WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
čoveče, tak já jsem z origo věci tak nějak vylecenej už z dob, kdy jsem měl bravo HGT 1999 (tj v letech 2006-8) a bouchali mi tam hadice jedna za druhou jak byly schnily.. a nový staly tehdy staly randal a překvapivě do roka pobouchaly též ( prostě to nebyla guma ale zhmotnela tma a je to čím dál horší u novejch aut) tak jsem začal nakupovat v metráži u místního JZD a ty hadice tam drzej.. a ani to nevypadá blbě, či jako neorigo
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Ta teplota je normální. Takhle kolísá u VŠECH aut, jen je budík teploty řízen ecu a ta drží ručičku na 90. Kdyby ses kouknul přes diag na real hodoty, budou lítat úplně stejně.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Ale proc to nekterym 3.0 proste drzi jak pribity na 90 mi jeste nikdo nevysvětlil
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
A neni to jedno?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Kdybyste byl někdo ochotný poradit budu rád, založil sem samostatný vlákno na rozvody na 12V
viewtopic.php?f=71&t=25684
viewtopic.php?f=71&t=25684
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Pánové toto si pověsím do garáže
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6990
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
P.Fumia ho tam pěkně poslal k šípku a ty si mu na to dal super razítko
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Sháním váhu vzduchu na 3.0 12v. Od SKV jsou obě nefunkční. Origo nebo např. Bosch se mi nedaří nikde najít. Klidně kdybyste měl někdo jetou, použitelnou.
Zkoušeli jsme místo toho dát do širšího těla té váhy vzduchu MAF z 2.0 TS Spidera a fungovalo to bez problému. Je možné že jsou ta čidla stejná? Je možné to vyřešit takto?
Zkoušeli jsme místo toho dát do širšího těla té váhy vzduchu MAF z 2.0 TS Spidera a fungovalo to bez problému. Je možné že jsou ta čidla stejná? Je možné to vyřešit takto?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Na nějakém eng fóru jsem to četl, že to tak dělají a prý funguje OK. Ale je to info bez záruky.
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Tak Spider je opět mezi pojízdnými. Poslední rok a půl auto jen stálo, čekal jsem na volno v servisu na tento větší zásah.
Před tím rokem a půl při kontrole ventilových vůlí bylo zjištěno, že vačky mají nejlepší za sebou, takže se to všechno složilo zase dohromady a já si to odvezl zpět do garáže a začal řešit možnosti výměny. Smutný je to hlavně proto, protože jsem ty ventilový vůle nechával seřídit v jiném servisu hned po koupi, kde se dušovali, že tomu rozumí. Vesměs na všech ventilech byly vůle něco mezi 50-75 a během těch 6000 km to odepsalo vačku a zdvihátka.
Při této příležitosti se udělalo i pár dalších věcí:
- oprava vačkového hřídele - repasováno, nitridace
- nové zdvihátka ventilů
- olej a olejový filtr
- vzduchový filtr
- gufera vačkové hřídele
- všechny řemeny příslušenství
- chladící kapalina
- přetěsnění a naplnění okruhu klimatizace
- zapalovací svíčky
- olej v servu
- nová váha vzduchu (to už v životě nechci shánět...)
- rozvody a vodní pumpa
- zaškrabání vaček a nastavení ventilovývch vůlí
- přetěsnení vody a termostatu
- geometrie
- odpor na sahaře, nespínala první rychlost
Tak snad ještě letos stihnu něco málo najet.
Před tím rokem a půl při kontrole ventilových vůlí bylo zjištěno, že vačky mají nejlepší za sebou, takže se to všechno složilo zase dohromady a já si to odvezl zpět do garáže a začal řešit možnosti výměny. Smutný je to hlavně proto, protože jsem ty ventilový vůle nechával seřídit v jiném servisu hned po koupi, kde se dušovali, že tomu rozumí. Vesměs na všech ventilech byly vůle něco mezi 50-75 a během těch 6000 km to odepsalo vačku a zdvihátka.
Při této příležitosti se udělalo i pár dalších věcí:
- oprava vačkového hřídele - repasováno, nitridace
- nové zdvihátka ventilů
- olej a olejový filtr
- vzduchový filtr
- gufera vačkové hřídele
- všechny řemeny příslušenství
- chladící kapalina
- přetěsnění a naplnění okruhu klimatizace
- zapalovací svíčky
- olej v servu
- nová váha vzduchu (to už v životě nechci shánět...)
- rozvody a vodní pumpa
- zaškrabání vaček a nastavení ventilovývch vůlí
- přetěsnení vody a termostatu
- geometrie
- odpor na sahaře, nespínala první rychlost
Tak snad ještě letos stihnu něco málo najet.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Standardni udrzba, at uz auto dela radost ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Jak říkáš, jen doufám, že vačky už nebude potřeba znovu řešit, když to bude dělat někdo, kdo tomu rozumí
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
WhySoSad: To si dělal docela pěknou "pologenerálku", snad bude sloužit dlouho a bezproblémově. Ze zvědavosti, prozradíš kdo ti dělal tu opravu vaček? Já jsem před půl rokem poptával p. Krejbicha a ten bohužel měl a) plno, b) draho, c) potřeboval dobrou vačku aby měl odkud vzít profil...
Jinak co za olej do toho motoru leješ, jestli se můžu zeptat?
Jinak co za olej do toho motoru leješ, jestli se můžu zeptat?
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Takže, asi v dubnu jsem zjistil, že jsem zadřel klimakompresor, pořídil jsem nový daily do kterýho dostanu i psa a od té doby jsem s tím nejel... Takže musím stihnout servis, ať ještě letos aspoň symbolicky vyjedu...
Ke žlutýmu zelený, klapka ve výfuku, pilotsporty z fabriky, podvozek od Biermanna a příjemně pružnej motor jsou zatím super kombinace.
Ke žlutýmu zelený, klapka ve výfuku, pilotsporty z fabriky, podvozek od Biermanna a příjemně pružnej motor jsou zatím super kombinace.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Tohle auto se jim hodně povedlo. Koukám, že je to ta 200 koňová 1.6 GT. Taky jsme po ní koukali.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6990
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Vypadá to pěkně, člověk to moc často nepotkává, takže se jen tak neokouká
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Ten ProCeed je dost fajn no... taky ho mám v hlavě jako jednoho z potencionálních kandidátů až bude třeba náhradu za Giu.
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
jo je to pěkný auto a navíc tohle je moc hezká barva. Navíc to má ještě takový ten normální interiér s tlačítkama ne? dobrá kára :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 339
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Proceed je fajn auto. Hned , jak přišel tehdy na trh, tak jsem si ho v té 1,6 byl i vyzkoušet. Nee, že bych teda o něm nějak zvlášť uvažoval, ale prostě se mi líbí. Převodovka, pravda, trošku ucukaná, ale žádní hrůza, s čím by nešlo žít. Méně místa nad hlavou, především vzadu, dané tvarem karoserie. Zpracování mi na tehdejších cca 650 tisíc (dneska už 800) přišlo velmi pěkné, materiály v dané cenové kategorii naprosto parádní. Jediné s čím jsem byl jakože těžce neztotožněn, je ten umělý zvuk generovaný z repráků. Nevím, jestli se to od té doby nějak nezměnilo, ale to jako fakt nee..... Jinak super kára, ten shooting brake je moc líbivá kastle.....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Splňovalo to všechno co jsem od auta požadoval, "lehký", rozumnej výkon, dobrej podvozek, pěknej design, dobrý sedačky, neokoukaný, kufr dostatečně velkej na většího psa, rozumná cena. V podstatě to ve své kategorii nemělo konkurenci. Ještě jsem pokukoval po i30n Fastback, ale to bylo přecejen na daily moc ostrý a s automatem cenově už dost jinde. Tady mě extrémně překvapil podvozek, na trasách co mám naježděný a doteď jsem veděl kde je u nich limit tam najednou můžu vletět o 30% rychleji a to auto prostě drží a když už se trhá, tak jde nejdřív zadek. Je to fakt zábavný, v kombinaci se Sport režimem a otevřeným výfukem, kdy si to navíc podřezuje s meziplynama a občas zastřílí do výfuku mně to fakt dělá dobře
Jinak ano, veškerý ovládací prvky jsou mechanický, takže žádný patlání klimatizace a hlasitosti na displejích... Zpracování interiéru taky pěkný, sedačky kůže/semiš, všude měkčený plasty a prošívání, volant pěkně obšitej. Jinak převodovka už je ve faceliftu upravená a přesně ty problémy s cukaním a ne uplně rychlým řazením jsou fuč. Ten umělý zvuk má naštěstí na starost jen rezonátor pod stěračema a byla to první věc co jsem nechal odpojit ještě než jsem si pro auto přijel
Co mi úplně nevyhovuje jsou repro, chtělo by to vytlumit dveře a vyměnit, 159 hraje líp
Jinak ano, veškerý ovládací prvky jsou mechanický, takže žádný patlání klimatizace a hlasitosti na displejích... Zpracování interiéru taky pěkný, sedačky kůže/semiš, všude měkčený plasty a prošívání, volant pěkně obšitej. Jinak převodovka už je ve faceliftu upravená a přesně ty problémy s cukaním a ne uplně rychlým řazením jsou fuč. Ten umělý zvuk má naštěstí na starost jen rezonátor pod stěračema a byla to první věc co jsem nechal odpojit ještě než jsem si pro auto přijel
Co mi úplně nevyhovuje jsou repro, chtělo by to vytlumit dveře a vyměnit, 159 hraje líp
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Nízký kombík s cca 200 koňovým benzínem a cenou zhruba do milionu dnes nikdo moc nenabídne. V podstatě jen KIA a Seat / Cupra. Ani netuším co Octavia. Když se k tomu přidá velmi povedený design Proceedu spolu s výbornou výbavou, výbornými vlastnostmi a dost slušnou cenou, tak v podstatě zůstane jen ten Proceed. S těmi požadavky co si na auto měl, výběr naprosto chápu. A ta zelená tomu sakra sluší. U před FL verze mi k tomu seděla nejvíc ta cihlově oranžová, po FL právě tahle zelená. Za mě super volba.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
... a ja se tesil, ze si prectu neco o 916 ...
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Abyste teda neřekli že tu není nic o 916
Je to asi rok a 500km od té v podstatě "generálky", letos jsem toho najel fakt málo, takže bylo potřeba udělat pár věcí:
- Zkontrolovat a seřídit ventilový vůle, jelikož tam bylo vše nové, tak po pár stovkách km je potřeba na to kouknout. 3 výfukový byly lehce mimo toleranci, tak se upravilo na správné hodnoty.
- Vyměnit odpor ventilátoru, protože občas nespínala první rychlost.
- Geometrie.
. Levej zámek střechy se netočil a tím pádem se na jedné straně střecha nezamykala, opraveno.
- Dopnul se řemen od alternátoru, kterej trochu pískal.
- Kimakompresor netěsní jak by měl, bude potřeba přes zimu sehnat nový, jestli je to vůbec možné. Repasovací sady jsem zatím nenašel. Je to fakt marnej boj u takhle starých aut to řešit... Stačí pár dnů s otevřenám okruhem nebo bez chladiva a je hotovo. Zadřený naštěstí není, tak snad to půjde nějak vymyslet.
- Vyměnená spona autobaterie.
V podstatě jen drobnosti, letos už ale asi nevyjedu jak koukám z okna...
Celkový nájezd tedy už druhým rokem 96 tisíc. Doufám že příští rok budu jezdit víc, to auto to potřebuje.
Je to asi rok a 500km od té v podstatě "generálky", letos jsem toho najel fakt málo, takže bylo potřeba udělat pár věcí:
- Zkontrolovat a seřídit ventilový vůle, jelikož tam bylo vše nové, tak po pár stovkách km je potřeba na to kouknout. 3 výfukový byly lehce mimo toleranci, tak se upravilo na správné hodnoty.
- Vyměnit odpor ventilátoru, protože občas nespínala první rychlost.
- Geometrie.
. Levej zámek střechy se netočil a tím pádem se na jedné straně střecha nezamykala, opraveno.
- Dopnul se řemen od alternátoru, kterej trochu pískal.
- Kimakompresor netěsní jak by měl, bude potřeba přes zimu sehnat nový, jestli je to vůbec možné. Repasovací sady jsem zatím nenašel. Je to fakt marnej boj u takhle starých aut to řešit... Stačí pár dnů s otevřenám okruhem nebo bez chladiva a je hotovo. Zadřený naštěstí není, tak snad to půjde nějak vymyslet.
- Vyměnená spona autobaterie.
V podstatě jen drobnosti, letos už ale asi nevyjedu jak koukám z okna...
Celkový nájezd tedy už druhým rokem 96 tisíc. Doufám že příští rok budu jezdit víc, to auto to potřebuje.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: George Best a 1 host