AR 75
Koukám, že o závody nikdo nestojí. Inu dobrá. A to jsme přes vííkend udělali slušný krok dopředu díky výfuku
K Milanu: 1. nemá samosvor. Jestliže je v háji spojka, skoro už bych uvažoval o výměně komplet převodovky z třílitra (která je ale delší) příp z turbíny (která je podobně dlouhá, ale ne každá má samosvor - ten byl až od X/87) a při tý příležitosti nový uložení převodovky. Jenom trpělivost s těma imbusama a výfukem, je to moc fajn práce . Jak je na tom dvojka a zpátečka? Já osobně bych uvažoval i o motoru, protože 2.5 je dost slabá (díky kompr. poměru jen 9:1). Ušetřil bych na ručení a přitom by to jelo pěkně. 2. Pod názvem Milano (je-li to origo Milano) se prodávala US verze, takže si nakup do zásoby hlavní žárovky (americký H4) a objednej si čidla, protože až ti odejde, budeš zbytečně čekat na dodání. Žárovky mají všichni prodejci US aut, čidla se musí objednat jako originál díl podle VIN a nejsou ve skladě ani v Polsku ani v Německu, protože tam jsou whitworty. V případě nějaký havárie nepasují neorigo díly, je to dost jiný auto (ani přední blatníky, který vypadají stejně, stejný nejsou). Jsou tam jiný a jinak uložený světla (origo jsou s rovným průmětem, takže neprojde STK) 3. měl bych na to 16" kola, kdybys chtěl. Zbyly
Jinak pozor na ty hurdyspojky, je to průserovej díl, kterej umí hodně potrápit. Smrt krajních se pozná tak, že na volnoběhu je chod nevyrovnaný, často vpředu nebo vzadu něco klepe a vibruje jako volnej plech. Jenže po "oroštování" to přejde a běží to jako hodinky. To je nejnebezpečnější závada, protože to znamená, že krajní spojka (nebo obě) je v háji a pokud se hned nevymění, vibrace likvidují unašeč kardanu. Ten se překvapivě dobře sváří (i když je to litina), jenomže se překvapivě špatně vyvažuje - spíš se prakticky ten kardan už nikdy vyvážit nedá, takže dělá už navěky bordel (odchází hurdyny, klepe, likviduje spojku a převodovku). Samotnej unašeč se vůbec nedodává, jenom kompletní celej vyváženej kardan (asi za 17.000 Kč). Takže při nákupu doporučuju kromě běžných věcí (brzdy, uložení náprav, rozvody, náplně, atd.) na 75 ještě povyměňovat všechny 3 hurdyny (jedna krajní stojí necelých 2500 Kč, prostřední asi 1700 Kč). U toho uložení náprav je ještě takovej fígl - dá se objednat ten středovej přední silentblok zadní nápravy ze Zagata, je tvrdší, dýl vydrží a auto líp vede. Jinak ještě doporučuju wapkou vystříkat místo před zadním kolem, kde je palivový čerpadlo, sundat vodiče a prostříkat to kontaktolem, dát zpátky, zaplácnout vazelínou a překrýt (stačí i jen zástěrkovinou, jen aby tam necákal solný roztok ze silnice). Na všech V6 byl taky problém v tom, že na každý nerovnosti drhnulo přední koleno výfukových svodů (před katem). Má to velkej vliv na výkon a spotřebu (a navíc se víc hřejou litinový parohy, který pak prdnou), když je to spláclý, takže pokud ano, doporučuju odfiknout, vevařit koleno nový a překrýt kusem plechu.
K Milanu: 1. nemá samosvor. Jestliže je v háji spojka, skoro už bych uvažoval o výměně komplet převodovky z třílitra (která je ale delší) příp z turbíny (která je podobně dlouhá, ale ne každá má samosvor - ten byl až od X/87) a při tý příležitosti nový uložení převodovky. Jenom trpělivost s těma imbusama a výfukem, je to moc fajn práce . Jak je na tom dvojka a zpátečka? Já osobně bych uvažoval i o motoru, protože 2.5 je dost slabá (díky kompr. poměru jen 9:1). Ušetřil bych na ručení a přitom by to jelo pěkně. 2. Pod názvem Milano (je-li to origo Milano) se prodávala US verze, takže si nakup do zásoby hlavní žárovky (americký H4) a objednej si čidla, protože až ti odejde, budeš zbytečně čekat na dodání. Žárovky mají všichni prodejci US aut, čidla se musí objednat jako originál díl podle VIN a nejsou ve skladě ani v Polsku ani v Německu, protože tam jsou whitworty. V případě nějaký havárie nepasují neorigo díly, je to dost jiný auto (ani přední blatníky, který vypadají stejně, stejný nejsou). Jsou tam jiný a jinak uložený světla (origo jsou s rovným průmětem, takže neprojde STK) 3. měl bych na to 16" kola, kdybys chtěl. Zbyly
Jinak pozor na ty hurdyspojky, je to průserovej díl, kterej umí hodně potrápit. Smrt krajních se pozná tak, že na volnoběhu je chod nevyrovnaný, často vpředu nebo vzadu něco klepe a vibruje jako volnej plech. Jenže po "oroštování" to přejde a běží to jako hodinky. To je nejnebezpečnější závada, protože to znamená, že krajní spojka (nebo obě) je v háji a pokud se hned nevymění, vibrace likvidují unašeč kardanu. Ten se překvapivě dobře sváří (i když je to litina), jenomže se překvapivě špatně vyvažuje - spíš se prakticky ten kardan už nikdy vyvážit nedá, takže dělá už navěky bordel (odchází hurdyny, klepe, likviduje spojku a převodovku). Samotnej unašeč se vůbec nedodává, jenom kompletní celej vyváženej kardan (asi za 17.000 Kč). Takže při nákupu doporučuju kromě běžných věcí (brzdy, uložení náprav, rozvody, náplně, atd.) na 75 ještě povyměňovat všechny 3 hurdyny (jedna krajní stojí necelých 2500 Kč, prostřední asi 1700 Kč). U toho uložení náprav je ještě takovej fígl - dá se objednat ten středovej přední silentblok zadní nápravy ze Zagata, je tvrdší, dýl vydrží a auto líp vede. Jinak ještě doporučuju wapkou vystříkat místo před zadním kolem, kde je palivový čerpadlo, sundat vodiče a prostříkat to kontaktolem, dát zpátky, zaplácnout vazelínou a překrýt (stačí i jen zástěrkovinou, jen aby tam necákal solný roztok ze silnice). Na všech V6 byl taky problém v tom, že na každý nerovnosti drhnulo přední koleno výfukových svodů (před katem). Má to velkej vliv na výkon a spotřebu (a navíc se víc hřejou litinový parohy, který pak prdnou), když je to spláclý, takže pokud ano, doporučuju odfiknout, vevařit koleno nový a překrýt kusem plechu.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!
K těm závodům. Opravdu to není o zájmu ale o těch penězích. Co takhle zveřejnit číslo konta, rád přispěju a určitě i ostatní, když slíbíš, že dáš včas vědět kdy a kde budete.
Díky za určitě cenné rady k té 75 nebo spíš Milanu. Něco málo už jsem věděl. Hodlám auto odstrojit a udělat kastli a pak jak to peníze dovolí postupně shánět díly. Trošku mě mrzí ten samosvor ale co už . Takové věci jako TK a ručení neřeším. Nic ještě jednou díky, konečně se k ní dnes po skoro týdnu dostanu... zatím ahoj
A dej sem to konto. Když ti 50 lidí něco málo přihodí bude aspoň na benál
Díky za určitě cenné rady k té 75 nebo spíš Milanu. Něco málo už jsem věděl. Hodlám auto odstrojit a udělat kastli a pak jak to peníze dovolí postupně shánět díly. Trošku mě mrzí ten samosvor ale co už . Takové věci jako TK a ručení neřeším. Nic ještě jednou díky, konečně se k ní dnes po skoro týdnu dostanu... zatím ahoj
A dej sem to konto. Když ti 50 lidí něco málo přihodí bude aspoň na benál
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Gratuluji k 75 a fandím při renovaci !! To jsi dovezl z Němec ? Časem si snad pořídím taky jestli jěště nějaky budou. Hod sem nejaký foto.
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Jo jo, pár stovek klidně pošlu, ale na nějaký dlouhodobý sponzoring fakt nemámPetan píše:K těm závodům. Opravdu to není o zájmu ale o těch penězích. Co takhle zveřejnit číslo konta, rád přispěju a určitě i ostatní, když slíbíš, že dáš včas vědět kdy a kde budete.
A dej sem to konto. Když ti 50 lidí něco málo přihodí bude aspoň na benál
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Chlapi tento týden nám odešel foťák takže fotky jen z mobilu a omezeně. Snad vyřeším v klidku reklamačku.
75 jsem dnes dával pod střechu a ještě tento týden budu zazimovávat, nic lepšího než tatův průjezd jsem nesehnal ale hlavně že na ni nebude chcát a stojí na betonu.
takže pár foteček ....
75 jsem dnes dával pod střechu a ještě tento týden budu zazimovávat, nic lepšího než tatův průjezd jsem nesehnal ale hlavně že na ni nebude chcát a stojí na betonu.
takže pár foteček ....
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Ano ano pořád sleduju, co se kde šustne a tak kdyby byla k máni nějaká zajimává 75 3.0 QV ... no
Problém je, že na jaře kupuju starší domek takže bude asi částečně vymalováno ...
Problém je, že na jaře kupuju starší domek takže bude asi částečně vymalováno ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
JO chlapci, ještě jsem zapomněl, vyhlásil bych takovou menší anketku, pro Vás skalní příznivce pro mou potřebu.
Jaká barva se Vám nejvíce zamlouvá na tomto modelu? nechat jí v origošu nebo volit typickou barvu pro AR - červená, černá? Babo raď, díky
Jaká barva se Vám nejvíce zamlouvá na tomto modelu? nechat jí v origošu nebo volit typickou barvu pro AR - červená, černá? Babo raď, díky
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
jde o to jakou cestou chces jit a jak dlouho si chces auto nechat. pokud jako veterana na obcasne vyjizdky nebo primerene zablbnuti tak nech vse pokud mozno origo jak je.
pokud to mas na amatersky zavodeni a bude si zhusta vylepsovat atd tak je to v podstate jen o tvem vkusu. ale jestli ji chces pripodobnit k necemu hustemu tak bych mel tip
pokud to mas na amatersky zavodeni a bude si zhusta vylepsovat atd tak je to v podstate jen o tvem vkusu. ale jestli ji chces pripodobnit k necemu hustemu tak bych mel tip
Alfetta GTV L
Už jsem psal, že nejsem moc nadšenec různého tunění a bastlení aut a obvzlášť u tohohle auta
Třeba v zadu v kufru je plno ještě originálních nálepek jako např. jaký olej, označení barvy, upozornění atd. tohle vše a plno dalších věcích bych rád zachoval v co možná nejoriginálnějším stavu. Takže jsem pro originál. Ale zase ta origoš barva mi moc nesedí
Auto mám na srazy a občasné projížďky za krásného počasí, zimní provoz nee.
Jinač to EVO krásný ... doufám, že někdy budu moct slyšet na vlastní uši ten motor.
Třeba v zadu v kufru je plno ještě originálních nálepek jako např. jaký olej, označení barvy, upozornění atd. tohle vše a plno dalších věcích bych rád zachoval v co možná nejoriginálnějším stavu. Takže jsem pro originál. Ale zase ta origoš barva mi moc nesedí
Auto mám na srazy a občasné projížďky za krásného počasí, zimní provoz nee.
Jinač to EVO krásný ... doufám, že někdy budu moct slyšet na vlastní uši ten motor.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Mně se na 75tce nejvíc líbí černá metalíza, červená se mi líbí na všech ostatních modelech ale zrovna na 75 mi moc nesedí , ale tomuhle Milánu bych určitě nechal barvu pokud možno origo, tenhle osdtín se mně nahodou líbí sice konzervativní , ale zase nezestárne.
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Ja bych to bral tak, ze za poradnej lak das aspon 40.000Kc. Pokud to chces mit kvalitne a to asi chces. To bych radsi tech 40.000 dal do toho auta na jinych vecech. Za ty prachy budes mit bud spojku, hurdyny, repas prevodovky, nebo poradnou GO motoru...
Ja osobne bych si vybral perfektni mechanickej stav, nez barvu jakou bych radsi...
Ja osobne bych si vybral perfektni mechanickej stav, nez barvu jakou bych radsi...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
... 40 bych já za lak nikdy nedal , je to o možnostech ale i tak jsi trošku přestřelil . Mám 2 roky zpět dělaný suprový lak na své 156 předku :Harous píše:Ja bych to bral tak, ze za poradnej lak das aspon 40.000Kc. Pokud to chces mit kvalitne a to asi chces. To bych radsi tech 40.000 dal do toho auta na jinych vecech. Za ty prachy budes mit bud spojku, hurdyny, repas prevodovky, nebo poradnou GO motoru...
Ja osobne bych si vybral perfektni mechanickej stav, nez barvu jakou bych radsi...
- přední plast
- kapota
- oba blatníky
- přední čelo
přípravu jsem si dělal sám a lak mě vyšel cca. 7? teď bych kecal
takže počítám, že lak mě vyjde 20 - 25 tis. celý auto, to bych se na to podíval. Jinak i já bych dal přednost tech. stavu před lakem. Problém je v tom, že než na ten lak dojde bude to ještě chvíli trvat Začnu dílama závěsy,čepy, silentbloky, manžety, brzdy, atd. Počítat to raději nebudu. Motor až na větší vůli ventilů v pohodě.
Na rovinu řeknu, že s celokovou renovací moc nepočítám, to bych asi neutáhl. Motor nechám dokud běží a šlape tak jako teď. No uvidíme.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Nemyslim, ze bych prestrelil. Kdyz beru komplet celolak a poradne, tak neverim tomu, ze to bude levnejsi. Mozna kdyz to budes delat sam, ale kdyz to nechas udelat, tak to na to vyleze hned. Myslim ale poradne, to znamena interier ven, motor ven a vsechno komplet... Za poradnej lak povazuju treba tohle: http://alfa75turbolarestauration.ifrance.com/ - zalozka Peinture...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Na zakázku asi jo ale tohle si dělal borec taky sám, už jsem to viděl. Měl to očesaný úplně. Tohle byla renovace jak se patří. Tak nějak to hodlám udělat i já až na tu žlutou
Kdysy jsme měli s tatíkem 105 ku na kolíbce, to se dělal podvozek jedna radost. Mít takové prostory jako ten řízek, je taky věc další a trak může jen slyntat
Kdysy jsme měli s tatíkem 105 ku na kolíbce, to se dělal podvozek jedna radost. Mít takové prostory jako ten řízek, je taky věc další a trak může jen slyntat
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů