Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Odpovědět
Cipís
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 665
Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Cipís » 19.7.2012, čtv 23:13

ja mel zmineny priznaky,ale motor 8V klapky nema... bily kour pri prvnim startu,skytani,atd. ... Nakonec verdikt- vsechny vstriky pousteli do prepadu... :( aspon,ze vsechny cca stejne,takze to nedelalo az takovy bordel... uz jsou novy a zase startujem bez dymu a skytani :supz: :smt033
AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex

1kovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Registrován: 8.11.2011, úte 22:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od 1kovi » 16.8.2012, čtv 20:54

tak už aj ja hlásim odpojené klapky.. :smt033
robota to nieje zlá... ide to celkom dobre :wink:
môj problém bol že mi auto po nastartovani tak divne vibrovalo ako keby vynechával valec a na trojke otáčky cca 1500 mi šklbalo...
Teraz po naštartovaní auto nevibruje a zatial nešklbe,uvidíme ako to bude dalej.
PS: poviem vám vôľa na klapkách je celkom slušná :evil: a pre istotu som dal von celé to tiahlo (motorček-klapka) skontrolovat sa klapky dajú aj z vrchu keby niečo.Problém nastal keď som to skladal,to tesnenie(gumička) čo je na rure od turba bola riadne natiahnuta a problém bol ju tam dostať.po asi 45min. bojovania som ju cvakol a skrátil. neviete či sa bude dať objednat??
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Envel » 16.8.2012, čtv 22:38

Jóóóóóó ta gumička je fakt asi o 2 čísla větší, takže to byl pokaždé boj, ale nakonec to jde, pokud ne, tak se dá určitě sehnat u každého solidnějšího mechoše, mívají takový kufřík s těsněními všech možných rozměrů.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Kocour666 » 18.8.2012, sob 08:58

1kovi píše:tak už aj ja hlásim odpojené klapky.. :smt033
robota to nieje zlá... ide to celkom dobre :wink:
môj problém bol že mi auto po nastartovani tak divne vibrovalo ako keby vynechával valec a na trojke otáčky cca 1500 mi šklbalo...
Teraz po naštartovaní auto nevibruje a zatial nešklbe,uvidíme ako to bude dalej.
PS: poviem vám vôľa na klapkách je celkom slušná :evil: a pre istotu som dal von celé to tiahlo (motorček-klapka) skontrolovat sa klapky dajú aj z vrchu keby niečo.Problém nastal keď som to skladal,to tesnenie(gumička) čo je na rure od turba bola riadne natiahnuta a problém bol ju tam dostať.po asi 45min. bojovania som ju cvakol a skrátil. neviete či sa bude dať objednat??
Mysliš jako ten O kroužek...jo já ji taky kupoval v AF centru v Ově jsem ji objednával...220Kč.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od bobas » 28.8.2012, úte 23:30

muzou byt klapky tak v prdeli ,ze to sem tam cuka na 4,5,6 ,budik tlaku turba se houpe na 1.5-1,55 max odhadem ,po chvili se to srovna,nekdy to neudela,nekdy to udela,to vse vice mene kdyz se prida 3/4 plynu az plny ,auto jede normalne ,neprestane sahnout,ale cuka,nechuli,nic,jinak do 3tiho stupne to vetsinou nedela...2.4jtd 147kw...me to pripada,ze to je totalne ucpane a nekdy se to podari otevrit a nekdy ne...jinak nevim,prvne to cukalo kolem 1500-2000,ale ted to dela toto,auto ma 270tkm(1.majitele) takze poctivych a podle me to nikdy nikdo nerozdelal.
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Envel » 29.8.2012, stř 07:23

Nemyslím si, že by to bylo klapkama, pokud by se i šprajcovali v nějaké poloze tak, že by to omezovalo přísun vzduchu do válců, tak by ti to hodilo nouzový režim. Pokud je chceš ale s jistotou vyločit, tak je prostě odpoj a uvidíš.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od bobas » 29.8.2012, stř 08:27

no,byl jsem vcera u sarkana a hazelo to nouzak, pokusil se je nechat otevrene,ale me prijde,ze oni se i pres to neotevrou,softwerove by meli byt na polohu otevreno,nebo i to muze delat binec,dokud se to neodpoji,spis mu jde o to,zda tema klapkama muze skakat tlak toho turba,nejlehci bude to rozebrat :)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

braynshe
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 14.9.2010, úte 13:37
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od braynshe » 29.8.2012, stř 08:48

No já deaktivoval (odstraněním táhla) výřivé klapky již před poměrně dlouhou dobou, ale pak jsem se potýkal s podobnýma trbalema jako popisuješ jen s tím rozdílem, že mi to i dýmilo jako lokomotiva když jsem to vytočil. Problém byl v tom, že jsem odpojené klapky nezaaretoval v otevřené poloze a ony si dělali co chtěly. Výsledkem byly náhodné špatné starty s bílým oblakem dýmu, auto nechtělo táhnout nad 3000, někdy vůbec, ručička turba skákala jako o život. Nakonec mě dala v kopci OII TDI :smt089
Po zaaretování v otevřené poloze je klid... Auto je tišší, o litr méně bere. Oktávky už mě nepředjíždějí a ručička turba nedělá strečink.
Doporučuju ti teda začít u klapek, neboť jejich deaktivace a aretace je otázka 30 minut u člověka, co ví kam sáhnout (Envel, Tanguero, Cendler a možná i já, když se dobře vyspím).
ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Envel » 29.8.2012, stř 09:21

bobas píše:no,byl jsem vcera u sarkana a hazelo to nouzak, pokusil se je nechat otevrene,ale me prijde,ze oni se i pres to neotevrou,softwerove by meli byt na polohu otevreno,nebo i to muze delat binec,dokud se to neodpoji,spis mu jde o to,zda tema klapkama muze skakat tlak toho turba,nejlehci bude to rozebrat :)
Toto je už trochu zamotané. Zkusím to rozplést. Pokud jsi byl u Sarkana, tak předpokládám, že jste opravdu odpojovali swirl(vířivé) klaky, Sarkan tomu myslím rozumí dost dobře, ale nevím co znamená věta: "me prijde,ze oni se i pres to neotevrou,softwerove by meli byt na polohu otevreno,nebo i to muze delat binec". Pokud Sarkan umí otevřít klapky softwarově, tak paráda, ale nevím-nevím, to se mi nezdá, asi mu napíšu e-mail a zeptám se. Pokud jste je ale odpojili manuálně, tak nevím proč by se neměli otevřít, vždyď v jaké poloze je necháš v takové jsou tzn. odpojím táhlo a nechám v otevřené poloze viz obrázek na začátku vlákna. A to, že v otevřené poloze i zůstanou zajištíš aretací jak říká Braynshe. Nejjednoduší je natlačit zvrchu něco do toho plastového lůžka některé klapky jak jsou tyčkou spojeny (já tam vložil airsoftovou kuličku) a je to, už se to nehne.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od bobas » 29.8.2012, stř 09:44

Sarkan mi to nastav ,alespon rikal jen softwerove na polohu otevreno,dneska na to teda vlitnu a zkusim to za aretovat,jinak kdyby se nekomu chtelo,tak jsem z ostravy a rad bych to s nekym probral urcite osobne... Envel: ty by sis na to netroufl? ja to nechci radsi znicit,na me to je moc technlogicky narocne,dojel bych,zaplatil a odljel :D
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Envel » 29.8.2012, stř 10:06

Hele, platit nic nebudeš, pouze se musíme domuvit kdy přijedeš, abych tím nerozčílil drahou polovičku. Do teď rozdýchává ten čas co jsem strávil s Alfou v garáži cca před rokem, kdy jsem tančil kolem klapek já. Víc v SZ.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od bobas » 11.9.2012, úte 10:38

Tak tyden to jezdilo bez chyb po odstaveni a ted to pise P2013 jako chybu,co s tim?
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 11.9.2012, úte 16:56

bobas : to je chyba sání a vířivé klapky
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Alfi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 63
Registrován: 13.4.2011, stř 14:18
Bydliště: Rakovník

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Alfi » 11.9.2012, úte 20:57

Není nad nový sání :supz: Alfička lítá jak za mlada.
Alfa Romeo 156 Ti 1.8TS
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost
Opel Insignia 2.0 CDTi
EX: Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm; Fiat Punto 55 S;
Ford Focus 1.6 16V; Opel Tigra 1.6 16V

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od AND1 » 12.9.2012, stř 07:06

Taky jsem nad tím uvažoval, že bych koupil nový, aby to tam makalo jak má. Myslel jsem, že bych se pokusil sehnat to nové po FL,aby byl klid. Když mám DPF off, tak by se už ani nemělo tak zasírat ne? Na kolik to sání vyšlo?
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od jurki888 » 12.9.2012, stř 08:34

ked mas depf off tak sa to zasiera rovnako pokial nemas egr off
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od AND1 » 12.9.2012, stř 09:48

EGR mám zaslepený částečně na vstupu. Udělal jsem záslepku s 4x5mm dirkama a EGR vyčistil. Vše chodilo jak mělo, ale po ujetí cca 3tis auto zase přestává táhnout od spoda a připadá mi, že i motor je takový hlučnější... Turbo začíná tlačit normálně kolem těch 1500ot., ale je to takové, že na 1.,2. st je to líné a pořádně to kopne až v 2tis... Budu jej asi muset rozdělat ještě jednou a vyčistit znovu a nebo koupím nový...a nebo zaslepím úplně ale budu muset ještě nějak pořešit deaktivaci softwarově...
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

Alfi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 63
Registrován: 13.4.2011, stř 14:18
Bydliště: Rakovník

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Alfi » 12.9.2012, stř 10:00

No byla to pálka, co ti budu povídat. Přímo z Alfy za 9000,- (jinde k sehnání nebylo).
Alfa Romeo 156 Ti 1.8TS
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost
Opel Insignia 2.0 CDTi
EX: Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm; Fiat Punto 55 S;
Ford Focus 1.6 16V; Opel Tigra 1.6 16V

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od bobas » 29.9.2012, sob 11:57

Umi nekdo ty klapky vyndat a to sani zaslepit?mam je odpojene,ale luzka jsou uz vychozene a podle me se klapka protaci,preci jenom vydzeli 220tkm,jsou tam druhe,auto ma 280...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 29.9.2012, sob 23:07

není problém :smt023
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 30.9.2012, ned 10:02

Jinak pro ostatní mám ověřeno, že sání ze 156 je naprosto stejný jako u naší 159, jen stím rozdílem, že 156 nemá vířivé klapky :smt023

Edit : samozřejmě JTDm
Naposledy upravil(a) cendler dne 30.9.2012, ned 11:11, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od xjohny » 30.9.2012, ned 11:02

Ze které verze motoru? Jakýkoliv JTDm?
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od jurki888 » 30.9.2012, ned 13:11

z face liftovej 156 ktore uz mali 16v a 20v
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od AND1 » 1.10.2012, pon 08:02

cendler píše:Jinak pro ostatní mám ověřeno, že sání ze 156 je naprosto stejný jako u naší 159, jen stím rozdílem, že 156 nemá vířivé klapky :smt023

Edit : samozřejmě JTDm
Ahoj,
chci se zeptat, když tam pasuje sání z 156, které je stejné, akorát nemá výřivé klapky, tak jak se to potom řeší s tím motorkem na klapky?? Kam jej namontuješ když to sání jej nemá?? Možná se ptám blbě, bo tomu tak nerozumím, ale nejde mi to do hlavy.
Díky.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od bobas » 1.10.2012, pon 08:03

no podle me ho nechas jet si svoje,tzn,ze ho nechas odpojeny jezdit...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 0 hostů