Recenze a testy
Re: Recenze a testy
Taky nemám pocit, že by plival jen aby plival. Ty světla se chovají opravdu strašně. Stejně tak to zapínání varovných při brzdění. Za největší průser považuju chování převodovky...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6978
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy
Ty světla to je mazec, z toho bych měl za chvíli epileptickej záchvat. Taky nepřijde že by negativní připomínky byly zcestné
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Recenze a testy
Dufajme ze tie svetla su vada toho kusu a nie vlastnost, lebo ked ich dostane aj Giulia a Stelvio...
Dočasne MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Re: Recenze a testy
Kdyz to budu testovat jako nemecky auto, tak budu s Cabakem souhlasit. Ale kdyz sedam do Alfy, tak necekam, ze se to bude chovat a vypadat jako Karoq nebo Tiguan. Mel jsem moznost se v tom projet, i kdyz jsem po tom nijak netouzil. Z meho pohledu je to auto jednoznacne zamereny na damskou klientelu na mestsky a primestsky dojizdeni a popojizdeni, s tim, ze to ma nadprumerny jizdni vlastnosti ve sve tride, coz ale nikdo neoceni, protoze tak s tim nikdo jezdit nebude. Dalnicni najezd to zvladne projet bez naklaneni rychlosti o 20 km/h vyssi nez jakakoliv konkurence z teto tridy. Brzdy mne blikaly jen kdyz jsem zkousel jejich ucinnost, za normalni ani dynamicky jizdy nikdy, to bych na to musel slapat jako clovek s protezou. Co se tyka dynamiky, tak je to marny, ten motor je slabej a ma turbo diru jako prase. Prevodovka je celkem ok, tam bych nic zasadniho nevytknul, necekam, ze to bude radit jako ZF8 nebo PDK. Ty blaboly o blikrech za padlama nebo drzaku na strope nema cenu komentovat.
Kdyz bych to mel shrnout, tak pokud to auto budu brat jako designovy priblizovadlo pro bohatsi klientelu, ktera v tom bude vozit haranty na krouzky nebo po nakupech, tak s tim nemam sebemensi problem. Kdyz od toho budu cekat jakoukoliv dynamiku nebo sportovni vlastnosti, tak tvrde narazim. V Cechach se to prodavat urcite nebude, mala nadeje je italsky, francouzsky a spanelsky trh. Zbytek prevalcujou Nemci.
Kdyz bych to mel shrnout, tak pokud to auto budu brat jako designovy priblizovadlo pro bohatsi klientelu, ktera v tom bude vozit haranty na krouzky nebo po nakupech, tak s tim nemam sebemensi problem. Kdyz od toho budu cekat jakoukoliv dynamiku nebo sportovni vlastnosti, tak tvrde narazim. V Cechach se to prodavat urcite nebude, mala nadeje je italsky, francouzsky a spanelsky trh. Zbytek prevalcujou Nemci.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze a testy
ááá tak jsem zabil 20 minut svého života a test si pustil....
takhle - ten pán si dal za cíl hledat chyby. Takto potopím každé auto.... řeknu "sedačky jsou celkem fajn, ale chtěl bych větší boční vedení". A nebo naopak řeknu "sedačky jsou celkem fajn, ale to boční vedení je snad až příliš".... Prostě když se do testu naladím negativně od začátku, tak celý tak i vyzní. Ostatně, i jeho kecy že "ani neví jestli přijde 4x4" jsou trapné - to je ofiko potvrzeno že ta verze bude. To je přesně ten negativní tón hned od začátku.
Nevím co čekal od nejslabší verze crossoveru, asi dynamiku jako ve Stelviu 2.0T
Na jednu stranu brečí že v přímce je to pomalé, a když to má aspoň velmi slušnou maximálku na rozdíl od spousty konkurenčních aut, tak řekne "takhle rychle s tím stejně nikdo jezdit nebude"
Vrcholem je postesk že vzadu není bederní opěrka.... co to je za nesmysl? to jsem fakt nepochopil.
Pádla jsou tam za mě taky zbytečně, na druhou stranu jsou až v nejvyšších výbavách, jiné je mají jen za příplatek (nevím, možná i ty nejvyšší výbavy, takže to tam prostě být nemusí).
Borec zcela záměrně to auto vůbec nepochopil, fakt nevím co čekal.... asi že tomu bude řvát výfuk a při řazení to bude škubat....
Ano, působí letargicky, možná i proto, že je vše hezky odizolované, řízení hodně přímé, podvozek kvalitní a tak to prostě působí podmotorovaným dojmem. Stejný problém mám i ve Stelviu JTD 210 PS.... ano, taky bych chtěl o 100 koní víc. Ale i tak jsem většinou nejrychlejší na cestě
Převodovka v tom autě mi přišla v pohodě, ano, ZF je lepší....
Jediné co neposoudím jsou ty světla, tam jsem nedokoukal....
Jako takhle - já z toho auta taky nejsem vůbec nadšený, zvlášť s ohledem na cenu. Ale tenhle test je o hovně.
takhle - ten pán si dal za cíl hledat chyby. Takto potopím každé auto.... řeknu "sedačky jsou celkem fajn, ale chtěl bych větší boční vedení". A nebo naopak řeknu "sedačky jsou celkem fajn, ale to boční vedení je snad až příliš".... Prostě když se do testu naladím negativně od začátku, tak celý tak i vyzní. Ostatně, i jeho kecy že "ani neví jestli přijde 4x4" jsou trapné - to je ofiko potvrzeno že ta verze bude. To je přesně ten negativní tón hned od začátku.
Nevím co čekal od nejslabší verze crossoveru, asi dynamiku jako ve Stelviu 2.0T
Na jednu stranu brečí že v přímce je to pomalé, a když to má aspoň velmi slušnou maximálku na rozdíl od spousty konkurenčních aut, tak řekne "takhle rychle s tím stejně nikdo jezdit nebude"
Vrcholem je postesk že vzadu není bederní opěrka.... co to je za nesmysl? to jsem fakt nepochopil.
Pádla jsou tam za mě taky zbytečně, na druhou stranu jsou až v nejvyšších výbavách, jiné je mají jen za příplatek (nevím, možná i ty nejvyšší výbavy, takže to tam prostě být nemusí).
Borec zcela záměrně to auto vůbec nepochopil, fakt nevím co čekal.... asi že tomu bude řvát výfuk a při řazení to bude škubat....
Ano, působí letargicky, možná i proto, že je vše hezky odizolované, řízení hodně přímé, podvozek kvalitní a tak to prostě působí podmotorovaným dojmem. Stejný problém mám i ve Stelviu JTD 210 PS.... ano, taky bych chtěl o 100 koní víc. Ale i tak jsem většinou nejrychlejší na cestě
Převodovka v tom autě mi přišla v pohodě, ano, ZF je lepší....
Jediné co neposoudím jsou ty světla, tam jsem nedokoukal....
Jako takhle - já z toho auta taky nejsem vůbec nadšený, zvlášť s ohledem na cenu. Ale tenhle test je o hovně.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze a testy
To je dost odvážné tvrzení. Co vše si z tý konkurence odzkoušel?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze a testy
M-B GLA, Subaru XV, Skoda Karoq, Audi Q5 - ok, to je o tridu vetsi, ale Q3 je to stejny, tak to nebude jezdit vyrazne lepe. Mozna Kona N by to zvladla podobne. Je to diky strmymu rizeni, naladeni podvozku, nezkoprofilovym gumam a praci s vahou. Kdo neveri, tak doporucuju Tonale vyzkouset. V zatackach se chova prikladne. A doufam, ze se to nezvrhne v debatu, jestli je to 13, 15 nebo 17 km/h rychlejsi
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze a testy
Jinak tady jsou podrobnosti o podvozku primo od cloveka, ktery za tim stoji a muzu potvrdit, ze to opravdu funguje.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze a testy
mě to auto přišlo jízdně taky hodně jisté a ani ty 20" nebyly tak hrozné jak se občas píše. OK, na úplně špatné cestě jsem nejel....
prostě škoda že to nemá víc koní.... Zkoušel už někdo tu 160PS verzi? že by aspoň ta měla malinké koule? :-) přijde mi že všechny testy zatím byly s tou 130PS verzí....
A ještě uvidíme jak bude jezdit ta nafta, i když to už je v dnešní době v takovém autě skoro bizár :-) ale o té 1.6JTD se v dost testech píše že jezdí jak dvoulitr (myslím třeba v Tipu atd.)
prostě škoda že to nemá víc koní.... Zkoušel už někdo tu 160PS verzi? že by aspoň ta měla malinké koule? :-) přijde mi že všechny testy zatím byly s tou 130PS verzí....
