Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na 2,2 bych dal rozhodne originaly. Cokoliv jinyho bych resil az u Qf, ktera jezdi casto okruhy.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8687
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Budu to řešit taky a byly mi doporučeny Zimmermany. Když nic, tak v balení k destičkám mají komplet montážní materiál (tyčky a plíšky).
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Děkuji, vidím to na EBC, případně kombinace s Zimmermany.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Doporcuju precist zkusenosti s EBC na giuliaforums, aby se ta vymena neprodrazila
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nemáš nějaký odkaz něco bližší info?
Našel jsem jen jeden příspěvek, že žluté destičky měly po několika kilometrech kovový zvuk, pokud mi to google dobře přeložil.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je tam hafo vlaken kolem aftermarket desek a kotoucu. Relative dost lidi si stezovalo, ze se v lepsi pripade ty EBC extremne prehrivaly, v horsim to oddelalo origo kotouce. EBC se k tomu taky nejak vyjadrovali, ze tu kombinaci nedoporucujou pokud si dobre pamatuju. Kazdopadne z toho vychazelo, ze nic nefunguje lepe nez origo brzdy z fabriky, jak z hlediska zivnostnosti, tak z hlediska vykonu. Vyjimkou jsou auta co jsou pravidelne na okruhu, tam uz je potreba resit chlazeni, ale to je jina pisnicka. Osobne zkusenost nemam a treba uz je to vychytany. Nicmene origo desky jsou jen o cca 30 euro drazi nez zluty ECB, tak nevidim moc duvodu proc tam davat neco jinyho nez to, s cim to bylo postaveny a otestovany ve fabrice.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Žlutý EBC nejdou vhodné pro OEM kotouče, jsou doporučované na děrované, nebo drážkované. Mám je na drážkovanych DBA kotoučích, protože jsou agresivnější, než DBA oranžové. Zase rychleji mizí.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Důvod proč sháním něco lepšího je ten, že mi brzdný účinek originálních brzd nevyhovuje. Nejezdím na kruhy, jen chci aby to lépe brzdilo, když je potřeba.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Osobně mám na běžné ježdění vyzkoušenou kombinaci EBC greenstuff a obyč EBC kotouče. S brzdným účinkem a trvanlivostí jsem maximálně spokojen, o málo nižší je oproti sérii prašnost. S pískáním nikdy problém nebyl.
159
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Já mám komplet děrované zimmermanny, předek zadek a pohoda. Jen jim chvilku trvá než začnou pořádně brát. Prostě potřebujou zahřát.
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Brzdit lip ve smyslu, ze by to treba zastavilo na kratsi vzdalenost to nebude. Aftermarket se tam davaji z duvodu, ze vydrzi vetsi zatez, nevadnou tak rychle atd.. Navic prave casto za cenu toho, ze je potreba je zahrat, takze nezahrate brzi v podstate hur. Brzdny ucinek ridi elektronika (IBS) a to do limitu kdy zasahuje ABS. "Lepsi" brzdny ucinek bych spis hledal pomoci pneumatik - urcite pomuzou sirsi a lepivejsi gumy.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů