Příspěvek
od swoop01 » 27.9.2023, stř 18:05
>Hampice: Me to zaclo vyhazovat nic moc rikajici chybu "U1008-00 LIN". Ale jistotu, ze to funguje ma clovek asi jen kdyz to odmeri za provozu a zaloguje si hodnoty teplot nasavaneho vzduchu pred a za intercoolerem. Cele to vynese do grafu a musi tam byt jasne videt, ze chlazeni se snazi nasavany vzduch udrzet v teplote okolo 45 stupnu. V grafu je pak i treba videt, ze i kdyz teplota vzduchu za turbem splha prudce nahoru tak teplota za chladicem naopak klesa a to je nejspis prave okamzik kdy spina pumpa a snazi se odvadet teplo chladnou vodou pryc.
Naopak kdyz je tam problem tak je v grafu hezky videt, ze se stoupajici teplotou vzduchu za turbem dochazi i ke stoupani teploty vzduchu za intercoolerem. Vpodstate teplota nasavaneho vzduchu do motoru kopiruje krivku teploty vzduchu za turbem s nejakym odstupem nez dojde k ohrati vody v systemu, ale i tak to staci relativne uchladit pri normalni, defenzivni a predpisove jizde.
V sekci Technika > 2.0T Multiair je na to vlakno kde jsou i moje grafy jak vypada spatny prubeh a jak si myslim, ze by mel vypadat dobry.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont