Ahoj, na Giuliettě 1.4 MA 125 kW 2015 nám "houká" turbo - když se roztáčí od nízkých otáček je zvenku slyšet hlasité houkání... při jízdě není nic slyšet, ale pravda, dostat se na avizované zrychlení z 0-100 se dostat nedá .
Dotaz tedy je: měnil jste už někdo v domácích podmínkách turbo? Je tam nějaké "překvapení" při montáži/demontáži? Zvažuji originál nové turbo Garret a k tomu těsnění Elring
1.4 TB Multiair - turbo
Re: 1.4 TB Multiair - turbo
Přepni do režimu D a pozoruj, jak se chová tlak turba na displeji, jetsli dovede jít do plného tlaku, nebo ne..
pokud ne, minimálně bych zkontroloval všechny hadice na tlakovém vedení.. mě praskla na jaře hadice co jde přímo na sací potrubí , zakoupil jsem univerzální silikonovou a upravil na potřebné délky..za cca 250,- problém v mém případě vyřešen
zde foto:
viewtopic.php?t=22954&start=75
pokud ne, minimálně bych zkontroloval všechny hadice na tlakovém vedení.. mě praskla na jaře hadice co jde přímo na sací potrubí , zakoupil jsem univerzální silikonovou a upravil na potřebné délky..za cca 250,- problém v mém případě vyřešen
zde foto:
viewtopic.php?t=22954&start=75
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: 1.4 TB Multiair - turbo
Díky, no ty hadice jsem dřív zběžně zkouknul, ale nic nenašel. Budu muset lépe a pečlivěji prohlédnout...
Ale přes diag jsem při jízdě a plném záběru na 3. př.st. naměřil tlak až 1,5-1,54 - to si myslím je v pořádku, ne?
Ale přes diag jsem při jízdě a plném záběru na 3. př.st. naměřil tlak až 1,5-1,54 - to si myslím je v pořádku, ne?
Re: 1.4 TB Multiair - turbo
Tak turbo vyměněné. Práce teda v podmínkách "stání na zahradě" na cca 6 hodin... Ale dá se zvládnout i bez zvednutí auta - jde jen o 2 šrouby co drží výfuk, které se dají povolit i zeshora a tím odsunout potrubí pro přístup ke šroubům svodů.
Houkavý zvuk je tedy pryč a už jen zůstal ten jemný syčavý zvuk od blow-off ventilu...
Houkavý zvuk je tedy pryč a už jen zůstal ten jemný syčavý zvuk od blow-off ventilu...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TB Multiair - turbo
Pěkná práce, Turbo si kupoval funglovku nebo repas?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: 1.4 TB Multiair - turbo
Turbo je nové, Garrett... říkám si, že původní je dobré si nechat a kdyžtak potom zrepasovat, kdyby bylo třeba
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů