facelift 2023
facelift 2023
tak na německých a asi i jiných stránkách si můžete naklikat Stelvio už s těmi novými světly.
nebudu to do detailu studovat, už to mám vyřešeno, že... a jsem sakra rád. Nevidím v možnostech alcantarové sedačky a hlavně se zdá, že všechny verze budou mít černě lakované prahy a lemy kolem blatníků.... Za mě jednoznačně estetické mínus, celé v laku to je mnohem hezčí, viz fotky červená Rosso Comp s lakovanými lemy a Červená Etna s černými....
Jo a jinak je tam teda aspoň nějaká nová verze Competizione která má černé kožené sedačky s červenými švy.... To by byla moje jasná volba.
nebudu to do detailu studovat, už to mám vyřešeno, že... a jsem sakra rád. Nevidím v možnostech alcantarové sedačky a hlavně se zdá, že všechny verze budou mít černě lakované prahy a lemy kolem blatníků.... Za mě jednoznačně estetické mínus, celé v laku to je mnohem hezčí, viz fotky červená Rosso Comp s lakovanými lemy a Červená Etna s černými....
Jo a jinak je tam teda aspoň nějaká nová verze Competizione která má černé kožené sedačky s červenými švy.... To by byla moje jasná volba.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: facelift 2023
a ještě zadní pohled... černě lakovaný spodek nárazníku ala Tonale....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 333
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: facelift 2023
A to já mám teda zase nastudované do detailu už hned od toho prosince, kdy to Němci rozjeli A jak už jsem psal, i Poláci mají ceník a konfigurátor od začátku roku, teď už dokonce i fyzicky auta na salónech. To češi zase spí....
Taky jsem z toho zklamaný, že u Veloce (i Competizione, které pro mne nejspíš padá, pač u něj nejde obj. tažné z výroby) je natvrdo černě lakovaný spodek. Ale ono nejde říct, že to je méně hezké, jen je to prostě jiné. Celolak v jednom tónu vypadá mnohem sportovněji a to auto to snižuje, především ve světlejších barvách. Takže záleží jestli člověk chce, ať to vypadá víc jako sportovní auto a nebo jako SUV...
Co se týče té Etna Red barvy, tak i za mě je to nejhezčí barva. Ale jsou tam problémy. Tahle třívrstvá barva je jednoznačně nejhůř provedená, ti taloši to prostě neumí, nejčastěji tam jsou již mnou zmiňované stečence. Zvažoval jsem skladovku MY 22 v této barvě od mého polského prodejce. Ale zaprvé tam jsou ty kazy, zadruhé to je auto, které už delší dobu stojí na salóně a podle toho to taky vypadá, za třetí to má panoramu, ze které mám respekt (a od AR teda dvojnásob) a za čtvrté mne z této barvy docela zrazoval detailista, který dělá dnes a denně s lakama-leštění, keramika atd. Že prý ty třívrstvé laky jsou problém, pokud je na autě škoda. Že nejde nalakovat jen konkrétní díl, ale že se musí lakovat kvůli odřenému nárazníku pomalu půl auta. Že se to musí dělat do ztracena..... Takže já bych volil nejspíš zase Vesuvio Grey....
Taky jsem z toho zklamaný, že u Veloce (i Competizione, které pro mne nejspíš padá, pač u něj nejde obj. tažné z výroby) je natvrdo černě lakovaný spodek. Ale ono nejde říct, že to je méně hezké, jen je to prostě jiné. Celolak v jednom tónu vypadá mnohem sportovněji a to auto to snižuje, především ve světlejších barvách. Takže záleží jestli člověk chce, ať to vypadá víc jako sportovní auto a nebo jako SUV...
Co se týče té Etna Red barvy, tak i za mě je to nejhezčí barva. Ale jsou tam problémy. Tahle třívrstvá barva je jednoznačně nejhůř provedená, ti taloši to prostě neumí, nejčastěji tam jsou již mnou zmiňované stečence. Zvažoval jsem skladovku MY 22 v této barvě od mého polského prodejce. Ale zaprvé tam jsou ty kazy, zadruhé to je auto, které už delší dobu stojí na salóně a podle toho to taky vypadá, za třetí to má panoramu, ze které mám respekt (a od AR teda dvojnásob) a za čtvrté mne z této barvy docela zrazoval detailista, který dělá dnes a denně s lakama-leštění, keramika atd. Že prý ty třívrstvé laky jsou problém, pokud je na autě škoda. Že nejde nalakovat jen konkrétní díl, ale že se musí lakovat kvůli odřenému nárazníku pomalu půl auta. Že se to musí dělat do ztracena..... Takže já bych volil nejspíš zase Vesuvio Grey....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6974
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: facelift 2023
To černý lemování vzali určitě po vzoru Tonale, ale za mě rozhodně víc působí luxusněji když je to v barvě karoserie. Černý lemování bych nechal volitelně, určitě obojí provedení by si zákazníka našlo. Pak je za mě škoda, že odbourali žlutě lakované brzdiče, to je za mě bomba snad u všech barev
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: facelift 2023
k tmavším barvám budiž, u světlých nebo stříbrné to prostě nebude vypadat dobře, stejně tak třeba s modrou Misano.... u červené to není tak špatná kombinace, ale all-red je prostě sportovnější.... no prostě zase to osekali, ostatně jako vždy když něco mění. Žluté brzdiče byly bomba k modré.... opět... smůla
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: facelift 2023
Trivrstvy lak je v pohode, opravovali mi naraznik a nic okolo se do ztracena lakovat nemuselo a vypada to jako original. Zadny vady tam taky nemam. Clovek co mi delal PPF a keramiku rikal, ze byl prekvapenej, jak je ten lak kvalitni, ze cekal "u Itala" horsi kvalitu. Co se tyka alcantary, tak ta mam pocit nejde objednat uz ani pro Qf, coz by mi asi vadilo, zejmena kdyz ta kuze nema odvetravani a umi trochu i klouzat.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: facelift 2023
no tak snad aspoň ty skořepinové Sparca alcantaru mají ne? ;-) jinak jo, do QV fakt nevětraná kůže není ideální.... Tak ještě že ji mám v tom svém dieselu
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: facelift 2023
K laku: tipuji, že lakovnu jim dělal německý Dürr (pro kterého montují hlavně polské firmy, ale potkal jsem i Rumuny a Slovince), stejně jako v naprosté většině automobilek v Evropě (Kia, Hyundai, Škoda, VW, Jaguar land rover). Takže to nebude o tom, že Italové neumí. Je tam takových proměnných... Mimochodem, nejčistší a nejudrzovanejsi lakovnu jsem viděl KIA Žilina a JLR Nitra.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 333
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: facelift 2023
Kenjiro: S tou potřebou lakování do ztracena prodávám, jak jsem nakoupil. Možná to nejde zobecňovat a záleží na konkrétním laku.