A ještě uvidíme jak bude jezdit ta nafta, i když to už je v dnešní době v takovém autě skoro bizár :-) ale o té 1.6JTD se v dost testech píše že jezdí jak dvoulitr (myslím třeba v Tipu atd.)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze a testy
Já netvrdím, že to nefunguje. Je to Alfa tak by to fungovat mělo. Ale těm 20 nevěřím ani náhodou. Ono to tak bude působit pocitově jak píšeš kvůli výšce gum a řízení. Ale realita bude jiná, zvlášť na limitu. Tam se to moc lišit nebude.
Ta 160k verze bude určitě zajímavější. Už jí vůbec prodejci reálně mají? Mě se Tonale hodně líbí, bohužel to je pro mě mimo limit. Za druhý auto takový ranec vážně nedám.
Ta 160k verze bude určitě zajímavější. Už jí vůbec prodejci reálně mají? Mě se Tonale hodně líbí, bohužel to je pro mě mimo limit. Za druhý auto takový ranec vážně nedám.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6978
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy
Na youtube lze dohledat testy 160PS verze. Imofa má silnější verze objednaný a čeká na ně. Navíc je opět problém (nebo stále přetrvává) s dodávkami čipů a třeba i kabelových svazků, tak se termíny dodání protahují. Co jsem četl, tak u Giulie to je ze 3 měsíců prodloužený až na 10.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Recenze a testy
Tak dneska se bohužel čeká běžně na auto rok...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze a testy
Tak verit a mit zkusenost je neco jinyho. Jak jsem psal predtim, tak tady nechci slovickarit, jestli to bylo o 20, 12 a pul nebo 11,9, ale to auto je proste rychlejsi a ten limit je dal, neni to nedotacivy jako to co jsem mel moznost vyzkouset predtim.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze a testy
Znamy poptaval minuly tyden Qf a bylo receno, ze 3 mesice, ale mozna maji Qf nejakym zpusobem prednost. Na Maserati MC-20 se ceka taky 3 mesicespeedy píše: ↑8.11.2022, úte 15:56 Na youtube lze dohledat testy 160PS verze. Imofa má silnější verze objednaný a čeká na ně. Navíc je opět problém (nebo stále přetrvává) s dodávkami čipů a třeba i kabelových svazků, tak se termíny dodání protahují. Co jsem četl, tak u Giulie to je ze 3 měsíců prodloužený až na 10.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze a testy
Skvělé.... žena chce Kodiaqa, koupím MC-20, protože nechceme čekat rok a půl ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze a testy
Když máš ten pocit tak Ti ho brát nebudu. Jen silně pochybuju o tom, že si se seznámil s Tonale a veškerou konkurencí tak dokonale aby si mohl posoudit kde který z těch aut má limit. Jak už jsem psal, tak věřím tomu, že v Tonale je ten průjezd jistější a příjemnější.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze a testy
Mas pravdu, vsechna auta v te tride maji stejne limity a jsou v zatackach stejne rychla. Je to jen o pocitech.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Recenze a testy
To jsem nenapsal, ale to je asi jedno... Taková debata nemá smysl.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze a testy
Z toho bych asi strach neměl. Předpokládám, že to doladí a půjde to přehrát i v těch prvních kusech. Mohlo se to sejít nějak blbě, že si nesedne ten SW s použitým nastavením podvozku a těma velkýma kolama. U jiných verzí se to může chovat dobře.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze a testy
Test stability Tonale v Quattroruote.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze a testy
235/40 R20.... :-)
Jinak maji tam i hodnoty pro jina takova auta? Z mobilu to zjistovat nebudu....
Jinak maji tam i hodnoty pro jina takova auta? Z mobilu to zjistovat nebudu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze a testy
Pár toho je na YouTube. Tonale má 104km/h a 90km/h, Tucson má 105km/h a 90km/h. Víc jsem jich neviděl. U Tonale jsem si ještě všiml, že zřejmě ve chvíli kdy se aktivuje stabilizace tak to rozbliká varovný.
Další test Tonale ze Slovenska, tentokrát docela technicky laděný:
Další test Tonale ze Slovenska, tentokrát docela technicky laděný:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6978
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy
Michal karpát má auta rád. Z jízdních vlastností je totálně unešený .
20" kola tam rozumně okomentoval. Asi je to fakt na 130 koňový auto až až
20" kola tam rozumně okomentoval. Asi je to fakt na 130 koňový auto až až
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů