155 2,5TD
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
155 2,5TD
tak me nejak dosla nabidka na vymenu ci na koupi, jeste se uvidi na tento model.
Hledal jsem tu co slo ale v takoveto konfiguraci tu toho moc neni.
rad bych vedel na co se zamerit, diesel jsem mel jednou a to jeste pickupa, nejakyho renaulta.
Ma to byt rok 1994 jedine co vim, pujdu se na to podivat live az nebude takova kosa.
diky vsem
Hledal jsem tu co slo ale v takoveto konfiguraci tu toho moc neni.
rad bych vedel na co se zamerit, diesel jsem mel jednou a to jeste pickupa, nejakyho renaulta.
Ma to byt rok 1994 jedine co vim, pujdu se na to podivat live az nebude takova kosa.
diky vsem
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
právě v takovéto kose, je ideál kupovat diesla, hned pooznáš na čem seš s motorem
trvej na tom, že chceš vyzkoušet jak startuje studený motor, jinak ruce pryč, když nebude chtít
trvej na tom, že chceš vyzkoušet jak startuje studený motor, jinak ruce pryč, když nebude chtít
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
jj to vim, ale ja mam zamrzly dvere takze do svyho nemuzu ani vlezt abych se tam dostal,
jinak kosa bude i pristi tyden a taky velka, takze jsme se domluvili na pristi tyden, alespon mam dost casu na posbirani informaci
jinak kosa bude i pristi tyden a taky velka, takze jsme se domluvili na pristi tyden, alespon mam dost casu na posbirani informaci
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
jinak VM motor je COOL, doufám, že z něho na kámen vyrazím aspon 170 koní
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: 155 2,5TD
Ahoj, na tenhle motor nedá spousta lidí dopustit. Třeba Drtikols tady s fora jich měl několik, třeba by poradil.
Pár problémů, ale tyhle motory měly. Je to třeba tady v tom článku
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -romeo-164
Mě by vadil akorát tem traktor Alfa sound
Pár problémů, ale tyhle motory měly. Je to třeba tady v tom článku
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -romeo-164
Mě by vadil akorát tem traktor Alfa sound
Alfa Romeo 156 2.0 16v 114kW
a nějaký ty veteráni
a nějaký ty veteráni
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
jj toto jsem cetl, ale i tak diky, kdo ma co dal budu rad,
pripadne i na co kouknout mimo motoru
jel jsem jen ve 155 V6 2,5 takze porovnani bude kapanek jine
pripadne i na co kouknout mimo motoru
jel jsem jen ve 155 V6 2,5 takze porovnani bude kapanek jine
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
ále, každej motor má mouchy, tenhle je skvělej v tom, že na rozvody nešáhneš, kdežto u JTD je to ranec
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: 155 2,5TD
To jo, nic není dokonalý. S těma rozvodama to je jasná výhoda. A pokud jsi měl 146ku, tak 155ka je technicky skoro stejná. Dát si bacha na klasický věci. Složitý auto to rozhodně není.
Alfa Romeo 156 2.0 16v 114kW
a nějaký ty veteráni
a nějaký ty veteráni
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
no jak se dival tak jdu ve vyvoji dozadu
156
146
164 a 155 to je tak stejne
a treba nekdy konecne zadokolka
156
146
164 a 155 to je tak stejne
a treba nekdy konecne zadokolka
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Re: 155 2,5TD
Padáš časoprostorem. Hezky ke kořenům.
Ale že se ti chce přesedat z takového kočáru jakým je 164ka do takového kotrmelce jakým je 155ka? < -sranda! ! !
Ale že se ti chce přesedat z takového kočáru jakým je 164ka do takového kotrmelce jakým je 155ka? < -sranda! ! !
Alfa Romeo 156 2.0 16v 114kW
a nějaký ty veteráni
a nějaký ty veteráni
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
prave ze velkej korab a denni delsi dojizdeni to me nejvic trapi.
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: 155 2,5TD
Tak nejakou peknou 164 TD, kamarad mel 96 predelanou na mechanicky cerpadlo, kdyz se tomu pridalo na nafte jelo to jak prase, a navic to perfektne kourilo, to bylo nejlepsi
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
tak jsem se v ni dneska projel, docela v pohode,
na co se mam hlavne zamerit u motoru a pripadne i auta
diky
na co se mam hlavne zamerit u motoru a pripadne i auta
diky
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
ohledně motoru:
za studena pokud chytne na všechny válce a nekucká, tak je to ok, pokud bíle hulí z výfuku, tak je při nejmenším těsnění pod hlavama KO cena za 4 kusy cca 2500 + přebroušení a zavaření prasklých hlav cca 3000
kolem hlav dost často prosakuje olej, vlivem špantného těsnění pod hlavama, je to už známka toho, že moto nemusí mět komprese
mohou také být KO svíčky, prot to nenaskočí hned na všechny 4
na volnoběh zahřáté to musí mazat min 0,5 bar, při použití polosintetiky u minerálu je to víc - 1 bar
pokud něběžží za studena na zvýšené otáčky cca 1000, tak je v háji bimetal na sitiči a ten stojí ccca 750kč
ideální je změřit komprese- netrvá to tak dlouho
za studena pokud chytne na všechny válce a nekucká, tak je to ok, pokud bíle hulí z výfuku, tak je při nejmenším těsnění pod hlavama KO cena za 4 kusy cca 2500 + přebroušení a zavaření prasklých hlav cca 3000
kolem hlav dost často prosakuje olej, vlivem špantného těsnění pod hlavama, je to už známka toho, že moto nemusí mět komprese
mohou také být KO svíčky, prot to nenaskočí hned na všechny 4
na volnoběh zahřáté to musí mazat min 0,5 bar, při použití polosintetiky u minerálu je to víc - 1 bar
pokud něběžží za studena na zvýšené otáčky cca 1000, tak je v háji bimetal na sitiči a ten stojí ccca 750kč
ideální je změřit komprese- netrvá to tak dlouho
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
naskocila hned, jela v pohode, zatah slusnej
je to rok 1994, olej je tam videt, motor neni extra udrzovanej, ale manik rika ze si to muzu vzit klidne k mechanikovy, at se koukne, takze jednani ferovy
je to rok 1994, olej je tam videt, motor neni extra udrzovanej, ale manik rika ze si to muzu vzit klidne k mechanikovy, at se koukne, takze jednani ferovy
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
to je pěkné, je to verze s EDC nebo mechanika čerpadlo??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
tak se priznam, ze toto nevim, jak to mam poznat?Milano75 píše:to je pěkné, je to verze s EDC nebo mechanika čerpadlo??
a co je lepsi?
nejak sem se o naftaky nezajimal tak nevim ktera bije
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
mno rok 94 je takovej zlomovej, kdy se montovaly elektronicky řézený vstřikovací čerpadla
čerpadlo s řídící jednotkou poznáš tak, že hořejšek je plochý a vede z něho cca 8mm tlustej kabell a marně bys hledal bowden s lankem od plynového pedálu k čerpadlo
tato verze má 125HP a lze jí čipnout na 155hp
obyč čerpadlo poznáš tak, že nahorní části čerpadla je taková banka do které vede hadice(ovládání množství nafty v závislosti tlaku turba) a od čerpadla vede lanko s bovdenem k plynovému pedálu viz obr.
tato verze má 117HP a pomocí flexi, šroubováku a běžnýho nářadí tomu přidáš víc jak 160 koní
nebál bych se říci, že by se dalo i 200, ale životnost motoru by nebyla velké
jinak bych se mrknul jestli mám motor olejový chladič oleje, poznáš ho tak, že koukneš na olejový filtr(vlevo za motorem) a z pod redukce filtru by měli jít dvě tlusté hadice někem k chladiči, kde by měl být umístěn náporový chladič nebo tam bude je vodní chladič, tzn z pod redukce půjdou dvě cca 1,5cm tlusté vodní hadice a povedou tuším jedna do hlavy a druhá do bloku, už si to nemapamutuji
verze s olejovým náporovým chladičem je lepší, protože motor se sotřejší jízdou zahřívá a pokud se nenechá dostatečně vychladnout tak z rozpáleného bloku přestupuje teplo do hlav, které se pak kroutí a praskají
motor s mechanickým ovládánín
EDIT, můžež se týpka zeptat kdy byly měněn rozvodový řemen (motor ve 155 má ocelová rozvodová kola, jsou verze s rozvodovým řetězem, ale ty se naštěstí do alf nedávaly a sraly se v jinech pekáčích)
tak si uděláš obrázek o pánovy co všechno ví o motoru a jak moc ti o autě lže
čerpadlo s řídící jednotkou poznáš tak, že hořejšek je plochý a vede z něho cca 8mm tlustej kabell a marně bys hledal bowden s lankem od plynového pedálu k čerpadlo
tato verze má 125HP a lze jí čipnout na 155hp
obyč čerpadlo poznáš tak, že nahorní části čerpadla je taková banka do které vede hadice(ovládání množství nafty v závislosti tlaku turba) a od čerpadla vede lanko s bovdenem k plynovému pedálu viz obr.
tato verze má 117HP a pomocí flexi, šroubováku a běžnýho nářadí tomu přidáš víc jak 160 koní
nebál bych se říci, že by se dalo i 200, ale životnost motoru by nebyla velké
jinak bych se mrknul jestli mám motor olejový chladič oleje, poznáš ho tak, že koukneš na olejový filtr(vlevo za motorem) a z pod redukce filtru by měli jít dvě tlusté hadice někem k chladiči, kde by měl být umístěn náporový chladič nebo tam bude je vodní chladič, tzn z pod redukce půjdou dvě cca 1,5cm tlusté vodní hadice a povedou tuším jedna do hlavy a druhá do bloku, už si to nemapamutuji
verze s olejovým náporovým chladičem je lepší, protože motor se sotřejší jízdou zahřívá a pokud se nenechá dostatečně vychladnout tak z rozpáleného bloku přestupuje teplo do hlav, které se pak kroutí a praskají
motor s mechanickým ovládánín
EDIT, můžež se týpka zeptat kdy byly měněn rozvodový řemen (motor ve 155 má ocelová rozvodová kola, jsou verze s rozvodovým řetězem, ale ty se naštěstí do alf nedávaly a sraly se v jinech pekáčích)
tak si uděláš obrázek o pánovy co všechno ví o motoru a jak moc ti o autě lže
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
na rozvody jsem se ptal, takze to vedel co tam je, takze v pohode, prej daval jinou prevodovku, urval ji nekde. Nabizel mu ten kdo to delal (nekdo v praze) zda chce na rychlost nebo na silu, to cituji neni to z me palice, nevim zda se to takto deli, me se to nepovedlo zatim pokurvit.
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
mno na sílu nebo rychlost
bohužel nevím jak je to s dlouhým stálým převodem u modelu 125HP a 117HP, je možné, že je tam rozdíl stejně jako u 75ky 95hp a 112hp, kde silnější motor má delší stálý převod a tudíž větší maximálku a mín to žere při obviklé jízdě
bohužel nevím jak je to s dlouhým stálým převodem u modelu 125HP a 117HP, je možné, že je tam rozdíl stejně jako u 75ky 95hp a 112hp, kde silnější motor má delší stálý převod a tudíž větší maximálku a mín to žere při obviklé jízdě
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
tak to jsme na tom podobne.
Jo jinak nema klimu, coz jsem rad, alespon min elektriky .
vzhledem ke stavu silnic po zime byl i test tlumicu a drzela se jak moje 164, ktera jen pluje.
Jo jinak nema klimu, coz jsem rad, alespon min elektriky .
vzhledem ke stavu silnic po zime byl i test tlumicu a drzela se jak moje 164, ktera jen pluje.
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
tak to vypadá na slinou koupi a proč pán takovéto skvělé auto prodává???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
je to mladej kluk a chce neco silnejsiho, udajne mu skoncil zdroj na levnou naftu.
Jinak se spolu domlouvame uz asi 6 tydnu, pockal nespechal, ja jsem neprodal svoji a on taky ne, tak se me libilo i jednani.
Jo a jeste jak je zpetne zrcatko, venkovni, tak mu nekdo ukradl ten kryt. Kdopak to byl priznejte se.
Asi to pristi tejden spachame, pokud me nevymluvite, ze tam jsou nejaky zaludnosti abych to nebral
Jinak se spolu domlouvame uz asi 6 tydnu, pockal nespechal, ja jsem neprodal svoji a on taky ne, tak se me libilo i jednani.
Jo a jeste jak je zpetne zrcatko, venkovni, tak mu nekdo ukradl ten kryt. Kdopak to byl priznejte se.
Asi to pristi tejden spachame, pokud me nevymluvite, ze tam jsou nejaky zaludnosti abych to nebral
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
jako auto takové vymlouvat nemá cenu, dá se sním jezdit za 5 litrů, dílů hafo a nejni to nic náročného na údržbu, je pohodlné, rychlé
jediný proč jí nemám je že to má poháněnou špatnou nápravu
jediný proč jí nemám je že to má poháněnou špatnou nápravu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 155 2,5TD
jo nahon je me jasnej, ale ze zadkem si necham na jindy a pro zabavu
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů