Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18588
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 6.6.2008, pát 16:05

Včera jsem potkal černou Breru na pěkných kolech a spodní čelist mi spadla až k zemi.... To auto je skvostné.... Ovšem o to větší zklamání je asi to svezení (neříkám že to nepojede, ale znáte to.... už se to řešilo u 159 a u Brery je to to samé a navíc u kupátka to vadí 2x tolik...)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)


Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 20.6.2008, pát 08:34

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1507
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spirpin » 23.6.2008, pon 17:51

Nevypadá to špatně. Ještě aby tomu dali rozumnou cenu ...

http://magazin.auto.cz/predstavujeme/al ... alsku.html
156 SW 1.9 JTDm

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 24.6.2008, úte 11:38

tak ty T-Jety nebudou uplně to samé jako ve Fiatech, mají být o něco lehčí, turba z lepších materiálů a obecně vyšší krouťák. potvrzena je na rok 2009 taky verze GTA která bude mít 230 koní (přeplňovaný 1.8)
Alfetta GTV L

Rebby
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rebby » 26.6.2008, čtv 16:08

Tokarev píše:mi.to GTA http://automix.centrum.cz/forum.phtml
Dovolim si sem hodit jiny, funkcni odkaz :-D
http://www.autoblog.com/2008/06/24/alfa ... ith-230hp/
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)


Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1507
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spirpin » 2.7.2008, stř 22:03

Jeden namachrovaný "test". Hodnotí to ale vcelku pozitivně:
http://www.autofun.cz/za-volantem-alfa-romeo-mito-978/
156 SW 1.9 JTDm

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 3.7.2008, čtv 11:01

Alfetta GTV L

migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

Příspěvek od migo » 7.7.2008, pon 21:51

Obrázek

dnes - Automobily / Štúdie - 0 príspevkov - čítalo 240 ľudí
Nebezpečné supermini MiTo GTANové MiTo ešte ani nie je oficiálna na svete a Alfa Romeo už navrhlo jej prvú upravenú verziu. Pôjde o model s označením GTA. Plány Alfy Romeo na nový super-hatchback oznámil sám riaditeľ spoločnosti Luca De Meo.

Výkonná mini Alfa bude poháňaná úplne novým štvorvalcovým benzínovým motorom s objemom 1,750cc. S výkonom okolo 230konských síl bude MiTo GTA naozaj vážnym konkurentom modelu MINI Cooper S, ktorý má výkon iba 175koní.

S 230 konskými silami nebude pre MiTo GTA problém zrýchliť z nuly na stovku za 6,5 sekundy a dosiahnuť rýchlosť 250 km/hod. Riaditeľ Alfy Romeo sa dokonca nechal počuť, že nové MiTo bude najrýchlejším modelom vo svojej triede. Z rýchlosti 80 km/hod na 120km/hod zrýchli dokonca rýchlejšie ako atraktívny športiak Alfa 8C.
Ostatné technické parametre novej Alfy zatiaľ známe nie sú. No to čo poznáme, je jej vzhľad. Inšpiráciou pre výkonné MiTo sa stal model 147 GTA. Podľa jeho vzoru bude mať MiTo zdrsnené línie a široké kolesové oblúky s prečnievajúcimi športovými elektrónmi.

Novinka bude vybavená DNA systémom pruženia, ktoré ponúkne jej budúcemu majiteľovi tri verzie nastavenia. Jednou z nich bude aj športovejšia verzia Dynamic, vďaka ktorej sa nové MiTo nepochybne premení na piráta ciest.

Na trh by sa mohla športová verzia modelu MiTo dostať už o rok. Okrem modelu GTA sa aktuálne Alfa zaoberá aj zvýšením produkcie klasického modelu MiTo. Talianska automobilka plánuje predať ročne až 70 000kusov tohto luxusného supermini.

Luca De Meo okrem plánov na MiTo GTA oznámil aj to, že Alfa Romeo sa chystá vyrobiť svoje prvé SUVéčko. Model 4x4 bude inšpirovaný vzhľadom športového modelu 8C a bude lacnejšou alternatívou k modelom ako Audi Q5 či BMW X3. Na trhu by sa malo objaviť už v roku 2010.
Zdroj: TS_Autoserver
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 7.7.2008, pon 21:53

na nákupy super :-D pro rychlý přesun mezi supermarkety prostě ideální :-D

migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

Příspěvek od migo » 9.7.2008, stř 13:07

Obrázek


Alfa Romeo plánuje zrýchliť svoje modely

Alfa Romeo plánuje zrýchliť svoje modelyModel MiTo nie je jedinou Alfou, ktorá sa bude môcť pochváliť svojou rýchlejšou verziou. Alfa Romeo sa totiž chystá oživiť svoju populárnu líniu Cloverleaf, ktorá je už tradične spojená so závodnou minulosťou väčšiny kupéčok tejto talianskej automobilky.