Co se týče té Etna Red, nevím, jestli to je stejné jako Rosso Compet. Ale Etnu MY 22 jsem na Stelviu viděl na salónech fyzicky dva kusy a u obou to bylo stečené v místě styku nárazníku a blatníku u předního světla. U jednoho to bylo v jednom místě, u druhého auta to bylo na obou stranách, přičemž především na tu jednu nebylo hezké podívání. Samozřejmě to asi nejde paušalizovat, ale dva kusy ze dvou je podle mě smutné skóre. U svého prvního auta jsem měl zase zalakovanou nečistotu na zadních dveřích. Vypadalo to jako puchýř, sledoval jsem to celého dva a půl roku, ale neměnilo se to, takže to opravdu nejspíš byla zalakována nečistota. Samozřejmě tam byl i nějaký ten snoplík Ale to asi člověk musí přimhouřit očko (bohužel někdy obě skoro zavřít). Každopádně v jednom se ti detaileři shodnou; i ten můj říkal, že na Itala ještě dobrý A že jak kdysi patřil MB za synonymum kvality lakování (asi ne jen toho), tak dneska, že prý smutný příběh. Holt doba je taková......
Vonkreuz: Je to dost možné. Pokuď si z oboru, tak musíš mít přehled. Já jen hodnotím výsledek......
Co se týče té Etna Red, nevím, jestli to je stejné jako Rosso Compet. Ale Etnu MY 22 jsem na Stelviu viděl na salónech fyzicky dva kusy a u obou to bylo stečené v místě styku nárazníku a blatníku u předního světla. U jednoho to bylo v jednom místě, u druhého auta to bylo na obou stranách, přičemž především na tu jednu nebylo hezké podívání. Samozřejmě to asi nejde paušalizovat, ale dva kusy ze dvou je podle mě smutné skóre. U svého prvního auta jsem měl zase zalakovanou nečistotu na zadních dveřích. Vypadalo to jako puchýř, sledoval jsem to celého dva a půl roku, ale neměnilo se to, takže to opravdu nejspíš byla zalakována nečistota. Samozřejmě tam byl i nějaký ten snoplík Ale to asi člověk musí přimhouřit očko (bohužel někdy obě skoro zavřít). Každopádně v jednom se ti detaileři shodnou; i ten můj říkal, že na Itala ještě dobrý A že jak kdysi patřil MB za synonymum kvality lakování (asi ne jen toho), tak dneska, že prý smutný příběh. Holt doba je taková......
Vonkreuz: Je to dost možné. Pokuď si z oboru, tak musíš mít přehled. Já jen hodnotím výsledek......
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 333
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: facelift 2023
Ještě k tomu spodku auta, lakovaný v barvě vozu vs. lakovaný načerno. Mně se ta první varianta taky víc líbí a koneckonců to byl jeden z důvodů, proč jsem chtěl Veloce. Ale na druhou stranu, zase nejde vidět ten drobně jiný odstín (plastový spodek auta vs. kastle jako taková), který je při pohledu zblízka patrný a nepůsobí úplně fajn. A ono, když je to v tom černém metalickém laku, tak je to určo lepší než ten původní surový plast, co býval resp. je stále u nižších výbav. Z boku se mi i možná malinko víc líbí ty černé lemy, ale zadní pohled mluví jednoznačně pro ten celolak v jednom tónu. Pač tam vyniknou výfuky a ten difuzor. Tam je škoda i to, že pokud chce člověk kouli, tak přijde o ten žebrovaný a je tam ten obyč, který byl u MY 20 či 21.... Každopádně na tom lakování jde sakra vidět ten optický klam, dvě stejná auta a jedno vypadá mnohem nižší než to druhé....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: facelift 2023
ja mam na veloce TI tazny a difusoru se to nejak nedotklo. domontoval mi to rakousky dealer, klasika Westfalia bajonet.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 333
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: facelift 2023
To jo, ale ty máš dodělávané TZ. U toho el. výklopného z fabriky ale přijdeš o ten žebrovaný difuzor a dají ti ten hladký. Že prý to s tím není kompatibilní. A teď ani nevím, máš vůbec ty ten ten žebrovaný? No a kolik máš v TP na kouli? Pač pokud si teď doděláváš TZ, tak už máš jen 1600 kg a jen u toho origo z fabriky nechali 2300 kg, jak už jsem psal jinde.....
Edit: Počkej, ale ty máš chrochtu, tak tam myslím je snad i dosud 2300 kg. 280k benzín zkrouhli na 1600 kg jako býval 200k....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host