Alfa Romeo GTV
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Myslím, že Monroe prodává na GTV šroub na štelování sklonu zadního kola i jsem to na nějakym obrázku viděl namontovaný, ale myslím, že pokud jsou silenbloky vytlučený tak je to stejně k ničemu a pokud jsou dobrý tak jsou ty Ačka jakžtakž v mezi a pneu se sjíždí celkem rovnoměrně. Taky jsem měl v zadu podložky a 17 kola, ale koupil jsem origo 16 a je to hned lehčí a příjemnější jízda ikdyž ty origo 17 se mi taky líbí.
Re: Alfa Romeo GTV
Dobrej typ--mrknu na to--když to je puštěný dolu, je to přesně to, co je potřeba
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: Alfa Romeo GTV
Sorry, ale tohle se mi nezdá úplně normální. 200 s cigárem v ruce - stačí nerovnost na silnici (kterých je všude víc než dost) a je na neštěstí zaděláno. No každý jezdí jak umí, ale při takovém způsobu ježdění je asi zbytečné tak náruživě řešit jestli 17" nebo 18" ..........HonzaR píše:chci auto ovladatelný okolo 200 s cigárem v ruce.. Z3 od 170 kope..a ve 200 je
v podstatě mizerně ovladatelná na těch zmíněnejch 17..kluci co maj na Z3 18/260 vzadu doslova brečej .
GTV 2.0 V6 turbo
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: Alfa Romeo GTV
dolphin7: co to tam máš na tom blatníku nad a před zadním kolem. Mě to připadá jako nějakej plast? Nebo špatně vidím? Jinak já mám 18", s jízdníma vlastnostma jsem naprosto spokojený. Auto teda užívám jen víkendově. Kdybych s tím jezdil do fachy, tak bych zvolil menší průměr, ale hlavně kvůli ceně gum než kvůli změně pohodlí. Přecijen ty pirellky v 18" něco stojí
Jo a "áčka" nemám nebo jsou minimální, protože já nic nevidím - viz foto (není to zrovna dobrý úhel... :-) )
Jo a "áčka" nemám nebo jsou minimální, protože já nic nevidím - viz foto (není to zrovna dobrý úhel... :-) )
GTV 2.0 V6 turbo
Re: Alfa Romeo GTV
Charlie: No nějaký A tam být musí už podle manuálu..to je jasný 3 je má podle manuálu větší ale jsou tam vždycky.. to je daný a záměrný.. :-)
Jinak ovladatelnost GTV 18-17-16 / 240-225-205 je naprosto rozdílná a to tak že je
to až zarážející .. :-) teda myslím okolo těch 2 kil.. v kile to tak markantní není...
Opravdu zábavný gumy jsou 240-65-17 na XKR-ku, tam neřešíš jestli 2kila dálnice nebo polní cesta..sedí jak přibitá furt...bohužel Alfa má nápravu z motokáry..tak sice sedí, no
po čem jedeš řešíš kolik tam máš 18-35 225 nebo 240? na tvrdým podvozku to je naprostej kostitřas.. cena gum není to hlavní..pokud šlapeš na krk třílitru, je rozdíl ceny gum různýho rozměru za rok jen banální položka..já mám tři--.na techničáku furt..
Jinak ovladatelnost GTV 18-17-16 / 240-225-205 je naprosto rozdílná a to tak že je
to až zarážející .. :-) teda myslím okolo těch 2 kil.. v kile to tak markantní není...
Opravdu zábavný gumy jsou 240-65-17 na XKR-ku, tam neřešíš jestli 2kila dálnice nebo polní cesta..sedí jak přibitá furt...bohužel Alfa má nápravu z motokáry..tak sice sedí, no
po čem jedeš řešíš kolik tam máš 18-35 225 nebo 240? na tvrdým podvozku to je naprostej kostitřas.. cena gum není to hlavní..pokud šlapeš na krk třílitru, je rozdíl ceny gum různýho rozměru za rok jen banální položka..já mám tři--.na techničáku furt..
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
charlie: vidíš dobře, byly tam plasty, protože tam původně byly podložky a kola vykukovaly až moc ven, takže z bezpečnostních důvodů tam musely být i ty plasty...ted už jsem vše sundala.
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Michal_Plzen píše:
uvidime, zatim resim repasi naprav... origo nebo powerflex atd. kola az v posledni rade. Je pravda, ze tyhle nejsou az tak od veci ...
Jasne ze Powerflex ... jednak to auto pak sedi perfektne a hlavne to uz nebudes muset nikdy menit...ten powerflex tam uz to auto prezije Jinak na gtv je skladem predek aj zadek
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: Alfa Romeo GTV
dolphin7: nemáš nějaké foto zepředu? (myslím auta ) To by mě zajímalo, jak to vypadalo...
GTV 2.0 V6 turbo
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Foto auta zepředu samozřejmě mám
Na tý první je to vidět celkově asi nejlíp, ono jinak když koukáš přímo zepředu tak to moc vidět nebylo.
Na tý první je to vidět celkově asi nejlíp, ono jinak když koukáš přímo zepředu tak to moc vidět nebylo.
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Ještě dotaz, nevíte čím to může být, že mi problikává kontrolka ruční brzdy za jízdy? Většinou když vezmu zatáčku trochu svižněji, anebo když vjedu do díry či najedu na nějakou nerovnost.
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: Alfa Romeo GTV
Myslel jsem, že to bude výrazněji rušit celkovou podobu auta, ale na té stříbrné to docela jde (alespoň na fotce). Samozřejmě je to bez toho mnohem lepší. Brzda mi taky problikává. I když dneska jsem bral auto ze servisu a něco mi říká, že už to bylo OK, ale jistej si nejsem...
GTV 2.0 V6 turbo
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Když tam byly podložky tak to bylo v pohodě, ten odstín barvy celkem sedl, ale jak sem je sundala tak to už byl extrém, díra mezi kolem a plastem šílená, takže to muselo dolu všechno.
A nevíš čím to může být ta brzda? mě to začlo dělat až dneska..
A nevíš čím to může být ta brzda? mě to začlo dělat až dneska..
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: Alfa Romeo GTV
No možná je to tím, že mi měnil zapojení blow off ventilu. Mě to totiž moc nebrzdilo a strašně rychle mi vadnul posilovač na brzdy. Prý to má souvislost všechny ty podtlaky v motoru. Ventil už funguje jak má a mám pocit, že ani brzdy neblikaly. Jenže u tebe to bude nejspíš něco úplně jiného. Pochybuju, že to máš tak doprasený jako já :-(
Možná čidlo opotřebení destiček? Nejsem mechanik, tak jen hádám. Jsou tu povolanější
Možná čidlo opotřebení destiček? Nejsem mechanik, tak jen hádám. Jsou tu povolanější
GTV 2.0 V6 turbo
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Myslíš že by mělo čidlo destiček něco společnýho skontrolkou ruční brzdy? ted se asi blbě ptám, ale myslela sem že kontrolka ručky se vztahuje jen k ručce. Ale ty brzdy by možný byly, trochu se mi "spálily" předminulý víkend v Miláně, cestou ze Stelvia dolu..namáhala sem je trochu víc a dole mi začly taky svítit..ale pak po cestě už v pohodě všechno.
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
ta kontrolka zančí málo brzdovky v nádobce
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
jj jak píše kůrkyn... měl jsem stejnej problém
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Jj, díky kluci, už vím, už se skoro pracuje na odstranění problému Asi je lepší to rovnou vyměnit, jak by se po 2letech provozu mělo (auto mám rok, netuším kdy to měnil předešlý majitel), než to jen dolévat ne?
A na kolik je ta nádržka, kolik toho koupit, když by se to měnilo?
A na kolik je ta nádržka, kolik toho koupit, když by se to měnilo?
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Alfa Romeo GTV
Je naprosto klíčové vědět druh použité náplně aktuálně v systému..