Značka Cloverleaf sa objaví na celej škále modelov Alfy Romeo a to hlavne na tých, ktoré poháňa 1,9litrový JTD turbodiesel. Vďaka úpravám, ktoré sú s touto líniou spojené bude mať tento dieselový agregát namiesto 150 až 170 konských síl a zrýchlenie z nuly na stovku za 8,2 sekundy. Okrem toho sa modely Cloverleaf budú môcť pochváliť firemným samosvorným diferenciálom s označením Q2.

Línia Cloverleaf ponúkne svojim budúcim zákazníkom celú škálu dodatočného vybavenia, medzi ktorým nebudú chýbať ani elektróny, červené brzdové disky, chrómová predná mriežka či spätné zrkadielka. Všetky modely budú k dispozícii v troch farebných prevedeniach – čiernej Carbonio Black, červenej Alfa Red a modrej Atlantico Blue.

V interiéri sa budú môcť nové Alfy pochváliť športovými koženými sedadlami, hliníkovými pedálmi a športovými budíkmi s červeným pozadím.
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 29.7.2008, úte 07:51

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 12.8.2008, úte 16:15

Tak dnes jsem viděl MiTo na vlastní oči. Bohužel měli v Zeltwegu jediný kus a nebyl předváděcí. Jednalo se o 1,4 TB (155kw) v barvě bílé slonoviny. A musím říct, že v reálu vypadá lépe jak na fotkách. Na fotkách se mi zdála nějaká moc svalnatá jakoby s velkou boční plochou, přední světla moc kulatá, ale naštěstí tomu tak není. A vůbec bych se s ní nestyděl jezdit sám, jak někdo psal, že je to autí pro baby. Je to spíše parádní stylovka. A interiér je taky parádní. Perfektní sedadla a palubka podobně hravá jak ve 156 či 147. Mnohem hezčí než ve 159. Opravdu jsem byl mile překvapen.
Zákl. cenu mají od 15950,-EUR t.j. 382 tisíc korunek. Před 14-ti dny to bylo ještě 367 tisícovek. Kolik má stát u nás?
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18588
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 12.8.2008, úte 16:31

robert37 píše:Kolik má stát u nás?
české zastoupení stanovuje ceny metodou: německá cena * 1,3 :-D Výsledkem je to, že Fiat ČR patří mezi firmy s nejvyšší průměrnou mzdou a zároveň s nejnižším podílem na trhu (ostatně, když dáme tyto dvě čísla do poměru, získáme jakýsi index "podnikatelské imbecility" - čím vyšší, tím "chytřejší" firma :wink:

Jinak na Mito se těším, s motory T-Jet to bude fakt pěkné svezení, o tom vůbec nepochybuju....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 12.8.2008, úte 19:33

On si asi jeste nikdo ve Fiatu nevsiml, ze euro uz nen za 30Kc... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 12.8.2008, úte 19:36

Kubas píše:
robert37 píše:Kolik má stát u nás?
české zastoupení stanovuje ceny metodou: německá cena * 1,3 :-D Výsledkem je to, že Fiat ČR patří mezi firmy s nejvyšší průměrnou mzdou a zároveň s nejnižším podílem na trhu (ostatně, když dáme tyto dvě čísla do poměru, získáme jakýsi index "podnikatelské imbecility" - čím vyšší, tím "chytřejší" firma :wink:

Jinak na Mito se těším, s motory T-Jet to bude fakt pěkné svezení, o tom vůbec nepochybuju....
Viz Limach a jeho německá koupě 159 SW TI 2,2 JTS pod sedm set tisíc. U nás mega :smt021

Mimochodem Roberte, těch 155kW to ses uklik, ne? Nemají tam být místo kilowatt koně? Jestli vydusili z 1,4 přes 210 koní, tak to asi tu svoji pikslu prodám :-D
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 12.8.2008, úte 20:39

Jo jo, asi přání otcem myšlenky :smt024
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18588
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 12.8.2008, úte 20:50

robert37 píše:Jo jo, asi přání otcem myšlenky :smt024
i těch 155k bude stačit, neboj :wink: A až do MiTo GTA narvou 1.8 JTB, tak to bude peklo na zemi :twisted: Ani si to nedovedu úplně představit, o dovolené jsem pořád jezdil autama této třídy (Micra,Clio,Fiesta) a už kolem 90kmh jsem se v tom skoro bál.... V takovém autě nějakých 200k, to už bude pro otrlé :twisted:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 12.8.2008, úte 21:02

Kdo nekdy zazil pocity z Una Turbo IE tak asi bude tusit co se od toho da cekat... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 12.8.2008, úte 21:40

Kubas píše:
robert37 píše:Jo jo, asi přání otcem myšlenky :smt024
i těch 155k bude stačit, neboj :wink: A až do MiTo GTA narvou 1.8 JTB, tak to bude peklo na zemi :twisted: Ani si to nedovedu úplně představit, o dovolené jsem pořád jezdil autama této třídy (Micra,Clio,Fiesta) a už kolem 90kmh jsem se v tom skoro bál.... V takovém autě nějakých 200k, to už bude pro otrlé :twisted:
to je jasný. Ale když jsem dnes ochutnal MiTo naživo, tak bych ho opravdu s těma prdítkama nesrovnával. Sice vzadu skoro místo není, ale vepředu se mi se 190cm na už 103kg :13: sedělo pohodlně. Řekl bych stejně jak ve 156. Zevnitř je MiTo větší než zvenku.
Abych jen nechválil, tak nelícovali 5. dveře se zadním blatníkem :-D . Kdyby to bylo ojeté a já neznal "pečlivost" Talošů, podezříval bych prodávajícího ze zamlčení bouračky :smt016 :-D Ale chodil jsem okolo toho jak se šuplerou :twisted:
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18588
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 13.8.2008, stř 15:38

Tak už nám MiTo ofiko představují i české stránky Alfy.
http://alfaromeo.cz/model.php?id=35&cat ... =&subcat2=

Pár postřehů (něco jsem psal i na ARC takže se trochu budu opakovat):

1) bude se tady prodávat verze 1.4 78k namísto 1.4 90k známé z Grande Punta. Nechápu proč, když v Německu se ta 90k prodává a ta 78k ne.... podle mě totální nesmysl....

2) fascinuje mě sloh a technická erudice toho textu. Fakt tady nechci dělat přemoudřelýho ale popisovat "zavěšení kol s vinutými pružinami" jako součást "koncentrátu avantgardní technologie" je teda opravdu smělé :hotovej . Větu "Otevírá též horizont i sportovnímu ženskému publiku" si také dovolím označit za slohovou perlu... Jinak sebevědomí autorovi textu opravdu nechybí, když MiTo označí jako "čistý extrakt hodnot Alfy Romeo". Jinak mému omezenému technickému chápání opravdu uniká smysl popisu motoru 1.4 T-Jet: "Vykazuje maximální výkon 155 k (114 kW) při 5500 ot./min. a maximální točivý moment 206 Nm (síla 155 koní je dosažena již při 2000 ot./min.)." Může mi někdo vysvětlit o jakou sílu u 2.000 otáček se jedná? To je jako výkonová křivka v tomto bodě na 155 koních a s rostoucíma otáčkama až do 5.500 je totálně plochá????? To asi fakt ne, že.... viz obrázek výkonu u Brava 150k....

Že ty texty nejsou ani zarovnané do bloku a celkově pak vypadají strašně odpudivě ani raději moc nerozmazávám.....

Já nevím, asi jsem nějaký deformovaný nebo co, ale mě ta prezentace auta na ofiko stránkách přijde úplně ubohá.... :smt089



Obrázek
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 13.8.2008, stř 20:06

prezentace možná, ale víš že má MiTo bezrámové dveře a parádní volant? Ale je fakt, že tím ženským horizontem v prezentaci to asi vevyhrajou. Ještě se to může dostat do podvědomí jako auto pro ženský a můžou to tu odpískat.
Naposledy upravil(a) roberto37 dne 13.8.2008, stř 20:38, celkem upraveno 1 x.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 13.8.2008, stř 20:17

Zavěšení kol s vinutými pružinami bylo avantgardní u trabanta v roce 1988.

To zarovnání do bloku by mi vadilo nejmíň, ale je tam blbej proklad(řádky moc u sebe) a ten text je opravdu nakupená hromada klišé, ale bohužel ještě ke všemu naprosto nemožně použitá. A to vytučnění je taky úplně zbytečné.
Holt by soudruzi asi potřebovali někoho, kdo umí psát. Ale to samé bohužel platí částečně i o AR magazínu, občas by nad tím člověk zaplakal. A naopak, jindy jsou tam články velmi kvalitně napsané, abych jim zase nekřivdil.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3817
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 14.8.2008, čtv 12:46

No já už ho mám doma. Sice pouze model ale líbí se mně čím dál víc. koupil jsem ho v itálii na benzince za 12,9 € :smt007
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Odpovědět

Zpět na „Mito“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti