Recenze na auta, nejen Alfa....

Odpovědět
Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Ladis » 26.10.2009, pon 18:55

Ať jsem hledal, jak jsem hledal,nemůžu nikde najít recenzi na álu 156 2,4 JTDm :( ,tak kdyby náhodou někdo věděl,budu mu zavázán.Musím o své nastávající a.vs.s vědět všechno :diky
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

slovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 13.4.2008, ned 21:56
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od slovi » 27.10.2009, úte 17:18

Alfa Romeo 155 2,5 V6 r.v. 1992
PRODÁM - Alfa Romeo 155 2,5 V6 r.v. 1995
ex. Alfa Romeo 156 1,8 Twin Spark r.v. 2000

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od modenaboy » 28.10.2009, stř 09:48

BMW 730d, Superb TDI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18592
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Kubas » 28.10.2009, stř 18:25

No nevím.... má tyhle dlouhodobé testy rád, protože reálně říkají, jaké to auto je.... Ale tady mi toho dost nesedí - to za 330 tkm měnil tlumiče jen jednou? Vůbec nepíše o podvozku - co tyčky stabilizátoru? Co baterka, žhaviče, spojka? To najel 330tkm aniž by na tyhle věci sáhnul? Nevim nevim.... myslím že spoustu věcí opomněl uvést, a pak takový test absolutně nemá smysl.... :smt102
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Kůrkyn » 28.10.2009, stř 20:29

Asi rok jsem pracoval ve stavební firmě a ty auta bych vám nepřál vidět. Když se měnil olej v motoru, tak to byl svátek:)
Interiér favorita pro zedníky, ale u stavbyvedoucího to vypadá obdobně:
23-10-09_1511.jpg

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Kleofáš » 2.11.2009, pon 14:42

No ta škodovka je nějaká divoká... první výměna kotoučů po 105tkm, poslední po 30 tisících? První tlumiče po 120 tisících, další vydrží 210 tisíc a stále tam jsou? A jak psal Kubas - kde jsou ramena atd.? Celkově mi to přijde trochu přitažené za vlasy.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od cuhan » 2.11.2009, pon 16:05

No a nakonec to prodá se 120 000km na tacháči :-D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18592
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Kubas » 6.11.2009, pát 08:47

Pánové jen tak jsem si pročetl tenhle test:
http://magazin.auto.cz/testy/infiniti-g ... vropu.html

a kromě toho že mi trošku vyrazila dech cenovka toho auta (1.2 Mio mi u tak nadupaného auta nepřijde zas tak moc.... ikdyž uznávám že nějaké peníze to jsou :wink: ) mě zaujalo, že tam píšou že BMW 135 a 335, čili nějakých 300 koní, nemají vzadu samosvor :shock: to jako fakt tyhle nadupané káry mají na zadní nápravě obyčejné otevřené diferáky????? :shock: To by mi přišlo jako docela slušný úpadek, s ohledem na to že Alfa dávala samosvor do Spiderů a sedanů už v 70.tých letech.... (a pak do 75 aspol....). A BMW dřív určitě taky samosvory dávalo, ne?

Ví tady o tom někdo něco? Láďo? :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Ladin 164V6 » 6.11.2009, pát 09:04

Kubas píše:Pánové jen tak jsem si pročetl tenhle test:
http://magazin.auto.cz/testy/infiniti-g ... vropu.html

a kromě toho že mi trošku vyrazila dech cenovka toho auta (1.2 Mio mi u tak nadupaného auta nepřijde zas tak moc.... ikdyž uznávám že nějaké peníze to jsou :wink: ) mě zaujalo, že tam píšou že BMW 135 a 335, čili nějakých 300 koní, nemají vzadu samosvor :shock: to jako fakt tyhle nadupané káry mají na zadní nápravě obyčejné otevřené diferáky????? :shock: To by mi přišlo jako docela slušný úpadek, s ohledem na to že Alfa dávala samosvor do Spiderů a sedanů už v 70.tých letech.... (a pak do 75 aspol....). A BMW dřív určitě taky samosvory dávalo, ne?

Ví tady o tom někdo něco? Láďo? :wink:
Doufam ze se da poridit za priplatek, bude to mit v serii obdobu e-Q2, to ma i manzelky kombik - ASC+T (Anti-Slip Control + Traction)...
Jinak starsi rady mely samosvor v serii v silnejsich verzich, ale dal se priplatit i do slabsich 4valcu, i do dieselů :D
Upadek tam urcite je, setri se u kazdy znacky. Znamy prodava v mistnim Bmw, tak se zeptam
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18592
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Kubas » 6.11.2009, pát 09:10

obchodní logika velí "na co samosvor, když to hlídá elektronika", že? Smutné.... A Alfa je na tom stejně, Milano/149 taky asi bude mít jen elektronické kravinky....

ale zrovna u těch nejsilnějších BMW ("M" do toho nepočítám....) bych to fakt nečekal....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od modenaboy » 7.11.2009, sob 09:42

135i a 335i mají elektronickou uzávěrku která je součástí protiprokluzu.
Klasickej diferák mají jen "M" modely.
BMW 730d, Superb TDI

cooper.mb
Nováček

Příspěvky: 234
Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od cooper.mb » 9.11.2009, pon 18:00


Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Eneck155 » 9.11.2009, pon 20:21

určitě skvělé auto, jen špatná prezentace :(
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Eneck155 » 9.11.2009, pon 20:27

Dnes jsem si v novém Světě motorů přečetl v rubrice autobazar srovnávací test 147 a Civicu, no 147 prohrála 1:5 :( . Samozřejmě s tím nesouhlasím, ale po přečtení celého článku, kde kromě designu vše hanili, tak bych alfu nikdy nekoupil. Ještě, že jim nevěřím. Po večerní projížďce ve své alfičce jsem se utvrdil, že kecali - Alfa je 1. a.vs.s
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od roberto37 » 9.11.2009, pon 23:45

nešlo by to oskenovat?? :diky
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Kleofáš » 10.11.2009, úte 11:15

Oskenovat ne, použít vymoženost elektronického archivu ano :)

Opravdoví sportovci?
Třídveřové automobily Alfa Romeo 147 a Honda Civic zaujmou spíše sportovně založené řidiče. Jak si stojí při srovnání sil?

Třídveřové hatchbacky nejsou tak populární jako pětidveřové modely. Vypadají ale sportovně, a pokud nabídnou dobré jízdní vlastnosti i svižné motory, potěší nejednoho mladšího řidiče. Právě u těch totiž tyto karosářské verze bodují.
Do srovnávacího testu jsme postavili právě takové vozy – Alfu Romeo 147 a Hondu Civic. Pokud budeme hodnotit dílenské zpracování, získá si naši přízeň japonec. Design ale mluví jasně pro itala. Karoserie vozu vypadá výborně a totéž platí o tvarech palubní desky. Honda má jednodušší tvary a její interiér působí lacinějším dojmem.
Design a zpracování Bod pro alfu, skóre

Alfa Romeo 147 Honda Civic

1 : 0

Prostor pro cestující vpředu je u obou vozů dobrý, vzadu nabídne více honda. Ta má navrch i v přístupu k zadním sedadlům. Přední sedačky lze jak u alfy, tak u hondy odsunout jedním tahem. Stejně snadno se vrátí zpět. Vstupní prostor je ale o trochu lepší u civiku.
Přední sedadla hodnotíme lépe u „stočtyřicetsedmičky“. Zde mají výraznější tvarování a o něco lépe drží v zatáčkách těla cestujících. Ale ani japonský automobil na tom není špatně. Kladné body sbírá i v porovnání zavazadelníků. Nabídne totiž prostor pro náklad o objemu 370 litrů, zatímco alfa romeo poskytne jen 280 litrů.
Komfort odpružení by měl být dobrý, ať už bude řeč o japonci či italovi. Jenže alfa je znatelně citlivější na příčné nerovnosti a nepřidají jí ani vůle na přední nápravě. Jízda po méně kvalitní silnici je tedy o poznání méně pohodlná než v hondě. Zde k příjemnému cestování přispívá i lepší odhlučnění pohonné jednotky. Po výše vyřčeném tedy nepřekvapí, že ji hodnotíme jako pohodlnější a prostornější.
Prostor a pohodlí Bod pro hondu, skóre

Alfa Romeo 147 Honda Civic

1 : 1

Pod kapotou alfy se ukrývá šestnáctistovka ve verzi Eco. Jde o agregát disponující výkonem 77 kW (běžné provedení 1.6 16V má 88 kW). Motor se snahou nepřetrhne a rozumně reaguje až tehdy, pokud otáčky překročí čtyřtisícovou hranici. Kombinovaná spotřeba 8,1 litru také neoslní.
Hondu pohání čtrnáctistovka pracující s výkonem 66 kW. Přestože jde papírově o slabší vůz, na sešlápnutí plynu reagoval lépe. Také zde motor okolo 4000 ot./min ještě ožíval. I po tuto hranici ale byl o něco ochotnější. Navíc má znatelně příznivější kombinovanou spotřebu 6,4 litru na 100 kilometrů jízdy. Navzdory papírovým předpokladům se tedy v této disciplíně ukázal v lepším světle civic.
Motor a zpřevodování Bod pro hondu, skóre

Alfa Romeo 147 Honda Civic

1 : 2

Po stránce jízdních vlastností patří oba automobily k nejlepším ve třídě. Držení stopy v zatáčkách a při vyhýbacím manévru je velmi dobré, chování vozů i na nekvalitní vozovce jisté. Souboj naší dvojice ale značně ovlivnil rozdílný stav automobilů. Alfa se potýká s vůlemi v čepech, ale i silentblocích přední nápravy. Nepřidává jí ani těžko se pohybující řadicí páka.
Civic těží z výborného stavu. Vůle na podvozku nejsou, řazení se ukazuje jako přesné a bezproblémové. Proto jsme se za jeho volantem cítili znatelně lépe.
Jízda Bod pro hondu, skóre

Alfa Romeo 147 Honda Civic

1 : 3

Alfa Romeo 147 má za sebou podle počítadla ujeté vzdálenosti 108 000 kilometrů. Autobazar si ji cení na 109 500 Kč. Honda Civic zatím ujela 88 000 km a prodejce za ni požaduje shodnou částku.
Obě vozidla mají ve výbavě čtyři airbagy, klimatizaci, ABS, elektricky ovládaná okna a zrcátka nebo centrální zamykání. Samozřejmostí je posilovač řízení. Nejde tedy o žádné verze „Junior“. Jsou si rovny jak cenou, tak výbavou, proto jsme se rozhodli za tuto disciplínu bod neudělit.
Cena a výbava Nebodováno, skóre

Alfa Romeo 147 Honda Civic

1 : 3

Hodnocení poruchovosti je v tomto duelu opravdu velmi snadné. Stačí nahlédnout do statistik německé STK-TÜV. „Stočtyřicetsedmička“ a Civic předposlední generace figurují ve věkových skupinách vozidel ve stáří 2–3 roky a 4–5 let. V obou patří Alfa Romeo 147 k výrazně podprůměrně spolehlivým automobilům, zatímco Hondu Civic najdeme mezi nadprůměrně spolehlivými vozidly.
Spolehlivost Bod pro hondu, skóre

Alfa Romeo 147 Honda Civic

1 : 4

Situace není o mnoho složitější ani při porovnávání bezpečnosti. Jasným vodítkem jsou výsledky nezávislých bariérových zkoušek Euro NCAP. Automobily absolvovaly test v roce 2001. Ital vybojoval za ochranu posádky při nárazu jen tři hvězdičky z pěti možných. Japonec získal o jednu více, což už znamená solidní výsledek.
Právem si tedy zaslouží další bod i v poslední soutěžní disciplíně. Stvrzuje tak převahu v celém duelu a stanovuje pro alfu romeo nelichotivý závěrečný výsledek.
Bezpečnost Bod pro hondu, výsledek

Alfa Romeo 147 Honda Civic

1 : 5

***

Názor odborníka Alfa Italské vozy mají obecně horší pověst a pro Alfu Romeo to platí dvojnásob. Automobily této značky uchvátí líbivými tvary, ale jejich odolnost vůči opotřebení není největší. Právě proto doporučuji při výběru alfy velkou ostražitost, i když nízké ceny často vypadají lákavě. Ke kladům modelu 147 patří velmi dobré jízdní vlastnosti, zdařilá sedadla a nabídka prostoru vpředu. Vzadu je ho ale méně a také zavazadelník je v rámci třídy pod průměrem. Před koupí vozu dobře prověřte pohonnou jednotku. Pozor na nepravidelný chod, vysokou spotřebu motorového oleje nebo jeho únik. U dieselů se občas vyskytují problémy se vstřikovači a také zatuhlá regulace turba. Zavěšení předních kol má nezřídka vůle, někdy zlobí elektronika. Pokud chcete koupit alfu romeo a nemáte s ní zkušenosti, pak doporučuji přizvat k prohlídce vozu mechanika, který vozy této značky zná. Vyžadují totiž specifický servis. Důležité je zejména používání správných olejů, jinak hrozí poškození agregátu. Při dobrém výběru však můžete získat živý a designově opravdu povedený vůz. A jízdní vlastnosti vás uchvátí. Civic Japonské automobily mají velmi dobrou pověst, pokud jde o spolehlivost. Předchozí generace Civiku nepatří k designérským výstřelkům, své zákazníky si ale najde. Ti oceňují především nadprůměrné jízdní vlastnosti a dobrou prostornost. Druhou stranu mince reprezentuje omezená nabídka náhradních dílů z druhovýroby a nevelká síť značkových servisů. Z pohonných jednotek představují jasně lepší volbu zdařilé benzinové agregáty. Do této generace Hondy Civic se totiž montoval turbodiesel od Isuzu, který hodnotím jen jako průměrný, zatímco všechny zážehové pohonné jednotky patří k nejlepším ve třídě. Povedený vznětový motor Honda se dostal do Civiku také, ale až do jeho poslední generace. Občas se můžete setkat s vůlemi na přední nápravě, nepříjemné jsou zvlněné brzdové kotouče, které se vyskytují hlavně u silnějších motorizací. Diesely mají někdy potíže s turbodmychadly, nezřídka se mlží světlomety. Asi největší problém vás může potkat s převodovkou. Proto se vyhněte vozům, kde je řazení hlučnější. Celkově jde o kvalitní vůz, který si dobře drží cenu.

Luboš Vorlík, manažer autobazaru Auto Diskont Názor profesionála Alfa Alfu Romeo jsme v bazarové rubrice už dlouho neměli. Model 147 přitom považuji za designově velmi zdařilý a navíc se nabízí za příznivé ceny. Zkoušený vůz mi padl do oka hned. Vypadá velice dobře, ale vzhled není vše. Na podvozku jsou vůle a při přejezdu nerovností jsem o nich vždy věděl. Radost mi nedělalo ani řazení. Pohyb páky dopředu i dozadu byl bezproblémový, ale při pohybu do stran drhla. Z jedničky na dvojku tedy šla perfektně, z dvojky na trojku už ne. Motor atletické výkony nepodává. Musím přiznat, že jsem v tomto směru čekal daleko více. Vyhovovat může jen klidným řidičům. Kdo chce jezdit svižně, měl by hledat silnější agregát. Stačilo by sáhnout po výkonnější šestnáctistovce, která nabídne 88 kW. Pokud má auto skutečně odjeto udávaných 108 000 kilometrů, je po mechanické stránce slabší. To je ale případ většiny vozů této značky. Stav karoserie přitom hodnotím jako výborný. Nedivil bych se, kdyby byl vůz garážovaný. Civic Honda měla vždy povedené zážehové motory a předposlední generace Civiku není výjimkou. Živá čtrnáctistovka mě tedy nepřekvapila. Agregát se chová pro Hondu zcela typicky a okolo 4000 otáček znatelně ožívá. Nárůst hlučnosti přitom ani zdaleka není takový. Na objem 1,4 litru je pohonná jednotka opravdu čilá, a pokud ji držíte ve vyšších otáčkách, umožňuje překvapivě sportovní jízdu. Potěšilo mě také řazení u volantu. Toto řešení dovoluje rychlejší změnu převodového stupně než klasické umístění řadicí páky. Ta se přitom ve svých drahách pohybuje snadno a přesně. Podvozek zajistí dostatek komfortu i výborné jízdní vlastnosti. V zatáčkách auto velmi dobře sedí. Špatně si nevede ani na nerovné dlažbě. Uchvátily mě špičkové brzdy s ostrým nástupem. Musel jsem si na ně ale chvilku zvykat. Žádné vůle na nápravách jsem neodhalil a ani interiér není nadměrně opotřebený. Přičtu-li dobře vypadající a zachovalou karoserii, vidím testovaný civic jako zajímavou nabídku. Ujetých 88 000 kilometrů se na vozidle projevilo jen minimálně.

Jindřich Kottek, autokrosový veterán Názor redaktora Alfa Romeo se mi moc líbí. Pokud je v dobrém stavu, je doslova radost ji řídit. Přesto bych o ní ani chvilku neuvažoval. Civic třeba není tak líbivý, ale jízdní vlastnosti má výborné a za jeho volantem se rozhodně nudit nebudete. Vyšší spolehlivost slibuje nižší náklady a navíc je tu i rozdíl v bezpečnosti mluvící pro hondu.

Milan Jirouš, Svět motorů
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od roberto37 » 10.11.2009, úte 13:04

Tak to jsi me moc nepotesil :-D ale stejne dik
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18592
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Kubas » 10.11.2009, úte 15:58

no tak to je docela smůla, vybrat si do testu auto s domlácenýma nápravama a pak testovat jízdní vlastnosti :wink: Jinak 1.6 77kW je při vší úctě určitě ta nejhorší motorizace, co se do 147 dá vzít, takže pak těžko od toho srovnání něco čekat.... Jinak je ale pravda, že Honda bude pro běžného uživatele asi rozumnější volba než stará Alfa....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Kůrkyn » 10.11.2009, úte 16:58

Nevím, jak chtějí s hondou jezdit sportovně, když má cihlu pod plynem. Je tam nějaký vehement, který znemožňuje prudce šlápnout na plyn, asi nějaká ekofičura.

slovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 13.4.2008, ned 21:56
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od slovi » 10.11.2009, úte 19:42

Kubas píše:no tak to je docela smůla, vybrat si do testu auto s domlácenýma nápravama a pak testovat jízdní vlastnosti
Spíš než smůla to je ignorantství. Když už test, tak snad vozidel ve stejném stavu, ne? :smt102
Alfa Romeo 155 2,5 V6 r.v. 1992
PRODÁM - Alfa Romeo 155 2,5 V6 r.v. 1995
ex. Alfa Romeo 156 1,8 Twin Spark r.v. 2000

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Sgt. » 10.11.2009, úte 20:47

Jen velice těžko by se našlo v bazaru nějaké auto v tak mizerném stavu aby se dalo porovnat s libovolnou Alfou. :-D
Kdo by očekával v našich tiskovinách jaký koli jiný výsledek než drtivou porážku Italského auta jakou koli jinou mr..nou, tak je blázen.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Kůrkyn » 10.11.2009, úte 20:48

Hoši do zbroje a bujujme za práva italských paštik :smt044

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Sgt. » 10.11.2009, úte 20:50

Nákupem Italského stroje podpoř svého mechanika. :D
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Eneck155 » 10.11.2009, úte 20:58

jeden známý mechanik říkal, že ještě že jsou italský auta, aspoň má co dělat, málem jsem ho praštil :smt021 , ještě, že je levný
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8492
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze na auta, nejen Alfa....

Příspěvek od Harous » 11.11.2009, stř 03:05

Bohužel se není čemu divit. Spíš to beru tak, že ten "test" přesně vypovídá o stavu většiny AR stojících v bazarech. :smt102
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů