Giulia - běžné verze (pokec...)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8911
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak ta je moc hezky vybavená
Adaptivní tempomat má, silnější xenony ne. A elektrický sedačky v tomhle roce jsou spíš pro zlost, nemají vypínatelné to automatické odsouvání.
Adaptivní tempomat má, silnější xenony ne. A elektrický sedačky v tomhle roce jsou spíš pro zlost, nemají vypínatelné to automatické odsouvání.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
@Hampi neviem teraz ci vybavu si vycital z fotiek, alebo z popisu, lebo v popise su nezmysli(v podstate mi po telefone aj povedal, ze je mozne ze tam vyklikal nieco navyse)
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8911
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Samozřejmě z fotek, na popisy ani nekoukám, prodejci tam většinou zaklikají všechno
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 358
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jak psal Hampi. Adaptivni tempomat ma, coz je za me minus, klasicky by byl lepsi. Ten adaptivni je vskutku na dve veci. Tak samo ty nevypitatelne el. sedacky musi byt fakt opruz. Pokud nemas deti resp. nevozis nikoho vzadu tak budiz, jinak bych to bral fakt jako ze pres to nejede vlak. Ale mozna to jde nejak softwarove natvrdo vypnout-mozna napise nekdo, kdo se vyzna vice v tech starsich rocnicich. Jinak treba zjistit. Na silnejsi svetla to nevypada a ten dekor je plast, co ma imitovat cerne drevo (takovy jsem mel u prvniho Stelvia). Jinak teda nechci kecat, ale tenhle ten typ sedacek je prava kuze? Mam za to, ze u Stelvia novejsich rocniku se pise o Eko kuzi...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ked ma adaptivny tempomat, to sa neda pouzivat ako klasicky? dekor, ci uz hlinik alebo cerne drevo je OK, vlak by nejel keby to ma tu gicovinu hnede drevo(sry ale to hnede drevo klasicke vyzera na ho...o v kazdom aute). prava koza alebo eko koza je zamna jedno - obidve su naprd, poti sa v tom vercajk ak to nema tu ventilaciu. A co mate stale stym odsuvanim sedacky? akoze pri vystupovani to odsune sedacku dozadu ako pri kupeckach?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Áno to odsúvanie tak funguje a keď zapneš kľúč tak ťa prisunie. Keď som mal BMW tak sa to dalo vypnúť (aj u iných aút).
Adaptívny tempomat-ak sa nedá prepnúť na obyč tak nič moc potom.
Adaptívny tempomat-ak sa nedá prepnúť na obyč tak nič moc potom.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 358
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ano, nejde prepnout do klasickeho modu jako u jinych znacek. Uz jsem si tu na to stezoval hodne krat-jeden z preslapu Alfy. Ale treba u Swifta taky nejde prepnout a tam to jeste vysperkovali, dali ve spojeni s manualni prevodokou. No uplni magori... A ano, automaticke el. odsouvani sedacky bohuzel u tech starsich verzi nejde v menu vypnout...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tiež som mal u BMW (e61)/Passat adaaptiv a nešiel prepnúť do normálu.
Na Forde bol adaptiv k manuálnej prevodovke ale tam to išlo aspoň prepnúť na obyč tempomat.
Tie sedačky by mi asi nevadili ale tempomat “no-go”.
Na Forde bol adaptiv k manuálnej prevodovke ale tam to išlo aspoň prepnúť na obyč tempomat.
Tie sedačky by mi asi nevadili ale tempomat “no-go”.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
takhle z mobilu se fakt zda ze ten dekor je to tmave drevo. Ale ono to neni moc na prvni pohle poznat a myslim ze ti to vsdit nebude. A troufnu si tvrdit ze to drevo ve vsech specifikacich Giulie je prave, zadny plast.... stejne jako karbon nebo hlinik kdyz jsou v interieru. Adaptivni tempomat ve Stelviu mam a vubec mi nevadi. Naopak bych nechtel uz klasiku.... kazdeho vec :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ja mám rád keď je možnosť voľby.
Na RAM-ovi občas jazdím na adaptiv ale väčšinou len mesto alebo kolóny.
Na RAM-ovi občas jazdím na adaptiv ale väčšinou len mesto alebo kolóny.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 358
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tenhle cerny vzor rozhodne prave drevo neni-jak jsem uz psal, mel jsem to.Kubas píše: ↑6.7.2023, čtv 13:23 takhle z mobilu se fakt zda ze ten dekor je to tmave drevo. Ale ono to neni moc na prvni pohle poznat a myslim ze ti to vsdit nebude. A troufnu si tvrdit ze to drevo ve vsech specifikacich Giulie je prave, zadny plast.... stejne jako karbon nebo hlinik kdyz jsou v interieru. Adaptivni tempomat ve Stelviu mam a vubec mi nevadi. Naopak bych nechtel uz klasiku.... kazdeho vec :-)
Kdyby ten adaptivni tempomat vzdy fungoval spolehlive, tak jeste budiz. Ale bohuzel. Nicmene u toho Suzuki to funguje jeste hur...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
hele hádat se nebudu, já to v autě narozdíl od tebe neměl. Vycházím z toho že pro Giulii bylo zezačátku dřevo ve dvou provedeních - světlý ořech nebo tmavý dub (pokud si dobře vzpomínám). Ten dub je prostě to do černa.... a oboje to bylo jen v paketu "luxury", který stál asi 100 litrů.... Pak se tohle tmavé dřevo začalo objevovat i ve variantě TI a měl jsem za to, že to je pořád ten stejný tmavý dub. Možná to teda vypadá podobně, ale není to prostě pravé dřevo :-)
Ale na světlý ořech mi nešahej, ten je pravý určitě :-) Jinak když už někdo zmínil tu kůži... Dala se koupit kůže "standard" a pak byl zase ten luxusní paket, kde psali o "prémiové kůži".... tak nevím, možná je teda ta první umělina a až ta prémiová je pravá....
Ale na světlý ořech mi nešahej, ten je pravý určitě :-) Jinak když už někdo zmínil tu kůži... Dala se koupit kůže "standard" a pak byl zase ten luxusní paket, kde psali o "prémiové kůži".... tak nevím, možná je teda ta první umělina a až ta prémiová je pravá....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Este ma napada, ma to adblue? Resp. vseobecne ma giu adblue, alebo nie, alebo len niektore?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
adblue mají Giulie cca. od poloviny roku 2018
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
a jedja.A ako moc to zlobi, jepotrebne casom adblue off ako na inych autach, alebo to ujde?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Co jsem četl, tak občas čidlo, ale jinak jsem nikde nic neregistroval.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- fafo
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mas na ni zalusk ?
Ja Ti nevim, je tam hrozne moc veci ktere nesedi s nabidkou.
treba nevim o tom, ze by xenon mel rucni nastavovani vysky
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Xenon ani nemůže mít ruční nastavení výšky. Tady je povinná automatika kvůli případnému oslnění.
Odbočím ale trochu k náklaďákům.Tam je AdBlue jeden z nejčastějších zdrojů problémů. Sranda je ta, že z deseti vozidel se podaří opravit půlka a ta druhá se stále vrací.. Kolegové tronici by mohli povídat. U malých dieselů to pak bude asi taky tak.
Btw. kdybych měl ty love, tak se rozjedu k Hampici pro tu jeho. Není sice v naftě, ale podle založené karty vozidla má po technické stránce vše vyřešené, což maže finanční rozdíly mezi provozováním auta na benzín a výše uvedeným kusem v naftě + AdBlue s najetými 210tkm.
Odbočím ale trochu k náklaďákům.Tam je AdBlue jeden z nejčastějších zdrojů problémů. Sranda je ta, že z deseti vozidel se podaří opravit půlka a ta druhá se stále vrací.. Kolegové tronici by mohli povídat. U malých dieselů to pak bude asi taky tak.
Btw. kdybych měl ty love, tak se rozjedu k Hampici pro tu jeho. Není sice v naftě, ale podle založené karty vozidla má po technické stránce vše vyřešené, což maže finanční rozdíly mezi provozováním auta na benzín a výše uvedeným kusem v naftě + AdBlue s najetými 210tkm.
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
EX: Fiat 128AR, Lancia Delta Gti, VW Golf II, Lancia Ypsilon 843
Lancia k Coupe 20VT
EX: Fiat 128AR, Lancia Delta Gti, VW Golf II, Lancia Ypsilon 843
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To se týká xenonu 35W, systémy 25W automatickou nivelaci nemají, výška se dá seřídit kolečkem stejně jak u halogenu.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ideme akurat z obhliadky. Pocity su zial skor negativne. Najvacsi otaznik je, miesto ked sa otvoria zadne dvere. Merak laku daval hodnoty 100-150 ale strasne vela "bordelu" bolo v tom laku, prach, spinky... na oboch stranach, je mozne ze to tak je z vyroby? Sklamanie v sedackach(ale to sa ocakavalo), 20minut a vajca som mal spotene, manzelka odtal vysla komplet spoteny chrbat :/ velke sklamanie kufor, na tak "velke" auto kufor bieda(oproti 159 izaj bieda). Giu sme uz boli pozerat, ale to bol taky hnoj ze tam som kufor ani neotvaral takze som nevedel. Ale aby som len minuse, tak vybava celkom solidna, sklapacie zadne sesle ok, pekna farba(cierna perlet). Jo, celne sklo par mini dojebancov od kamienkou. Menene rozvody(neoveritelne) ZF a difec povedal ze nevie, ale ze radsej by menil, ked chcem istotu, takze OK. No neviem, ale u manzelky zatial nepriechodze za sesle a kufor.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je pravda že ja/my nie som moc náročný na batožinu ale kufor mi príde velký až až.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1896
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Strasne plytky :/ jo a este na dialnici dost fucalo cez tesnenia na prednych dverach, nvm ci normal alebo vada.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- czemarecek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na tohle si lidi stěžují. Pry někomu pomuze serizeni dveří a nebo pak už jen výměna těsnění…. To těsnění se snadno potrha při nastupování a vystupování u Bečkoveho sloupku.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nevim me teda Giu i Stelvio prisly na dalnici maximalne tiche... ve 180 porad pohoda....
ve 130 je tam ticho jak v kostele a pripada ti ze jedes 90....
ve 130 je tam ticho jak v kostele a pripada ti ze jedes 90....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
fucat by nemalo. Ale odhlucnenie je take nic moc. Na to si treba zvyknut.
Kufor tiez zvyk. My doma hovorime, ze je auto pre dvoch . Prave lebo kufor mensi a prehrieva sa stale, cize iste delikatnejsie veci aj tak treba vozit na zadnych sedadlach.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host