Tažné zařízení a vše kolem
Tažné zařízení a vše kolem
Ahoj všem,
nemá někdo na autě tažné s originálním diffusorem pro tažné ? Chtěl bych se podívat jaký je v originále výřez kdyby byl někdo ochoten nasdilet fotku. Díky moc
nemá někdo na autě tažné s originálním diffusorem pro tažné ? Chtěl bych se podívat jaký je v originále výřez kdyby byl někdo ochoten nasdilet fotku. Díky moc
Alfa Romeo Stelvio 2.0
EX Alfa Romeo Giulietta 1.4
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20v (TI upgrade)
EX Alfa Romeo Giulietta 1.4
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20v (TI upgrade)
Re: Stelvio (pokec)
nevim jestli ti to pomůže - tohle je origo zadní nárazník s nasazovacím tažným Westfalia montovaným přímo u dealera. Podle mě to toho difuzoru ani neřízli.... nebo jen zcela nepatrně....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Stelvio (pokec)
Vypadá to tak. Zajímavé neměl by jsi fotku ze spodní strany? Každopádně díky moc.
Alfa Romeo Stelvio 2.0
EX Alfa Romeo Giulietta 1.4
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20v (TI upgrade)
EX Alfa Romeo Giulietta 1.4
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20v (TI upgrade)
Re: Stelvio (pokec)
lepší nemám.... sorry.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 335
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stelvio (pokec)
Tohle, co ti tu dal Kubas, je podle mě TZ z orig. příslušenství AR. Zda to je také Westfalia nevím. Ale asi teda jo, Kubas musí sám vědět. Každopádně aftermarket Westfalia je černá a i design toho háku je zcela jiný. Není to tady ten "labutí krk", není to taková ta s nadsázkou jen ohlá kulatina, ale je to profilovaný hák. A u toho Westfalia na Stelvio výřez zmiňuje (klasicky uváděno jakožto tzv. neviditelný výřez-tzn., že pohledově by prakticky neměl být téměř vidět, pokud se neohneš pod auto).
Jinak jen pro zajímavost. To, že AR dává u elektricky výklopného TZ montovaného rovnou z fabriky takový ten hladší difuzor, asi všichni víme, že. Myslím tím ten, co se dával normálně někdy do roku 21, nějak od 22 pak začali dávat ten žebrovaný difuzor. Nicméně, cca před rokem jsem viděl právě inzerát na auto, které mělo el. tažné z fabriky a zároveň tento žebrovaný dif. Tak jsem schválně prodejci psal, co že to jako je. A napsali mi, že ano, že z fabriky auto přišlo samozřejmě s tím hladkým, ale že si tam domontovali ten žebrovaný a udělali výřez (mimochodem výřez má i ten hladký rovnou z fabriky). Jestli si dobře pamatuji, tak to byl nějaký rakouský dealer někde z Horních Rakous.... Takže jsem taky zvažoval/plánoval, že až koupím auto, tak rovněž udělám tenhle ten tuning. Nicméně ještě jsem se k tomu za ten rok nedostal, no spíš to úplně vypustil z hlavy. Což vlastně asi znamená, že to nepotřebuju a dokážu žít s tím, co tam mám
Jinak jen pro zajímavost. To, že AR dává u elektricky výklopného TZ montovaného rovnou z fabriky takový ten hladší difuzor, asi všichni víme, že. Myslím tím ten, co se dával normálně někdy do roku 21, nějak od 22 pak začali dávat ten žebrovaný difuzor. Nicméně, cca před rokem jsem viděl právě inzerát na auto, které mělo el. tažné z fabriky a zároveň tento žebrovaný dif. Tak jsem schválně prodejci psal, co že to jako je. A napsali mi, že ano, že z fabriky auto přišlo samozřejmě s tím hladkým, ale že si tam domontovali ten žebrovaný a udělali výřez (mimochodem výřez má i ten hladký rovnou z fabriky). Jestli si dobře pamatuji, tak to byl nějaký rakouský dealer někde z Horních Rakous.... Takže jsem taky zvažoval/plánoval, že až koupím auto, tak rovněž udělám tenhle ten tuning. Nicméně ještě jsem se k tomu za ten rok nedostal, no spíš to úplně vypustil z hlavy. Což vlastně asi znamená, že to nepotřebuju a dokážu žít s tím, co tam mám
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stelvio (pokec)
Já tam mám tohle:
https://mlparts.cz/tazne-zarizeni-alfa- ... o-vertikal
https://mlparts.cz/tazne-zarizeni-alfa- ... o-vertikal
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stelvio (pokec)
Pánové, když se tady tak řeší tažné, tak bych měl na vás dotaz. Tahá s tím někdo podvaly co váží tak 2 tuny ? Jak se auto případně chová, popřípadě jaká je spotřeba při táhnutí podvalu nafta vs benzín.
Tak nějak uvažuji, že bych seškrtil svou autoflotilu ( 12ks aut a všeho možného ) a pořídil si nějaké to jeté Stelvio a používal bych to na tahání všeho možného i nemožného.
Tak nějak uvažuji, že bych seškrtil svou autoflotilu ( 12ks aut a všeho možného ) a pořídil si nějaké to jeté Stelvio a používal bych to na tahání všeho možného i nemožného.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stelvio (pokec)
Já jen nosič na okla, nic jiného netahám, takže nemohu sloužit.
Tohle jsem našel:
SUV s výrazným sportovním stylem nabízí hned tři hmotnosti brzděného přívěsu.
Pouze nejvýkonnější verze se zážehovým motorem s výkonem 206 kW a dále obě verze vznětového motoru 2.2 smějí táhnout brzděný přívěs o hmotnosti až 2300 kg.
V případě méně výkonné varianty dieselu se to ovšem týká pouze modelu Q4, tedy s pohonem všech kol.
Méně výkonná verze se zážehovým motorem má hmotnost „na kouli“ omezenou na 2000 kg.
Zbytek, tedy vznětové motorizace s výkonem 133 kW a poháněnou zadní nápravou a dále 110 kW nafta, mají povoleno táhnout pouze 1700 kg brzděného přívěsu.
Tohle jsem našel:
SUV s výrazným sportovním stylem nabízí hned tři hmotnosti brzděného přívěsu.
Pouze nejvýkonnější verze se zážehovým motorem s výkonem 206 kW a dále obě verze vznětového motoru 2.2 smějí táhnout brzděný přívěs o hmotnosti až 2300 kg.
V případě méně výkonné varianty dieselu se to ovšem týká pouze modelu Q4, tedy s pohonem všech kol.
Méně výkonná verze se zážehovým motorem má hmotnost „na kouli“ omezenou na 2000 kg.
Zbytek, tedy vznětové motorizace s výkonem 133 kW a poháněnou zadní nápravou a dále 110 kW nafta, mají povoleno táhnout pouze 1700 kg brzděného přívěsu.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 335
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stelvio (pokec)
No já, minimálně zatím, nic netahám, ale chtěl jsem mít tu možnost, případně do budoucna. A proto jsem byl zaskočen, když cca od MY21 (+-rok) to fabrika u 280k benzínu zkrouhla na 1600kg v tom případě, že je TZ montované dodatečně. Těch 2300 kg (tak, jak to u 280k verze bylo dřív a jakožto doteď je u 210k nafty) nechali jen u el. výklopného tažného přímo z fabriky... Možná to nikdy nevyužiji, ale tak nějak vnitřně jsem s tím počítal, takže mě to dost zaskočilo....
Každopádně; pokud chceš poměrně často tahat, tak podle mě bude vhodnější ta nafta. Pokud to auto chceš primárně na tahání, tak bych si teda určitě vybral něco jiného než Stelvio. No a pokud chceš Stelvio s tím, že v rámci kategorie "má téměř" bezkonkurenční jízdní vlastnosti, naftu nemáš rád/nechceš a sem tam, spíš výjimečně, chceš něco tahat.... tak jako to mám já.... tak pak bych teprve volil ten benzín....
Každopádně; pokud chceš poměrně často tahat, tak podle mě bude vhodnější ta nafta. Pokud to auto chceš primárně na tahání, tak bych si teda určitě vybral něco jiného než Stelvio. No a pokud chceš Stelvio s tím, že v rámci kategorie "má téměř" bezkonkurenční jízdní vlastnosti, naftu nemáš rád/nechceš a sem tam, spíš výjimečně, chceš něco tahat.... tak jako to mám já.... tak pak bych teprve volil ten benzín....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 335
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stelvio (pokec)
To už právě ne úplně tak platí. Resp. platí cca do toho MY19 či MY20. Ale pokud tazatel zamýšlí jeden z těchto ročníků před prvním faceliftem, tak pak se toho může držet.... Každopádně, nepředpokládám, že pokud někdo chce tahat, tak bude přemýšlet o jiné než té nejsilnější možné variantě v rámci dané motorizacemcernoch píše: ↑29.2.2024, čtv 12:26 Já jen nosič na okla, nic jiného netahám, takže nemohu sloužit.
Tohle jsem našel:
SUV s výrazným sportovním stylem nabízí hned tři hmotnosti brzděného přívěsu.
Pouze nejvýkonnější verze se zážehovým motorem s výkonem 206 kW a dále obě verze vznětového motoru 2.2 smějí táhnout brzděný přívěs o hmotnosti až 2300 kg.
V případě méně výkonné varianty dieselu se to ovšem týká pouze modelu Q4, tedy s pohonem všech kol.
Méně výkonná verze se zážehovým motorem má hmotnost „na kouli“ omezenou na 2000 kg.
Zbytek, tedy vznětové motorizace s výkonem 133 kW a poháněnou zadní nápravou a dále 110 kW nafta, mají povoleno táhnout pouze 1700 kg brzděného přívěsu.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stelvio (pokec)
tahám jen příležitostně od všeho něco. Občas své auta, občas cizí auta, občas koně, nějaké to dřevo a tak podobně. Nejspíš bych pořídil asik něco bořeného z Ameriky. Nafty si drží ještě dost v Evropě cenu, i ty bořený
Nyní tahám lehčí věci 159 Q4, Transportérem T5 tahám těžší věci no a ty nejtěžší nechávám na MLku 270ku co má na tažném 3365 kg. Podval mám stejně ale maximálkou 2600 kg a to Stelvio si myslím těch 300 Kg na víc nezabilo.
Nyní tahám lehčí věci 159 Q4, Transportérem T5 tahám těžší věci no a ty nejtěžší nechávám na MLku 270ku co má na tažném 3365 kg. Podval mám stejně ale maximálkou 2600 kg a to Stelvio si myslím těch 300 Kg na víc nezabilo.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Stelvio (pokec)
Jen tak pro zajímavost, mám slabší benzín MY18 a na kouli mám dle TP max. 1600 kg (nikoliv zmiňovaných 2000 kg)...Pete Biggy píše: ↑29.2.2024, čtv 12:36To už právě ne úplně tak platí. Resp. platí cca do toho MY19 či MY20. Ale pokud tazatel zamýšlí jeden z těchto ročníků před prvním faceliftem, tak pak se toho může držet.... Každopádně, nepředpokládám, že pokud někdo chce tahat, tak bude přemýšlet o jiné než té nejsilnější možné variantě v rámci dané motorizacemcernoch píše: ↑29.2.2024, čtv 12:26 Já jen nosič na okla, nic jiného netahám, takže nemohu sloužit.
Tohle jsem našel:
SUV s výrazným sportovním stylem nabízí hned tři hmotnosti brzděného přívěsu.
Pouze nejvýkonnější verze se zážehovým motorem s výkonem 206 kW a dále obě verze vznětového motoru 2.2 smějí táhnout brzděný přívěs o hmotnosti až 2300 kg.
V případě méně výkonné varianty dieselu se to ovšem týká pouze modelu Q4, tedy s pohonem všech kol.
Méně výkonná verze se zážehovým motorem má hmotnost „na kouli“ omezenou na 2000 kg.
Zbytek, tedy vznětové motorizace s výkonem 133 kW a poháněnou zadní nápravou a dále 110 kW nafta, mají povoleno táhnout pouze 1700 kg brzděného přívěsu.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 335
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stelvio (pokec)
Jo, s tim uz jsem se vlastne taky setkal. Mozna, se to lisilo i dle konkretniho modeloveho roku v konkretni zemi....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Stelvio (pokec)
Já se už lekl, že Stelvio nemůže mít kouli vůbec . Přišlo mi to divné , když v inzerátech se sem tam najde. Jde mi o nosič na kola. Na vozík by zůstal Forester
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stelvio (pokec)
Co jsi si vybral?
Já jsem zavrhl Thue a Hakr, nejen kvůli ceně, ale hlavně se mě nelíbilo, jak tam jsou ty tyčky na štangle a jak se to pořád provlíká.
Vybral jsem tohle a maximální spokojenost.
Hlavně je to hrozně rychlé to ukotvení kole a pevnostně mě to přijde lepší jak od ostatních výrobců.
Ano vím, že je to čína, ale po stránce kvality je to na velmi dobré úrovni a sežene se na to jakýkoliv náhradní díl.
https://www.autoface.cz/nosice-na-tazne ... ro-4-kola/
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Stelvio (pokec)
Tyyy jo, já ještě nekoupil Stelvio . Je čumím po inzerátech ! Samozřejmě tady od Vás čtu moudra, názory a postřehy. Jinak na Foresteru mám Hakr na tři kola + redukci a jsem s nim v pohodě. Je pravda, že na Stelvio se nebude hodit kdejaký nosič.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3811
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stelvio (pokec)
Mari156: jsme tady dva. taky sosám moudra, a zatím čekám na přiležitost. Nejspíše Naftu jelikož auto bez webasta už nechci. NOsič mám italský peruzzo instinct na 4kola. To je jediný ted doma Italský.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Stelvio (pokec)
Ahoj. Jsem každý den na Autoscoutu. Taky chci naftu 4x4, jen tedy nevim, kolik kw. Samozřejmě se dívám primárně po 154 kW, ale říkám si, že by možná stačila i slabší a nechat si ji nachipovat. Je přece jeden motor, jen s úpravou softwaru. A nebo se pletu? Webasto určitě není špatné mít, ale ty naše zimy! Spíše ledky a slušně sedačky. Jako plus i lepší audio
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Tažné zařízení a vše kolem
chlapi vytáhl jsem diskusi o tažném do nového vlákna.... kdo se chcete bavit o nákupu, prosím pokračujte jinde, ať ta specifická diskuse o tažném není zaplevelená, dík :-)
(stačí citovat to na chcete navázat v jiném vlákně a hotovo)
(stačí citovat to na chcete navázat v jiném vlákně a hotovo)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 724
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tažné zařízení a vše kolem
Ahoj.
Nevíte někdo náhodou jaký typ tažného pro verzi kde je kufr ovládaný bezkontaktně nohou? Co jsem našel, tak na tuhle verzi nejdou.
Nevíte někdo náhodou jaký typ tažného pro verzi kde je kufr ovládaný bezkontaktně nohou? Co jsem našel, tak na tuhle verzi nejdou.
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
-
AlfaRStelvio
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16.2.2024, pát 15:00
Re: Tažné zařízení a vše kolem
Ahoj alfisti, mám Stelvio, a mám dilema, kde si nechat namontovat tažné zařízení. Máte nějaké doporučení? Svěřili byste to jen autorizáku, nebo klidně i jinému servisu?
Re: Tažné zařízení a vše kolem
já jsem to dělal v autorizáku v Rakousku a kámoš v autorizáku v Česku a vyšlo to tady dráž.... a ještě obligátní chyby v komunikaci, nějaké ty dodělávky atd.... takže bych to v českém autorizáku asi nedělal.... Nevím jak moc Alfy dělají neznačkoví specialisti na tyhle dodělávky.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů