nové sa zohnať nedajú, rozhodol som sa pre stavbu zo silikónových/hliníkových dielov.
Zohnať sa podarilo len hadice kúrenia, tie som samozrejme kúpil.
Pokračovanie nabudúce
Popri interiéry sa súbežne začal rozoberať aj motor,
podvozok
a karoséria
Nový výpredajový volant dostal ošetrenie kože,
a vybral som aj chladič, ktorý už nebol v najlepšom stave. Čo s ním bola v tej dobe pre mňa otázka, repas nebol možný, druhovýroba ani origo nový sa zohnať nedal a za výrobu na mieru celohliníkového chceli min. 400€. Zatiaľ som to ďalej neriešil.
Medzičasom sa samozrejme pokračovalo v elektronike v interiéry
a riešila sa kozmetika v motore.
Pred:
A po:
Keďže pôvodné hadice chladiaceho systému už nevyzerali najlepšie a nové sa zohnať nedajú, rozhodol som sa pre stavbu zo silikónových/hliníkových dielov.
Zohnať sa podarilo len hadice kúrenia, tie som samozrejme kúpil.
Pokračovanie nabudúce
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia
tak si pěkně máknul, na výsledek jsem hodně zvědav. Co se ti všechno podařilo splašit ve výprodeji, jen volant nebo se poštěstilo i něco víc?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1580
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Lancia
To místo v garáži nezávidím Já jak teď prodával 164 tak sem měl nabídku na výměnu za Thesis s 3.2 - což bylo sice zajímavé, ale už tak když mám v garáži regály s věcma, tak se vlezla 164 s rezervou cca 10cm A Thesis je ještě o nějakých 30cm delší
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Lancia
Z výpredaju som toho na Thesis zobral samozrejme viac. Tak narýchlo čo si spomeniem - výduchy klímy, nejaké interiérove plasty, všetky exteriérove lišty, poloos, váha vzduchu, karosárske diely, hadice kúrenia, atď. Bolo toho fakt veľa a bez týchto dielov by sa mi takéto auto ťažko repasovalo.
Aby som pokračoval - pri rozoberaní sa samozrejme našli rôzne kovové drobnosti, ktoré neboli úplne v top stave - úchyty chladiča, poistkovej skrinky, nejaké strmene v interiéry, zadná výstuha nárazníka, atď. Všetky tieto diely sa nechali opieskovať, pozinkovať a na poznik som ešte hodil čiernu polyuretánovú farbu. Dúfam, že to niečo vydrží.
Po pozinku
Po natretí polyuretankou
Samozrejme sa opäť prikúpili nejaké diely A všetko čo bolo z auta dole sa vyčistilo (vrátane nárazníkov z vnútornej strany)
V rozmontovanom interiéry sa vymenili takmer všetky konektory airbagov
A samozrejme polámali nejaké plasty
Ďalej bolo potrebné presunúť sa pod kapotu. Veľkým krokom bolo spustenie motora aj s nápravnicou o pár cm.
Prvým krokom po úspešnom spustení bola výmena gufera pod kľukou
a výmena hydromeniča za nový
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
Keď už som sa hrabal v prevodovke a mal som jej nový káblový zväzok kúpený, otvoril som olejovú vaňu, kde končí zväzok napojený na solenoidy a na moje prekvapenie som zistil, že niekto tam už bol.
Ten, kto vie ako je na Busse umiestnený štartér a alternátor pochopí, že keď už bol motor von, nechal som ich preventívne repasnúť.
Takisto som nechal skontrolovať a vyčistiť vstrekovače.
A keď už som mal vstreky von, trochu som palivovú lištu preblafol leštiacim kotúčom.
Predtým ako som sa pustil do ďalšej kapitoly - rozvody, som vymenil väčšinu dielov prednej nápravy.
A doprial brzdám trochu kozmetiky
Ten, kto vie ako je na Busse umiestnený štartér a alternátor pochopí, že keď už bol motor von, nechal som ich preventívne repasnúť.
Takisto som nechal skontrolovať a vyčistiť vstrekovače.
A keď už som mal vstreky von, trochu som palivovú lištu preblafol leštiacim kotúčom.
Predtým ako som sa pustil do ďalšej kapitoly - rozvody, som vymenil väčšinu dielov prednej nápravy.
A doprial brzdám trochu kozmetiky
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
Hezky si s tím hraješ.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Lancia
Ďakujem páni, aj keď Thesis ako taký dnes nemá takmer žiadnu hodnotu a je možné, že ju nikdy mať ani nebude, baví ma to, pripadám si ako keby som choval posledný kus ohrozeného zveru
Začiatkom tohto roka to vyzeralo zhruba takto:
Pri odpájaní náprav si bolo treba pomôcť tým, čo bolo po ruke .
Keď bol motor spustený a poloosy odpojené, na pravej strane som vymenil manžetu, ktorá mi vazelínou zakonzervovala celú pravú stranu motora a nápravnice
A keď sa mi nechcelo robiť nič podstatné, tak som sa venoval takým blbostiam ako napr. "repas" olejovej mierky
prípadne výmena nejakých interiérovych dielov
a riešenie klasických lepkavých plastov, ktoré sa nevyhli ani vlajkovej lodi.
Nasledovala výmena sviečok, ktoré keď som vytiahol, nechápal som, ako ten motor mohol ísť tak ako predtým išiel (celkom pekne)
Na miesto tejto kombinácie "co dům dal" išli origo NGK.
Samozrejme ventilové veká prednej aj zadnej hlavy som vyčistil zvonku aj zvnútra.
A trochu som sa povenoval aj saniu.
Zhruba v marci tohto roka som začal kapitolu rozvody, ale o tom v ďalšom príspevku.
Niekedy v priebehu tohoto všetkého som dostal neodolateľnú ponuku na motor pre ďalší projekt. Je trochu maskovaný, ale uhádne niekto čo to je zač?
Začiatkom tohto roka to vyzeralo zhruba takto:
Pri odpájaní náprav si bolo treba pomôcť tým, čo bolo po ruke .
Keď bol motor spustený a poloosy odpojené, na pravej strane som vymenil manžetu, ktorá mi vazelínou zakonzervovala celú pravú stranu motora a nápravnice
A keď sa mi nechcelo robiť nič podstatné, tak som sa venoval takým blbostiam ako napr. "repas" olejovej mierky
prípadne výmena nejakých interiérovych dielov
a riešenie klasických lepkavých plastov, ktoré sa nevyhli ani vlajkovej lodi.
Nasledovala výmena sviečok, ktoré keď som vytiahol, nechápal som, ako ten motor mohol ísť tak ako predtým išiel (celkom pekne)
Na miesto tejto kombinácie "co dům dal" išli origo NGK.
Samozrejme ventilové veká prednej aj zadnej hlavy som vyčistil zvonku aj zvnútra.
A trochu som sa povenoval aj saniu.
Zhruba v marci tohto roka som začal kapitolu rozvody, ale o tom v ďalšom príspevku.
Niekedy v priebehu tohoto všetkého som dostal neodolateľnú ponuku na motor pre ďalší projekt. Je trochu maskovaný, ale uhádne niekto čo to je zač?
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
Vypadá jako 16v turbo. Kappa,delta integrale,thema nebo Fiat coupe.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: Lancia
Jop je to 16vt zatiaľ bez turba. Je z Kappy a prevodovka má viscodrive. Poladí sa na nejakých 300hp a pôjde do 146
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- fafo
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia
Teeeeda, pekna prace klobouk dolu
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia
Pěkná práce!
Akorát bych se s tím pak bál na silnici
Akorát bych se s tím pak bál na silnici
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Lancia
ty vole jak to řadí.... nechápu nic.... zajímalo by mě jak dlouho to ta převodovka vydrží.... to auto bych chtěl....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Lancia
Nabízejí jednu Stradale, můžeš je zkusit...
https://girardo.com/car/1983-lancia-037-stradale-4
A jednu ze 4 308GTB pro skupinu B. Taky zajímavá kára.
https://girardo.com/car/1983-ferrari-30 ... -group-b_0
Jen ta cena nebude moc přívětivá.
Ale jak to tam sází bez spojky je vážně masakr. Kope to tam jak na mašině s quickshifterem...
https://girardo.com/car/1983-lancia-037-stradale-4
A jednu ze 4 308GTB pro skupinu B. Taky zajímavá kára.
https://girardo.com/car/1983-ferrari-30 ... -group-b_0
Jen ta cena nebude moc přívětivá.
Ale jak to tam sází bez spojky je vážně masakr. Kope to tam jak na mašině s quickshifterem...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1580
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Lancia
Hračka o nebude asi špatná
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Lancia
Krása, říkal jsem si proč tohle nepostavilo FCA na bázi 4C.... jako předraženou limitku.... beztak by se to okamžitě prodalo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Lancia
Jako retro kusovka pro fandy Lancie pěkný, ale maximálně do sbírky a občas to vytáhnout na nějakou projížďku. Pro nějakou závodní kariéru by to muselo dostat velkou finanční podporu, ideálně od automobilky https://www.rallylife.cz/kimera-evo37-i ... ovu-oziva/
... Nedávno jsem narazil na naši Pragovku, kam ta to za poslední roky dotáhla a to je obrovský kus práce a spousta peněz
... Nedávno jsem narazil na naši Pragovku, kam ta to za poslední roky dotáhla a to je obrovský kus práce a spousta peněz
Re: Lancia
jsou k tomu někde detaily? nedovedu si představit že by si třeba vyvinuli vlastní motor kvůli pár desítkám kusů.... to se nemůže zaplatit, ani když auto bude stát 10 míčů.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Lancia
https://www.autorevue.cz/ceska-praga-ro ... -australie ty motory jsou základ tuším od Renault Sport, oni si je pak dál ladí
nějaké technické parametry https://www.autotechnologi.cz/praga/pra ... ga-r1.html
https://www.autotechnologi.cz/praga/pra ... a-r1r.html
ta nejsilnější má 670 kg / 390HP a navíc homologaci na silnici
nějaké technické parametry https://www.autotechnologi.cz/praga/pra ... ga-r1.html
https://www.autotechnologi.cz/praga/pra ... a-r1r.html
ta nejsilnější má 670 kg / 390HP a navíc homologaci na silnici
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1580
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Lancia
Jako jasně, ta 037 na seriózní závodění nebude, jak říkáš, kousek do sbírky a občas to někde provětrat.Petr147 píše: ↑1.9.2021, stř 09:25 Jako retro kusovka pro fandy Lancie pěkný, ale maximálně do sbírky a občas to vytáhnout na nějakou projížďku. Pro nějakou závodní kariéru by to muselo dostat velkou finanční podporu, ideálně od automobilky https://www.rallylife.cz/kimera-evo37-i ... ovu-oziva/
... Nedávno jsem narazil na naši Pragovku, kam ta to za poslední roky dotáhla a to je obrovský kus práce a spousta peněz
Ta Praga je moc pěkný kousek technologie, to se musí nechat no
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia
Krásný video z projíždky s Lancií Lybrou 2.0 20V. Je to fakt hezky natočený jak z exteriéru tak i interiéru + zajímavý obrazový filtr, skoro mi to připomíná nějaký začátek filmu s Belmondem
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Lancia
tak ten zvuk je ovšem parádní.... takhle bych chtěl mít natočenou Novantu
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host