Limitka "Tributo Italiano" - Giu/Stelvio/Tonale

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18541
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Limitka "Tributo Italiano" - Giu/Stelvio/Tonale

Příspěvek od Kubas » 16.11.2023, čtv 14:35

Strojový překlad:

Tributo Italiano: Alfa Romeo odhaluje první globální speciální sérii v této sestavě
• Nyní je možné objednat Tributo Italiano – první globální speciální řada v nabídce – vzdávající hold původu značky, italské dokonalosti a charakteristické sportovnosti Alfy Romeo.
• Poprvé je globálně k dispozici speciální série v rámci celé řady: Giulia, Stelvio a Tonale budou k dispozici výhradně ve třech barvách italské vlajky.
• Celá řada byla přepracována ve sportovním duchu, včetně dvoubarevného laku s černou střechou, bodykitu v barvě karoserie, italské vlajky na krytech zrcátek a mnoha dalších. V interiéru ještě více exkluzivity, díky novým sedadlům z perforované kůže s červenými akcenty a výraznému vyšívanému logu na opěrce hlavy.
• Aby Alfa Romeo zdůraznila hodnoty této speciální řady, vybrala si Matera, starobylé město sevřené na půli cesty mezi tradicí a inovací, s několika odkazy na značku Italian Sportiness.
Nyní jsou otevřeny objednávky na první globální speciální sérii v řadě: Tributo Italiano. Exkluzivní edice dostupná v modelech Giulia, Stelvio a Tonale vzdává hold původu značky a ztělesňuje italské know-how a sportovní charakter Alfy Romeo.

Mezi hlavní rysy Tributo Italiano – vycházející ze stylistického a estetického jazyka sdíleného všemi třemi modely – patří dvoubarevné provedení s černou střechou, bodykit v barvě karoserie, nové přidání italské vlajky na kryty zrcátek a rafinované úpravy interiéru, které všechny slouží jako důkaz pečlivé pozornosti k detailu v kombinaci s neustálou snahou o nejvyšší kvalitu. Abychom byli konkrétnější, Giulia, Stelvio a Tonale Tributo Italiano jsou umístěny na vrcholu svých příslušných řad a jsou nabízeny výhradně ve třech barvách italské vlajky (Rosso Alfa, Verde Montreal a Bianco Alfa) v kombinaci s černou střechou. , kterou lze také otevřít jako střešní okno, volitelný doplněk pro Tonale.

K jedinečnému, odvážnému vzhledu speciální série přispívá několik charakteristických znaků: přední maska chladiče s vložkou „V“ (v černé barvě u Giulie a Stelvia, v barvě Dark Miron u Tonale); kola z lehkých slitin (21” u Stelvia, nově 19” u Giulie, 20” u Tonale), všechna jsou součástí nejvyšších verzí a jsou kombinována s velmi sportovními červenými brzdovými třmeny Brembo. Kromě toho, abychom dodali nádech elegance charakteristické sportovnosti značky v celé řadě a poprvé u Tonale: spodní bodykit lakovaný ve stejné barvě jako karoserie; boční vložky předního a zadního nárazníku; podběhy kol; boční sukně.
Dojem z Alfy Romeo C-SUV dále zvýrazňují ochranné kryty a boční/přední akcenty v matné barvě Dark Miron, adaptivní světlomety Full-LED Matrix a chromované dvojité koncovky výfuku u verze Q4 Plug-In Hybrid.

Stejné sportovní prvky najdeme i v interiéru tří modelů Tributo Italiano. Konkrétně nová černá kožená sportovní sedadla se vyznačují perforací s červenými nádechy a na předních opěrkách hlavy je vyšito nové výrazné logo speciální série. Mezi další novinky patří červené prošívání na palubní desce, sedadlech a výplních dveří. Tonale Tributo Italiano navíc přichází s novým „karbonovým designem“ obložením palubní desky s logem Alfa Romeo, ambientním osvětlením a hliníkovým nástavcem.

O pohodu na palubě Tributo Italiano se stará také dvouzónová klimatizace, vyhřívaný volant s hliníkovými pádly řazení zabudovanými ve sloupku řízení, příjemné ambientní osvětlení, sofistikovaný informační a zábavní systém, odvětrávaná a vyhřívaná přední sedadla a prémiový zvukový systém. osazeno 14 reproduktory Harman Kardon včetně subwooferu. Všechna tato řešení jsou navržena tak, aby zákazníkům nabídla vysokou úroveň pohodlí, kultivovanosti a ryze italské pohostinnosti. V neposlední řadě jsou Stelvio a Tonale standardně dodávány s elektrickými výklopnými dveřmi zavazadlového prostoru pro handsfree.

Pokud jde o sestavu pohonných jednotek, Giulia a Stelvio Tributo Italian jsou vybaveny buď zážehovým motorem 2.0 Turbo o výkonu 280 k nebo naftovým motorem 2.2 Turbo o výkonu 210 k, oba s 8stupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol Q4. K dispozici je také turbodiesel s pohonem zadních kol o výkonu 160 k. Alternativně si u Tonale Tributo Italiano mohou zákazníci vybrat mezi skvělým 160koňovým hybridním motorem 1.5 (benzín/elektrický) se 7stupňovou automatickou převodovkou TCT nebo inovativním 280koňovým Q4 Plug-In Hybrid, který nově definuje paradigma „ Efektivní sportovnost“. Nabízí také neomezený přístup do center měst: dojezd přes 80 km v plně elektrickém režimu pro maximální každodenní mobilitu; více než 600 km celkového dojezdu pro dlouhé cesty mimo město; a konečně celkový výkon 280 k zaručující veškerou jízdní dynamiku a sportovnost očekávanou od Alfy Romeo.

Velká pozornost byla standardně věnována technickým specifikacím, včetně aktivního odpružení „Dual-Stage Valve“ s elektronicky řízeným tlumením, aby podtrhl sportovní charakter těchto tří vozů a zaručil zákazníkům jedinečný a poutavý zážitek z jízdy plně v v souladu s tradicí Alfy Romeo. Od okamžiku k okamžiku se systém aktivního odpružení Alfa™ přizpůsobuje jízdním podmínkám a poskytuje volbu mezi výkonem a komfortem. Pokud jde o bezpečnost, Giulia, Stelvio a Tonale přicházejí s nejmodernějším Umělecké funkce pro bezpečné cestování bez obětování radosti z jízdy. V závislosti na modelu mezi ně patří: systémy ADAS pro autonomní řízení úrovně 2; kamera s vysokým rozlišením, která nabízí 360° výhled na celé auto jako dron; Detektor mrtvého úhlu a zadní část Cross-Path Detector, boční senzory, elektrochromovaná vnější zpětná zrcátka.

Speciální řada Tributo Italiano proto ztělesňuje dokonalost značky – perfektní vyvážení hmotnosti, prvotřídní jízdní dynamiku, technologická a motorová řešení na špičce segmentu – a estetickou přitažlivost, navrženou pro dlouhá léta, charakteristický znak designu Alfa Romeo.

Evokující natáčení v Matera, starobylém městě sevřeném na půli cesty mezi tradicí a inovací
Alfa Romeo si vybrala Matera, jedno z nejstarších měst na světě, jako sugestivní prostředí pro natáčení speciální série Tributo Italiano. Město Basilicata, známé svými jeskynními obydlími Sassi, které bylo v roce 1993 prohlášeno za světové dědictví UNESCO, je sevřeno na půli cesty mezi minulostí a budoucností, mezi tradicí a inovací, a dokonale odráží podstatu Alfy Romeo: značky se slavnou minulostí, která nyní píše. příběh sportovnosti 21. století. Z historických ulic Matery, zahalených ve světle jižní Itálie, odjíždějí tři vozy Tributo Italiano do Milána, italského hlavního města technologických inovací a rodného města značky, která zde byla založena 24. června 1910. proto vysledován mezi dvěma velmi odlišnými místy, spojenými stejnou touhou dívat se do budoucnosti s ambicemi a hrdostí. A nyní, především díky velkému počtu mladých lidí, město funguje jako dílna pro projekty a návrhy v oblasti sociálních inovací, udržitelnosti a zachování své historické, kulturní a scénické identity. Možná není všeobecně známo, že dědeček inženýra Nicoly Romeo, zakladatel italské značky, původně pocházel z Montalbano Jonico, malého města v provincii Matera. Alfa Romeo navazuje na svůj záměr zobrazovat a zařazovat své vozy do nádherných italských lokalit, které jsou úzce spjaty s více než 100letou historií. Například nádherné snímky vytvořené ke stému výročí Quadrifoglia v Palermu, kde se symbol poprvé objevil na Alfě Romeo řízené Ugo Sivoccim, která vyhrála v roce 1923 Targa Florio. Totéž platilo pro natáčení věnované Nové Giulii a Stelviu Quadrifoglio, které se konalo v Mantově a v okolí jezera Garda: kdysi hostitelská místa pro „1000 Miglia“ z roku 1930, kdy se Tazio Nuvolari prosadil za volantem Alfy Romeo. 6C 1750 GS Spider Zagato.

Turín, 16. listopadu 2023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18541
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Limitka "Tributo Italiano" - Giu/Stelvio/Tonale

Příspěvek od Kubas » 16.11.2023, čtv 14:38

fotky a vide máte tady: https://www.media.stellantis.com/em-en/ ... he-line-up

Podle mě to je teda normální Veloce s černou střechou, kde nalakovaly lemy (které byly dřív lakované, ale po FL je začali lakovat na černo a teď je vrámci limitky zase lakují do barvy). Největší bomba jsou za mě ty vyšívané hlavové opěrky :smt033

Prostě marketing Alfy jede bomby, 21" kola na Stelviu samozřejmě nemůžou chybět :smt033

Sorry za ironii a nadsázku, už jsem z toho nějaký vypálený.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6965
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Limitka "Tributo Italiano" - Giu/Stelvio/Tonale

Příspěvek od speedy » 16.11.2023, čtv 20:06

Tonale v celolaku vypadá fakt bombově, počkám si až se něco objeví na allegro 🤣
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

tatkoTom
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 452
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: Limitka "Tributo Italiano" - Giu/Stelvio/Tonale

Příspěvek od tatkoTom » 17.11.2023, pát 05:01

Vypadá...
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů