podsvícení budíků

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: vyměna budíku ze Sportpacketu

Příspěvek od Harous » 1.7.2009, stř 00:01

modenaboy píše:Richie, ale mě to nejede při 3000ot 150, ale asi 130.
Že bych měl taky budík KO?
A taky Ti to toci 6000 otacek? :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: vyměna budíku ze Sportpacketu

Příspěvek od r-a-k » 1.7.2009, stř 00:12

Aleš píše:Řekl bych,že otáčkoměru bude průměr kol úplně fuk.Průměr kol a výška pneu ovlivní pouze skutečnou rychlost od té co je na tachometru.
Otáčkoměru je to opravdu jedno jesti dělá svojí práci na 17kách nebo 13kách. :smt044 Všichni asi vědí že průměr kola má prakticky význam na rychlost vozu a na akceleraci vozu(čím větší průměr kol tím více síly je potřeba menší průměr kol méně síly a menší max rychlost kvůli menšímu obvodu kol).Kdo tunil 120ku ví o čem je řeč.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: vyměna budíku ze Sportpacketu

Příspěvek od Richie » 1.7.2009, stř 08:11

Harous píše:
modenaboy píše:Richie, ale mě to nejede při 3000ot 150, ale asi 130.
Že bych měl taky budík KO?
A taky Ti to toci 6000 otacek? :-D
vsak jsem to psal nahore :) jeste bych mel asi udelat video nez to opravim :D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: vyměna budíku ze Sportpacketu

Příspěvek od r-a-k » 3.7.2009, pát 11:12

Richie tak dneska ti to posílám,tak pak dej jak jsi dopadl.Jo a jak jsi psal jestli náhodou není problém tím že máš otáčkoměr z 1,9JTD,tak není jelikož oba jsou totožný :wink: Každý budík má štítek na kterým je napsány všechny udaje.(rok výroby,motorizace a jestli JTD nebo benzín)
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: vyměna budíku ze Sportpacketu

Příspěvek od Alfik » 3.7.2009, pát 11:47

Mne to tiez ukazuje pri 3000 ot. 145-150 km/h.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Re: vyměna budíku ze Sportpacketu

Příspěvek od modenaboy » 3.7.2009, pát 21:47

.
Přílohy
01072009(005).jpg
BMW 730d, Superb TDI

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: vyměna budíku ze Sportpacketu

Příspěvek od Richie » 8.7.2009, stř 07:52

r-a-k píše:Richie tak dneska ti to posílám,tak pak dej jak jsi dopadl.Jo a jak jsi psal jestli náhodou není problém tím že máš otáčkoměr z 1,9JTD,tak není jelikož oba jsou totožný :wink: Každý budík má štítek na kterým je napsány všechny udaje.(rok výroby,motorizace a jestli JTD nebo benzín)
budik dorazil...odpolko vyzkousim a dam vedet...zatim diky moc
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů