jaký vzhled V6

jaký vzhled V6

origo stav
27
73%
nalakovat
10
27%
 
Celkem hlasů: 37

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: jaký vzhled V6

Příspěvek od George.KHE » 26.11.2009, čtv 10:47

Kurkýne, co jsme si zjišťoval já po tvé radě jak to dát do původního stavu, tak jak jsi psal ted, je nová norma a proto ten starý se nepoužívá a ten nový zinkochromát má barvu co mi ukazovali strašně jemnou do zlatova a místy lehce do růžova. Jinak mě napadá max poslední možnost a to nalakovat je. Jinak jak dlouho můžou být asi vstřikovače bez benzínu než "zatvrdnou"? nebo kdybych je měl sundané tak je nechat namočené v benzínu?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: jaký vzhled V6

Příspěvek od Kůrkyn » 26.11.2009, čtv 11:36

To jim nevadí, když je vyndáš a necháš pár týdnů na suchu. Můžeš je propláchnout v technickém benzínu (bez aditiv), ale myslím si, že je to zbytečné. Dej na každý plast zátku, aby se do nich nedostaly nečistoty. Magnet ve vstřikovači je hodně silný, přituhlou jehlu odlepí bez problému.
Lakování bych ale nedělal to nebude ono. To spíš se poradit v galvanovně, na jiném způsobu. Ale taď se dívám třeba tady a mají žlutý zinek, což je paráda.
http://www.svaziko.cz/index.php?inc=zinkovani

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: jaký vzhled V6

Příspěvek od George.KHE » 26.11.2009, čtv 12:01

no musím do léta něco vymyslet. jako na jednu stranu, pokud by se to nalakovalo do zlatava a nedával by se bezbarvej tak by to bylo takový matný, skoro jako origo, ale nesměl by na to ukápnout benzín aby se nesmyla barva.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: jaký vzhled V6

Příspěvek od JendaV6 » 2.12.2009, stř 15:38

Hele ja delal optickou generalku v zime. Kolena sem nechal nachromovat (http://www.galvenn.cz), stalo to asi 2500,- a prace celkem solidni. Jen doporucuju vybrousit si to sam, protoze oni sice brousej, ale ty ostry vnitrni rohy kde jsou priruby, tam to odflakli. Dobra zprava je ze stale pouzivaj pod chrom med.

Spodni kryt a plenum sani sem nechal vycistit ve Vrchlabi, odkaz viz Kurkyn. Muzu to jedine doporucit, to je nebe a dudy a za ty love vyborny. Dohromady to jsou cca ctyri kila (0.8kg kryt, skoro 3 kg plenum sani) takze to bylo asi za litr (rikaj si 250,- za kilo).

Palivovy rampy sem striknul zlatou Skoda barvou protoze zinek byl v pr... a nemel sem cas resit zinkovani. Tj. vicemene nouzovka. Nicmene je to zajimavy co pisete ze to jde dat do originalu. Ten lak neni ideal protoze se ma tendenci loupat. Ne sam o sobe trebas teplem, ale kdyz ho montujete. Coz je neprijemny. Takze mozna tema na letosni zimu.

Vika rozvodu a odlitky co drzej vstriky jsem nalakoval MOTIP barvou na motory ale s vysledkem nejsem spokojenej, ma to blbej odstin, spis do oranzova nez do ruda takze nedoporucuju. Tedka na to kaslu ale jestli budu davat ostrejsi vacky a cely to zas odstrojovat, tak premyslim ze to nastrikam barvou co udela plastickou texturu ala Ferrari nebo Honda V-TEC (viz http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... 098#283098).

Co se tyce vzhledu, je to co clovek to nazor. Ale myslim ze stridma uprava neuskodi. Plus s tim originalem - byl sem nekolikrat na srazu Auto Italia v UK. A kdyz sem tam videl trilitrovy GTV Cup co melo po letech najeto asi 15t km, ktery videlo dest tak mozna pres okno garaze jestli vubec, slovo zima vubec neznalo a bylo celkove ve stavu jakoby prave sjelo z linky, tak me nejak presla chut a elan snazit se davat moje auto do originalu. Protoze v ty dobe melo moje auto na krku skoro 140t a jsou veci ktery uz proste nedozenes.
Přílohy
predni_kryt_pred.JPG
predni_kryt_pred2.JPG
predni_kryt_po.JPG
predni_kryt_po2.JPG
predni_kryt_po3.JPG
sani_pred.JPG
sani_pred2.JPG
sani_po.JPG
sani_po2.JPG
DSC07596.JPG
DSC07613.JPG
DSC07616.JPG
Naposledy upravil(a) JendaV6 dne 2.12.2009, stř 16:57, celkem upraveno 1 x.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: jaký vzhled V6

Příspěvek od George.KHE » 2.12.2009, stř 16:06

Jendo, máš to zajímavý a vypadá to pěkně, jen by mě zajímalo když jsi to dal čistit ten hlidík jestli nezměnil nějak barvu, na nějakých fotkách totiž vypadá že je takovej do černa. třeba u tech nápisů je vidět že tam je ten hliník takovej světlejší.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: jaký vzhled V6

Příspěvek od JendaV6 » 2.12.2009, stř 16:54

Georgi to zkreslujou fotky respektive blby svetlo na nich protoze kolem byla tma a tak se to v tom hliniku odrazi. Je to normalne svetly jako novej odlitek. Fakt je ten ze vetsina ploch je ale jakoby lehce vylestena a leskne se, zatimco v tech rozich je matnejsi struktura tj. na fotce tam neni lesk a vypada to svetlejsi. To je asi to co myslis.

Kazdopadne to chemicky cisteni je vicemene jediny co muzu 100% doporucit, u toho sem proste nemel vyhrad. Zkusim to vyfotit na svetle a hodim to sem.

Pokud budes vyndavat vstriky, tak nevim kolik mas najeto ale mozna by stalo je nechat vycistit v Jet Servisu (http://www.jetservis.cz). Co se tyce skladovani, chlapik mi rikal ze je hlavne skladovat v suchu, jinak je to v pohode.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: jaký vzhled V6

Příspěvek od George.KHE » 2.12.2009, stř 20:15

JendaV6 píše:Georgi to zkreslujou fotky respektive blby svetlo na nich protoze kolem byla tma a tak se to v tom hliniku odrazi. Je to normalne svetly jako novej odlitek. Fakt je ten ze vetsina ploch je ale jakoby lehce vylestena a leskne se, zatimco v tech rozich je matnejsi struktura tj. na fotce tam neni lesk a vypada to svetlejsi. To je asi to co myslis.

Kazdopadne to chemicky cisteni je vicemene jediny co muzu 100% doporucit, u toho sem proste nemel vyhrad. Zkusim to vyfotit na svetle a hodim to sem.

Pokud budes vyndavat vstriky, tak nevim kolik mas najeto ale mozna by stalo je nechat vycistit v Jet Servisu (http://www.jetservis.cz). Co se tyce skladovani, chlapik mi rikal ze je hlavne skladovat v suchu, jinak je to v pohode.
dík za cenné rady, já mám najeto "jen 74 000" tak myslím že není ještě potřeba, já o tom čištění taky uvažuji, ale asi jen o tom že jim tam pošlu zatím jen ten spodní dekl s nápisem alfa romeo, jinak ten hliník mám všude pěknej, jen dole to není tak úplně podle mého, maximálně kdyby to bylo moc rozdílný tak tam dám i sání, jinak oni to přelakovávají nějakým bezbarvým lakem? nebo to pak zajde to takové ta klasické hliníkové barvy a není to tak lesklé jako "novej" hliník.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů