Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1404
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak já měl tři roky Tipo SW 1.4 atmo a kromě fakt slabýho motoru jsem si na nic nemohl stěžovat. A motor jsem si vybral úmyslně stran tej jednoduchosti A udělalo mi radost i při prodeji - po třech letech jsem ho prodal téměř za cenu novýho...
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Bravo jsem měl taky v týhle modrý. Jen co si namátkou vzpomenu co jsem řešil:
- shnilý vlnovec na výfuku (auto bylo 2-3 roky starý).
- pátý dveře se při zavírání opírali o nárazník až se odloupl lak a začalo to hnít.
- z domečku termostatu se ulomilo plastový futro (bezva zážitek když volá žena, že se rozsvítila červená kontrolka a auto asi hoří ).
- při větších mrazech skákala chyba od nějakýho čidla tlaku, stačilo vždy smazat na diag.
- přestal fungovat dálkáč v klíčku - u výbavy Dynamic byl jen jeden s dálkou. Za nový chtěl Fiat 9 tisíc.
- neustále zatuhávající zadní brzdy.
- přestal fungovat zámek na víčku nádrže, nádrž nešla zamknout.
- zevnitř orosené zadní světla.
- jako bonus se hned po tom co auto koupila teta posral snímač na sloupku řízení. U Ypsilonky šel vyměnit, u Brava to bylo na celý sloupek řízení, cena ve Fiatu 40.000 Kč.
Auto jsem měl od novýho od roku 2009 asi 7 let. Nájezd byl cca 60tkm. Když to takhle čtu všechno pohromadě (a to jsem určitě na pár věci zapomněl), tak se divím, že jsem to auto nezapálil a neposlal někde z mostu.
Jezdilo se s tím ale příjemně, sice slabý atmo motor který byl trochu hlučnější, ale jízda v tom byla v pohodě. Na svojí třídu to mělo velikánský kufr.
- shnilý vlnovec na výfuku (auto bylo 2-3 roky starý).
- pátý dveře se při zavírání opírali o nárazník až se odloupl lak a začalo to hnít.
- z domečku termostatu se ulomilo plastový futro (bezva zážitek když volá žena, že se rozsvítila červená kontrolka a auto asi hoří ).
- při větších mrazech skákala chyba od nějakýho čidla tlaku, stačilo vždy smazat na diag.
- přestal fungovat dálkáč v klíčku - u výbavy Dynamic byl jen jeden s dálkou. Za nový chtěl Fiat 9 tisíc.
- neustále zatuhávající zadní brzdy.
- přestal fungovat zámek na víčku nádrže, nádrž nešla zamknout.
- zevnitř orosené zadní světla.
- jako bonus se hned po tom co auto koupila teta posral snímač na sloupku řízení. U Ypsilonky šel vyměnit, u Brava to bylo na celý sloupek řízení, cena ve Fiatu 40.000 Kč.
Auto jsem měl od novýho od roku 2009 asi 7 let. Nájezd byl cca 60tkm. Když to takhle čtu všechno pohromadě (a to jsem určitě na pár věci zapomněl), tak se divím, že jsem to auto nezapálil a neposlal někde z mostu.
Jezdilo se s tím ale příjemně, sice slabý atmo motor který byl trochu hlučnější, ale jízda v tom byla v pohodě. Na svojí třídu to mělo velikánský kufr.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
jo muze se stat... jak rikam, ja neresil skoro nic...
Jinak moc se mi jeste libila Delta z toho Brava. Sice stejna technika, ale delsi rozvor, lepsi materialy, za me prijemne auto....
Jinak moc se mi jeste libila Delta z toho Brava. Sice stejna technika, ale delsi rozvor, lepsi materialy, za me prijemne auto....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host