Podle toho se pak zařídit...
KAPALINY NEJSOU OBECNĚ MÍSITELNÉ LIBOVOLNĚ
Třídění brzdovek
Kapaliny dle americké normy FMVSS CFR 571.116
DOT 3
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1500
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : poly- alkylenglykol/ glykoleter
DOT4
Suchý bod varu (°C) 230
Mokrý bod varu (°C) 155
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1800
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : ester kyseliny borité glykoleter
DOT5.1
Suchý bod varu (°C) 260
Mokrý bod varu (°C) 180
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 900
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : ester kyseliny borité glykoleter
DOT5
Suchý bod varu (°C) 260
Mokrý bod varu (°C) 180
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 900
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : silikonový olej
norma SAE J 1703f
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1800
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : glykoleter
norma ISO 4925
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1500
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : poly- alkylenglykol/ glykoleter
Poznámky
--Chemické složení tří základních druhů brzdových kapalin je většinou zcela rozdílné /i když glykoleter může být DOT3 i DOT4 i DOT 5.1 podle aditivace/a z tohoto důvodu je jakékoliv nahodilé vzájemné míchání bez znalosti báze nepřípustné. Mohou se mísit pouze kapaliny stejné specifikace, vyrobené na stejné bázi. S ohledem na rozdílné vlastnosti může být např. záměna některých brzdových kapalin DOT3 a DOT4 fatální. ´Čtyřka´ má lepší vlastnosti, ale zároveň je výrazně agresivnější vůči pryžovým dílům.
--V minulosti se používala jako náplň brzdových soustav kapalina červené barvy označovaná jako Syntol č. 1. Jedná se o kapalinu na bázi butylalkoholu a ricinového oleje, která byla použitelná u brzdových systémů, v nichž teplota nepřesáhla 100°C. Tato kapalina je naprosto nemísitelná s dnes používanými brzdovými kapalinami. Přesto se ale jedná o artikl vyhledávaný veteránisty pro potřeby svých miláčků. Někteří opraváři s oblibou používají tuto kapalinu rovněž k povolování zakorodovaných šroubových spojů. Do současných vozidel je ale naprosto nevhodná.
--Důležité --množství vody vzrůstá v čase a odolnost na přehřátí rapidně klesá..
Množství přijaté vody je základním hlediskem degradace náplně. největší koncentrace vody je u pístků brzdiče--zde se také měří
.čím nižší bod varu, tím menší odolnost na zátěž sistému...
--Suchý bod varu - je definován při 0% obsahu vody v brzdové kapalině
Mokrý bod varu - je definován při 3,5% obsahu vody v brzdové kapalině
--Brzdová kapalina není přátelská k autolakům. Při práci s ní by se tedy mechanik měl vyvarovat potřísnění laku. Pokud k němu přesto dojde, je třeba potřísněnou část ihned důkladně očistit. V opačném případě může kapalina lak poškodit - některé kapaliny dokáží ´prožrat´ lak až na plech.
Podle toho se pak zařídit...
KAPALINY NEJSOU OBECNĚ MÍSITELNÉ LIBOVOLNĚ
Třídění brzdovek
Kapaliny dle americké normy FMVSS CFR 571.116
DOT 3
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1500
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : poly- alkylenglykol/ glykoleter
DOT4
Suchý bod varu (°C) 230
Mokrý bod varu (°C) 155
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1800
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : ester kyseliny borité glykoleter
DOT5.1
Suchý bod varu (°C) 260
Mokrý bod varu (°C) 180
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 900
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : ester kyseliny borité glykoleter
DOT5
Suchý bod varu (°C) 260
Mokrý bod varu (°C) 180
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 900
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : silikonový olej
norma SAE J 1703f
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1800
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : glykoleter
norma ISO 4925
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1500
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : poly- alkylenglykol/ glykoleter
Poznámky
--Chemické složení tří základních druhů brzdových kapalin je většinou zcela rozdílné /i když glykoleter může být DOT3 i DOT4 i DOT 5.1 podle aditivace/a z tohoto důvodu je jakékoliv nahodilé vzájemné míchání bez znalosti báze nepřípustné. Mohou se mísit pouze kapaliny stejné specifikace, vyrobené na stejné bázi. S ohledem na rozdílné vlastnosti může být např. záměna některých brzdových kapalin DOT3 a DOT4 fatální. ´Čtyřka´ má lepší vlastnosti, ale zároveň je výrazně agresivnější vůči pryžovým dílům.
--V minulosti se používala jako náplň brzdových soustav kapalina červené barvy označovaná jako Syntol č. 1. Jedná se o kapalinu na bázi butylalkoholu a ricinového oleje, která byla použitelná u brzdových systémů, v nichž teplota nepřesáhla 100°C. Tato kapalina je naprosto nemísitelná s dnes používanými brzdovými kapalinami. Přesto se ale jedná o artikl vyhledávaný veteránisty pro potřeby svých miláčků. Někteří opraváři s oblibou používají tuto kapalinu rovněž k povolování zakorodovaných šroubových spojů. Do současných vozidel je ale naprosto nevhodná.
--Důležité --množství vody vzrůstá v čase a odolnost na přehřátí rapidně klesá..
Množství přijaté vody je základním hlediskem degradace náplně. největší koncentrace vody je u pístků brzdiče--zde se také měří
.čím nižší bod varu, tím menší odolnost na zátěž sistému...
--Suchý bod varu - je definován při 0% obsahu vody v brzdové kapalině
Mokrý bod varu - je definován při 3,5% obsahu vody v brzdové kapalině
--Brzdová kapalina není přátelská k autolakům. Při práci s ní by se tedy mechanik měl vyvarovat potřísnění laku. Pokud k němu přesto dojde, je třeba potřísněnou část ihned důkladně očistit. V opačném případě může kapalina lak poškodit - některé kapaliny dokáží ´prožrat´ lak až na plech.
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 13.7.2010, úte 20:43, celkem upraveno 3 x.
Re: Alfa Romeo GTV
Brzdovka vlastně neobíhá a voda se má tendenci tlačit dolů..
Kolik přesně je náplň v GTV bude vědět možná Kurkyn :-)--osobně jsem výměnu neřešil kvůlivá odvzdušnění, škodovky mívaly cca 0,5 litrů .. nebude to teda kanystr..ale mělo by stačit litrový balení , Fiat coupé měl cca 0,8 litru :-) myslím že bys tam mohla mít nejspíš DOT4 a ta je mísitelná podle báze i s DOT 5.1, často se to píše i na nálepkách, určitě je důkladně pročti, je v tom dost binec a výrobci na značení trochu kašlou--důležitá je prostě báze , zbytek jsou aditiva a na ty to v běžným provozu nechcípne, chcípe to v brzdovým okruhu na vodu---pokud bys jen dolévala..výměna z DOT 4 na DOT 5.1 není problém, báze je stejná..odolnost DOT 5.1 je už excelentní pro běžný použití..
Spíš je to opruz pořádně odvzdušnit a druhák dát opravdu bacha na to, co tam je teď
velký servisy maj analýzu k dispozici..
Pokud je to do provozu, DOT 4 nejde přehřát,a taky není totální krize trocha vody/-1% v okruhu /na "okruh" to je něco jinýho, tam není dobrý nic co není DOT 5 -5.1 čili suchý var 260 stC , no dneska se aditivujou i některý DOT 4 na teploty suchýho varu kolem 260 nebo jsou i různý "speciály", no materiálový listy se sehnat nepodaří tak otázka agresivity
není úplně jasná..
....podstatný je vždycky --složení báze a agresivita k pryži a plastům..
třeba tady je jeden Motul s teplotou suchýho varu přes 310stC ,DOT 5.1
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144
Kolik přesně je náplň v GTV bude vědět možná Kurkyn :-)--osobně jsem výměnu neřešil kvůlivá odvzdušnění, škodovky mívaly cca 0,5 litrů .. nebude to teda kanystr..ale mělo by stačit litrový balení , Fiat coupé měl cca 0,8 litru :-) myslím že bys tam mohla mít nejspíš DOT4 a ta je mísitelná podle báze i s DOT 5.1, často se to píše i na nálepkách, určitě je důkladně pročti, je v tom dost binec a výrobci na značení trochu kašlou--důležitá je prostě báze , zbytek jsou aditiva a na ty to v běžným provozu nechcípne, chcípe to v brzdovým okruhu na vodu---pokud bys jen dolévala..výměna z DOT 4 na DOT 5.1 není problém, báze je stejná..odolnost DOT 5.1 je už excelentní pro běžný použití..
Spíš je to opruz pořádně odvzdušnit a druhák dát opravdu bacha na to, co tam je teď
velký servisy maj analýzu k dispozici..
Pokud je to do provozu, DOT 4 nejde přehřát,a taky není totální krize trocha vody/-1% v okruhu /na "okruh" to je něco jinýho, tam není dobrý nic co není DOT 5 -5.1 čili suchý var 260 stC , no dneska se aditivujou i některý DOT 4 na teploty suchýho varu kolem 260 nebo jsou i různý "speciály", no materiálový listy se sehnat nepodaří tak otázka agresivity
není úplně jasná..
....podstatný je vždycky --složení báze a agresivita k pryži a plastům..
třeba tady je jeden Motul s teplotou suchýho varu přes 310stC ,DOT 5.1
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Děkuju za obsáhlý vysvětlení a popis. Včera už jsem tam našla nálepku, kde se uvádí DOT 4, takže to by i mělo být uvnitř nádobky..snad. Tak to asi jen doleju a celkovou výměnu budu řešit později.
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Alfa Romeo GTV
Problém je jak píšu báze i u DOT 4 je celkem většinou dvojí možnost =ester kyseliny borité /glykoleter ...pozor, čti bázi na nálepce..míchat jdou jen ty stejný báze..:-)
Ty hodně odolné DOT 4 můžou z hlrediska báze být třeba i diethylenglykol /+ aditivace na 260stC/...ale nebude to fatální..tak že by to vůbec nefungovalo... nejhorší bude asi smíchat s DOT 4 třeba DOT 5= silikonový olej..
to se zdrcne..:-)
Ty hodně odolné DOT 4 můžou z hlrediska báze být třeba i diethylenglykol /+ aditivace na 260stC/...ale nebude to fatální..tak že by to vůbec nefungovalo... nejhorší bude asi smíchat s DOT 4 třeba DOT 5= silikonový olej..
to se zdrcne..:-)
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Přesně je tam psáno Brake fluid super DOT 4 tak když koupím to samé, neměl by být problém ne..předpokládám že když je to na nálepce, tak každý normální rozumný člověk přede mnou by tam nic jiného nenalil..
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Alfa Romeo GTV
Brake Fluid DOT 4 ---to je většinou obecná specifikace ,prostě brzdová kapalina DOT4..
třeba AGIP Brake Fluid DOT 4,Repsol Brake Fluid - DOT 4 už se po materiálový stránce dá aspoň dohledat..Čili pokud máš v ruce etiketu a koupíš to samý, je to mimo diskuzi, při pouze obecný specifikaci je to složitější..nejrozšířenější DOT 4 byly různý glykolový báze
třeba AGIP Brake Fluid DOT 4,Repsol Brake Fluid - DOT 4 už se po materiálový stránce dá aspoň dohledat..Čili pokud máš v ruce etiketu a koupíš to samý, je to mimo diskuzi, při pouze obecný specifikaci je to složitější..nejrozšířenější DOT 4 byly různý glykolový báze
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Díky zítra pro to zajedu.
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV
Tak DOT 4 koupeno, ještě jsem to zkontrolovala podle jednoho čísla, dolila, a alfinka už opět jezdí a spokojeně "chrochtá" tak jak má. Takže díky Honzo za radu
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti