Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Po zkušenostech říkám,že papírový vzducháč je dobrej leda tak na utření zadku .
+++No sound,no fun+++
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
trochu ty zkušenosti rozved, ale jisté je, že bavlněným filtrem napuštěný olejem se zadek utírá hůř, takže v tomto ohledu papírák vede
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Všechno má svoje plusy a mínusy,záleží na preferencích.Taky jsem zastával ten názor,že se bavlňákem zasere váha,takže jsem jezdil na origo papírák a shodou okolností jsem začal jezdit s GTA pravidelně na Brněnským okruhu a tak člověk začíná přemýšlet,jak to poladit,aby to víc jelo .Tudíš první věc byla zkusit vyměnit vzducháč a jaký bylo překvapení po výměně.Auto jelo jaksi lehčeji a k tomu mělo jadrnější zvuk,takže na moje ježdění je bavlňák jednoznačně přínos.Milano75 píše:trochu ty zkušenosti rozved, ale jisté je, že bavlněným filtrem napuštěný olejem se zadek utírá hůř, takže v tomto ohledu papírák vede
+++No sound,no fun+++
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
No jo, ale my tady na Vysočině jezdíme po prašných cestách, kde se za každou zatáčkou vyhnojí traktor, takže to bysme mezi Pacovem a Jihlavou museli prát bavlněný filtr vždycky v Pelhřimově.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
na tom něco bude a na okruh bych filtr zajodil ůplně
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Bavlněný fitr jsem dal na každou svoji Alfu.Až na AR33,kde jsem dal neodstíněný hřib,to vždycky bylo lepší.Jak psal forza156,auto jde jaksi lehčeji za plynem a zvuk je lepší.S váhou problémy nemám.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
jako uvažuju nad bavlně nou vložkou, ale musel bych umístit box filtru asi nějak takhle :
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3176
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
já mám ve svý taky bavlněnou vložku od K&N, už skoro tři roky, a bez problémů
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
já mám na GTV V6 KNko a bez problémů, sice jsem teda žádnej moc rozdíl nepocítil snad trošku ve zvuku ,ale čekal jsem to lepší. Jinak váha to snáší zatim dobře
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Též mám vložku v origo boxe je tam bavlňák od JR cca 3 roky a problémy zatím nejsou.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
KN bavlněná vložka od poslední garančky. Zvuk je skoro stejný, ale je znát citelný nárůst kroutícího momentu a turbo rychleji nastupuje.
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Subjektivně je to tak, na 2,4JTD to udělá hrubší zvuk a jde to lehčejc odspoda. Na druhou stranu musim říct že sem ho (KN) nevědomky koupil s autem, a kdybych ho měl kupovat novej tak bych ty prachy do toho ani náhodou nedal Plus je pravda že hodně záleží natom jak se po vyprání naolejuje, protože když moc, tak to pak jede hůř než s papírákem... Ten efekt je podle mě z 50% o zvuku, 5%výkon a zbytek placebo
156 SW 2,4JTD 103kW nero
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
5% výkonu je nereálných. Výrobce udává cca 5 koní u 110kW motoru. Takže kolem 3%. Ale ty dva tisíce za pět koní není moc. A je to investice na celou životnost auta
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Já bych ani něvěřil těm 3%. Jediné co je prokazatelné, je ten lepší zvuk. A pak jakože ten filtr peru rok co rok, tak za let pět, je investice zpět.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Osobně si myslím že ani nejde tak o navýšení počtu koní se sportovním filtrem jako o to že se motoru lépe dýchá a jde lépe za plynem(do otáček) tak jako když se udělá výfuk aby se motoru lépe poprdávalo
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Já pokukuji po tomhle http://www.chevron-racing.com/index.php ... 3293.Podle názvu si představuji že to bude kit s otevřeným filtrem ne jen vložka místo původního papíráku,tak předpokládám že by to mělo být ještě více znát.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Filtr mi prokazatelně zvýšil výkon i kroutící moment. Musel jsem pak se Sarkanem upravovat sw. Ale taky mám najeto 35tis km a vše je ještě v náležité kondici. S ucpaným katem autu nepomůže ani turbo z liazky. U staré alfy 145 to bylo fakt jen o zvuku a vzhledu a na výkonu 1,6TS jsem nic nepzoroval
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
šlohnul jsem to z Peugeot fora, doufám že neva
Cela tato debata je o ho#ne.
Vzdy boli a budu 3 skupiny ludi:
- Jedna, ktora bude tvrdit ze je to super, lebo zvysuje vykon.
- Druha ktora bude tvrdit opak
- a Tretia, ktorej to bude jedno, lebo sa jej ten vzduchovy filter bude pacit a bude ho tam chciet mat bez ohladu na nasledky.
K celej tejto debate mozem odcitovat clanok z jednej publikacie od p. Bronislava Ruzicku:
"Vzduchovy filtr
Zkouseli jste nekdy vybehnoout schody, kdyz jste meli rymu? Pokud ano, urcite jste meli v nekterem okamziku pocit, ze nemuzete popadnout dech. Stejne na tom je motor, ktery pri sportovnim rezimu jizdy potrebuje dostatecne mnozstvi nasavaneho vzduchu. Na rozril od vas vsak nebude v techto chvilich sipat, ale jednoduse odmitne podavat pozadovany vykon. Dosti vyraznou prekazkou v sacim traktu je pochopitelne vzduchovy filtr. Pokud vsak i nadale chceme zachovat pozadovanou zivotnost motoru, nelze jej tak zcela beztrestne odstranit. Existuje vsak cesta, jak s minimalnimi naklady (v ramci tuningu) ziskat nejaky ten vykon navic, a to pouziti sportovniho vzduchoveho filtru. Je nekolik firem, ktere sa jejich vyrobou zabivaji, mezi svetovou spicku vsak vice mene patri pouze dve. Jsou to K&N Filters (http://www.knfilters.com/) a J&R Filters (http://www.jrfilters.com/). Obe ziskali zkusenosti v nejprestiznejsich disciplinach motoristickeho sportu, coz se na kvalite a funkcnosti jejich produktu vyrazne podepisuje. Vratme se vsak zpet k tomu, co sportovni filtr znamena.
* Sklada se z nekolika vrstev specialni bavlnene tkaniny. Tyto vrstvy jsou sitka s ctvercovymi otvory o velikosti 0,5 mm a pri pouziti nekolika vrstev vytvari neprodysnou prekazku pro prachove castice, nikoliv vsak pro vzduch. Zajisti se tak radove o nekolik desitek procent vyssi propustnost vzduchu pri zachovani stejne cistici schopnosti, coz ma vyrazny vliv na vykon motoru.
* Diky tomu, ze filtr neni papirovy, lze jej po doporucenem poctu kilometru vyprat a po napusteni specialni olejem dale pouzivat. Toto lze opakovat nekolikrat, aniz by tim utrpeli filtracni schopnosti.
* Specialni kity instalovane primo na saci trakt zvysuji dale mnozstvo nasavaneho vzduchu. Je to diky vetsi cinne plose filtru oproti jeho tvaru v provedeni pro seriovou verzi a rovnez odstranenim omezeni zpusobenych otvory v beznem krytu filtru.
Saci trakt
Vykon motoru je zcela pochopitelne odvisly od toho, kolik a jakym spusobem se dokaze do sani motoru dostat vzduchu (resp. palivova smes). Prestoze zmena saciho traktu u bezneho vozu nemuze byt az zase tak radikalni je dobre si pripomenout par faktu.
* Pomineme-li vliv vzduchoveho filtru, je logicke, ze prurez saciho potrubi by sa mel minimalne rovnat souctu prurezu aktualne otevrenych sacich kanalku. Z toho duvodu jsou nepripustnym omezenim veskera seskrceni v sani, kterych je vsak v seriovem provedeni pozehnane.
* Dulezity je minimalni prutokovy odpor saciho potrubi. Nejde jen o zname zalesteni kanalku a zarovnani presazeni ve spojich . Potrubi by melo byt take co najrovnejsi, coz potvrzuji kratka rovna saci hrdla u zavodnich motoru.
* Drobny vykon se da ziskat take vyuzitim dynamickeho tlaku vzduchu, cehoz znamym prikladem jsou saci "kominy" nad hlavou jezdce ve formule 1. Pro vas vuz se daji poridit lapace vzduchu bud na naraznik nebo na kapotu ktere jsou svedeny k sani motoru. "Prepnovani" je vsak ucinne pouze ve vyssich rychlostech. Krome toho je vhodne umistit pred vstupem primo do usti sani "air box", ktory zklidni veskery rozvireny vzduch .
* Dalsimi moznymi prvky k narustu vykonu mohou byt ladene saci potrubi ci saci komory zname pod zkratkou RAM, ktere umoznuji rezonancni plneni motoru a tim zlepseni prubehu tociveho momentu v urcite oblasti otacek. Principem je optimalizace pulsu v sacim potrubi tak, aby v okamziku zavirani saciho ventilu dochazelo k pohybu tlakve vlny (a tim i smesi) smerem do valce. Podminkou funkcnosti je pochopitelne instalace upravene vacky (casovani ventilu) a nejlepe i ladeneho vyfukoveho potrubi k maximalnimu zefektivneni procesu vyplachovani valce."
Bronislav Ruzicka vystudoval strojni fakultu VUT v Brne se specializaci Spalovaci motory. Od roku 1987 se aktivne ucastni deni v motoristickem sportu, kde postupne vystridal motokary a automobilove zavody na okruzich (kategorie cestovnih vozu a Formule Ford).
Dufam, ze raz a navzdy stacilo debat o tom co je vhodne a co nie.
Niektore automobilky ladili, ladia a budu ladit niektore svoje modely na maximalne mozne unosne hranice. Prikladom mozu byt Peugeot 205 Turbo 16, Renault R5 turbo, Lancia Delta Integrale, Toyota Celica ci spominane BMW M3 (a mnozstvo inych aut). To ale nehovori nic o tom, ze povedzme 90% seriovo vyrabanych aut je poddimenzovana. Tym sa mysli odladenie vykonu motora a jeho sucasti priamo v knostrukcnej dielni vyrobneho zavodu na usporne a ekonomicky vyhodne vyladenie dane normami platnymi v dobe vyvoja.
Preto vymena len jednej casti nema enormny vplyv na zvysenie vykonu celku a nikdy nestaci. Vymenou filtra sa nezmeni nic, pokial nedojde k vymene sacieho traktu, vylesteniu sacich kanalikov, odstraneniu prekazok v plynulosti toku vzduchu ci nasavanie zohriateho vzduchu z motoroveho priestoru.
Viac vzduch este neznamena lepsie spalovanie. Treba dodrzat spravny pomer vzduch:palivo. Treba ho premiesat co najefektivnejsie aj spalit. Tieto zmeny su ale aj tak na nic, pokial motor nedokaze plynulo odvetrat spaliny z komor, nakolko ho "dusi" vyfukove potrubie. Ale to sme uz opat odbocili... ;-)
Cela tato debata je o ho#ne.
Vzdy boli a budu 3 skupiny ludi:
- Jedna, ktora bude tvrdit ze je to super, lebo zvysuje vykon.
- Druha ktora bude tvrdit opak
- a Tretia, ktorej to bude jedno, lebo sa jej ten vzduchovy filter bude pacit a bude ho tam chciet mat bez ohladu na nasledky.
K celej tejto debate mozem odcitovat clanok z jednej publikacie od p. Bronislava Ruzicku:
"Vzduchovy filtr
Zkouseli jste nekdy vybehnoout schody, kdyz jste meli rymu? Pokud ano, urcite jste meli v nekterem okamziku pocit, ze nemuzete popadnout dech. Stejne na tom je motor, ktery pri sportovnim rezimu jizdy potrebuje dostatecne mnozstvi nasavaneho vzduchu. Na rozril od vas vsak nebude v techto chvilich sipat, ale jednoduse odmitne podavat pozadovany vykon. Dosti vyraznou prekazkou v sacim traktu je pochopitelne vzduchovy filtr. Pokud vsak i nadale chceme zachovat pozadovanou zivotnost motoru, nelze jej tak zcela beztrestne odstranit. Existuje vsak cesta, jak s minimalnimi naklady (v ramci tuningu) ziskat nejaky ten vykon navic, a to pouziti sportovniho vzduchoveho filtru. Je nekolik firem, ktere sa jejich vyrobou zabivaji, mezi svetovou spicku vsak vice mene patri pouze dve. Jsou to K&N Filters (http://www.knfilters.com/) a J&R Filters (http://www.jrfilters.com/). Obe ziskali zkusenosti v nejprestiznejsich disciplinach motoristickeho sportu, coz se na kvalite a funkcnosti jejich produktu vyrazne podepisuje. Vratme se vsak zpet k tomu, co sportovni filtr znamena.
* Sklada se z nekolika vrstev specialni bavlnene tkaniny. Tyto vrstvy jsou sitka s ctvercovymi otvory o velikosti 0,5 mm a pri pouziti nekolika vrstev vytvari neprodysnou prekazku pro prachove castice, nikoliv vsak pro vzduch. Zajisti se tak radove o nekolik desitek procent vyssi propustnost vzduchu pri zachovani stejne cistici schopnosti, coz ma vyrazny vliv na vykon motoru.
* Diky tomu, ze filtr neni papirovy, lze jej po doporucenem poctu kilometru vyprat a po napusteni specialni olejem dale pouzivat. Toto lze opakovat nekolikrat, aniz by tim utrpeli filtracni schopnosti.
* Specialni kity instalovane primo na saci trakt zvysuji dale mnozstvo nasavaneho vzduchu. Je to diky vetsi cinne plose filtru oproti jeho tvaru v provedeni pro seriovou verzi a rovnez odstranenim omezeni zpusobenych otvory v beznem krytu filtru.
Saci trakt
Vykon motoru je zcela pochopitelne odvisly od toho, kolik a jakym spusobem se dokaze do sani motoru dostat vzduchu (resp. palivova smes). Prestoze zmena saciho traktu u bezneho vozu nemuze byt az zase tak radikalni je dobre si pripomenout par faktu.
* Pomineme-li vliv vzduchoveho filtru, je logicke, ze prurez saciho potrubi by sa mel minimalne rovnat souctu prurezu aktualne otevrenych sacich kanalku. Z toho duvodu jsou nepripustnym omezenim veskera seskrceni v sani, kterych je vsak v seriovem provedeni pozehnane.
* Dulezity je minimalni prutokovy odpor saciho potrubi. Nejde jen o zname zalesteni kanalku a zarovnani presazeni ve spojich . Potrubi by melo byt take co najrovnejsi, coz potvrzuji kratka rovna saci hrdla u zavodnich motoru.
* Drobny vykon se da ziskat take vyuzitim dynamickeho tlaku vzduchu, cehoz znamym prikladem jsou saci "kominy" nad hlavou jezdce ve formule 1. Pro vas vuz se daji poridit lapace vzduchu bud na naraznik nebo na kapotu ktere jsou svedeny k sani motoru. "Prepnovani" je vsak ucinne pouze ve vyssich rychlostech. Krome toho je vhodne umistit pred vstupem primo do usti sani "air box", ktory zklidni veskery rozvireny vzduch .
* Dalsimi moznymi prvky k narustu vykonu mohou byt ladene saci potrubi ci saci komory zname pod zkratkou RAM, ktere umoznuji rezonancni plneni motoru a tim zlepseni prubehu tociveho momentu v urcite oblasti otacek. Principem je optimalizace pulsu v sacim potrubi tak, aby v okamziku zavirani saciho ventilu dochazelo k pohybu tlakve vlny (a tim i smesi) smerem do valce. Podminkou funkcnosti je pochopitelne instalace upravene vacky (casovani ventilu) a nejlepe i ladeneho vyfukoveho potrubi k maximalnimu zefektivneni procesu vyplachovani valce."
Bronislav Ruzicka vystudoval strojni fakultu VUT v Brne se specializaci Spalovaci motory. Od roku 1987 se aktivne ucastni deni v motoristickem sportu, kde postupne vystridal motokary a automobilove zavody na okruzich (kategorie cestovnih vozu a Formule Ford).
Dufam, ze raz a navzdy stacilo debat o tom co je vhodne a co nie.
Niektore automobilky ladili, ladia a budu ladit niektore svoje modely na maximalne mozne unosne hranice. Prikladom mozu byt Peugeot 205 Turbo 16, Renault R5 turbo, Lancia Delta Integrale, Toyota Celica ci spominane BMW M3 (a mnozstvo inych aut). To ale nehovori nic o tom, ze povedzme 90% seriovo vyrabanych aut je poddimenzovana. Tym sa mysli odladenie vykonu motora a jeho sucasti priamo v knostrukcnej dielni vyrobneho zavodu na usporne a ekonomicky vyhodne vyladenie dane normami platnymi v dobe vyvoja.
Preto vymena len jednej casti nema enormny vplyv na zvysenie vykonu celku a nikdy nestaci. Vymenou filtra sa nezmeni nic, pokial nedojde k vymene sacieho traktu, vylesteniu sacich kanalikov, odstraneniu prekazok v plynulosti toku vzduchu ci nasavanie zohriateho vzduchu z motoroveho priestoru.
Viac vzduch este neznamena lepsie spalovanie. Treba dodrzat spravny pomer vzduch:palivo. Treba ho premiesat co najefektivnejsie aj spalit. Tieto zmeny su ale aj tak na nic, pokial motor nedokaze plynulo odvetrat spaliny z komor, nakolko ho "dusi" vyfukove potrubie. Ale to sme uz opat odbocili... ;-)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Poslední odstavec hovoří za vše
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
je to pravda, člověk může mít sání vyladěný jak piáno, ale pokud mu to ven nepustí výfuk, je to mu to platný jako ..... prostě mu to neni nic platný
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
Milano75 píše: Zkouseli jste nekdy vybehnoout schody, kdyz jste meli rymu?
jj, když máš zaražený prdy, tak si taky moc nezaběhášPetrGTV píše:je to pravda, člověk může mít sání vyladěný jak piáno, ale pokud mu to ven nepustí výfuk, je to mu to platný jako ..... prostě mu to neni nic platný
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
no ono když máš zase saračku, tak to se ti taky běhat do schodů moc nechce
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
no ale zas když to na tebe přijde, tak máš naprosto extrémní zrychlení
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
ale ty následky !!! To je jako jezdit bez filtru - extrémní zrychlení = extrémní následky
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní filtr, sání.. Jo nebo ne?
elbandito píše:
jj, když máš zaražený prdy, tak si taky moc nezaběháš
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů