Vyvařování 75

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 2.5.2011, pon 21:52

mno rozhodně moje varianta je špatná, ale viděl bych to na kompromis mezi tebou a RV147

říznul bych to mezi hranou jak myslel RV a středem té plochy jak jsi naznačil, navrtal bych díry pro svařování a pak bych udělal falc na novým lemu


to by šlo ne??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 2.5.2011, pon 22:04

tam jak jsem udělal čáru musí být spoj, falc tedy pod ním nebo nad ním. Ale když vidim ty prahy, tak bych už dál neřezal a volal kovošrot :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 2.5.2011, pon 22:09

:D neblbni na čem bych se učil :)

ale už to chápu tak kde je čára navrtat díry a falc udělat na lemu a ten šoupnout pod.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od tuta146 » 2.5.2011, pon 22:27

No tak tohle vyvařovat jedině s hasičema před garáží :-D Podběh je úplně v prd.. takže to do roka stejně shnije znovu, zvlášť favál. Podle mě je to říznuté blbě, pokud teda nebyly díry tak vysoko nad lemem. U fáčka stačilo jenom pár centimetrů nového lemu obkreslit, nabodovat COčkem, přetáhnout kytem s vláknama a potom na jemno pod lak.
Takhle se na to dají dát třeba lemy z VW2, když máš širší podvozek.
fak1.jpg
fak2.jpg
fak3.jpg
fak4.jpg
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 2.5.2011, pon 23:00

ne nad lemem to bylo docela zdrave, je pravda, že sem to mohl říznout níže

na podběhy se čeká v auto kelly ho nemají skladem

ono nabodovat to tímhle způsobem to umí každej, ale já se potřebuju přiučit jak to dělat profi a né jak se to má dělat účelně :wink:

viz zde : http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Alfa ... IM1764.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od tuta146 » 2.5.2011, pon 23:13

No tak na to je fako vhodný matroš, než doděláš jednu stranu, tak ti druhá zase shnije :-D
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od RV147 » 3.5.2011, úte 06:56

No Milane nechci Ti brát iluze, ale na začátek budeš rád když to uděláš alespoň účelně. To co tam má Kůrkyn je hlavně o klempířině. Jenom malá rada, dolík jde vykitovat, vycínovat apod., boule je problém...Takže lepší je záplata utopená než vypouklá.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 3.5.2011, úte 07:14

:-D

vyvařovat účelně zvládám,ale tahle práce mě netěší, potřebuju postoupit na vyšší level :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 3.5.2011, úte 08:22

Milano75 píše:ne nad lemem to bylo docela zdrave, je pravda, že sem to mohl říznout níže

na podběhy se čeká v auto kelly ho nemají skladem

ono nabodovat to tímhle způsobem to umí každej, ale já se potřebuju přiučit jak to dělat profi a né jak se to má dělat účelně :wink:

viz zde : http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Alfa ... IM1764.JPG
Tady je to dělaný ještě jinak. Plechy nemají falc, ale jsou k sobě jen přisazené a spojené dalším proužkem. zezadu to vypadá takhle:
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Auto ... 021177.JPG
zepředu po zacínování takhle:
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Auto ... 021169.JPG

Když by se tam dělal falc, tak se dost zkroutí. Na velkých rovných plochách je to potíž.

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3817
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Franik » 3.5.2011, úte 09:23

RV147 píše:No Milane nechci Ti brát iluze, ale na začátek budeš rád když to uděláš alespoň účelně. To co tam má Kůrkyn je hlavně o klempířině. Jenom malá rada, dolík jde vykitovat, vycínovat apod., boule je problém...Takže lepší je záplata utopená než vypouklá.
z boule jde kladivem udělat dolik hodně lehce. :-D
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od RV147 » 3.5.2011, úte 13:54

Franik : A vedle se udělá boule ještě větší než ta minulá. :-D Takhle jsem honil plech na předních dveřích. Kdo tam tu bouli udělal toho bych :smt021
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 3.5.2011, úte 20:52

Kůrkyn píše:
Tady je to dělaný ještě jinak. Plechy nemají falc, ale jsou k sobě jen přisazené a spojené dalším proužkem. zezadu to vypadá takhle:

Když by se tam dělal falc, tak se dost zkroutí. Na velkých rovných plochách je to potíž.
to máš asi pravdu, takže na falc kašlat a podložit plechem (jinak pěkná práce :smt023 )

na jak dlouhém rovném plechu můžež dělat falc?? řekněme asi do 10cm by to mohlo bejt v pohodě??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 4.5.2011, stř 09:32

to musíš vyzkoušet, vezmi tabuli, nastříhej si z ní tvary, olemuj, proděruj, svař a uvidíš, co to bude dělat. Tohle se těžko vysvětluje, praxe nutná...

Na tom pětikile je to Venova práce, společně jen vymýšlíme kudy řezat a jak to v našich podmínkách zmáknout co nejjednodušeji. Abych se přiznal, tak na to nemám trpělivost. On třeba vyrobí 10 plechů, než se povede ten správný.

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3817
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Franik » 4.5.2011, stř 10:13

RV147 píše:Franik : A vedle se udělá boule ještě větší než ta minulá. :-D Takhle jsem honil plech na předních dveřích. Kdo tam tu bouli udělal toho bych :smt021
nene musíš trochu trpělivosti a nějaká praxe a jde to neboj se toho lakovat ses taky naučil a netrvalo to tak dlouho uděláš tři čtyři auta a je to jako když jsi lakoval 75 na potřeti ale udělal sis to sám. max. když budou už natažený vlákna tak tam uděláš bod dva autogenem nebo Tecnou pokud nemáš, tak důlčíkem do středu dolík ten matroš stáhne s tím že dolík po důlčíku musíš zatmelit.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Kůrkyn » 4.5.2011, stř 10:58

Píše se to hezky, praxe je nepatrně složitější. Jak říkal Bóža: "Papír snese všechno" :)

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od RV147 » 6.5.2011, pát 10:43

Asi tak jak píše Kůrkyn, ty dveře jsem taky nakonec udělal, ale pár hodin mi to dalo.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 8.5.2011, ned 20:49

tak sem nakonec zapřemejšlel a po tom co jsem zjistil, že tatíkovy na 406tce HDI asi fouklo těsnění a jde mu olej do vody a že mě začla hučet převodovka víc než je zdrávo, sem se rozhodl trochu práci urychlit, takže mezi sázením brammbor a hasičským cvičením sem si odběhl k autu.

dospěl sem k názoru, že na tom prvním obrázku falc aasi neuddělám, že??

tak jsem to tam připleskl, nabodoval a zespoda se to stříkne nástřikem a ještě tam prdnu plastové nadkolí
pertl.JPG
lem2.JPG



jinak už mě začíná docházet plech, budu muset zase zajít "koupit"

plech.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od hondzik » 9.5.2011, pon 13:02

mám doma kdyžtak dej přednost v jízdě i s tyčí a betonem :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od RV147 » 9.5.2011, pon 20:43

A pak že ci...., pardon, nepřizpůsobivý občané kradou značky. Už se těším na tu bilanci, na vyváření 75-ky padlo 2x dej přednost,1x pozor chodci a 1x pozor zvěř. :-D Jinak mám doma nějakou ceduli z odbjížďky. Děláš si to vyváření horší, protože na cedulích bejvá žárovej pozink a to při vaření prská a smrdí. Já se toho jednou nadejchal a v noci jsem se klepal tak, že jsem si musel na chcaní sednout. Už jsem psal závěť, pak mi někdo řek a nesvářel jsi pozink ? Bingo, záludný je o v tom, že zimnice Tě přepadne až v noci.
P.S. " Kdybys měl navíc silniční kužely, beru je na trénink slalomu.. :smt064
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od tuta146 » 9.5.2011, pon 21:20

Vy jste sběratelé :-D Mimochodem, kdyby jste někdo našel SPZ, nebo někomu zbyla, tak to zase sbírám já, poštovné samozřejmě platím :wink:
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Petr147 » 9.5.2011, pon 21:25

Milano75 píše:
jinak už mě začíná docházet plech, budu muset zase zajít "koupit"

plech.JPG

:-D :-D :-D :-D :-D :-D

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od hondzik » 9.5.2011, pon 22:01

Tak to prrrr. Značku jsme našli na zemi když jsme se vraceli z mých narozenin. Šli jsme jí odevzdat na policii, jenže u služebny po zazvonění nás zachvátila panika že to bude na nás, takže jsme s ní zase zdrhli, na zemi jí nechat nemůžeš protože by jí nějaký hovado ukradlo..... Ráno stála v chodbě....
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 26.7.2011, úte 22:57

mno favorita sem vyvařil (s antikorozní ochranou jsme to moc nezvládl) ale technickou to prošlo :)

a spoj lemu s blatníkem je vidět :???:

každopádně ted bych se vrhnul na 75QV, potřebuje poladit prahy, podlahu a zadní lemy

když tak koukám na Kůrkyn a spol a porovnám tyhle fota:http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=21452&page=1

tak je to docela rozdílná práce v přivařování dílů

na tom bertone skoro nic nepertluje a všechno objíždí housenkou do kola

tak co je ted lepší??

ku příkladu podlahu na 75zce mám vyřízlou z jinačí 75ky, teoreticky vyříznu schnilé a vyříznu stejný kus z nového + cca 1-2cm na pertl nebo vyříznout stejný kus, vsadit místo schnilého a objet to do kola *varim varim
DSCN5854.JPG
700x500-10100543.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od hondzik » 27.7.2011, stř 11:13

podlahu bych nepertloval, ale obvařoval.... možná se to trošku napne a zkroutí, ale na to s**e bílej tesák. Zkroucenina na blatníku je provar, pak prská kit, ale podlahu bych *varim varim dokola..
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvařování 75

Příspěvek od Milano75 » 27.7.2011, stř 12:12

tak ono se to dá zavařit bez kroucení, ale jde mi jen oto jestli dokola nebo bodové sváry
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Renovace (čalounění, odrezování, povrchové úpravy atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti